Lowasik-Icha
Pátek, Září 11, 2009 - 14:49
Mise
Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)Lowasik-Icha se žádných misí neúčastnil(a).
Fan Art a Fan Fiction
Počet Fan Fiction: 3Anime a Manga
Jujháá nHo taq jasné še: Narutoo x) love..nho a isto Naruto nje?,, kýáá nho a potom Death Note...no a rozpisowat ak sa máám taq mne sa nechcéé..takše mošete si vjete čo.x))
Naruto
Nindža karta
Emo is my life. Plostéé je to kýá milujéém ho...x)
Moj sen ehm.. no taq tých je mooc ae pokúúsim ssa sem čosiQ napíísat..nho zaačném tím še som sa narodila na Slovensku a žijém v Ilav e blízko TN..nho a toto je múúj prííbeh chcela by som si konečne nájst kamaratow ktoríích tješ zajííma Anime..sice ich uš je podstatne weláá...taq mošno njakeho toho chalana splašit..a saq ja uš mam muujho otecka Dei-chana.. haluz wíím..no taq chcem sa ešte aj podakowat mojej Anime Maminka Natsubi, s ktorow soom sa tu na KOnohe stretla..x)) sme fáákt mooc dobré kamoškí a diik teda še konoha existujéé kýáá ..mošno keby taký fešááci existowali ako w anime..x)) to bi sa mi moociky lubilo..Moj terajší največší sen je aby sa mojá babička uzdrawila... mooc mi budé chybat ked tu nebudéé tak držíím palčeky dúúfam še aj jej anjelik.nho taq budem končíít ludia..x))
Podpis
Nikoho nechcem uráážat ae Dei-chan je zadaný ..x) takše si nerobtéé náároky..dakujééém!
Lúúbim Natsubi-mojúú Anime maminku...nho co wáám powím...
Dajméé tomu še počúúwam Emo (Emo music is my life!)Tjeto skupiny- Kill Hannah, Green Day, Linkin Park, Escape the Fate, Seconhand Serenade...
Milujéééééééééém Naruto a díík še existujéé a pls kuknitéé mojé FF-ky díík (nenúútim nikoho..)