manga_preview
Boruto TBV 09

Papírové jehla XV.-Akatsuki se zmenšuje



,,Genmo, ale nezapomeň, že my také známe tvé jutsu." Pousmála se Kurenai a znovu se rozplynula.

,,Naruto dej si pozor na Kyuubiho plášť." Otočil hlavu Kakashi na Naruta s myšlenkami jen na Naruta a Deidaru, který si poletoval nad nimi a vytvářel si své výbušné umění.
,,Tak co bude?" Zasmál se Deidara a vhodil do vzduchu deset malých mravenců.
,,Pozor!" Odskočil Kakashi, když vedle něj dopadl malý mravenec a po chvíli vybuchnul.
,,Ááá…to nevypadá na velkou zábavu." Koukal znuděný Deidara, když viděl ležet Sakuru na zemi.
*PUF*
,,Cože? Náhrada?!" Zužili se Deidarovi zorničky a cítil jak jen padá dolů. ,,Jak to?" Stihl říct než ucítil prudkou ránu do břicha. Z pusy mu vytryskly kapky krve. A s ránou křupnutím kostí dopadl na zem.
,,Je to až moc jednoduché." Proběhlo hlavou Kakashimu.
,,Šannaró" Udeřila Sakura poslední ránu přímo do Deidarovi hrudi. V okolí 10 metrů zem popraskala, jako by tam prošlo něco deseti tunového.
Deidara se už ani nehnul a z pusy mu jen vytýkala podel koutků krev.
,,Nezdá se Vám, že to bylo trochu jednoduché?" Přišel blíž s tichým hlasem Sai.
,,Hm!" Přisvědčil Naruto.
,,Ale nezdá se, že by to byl jenom klon, nebo náhrada. A kdyby to přeci jen byla, tak by už jistě zaútočil." Rozhlédla se Sakura po okolí a pak se jen zastavila pohledem u Kakashiho.
,,V okolí se nezdá být nějaký neklid. Vše se zdá být v pořádku." Strčil Kakashi ruce do kapes a sklopil hlavu.

,,Peine?" Přiskočil blíže Itachi.
,,Hm? Co je?" Zeptal se aniž by uhnul pohledem ze směru cesty.
,,Neměl jít spíše Deidara k sídlu?"
,,Proč myslíš?"
,,To zranění, co měl z minulého boje, nebylo ještě úplně zahojené a přece jen ho to musí v boji oslabit. Bylo docela velké."
,,To ano, ale každý si musí své místo v Akatsuki zasloužit. Každý si musí své vytrpět. A pokud chce být lepší a ještě lepší, musí se umět bránit, když je sám a zraněný." Tentokrát už pohled na Itachiho si neodpustil.
,,Pravda"

,,Konoha Kage Buyou" Začal obmotávat Kisameho Lee svými obvazy. Řítili se hlavou dolů než dopadli tvrdě na zem.
,,Lee. Výborně!" Pochválil ho Gai-sensei.
,,To-to-to mělo být vše?" Vykoktal ze sebe Kisame, kterému už docházeli síly a bylo znát, že utrpěl mnoha zranění.
,, Hakke Rokujuuyonshou" Pokračoval v boji Neji, na kterém už také bylo znát menší vyčerpání.
,, Soushouryuu" Vyvolala draky TenTen a začala útočit na Kisameho, který utrpěl několik řezných ran a pár bodných ran do nohou a rukou.
,,Myslím, že teď pro něj pohyb nebude moc dobrý." Dořekla TenTen a musel se tomu smát.
,,Teď já." Utáhl si Gai čelenku a vyrazil proti Kismemu, který se sotva hnul.
,,Konoha Senpuu" Uštědřil Kisamemu ránu, která ho prohnula v zádech a vyprskl několik kapek krve. Krev mu začala stýkat po koutkách a kapala mu na roztrhaný plášť.
,,Já-já-já nemůžu...proh...pro..prohrát." Byla Kisameho poslední slova, než udělal svoje poslední vydechnutí a zastavilo se mu srdce.

,,Kisaméééé!" Zakřičela Konan, když viděla, že umřel.
,,Áááááááá" Zaútočila na ně Konan papírovým jutsu a Genma ji bránil pomocí svého jutsu.
"Šannaró" Uštědřila Sakura Konan ránu do tváře, která následovně odletěla ke stromům.
,,Konaaan!" Rozeběhl se Genma ji na pomoc.
,,Kage Bunshin no jutsu" Uslyšel Genma a jen viděl, jak se na Konan sypou Narutové.
,,Naruto?" Zastavil se Genma s údivem ve tváři.


POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

4.625
Průměr: 4.6 (8 hlasů)