manga_preview
Boruto TBV 09

„Budeš skvelý Hokage!“ 17 – Dvaja sanninovia

17. kapitola : Dvaja sanninovia

Naruto nasadil neľútostný pohľad a zaútočil. S katanou to vedel naozaj až prekvapivo dobre. Tsunade stíhala vnímať len zvuk rinčania. Nikdy nevidela bojovať Jiraju s katanou.
Ovládal ju tiež celkom dobre. Darilo sa mu vykryť väčšinu Narutových útokov.
Sledovala vynikajúci boj. Naruto nemal zľutovania.
Mal určite navrch, ale Jiraja stíhal predvídať jeho pohyby.
Keby ho sám necvičil, nemal by šancu. Len vďaka tomu mal iba zopár škrabancov.
Naruto zvýšil tempo a vpustil do katany väčšie množstvo chakry.
Tá začala neuveriteľne žiariť. Na chvíľu ich to oboch oslepilo.
Prekvapilo to aj samotného Naruta, ale Jiraju viac.
Chvíľa nepozornosti a mal hlbokú ranu na ramene. Jiraja dospel k záveru, že proti Narutovi s katanou nemá. Vykryl posledný útok a odskočil od neho na zopár metrov preč.
Naruto pochopil, že súboj s katanami vyhral a preto ju zapichol do zeme.
Zvrhlík ho napodobnil a obviazal si nejakou handrou ranu na ramene.
Nasledovali techniky.
Čakal kým Jiraja zaútočí. Ten chvíľu rozmýšľal čo použiť.
Nakoniec na Naruta vrhol 50 ihiel. Ten pokojne stál na mieste.
Toto cvičil s Jirajom snáď milión krát. Nikdy sa mu nepodarilo vykryť všetkých 50.
Keď boli ihly asi meter pred nim, zmizol. Obaja sanninovia sa čudovali kde je.
Vzápätí sa objavil za svojim súperom. Vyvolal dva klony a všetci traja začali skladať pečate. Robili ich naozaj rýchlo. Jiraja stihol zaregistrovať len zopár z nich.
Pripravil sa na protiútok. Prostredný Naruto naňho vyslal ohnivú guľu. Nebola veľká.
Ale to čo sa stalo nečakal.
Ďalší dvaja Narutovia vypustili veterné gule rovno do tej ohnivej. Ta sa následne zväčšila 10-krát.
Saninovia len vyvaľovali oči. Jiraja sa našťastie spamätal a vyvolal okolo seba žabí žalúdok. Ani taký obrovsky katon mu našťastie neublížil. Keď to konečne prešlo, odvolal žalúdok. Narutove klony tiež zmizli a pravý Naruto sa usmieval od ucha k uchu na svojho senseia.
Ten sťažka dýchal, ale našťastie bol celý.
„To bol fakt obdivuhodný fireball.“ uznal Jiraja.
„Bolo to ľahké. Kakashi-sensei mi raz povedal, že vzduch podporuje horenie.
Takto vyničím oveľa menej chakry, ako keby som sa snažil o katon takýchto rozmerov.“
vysvetlil natešený Naruto.
„Od kedy je Naruto taký chytrý?“ rozmýšľal Jiraja.

Ale jeho študent ho nenechal oddychovať. Ihneď naňho priamo zaútočil. Iba pomocou taijutsu. Hýbal sa naozaj rýchlo. Jiraja schytal niekoľko poriadnych kopancov a on stihol Naruta len par krát škrabnúť. Bojovali iba chvíľu a Jiraja už mal dosť.
Ale neukázal to. Bojoval naplno ako vždy.
Naruto vedel, že sa jeho sensei nikdy nevzdá, lebo by to bola hanba, ale tiež mu nechcel spôsobiť ďalšie zranenia. Rozhodol sa, že to radšej rýchlo ukončí.
Odskočil od neho a skríkol: „Oiroke no jutsu!“
Jiraja, ktorý veľmi dobre poznal tu techniku, aj jeho podoby, vedel, že ak neprišiel s niečím novým, tak to ustojí. Pre istotu však zavrel oči.
Hneď si ale uvedomil, že je blbosť zavierať oči uprostred boja, tak ich radšej otvoril.
Nemal to však robiť. To čo videl, radšej nikdy vidieť nemal.
Chvíľu neprítomne hľadel do prázdna a potom sa zrútil k zemi.
„Nemal ma podceňovať. To bola chyba.“ povedal Naruto, keď sa blížil k ležiacemu senseiovi. Okamžite k nim pribehla aj Tsunade. Pohoršene sa zadívala na Naruto.
Aj keď takto, stále bol jasný víťaz. Žabí pustovník nemal šancu.
Ona sama by mala problémy Naruta poraziť. Ako sa len dokázal za týždeň tak zlepšiť?
Naruto sa pokúšal zaceliť Jirajove šrámy, zatiaľ čo ona mu liečila ostatné zranenia.
Mal zlomených niekoľko kostí a tiež hlbokú ranu na ramene. To všetko spôsobil Naruto? Rýchlo začala s liečením. Naruto už stihol vyliečiť všetky rezne rany , ktoré urobil katanou a tiež sa mu podarilo nejakým zázrakom opraviť zlomeninu na pravom ukazováku.
Potom sledoval ako mu Tsunade lieči zvyšné zranenia.
Keď skončila, snažili sa ho prebrať.
Nešlo to. Dospeli k záveru, že ujma bola psychická.
Naruto sa mu snažil prečítať myšlienky. Podarilo sa.
Myslel na to oiroke no jutsu a .... no ...ešte ...ehm.. niečo.
Radšej sa prestal sústrediť. Toto mu len potvrdilo, prečo mu celý ten čas vraví, že je zvrhlý.

Vyvolal dvoch klonov a prikázal im odniesť ho do nemocnice.
On sám s Tsunade sa vybrali za nimi, ale oveľa pomalšie.
„Vyzerá to tak, že jouninom ostávaš.“ oznámila mu Tsunade.
„Nie si rada?“ spýtal sa smutne Naruto.
Nevravela to dva krát nadšene.
„Nie, jasné že som. ... len si ma veľmi prekvapil. Už pri Kakashim si dokázal, že tvoje schopnosti sú hodné jounina. Tentoraz si však dokázal, že si pomaly lepší ako sannin.“
Naruto na ňu nechápavo hľadel.
„Neviem či si si všimol, ale žiadny jounin z Listovej ešte neporazil sannina.
Dokonca ani Kakashi. Jediný komu sa to podarilo bol Minato, ale ten sa neskôr stal Hokage. Aj keď si oboch svojich súperov porazil vďaka ich očividným slabinám, aj tak si ich porazil. Zaslúžiš si byť jouninom.“
pochválila ho Piata.
Naruto si to ani neuvedomil. Veď porazil oboch svojich senseiov, ktorí patrili medzi najlepších shinobi.
„Jediný človek, ktorého som chcel vždy poraziť bol Sasuke. Ale senseiov samozrejme tiež. Teraz sa bude vravieť, že som predčil svojich učiteľov.
Už teda stačí iba poraziť Sasukeho a pomôcť mu doplaziť sa späť....“
uškrnul sa. „...a tým splním sľub čo som dal Sakure.“
Tsunade vedela, že prívesok dala tomu pravému. Už vtedy ako riskoval život pre človeka, ktorý ho za žiadnu cenu nechcel uznať, pre ňu, vedela, že je to výnimočný človek.
Je o tom presvedčená čím ďalej tým viac.
„Takým tempom sa Hokage staneš rýchlo ako blesk. Možno ešte skôr ako sa ním stal tvoj otec.“ usmiala sa.
Narutova tvár posmutnela.
„Čo je?“ spýtala sa ho prekvapene „Nie je to náhodou tvoj sen?“
Zadíval sa na ňu tými jeho modrými očami a povedal.
„Nemyslím si, že by som bol dobrý Hokage.“ vyslovil nahlas svoju obavu.
Chcel byť Hokage, to áno. Ale chcel aby sa naňho spomínalo v dobrom a nie v zlom.
Tsunade tušila čo mu vŕta hlavou.
„Neboj sa Naruto. Ja ti verím. A viem, že ty si veríš tiež. Tak sa nepodceňuj.
Určite s teba bude skvelý Hokage.“
povzbudila ho Piata.

4.925375
Průměr: 4.9 (67 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, So, 2009-10-10 00:30 | Ninja už: 5569 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

ta gemblerka prefikana uz sa skoro zbavila toho papierovania

Obrázek uživatele Leia-sama
Vložil Leia-sama, Út, 2009-01-13 16:43 | Ninja už: 5667 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

co sa deje preoc si to nemozem pozrett aaaaaaa



What Is Your Ninja Rank?What Is Your Ninja Rank?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Út, 2009-01-13 17:17 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

mě to taky nejde Sad sem se na to tak těšil a ono nic Sad

Obrázek uživatele Bibike
Vložil Bibike, Út, 2009-01-13 17:43 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Utírač Udonova nosu

FF vydavaju až večer ..ak to nejde tak to ešte nevydali

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Ne, 2009-01-11 22:55 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Taky se nemůžu dočkat, na tvoje příběhy sem se dostal dneska a hned sem je všechny přečetl, jsou zatim nej ze všech co sem četl. Jen tak dál Smiling

Obrázek uživatele Bibike
Vložil Bibike, So, 2009-01-10 21:01 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Utírač Udonova nosu

ľudia neviem, či ste si všimli ale je pozastavené vydavanie FF.... takže najbližšie až zajtra.... a píše tam, že možem vydať len jeden diel týždenne ...neviem ako to bude, ale ak tak, tak budem vydavať asi v nedeľu.... dufam, že to budem mocť vydávať viac-krát. Som rada, že sa vám moja FF páči, ale s tým, že pozastavili vydavanie FF, ja nič neurobím. Ďakujem Laughing out loud Ťeším sa s vami na ďalší dielik Laughing out loud

Obrázek uživatele Leia-sama
Vložil Leia-sama, So, 2009-01-10 22:42 | Ninja už: 5667 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

nz je to brutalny FF kks .....jak normal narutoo ja si to uz tak beriem Laughing out loud



What Is Your Ninja Rank?What Is Your Ninja Rank?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Elerdir
Vložil Elerdir, So, 2009-01-10 19:33 | Ninja už: 5955 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

pls, nechť tu je další díl,

Obrázek uživatele Leia-sama
Vložil Leia-sama, Čt, 2009-01-08 17:37 | Ninja už: 5667 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

kedy z budde niovoy?D:Laughing out loudLaughing out loud



What Is Your Ninja Rank?What Is Your Ninja Rank?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Faith
Vložil Faith, Út, 2009-01-06 18:45 | Ninja už: 5586 dní, Příspěvků: 225 | Autor je: Prostý občan

Hezu napsaný:o))už se moc těšim na další díl;))

  • Vím, že nic nevím.
  • Dokonalost je nudná.

Zůstat sám sebou ve světě, jenž se dnem i nocí pokouší udělat z tebe stejného člověka, jako jsou všichni ostatní: to je nejtěžší úkol, jaký si člověk může stanovit: úkol, který nikdy nekončí.
E. E. Cummings


Podmínkou koexistence jedince druho Homo sapiens a společenství druhu Canis lupus je sjednocení akustické signální soustavy.

Obrázek uživatele Leia-sama
Vložil Leia-sama, Út, 2009-01-06 16:26 | Ninja už: 5667 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

lidi jak robite to ze si pod komentar date obrazok



What Is Your Ninja Rank?What Is Your Ninja Rank?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2009-01-05 23:46 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Velice dobře provedený souboj, na tenhle díl jsem se vážně těšil Smiling Teď jsem zvědavý co bude dál Eye-wink

Obrázek uživatele Leia-sama
Vložil Leia-sama, Út, 2009-01-06 16:25 | Ninja už: 5667 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

bol to neuveritelne krasny a dobry diel..............no...nepochopila som s coho mal naruto obavy ze by nebol dobry hokage Laughing out loudLaughing out loud [acidfree:01]http://www.***/images/myplayercard/1480529.jpg



What Is Your Ninja Rank?What Is Your Ninja Rank?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Tayuya_15
Vložil Tayuya_15, Ne, 2009-01-04 15:22 | Ninja už: 6063 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

tesim sa na dalsi diel Laughing out loud

"Sme ľudia, nie ryby" - Itachi Uchiha Laughing out loud

brainquest

http://s7.bitefight.sk/c.php?uid=28056

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, Ne, 2009-01-04 13:51 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Velmi zajímavé, už se fakt těším na další díl Laughing out loud

Obrázek uživatele ladovy kral
Vložil ladovy kral, Ne, 2009-01-04 11:38 | Ninja už: 5760 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

ty jo ja sa uz tesim Laughing out loud

Photobucket

hladam ludi do teamu:adminov,moderatorov,grafikov !!! - na web o narutovi
napiste mi ss alebo na icq alebo na skype:
skype:deidro90
icq:443104609

http://147.32.8.168/?q=node/64086
http://147.32.8.168/?q=node/67293
http://147.32.8.168/?q=node/77768