manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto - Konečná mise zla

obrázky postav - (pouze pro přiblížení)
Dva muži mířily tichými nočními ulicemi směrem k velké a nádherné budově.
„Jsme tady…“ Řekl jeden z nich a sundal si ze zad meč.
„Hlavně tiše… A důkladně!“ Pošeptal druhý a provedl pečetě. „Země: Půdní oštěp!“ Vykřikl , ze země vyjel oštěp a vyrazil dveře od budovy.
„Půdní oštěp.. to zní děsně…“ Pousmál se druhý a vběhl do budovy.
„A ten tvůj meč smrdí…“ Odpověděl potichu a taktéž vběhl do budovy.
Chvíli běžely bok po boku a pak se rozdělily.
„Kisame… víš co máš dělat!“ Zařval jeden z mužů a Kisame se zastavil.
„Ty idiote! Neříkal jsem potichu…“ Pošeptal a druhý se zarazil.
„Tak sorry…“
Kisame chvílí běžel než narazil na muže.
„Naruto Uzumaki… opět se potkáváme…“ Řekl Kisame a namířil na Naruta mečem.
„Zrůda z mlžné ... Jediný přeživší člen Akatsuki...“Řekl Naruto. „Napadl jsi můj dům, za to zemřeš!“
Kisame uviděl za Narutovými zády svého druha.
„Počkej! Chci si s tebou promluvit!“ Uklidnil ho Kisame, jeho druh se pomalu blížil k Narutovi. „Chci se k tobě přidat! Už toho mám dost!“
Kisame si zasunul meč na záda. „Hlavně buď v klidu...“
Naruto se začal smát.
„KISAME!“ Zařval jeho kolega a Kisame se otočil, za zády běžel Naruto s rasenganem.
Zásah! Kisame proletěl skrz klona a vrazil až nakonec chodby.
„Šmejde!“ Vykřikl jeho druh a rozeběhl se na Naruta.
„A ty budeš Myoto Kauzi! Hledaný zločinec třídy S v bingo knize!“ Pousmál se Naruto a začal se vyhýbat jeho útokům. „Dva trapní teroristi proti Šestému Hokagovi! HA!“
„Teď zemřeš!“ vykřikl Myoto a použil pečetě. „Země:Sevření!“
Kolem Naruta se vytvořila kopule z hlíny a zmáčkla ho.
Kisame mezitím vstal.“ Nebýt toho že jsem si Samehadu dal na záda, asi bych byl mrtvý!“ Pomyslel, a sundal meč ze zad. Všiml si velké díry uprostřed.
„Ty hajzle!“ Zuřil Kisame. „Za to celá tvá rodina zemře!“
Otevřel pusu a začal naplňovat dům vodou.
„Ty šílenče !“ Myoto začal zdrhat směrem k východu. Poté se postavil před dům.
„Živel země!“ Použil pečetě a začal kolem domu tvořit hliněnou zeď.
Někdo mu poklepal na rameni.
„No co chceš?“ Otočil se a uviděl Naruta s rasenganem. Zásah! Myoto prolítl skrz hlínu a vypustil tím z domu vodu.
„Zlato!“ Hinata s dcerou doskočily za Naruta.
„Takže už jste v bezpečí!“ Oddychl si a vběhl k Myotovi který se zraněný zvedal.“Šmejde!“
Naruto mu dal ranu do obličeje, tím ho odstrčil trochu do zadu a vytvořil klony.
Ti ho obklíčily. Jeden z nich ho vykopl do vzduchu,další dva ho ve vzduchu kopli a když letěl dolů dostal přímý zásah rasenganem do hrudi a v letěl do domu.
Naruto k němu ihned doskočil a viděl jak mu z těla odpadá hlína.
„Ty sis myslel že mě nějaký slabý útok dostane!“ Pousmál se Myoto.Kisame se dostal k Narutovi za záda a sekl. Naruto dostal přímou ránu a uskočil do zadu.
„Dva na jednoho.. to se mi líbí!“ Pokračoval Naruto, a použil přivolávací jutsu.
Objevila se tam žába. „Teď!“
Naruto vytvořil velký větrný vír a žába ho naplnila ohněm a vyslala na Kisameho.
Ten narychlo použil pečetě.“Úder vodního draka!“ Voda narazila na útok a oba dva se vynulovaly.
Mezitím Myoto udělal další pečetě a vyslal několik vln hliněných oštěpů na Naruta.
Ten postupně odskakoval do zadu.
„Stínové klonové jutsu!“ Vytvořil pět klonů a ty se hned rozeběhly po nepřátelích.
Kisame se dostal mezi ně a začal se vyhýbat jejich útokům. Postupně je všechny zničil, z kouře který se objevil vyběhl Naruto s rasenganem v ruce, Kisame na proti úder postavil Samehadu. Ta vysála rasengan na dno.
„Teď!“ Vykřikl Naruto a po boku se objevil jeho klon a zasáhl Kisameho rasenganem do hrudi. Mezitím Myoto vyslal na Naruta další oštěp a ten ho zasáhl přímo do hrudi.
Naruto se skácel k zemi.
„Kisame!“ Myoto se otočil do trosek kde viděl svého zraněného spolubojovníka.“Nejspíš je tuhej...Sakra!“
„Ty bastarde..“Ozvalo se od Naruta, kolem kterého se výřila rudá chakra a léčila jeho zranění.
„Mě jen tak nedostaneš.... Já jsem šestý hokage... a ty jsi nula....“
„Přežil jsem dva tvé útoky...Já přežiju všechno....“ Myoto se začal nahlas smát. „Mé útoky jsou možná slabé ale jednoduše řečeno... JÁ JSEM NESMRTELNÝ!“
„Co o něm sakra vím....“Pomyslel Naruto a začal listovat v paměti.“Je z kamenné vesnice... a má... nějaké Kekeii Genkai.... REGENARACE BUNĚK POMOCÍ CHAKRY...“
„Už sis vzpomněl...“Myoto se pořád smál.
„Dělá slabé útoky aby měl chakru na léčení.. „ Pokračoval Naruto.“Budu ho muset utahat...“
„A ty seš také skoro nesmrtelnej... ale na tebe stačí smrtelnej útok... na mě můžeš třeba shodit atomovku a nic se mi nestane..“ Řekl Myoto a vytvořil další oštěpy. Ty ihned poslal na Naruta. Ten jim uhl a odskákal o pár metrů dál.
„Větrná smršť!“ Zakřičel Naruto a směrem od něj se objevila smrtící vlna větru. Ta roztrhala většinu oblečení co měl Myoto na sobě.
„VIDÍŠ ?!“ Zařval a rozeběhl se proti Narutovi. Začal do něj bušit a Naruto měl co dělat aby se ubránil. Náhle dostal ránu do hrudi a ucítil neskutečnou bolest, chytil se za břicho a spadl na zem.
„Smrticí chvat naší rodiny... takové chakrové bodnutí... na chvíli budeš ochrnutý.. a já tě mezitím zabiju...“ Než to dořekl vyletěly na něj shurikeny. Zpoza místnosti vyletěly tři 16-ti letí shinobi.

„Sensei!Jste v pořádku?!“Křičela dívka s dlouhými černými vlasy a stejně černými vlasy.
Doskočila k němu a začala mu léčit zranění.
„Co je to za šmejda!“ Zeptal se sám sebe kluk – Přes jedno oko měl natáhlo pásku, jinak měl zelené oči a blonďaté vlasy.
„Já ho vyřídím..“ Řekl další kluk – měl tmavší hnědé vlasy a velmi tmavé zelené oči. Na sobě měl černou vestu.
„Počkejte!“ Ozval se někdo další. „Ten je nebezpečný!“
Všichni se otočily směrem ke hlasu. Stál tam Shikamaru a několik ANBU.
„Ten chlap je Myoto... velice nebezpečný...“ Pokračoval ale hned nato se zamyslel. „To je stejný typ chlápka jako ten Hidan.“
„Odveďte svého senseie z budovy...“ Rozkázal a děti poslechly.
Shikamaru vytáhl z kapes kunaie s výbušnými lístky.
„Jako za starých časů...“ Řekl a zapálil si cigaretu. Hned nato vyzdvihl kunai do vzduchu a pomocí cigarety lístek zapálil a okamžitě hodil na soupeře.
Ozval se výbuch. Shikamaru stál pořád na místě, mezitím co ANBU uskočili o kus pryč.
Rukou hned naznačil ať se stáhnou, a tak poslechly. Podíval se na zakrváceného , takřka nahého (Kožené trenýrky – ať má aspoň něco Smiling) soupeře.
Myoto dal k sobě ruce a chtěl udělat pečetě, ale prsty ho neposlouchaly.
„Od té doby co tu stojím tě mám chyceného...“ Pousmál se Shikamaru.“Je tu plno stínů a tak sis toho ani nevšiml“
„TY bastarde! Ty srabe! Co ? Neumíš bojovat fér že ? Seš ubulenej stínovej mistr...“ Myoto začal řvát. „Já tě zabiju! Budeš litovat dne kdy ses narodil !“
„Jo!“ Řekl ironicky Shikamaru a vytáhl malou kapsličku ve které měl daný benzín. Najednou jí hodil, roztřískla se o Myota a benzín mu polil celé břicho. Shikamaru vzal cigaretu do ruky.
„TY ŠMEJDE!“ Křičel Myoto a snažil se vytrhnout ze stínů.
„Střela vodního draka!“ Ozvalo se z boku, náhle Shikamara pohltila ohromná vodní vlna.
„Jsem volný!“ Zajásal Myoto a koukl na zraněného Kisameho který se vyhrnul z trosek.
„Jsem zpátky!“ Řekl drsňácky a zamával samehadou.
„Kisame, díky bohu!“ Radoval se Myoto ale náhle si všiml že se nemůže hýbat, ani Kisame nemohl.
„Idioti.....“ Pousmál se Shikamaru a oba dva držel pevně ve stínu. „Místo boje kecáte!“
„HAHAHAHAHAHA!“ Kisame se začal smát a najednou se rozprskl ve vodu.
„Vodní klon?!“ Pomyslel Shikamaru a náhle dostal ránu přes záda a skolil se na zem.
„Chudák!“ Zasmál se Kisame.
„Pěkně si mě vyděsil k smrti!“ Oddychl si Myoto. Kisame se napřáhl a chtěl udělat smrtelný útok ale...

Před domem už se shromáždila celá armáda shinobi a všichni věnovaly pozornost zraněnému Hokagovi.
„Ti bastardi...“Opakovala si sama pro sebe Hinata, a stále otírala pot z Narutova čela.
Náhle se ozvala skupina výbuchů.
„To bylo od budovy Hokage!“ Vykřikl jeden Anbu co stál na střeše blízkého domu.
„Jdem tam!“ Řekl jeden ANBU tým a vyrazily.
„Musíme odpálit dům!“ Zařval jeden ANBU. Druhý k němu přišel.
„Shikamaru je uvnitř... musíme čekat.“ Informoval ho a napjatě sledoval budovu.

...“Slyšíš ty výbuchy?“ Zeptal se z ničeho nic Kisame.
„Jo! Asi další amatérská teroristická skupina..“ Odpověděl Myoto. „Jo a rychle ho zabij a tady to balíme..“
„Ne , to bude druhý část mého plánu....“ Pousmál se Kisame.
„Druhá část?“ Zeptal se hloupě Myoto.
„Jo, tu jsem ti radši neříkal.. Druhá skupinka odvede pozornost jinam a my mezitím pozabíjíme všechno co můžeme“.
„A kdo je v té druhé skupince...?“
„Pár Jouninu typu S“ Vzdychl Kisame a zahlédl se do Shikamarova obličeje.
Ale náhle ucítil něčí přítomnost. Na chodbě běželo několik ANBU.
„Sundej je!“ Poručil, Myoto vyskočil před ně a vystřelil na ně velké a rychlé oštěpy. Anbu zemřely.
„Jdem tam... Musíme je zabít!“ Nadávala dívka.
„Jen klid. Taky...“ Odpověděl blonďák.
„Tobě se to říká Chiko... A co ty Himchi ?“Pokračovala Takuto.
„Já bych tam šel... a všechny pozabíjel...“ Odpověděl chlapec a zahlédl se na dům.“Co zadní vchod, můžeme je překvapit.“
„OK...“ Odpověděla dívka a společně se vydaly na cestu.
„Budeme vás krýt zepředu...“ Zakřičel na ně ANBU co slyšel jejich rozhovor.

Tým se dostal až k verandě kde byly velké dveře do domu.
„Himchi, vyraž je...“ Zavelela dívka a Himchi opatrně prorazil dveře.
Skupinka vešla do domu. Opatrně šla po chodbě až narazila na své nepřátele. Ti byly schování za rohem, a kryly se před lítajícími shurikeny a kunaii.
„Vidíš někde Shikamara?“ Zeptal se Chikudo když si prohlížel jedním okem situaci.
„Támhle!“ Dívka ukázala na postavu která ležela vedle Kisameho.
„Mám plán...“ Řekl Chikudo a začal jim to vysvětlovat.
Kisame náhle uviděl padat lístky a oči se mu zavíraly.
„Co se to děje? To je Genjutsu?“ Zeptal se sám sebe ale z myšlení ho vyrušil výbuch dýmovnice. Himchi vběhl do kouře, chytil Shikamara a utekl s ním pryč.
Chikudo chodbu hned naplnil ohněm.
„Rychle pryč!“ Zavelela Takuto a celý tým utíkal pryč. V patách jim byly kusy hlíny co na ně Myoto posílal. Venkovní dveře byly náhle zakryty hlínou.
„Do háje! Není tu jiný východ?“ Zeptala se sama pro sebe Taky a prohlížela si cestu.
Byla tu chodba k teroristům, nebo do kuchyně, která vedla na chodbu ven.
„Jak to vypadá s Shikamarem ?“ Zeptal se Chikudo.
„Je v bezvědomí..“ Odpověděla Taky. „Dejte mi minutu a postavím ho na nohy…“
„OK“

„Dýmovnice?… ÚTOK!“ Zvolal jeden ANBU a vběhl se skupinkou domu.
„KAI!“ Použil Kisame a vyslal na ANBU vodní vlnu. Ti jí uhly a hodily shurikeny. Kisame je zastavil o Samehadu.
„Myoto sejmi je…“Poručil ale Myoto stál na místě.
„Došla mi chakra… Vyplýtval jsem ji na tom útoku na Hokagovi“Oznámil.
„Do háje!“ Zaklel Kisame a rozeběhl se směrem za děckami. „Snad to zvládneš i bez chakry!“
„Možná jo…“ Spolkl Myoto a postavil se směrem k ANBU. „SBOHEM!“ Zařval a hodil směrem k nim výbušný lístek co vytáhl z Shikamarovy kapsy.
Ozval se výbuch a ANBU odskočily do zadu.
Myoto mezitím došel nakonec zdi a položil tam další lístek.
Další výbuch a Myoto běžel ven z domu.
„Chytněte ho!“ Poručil jeden z ANBU, celá skupinka proskočila skrz díru ve zdi.

„támhle jsou ti zlodějíčci omráčených rukojmí…“ Pousmál se Kisame a mečem ukázal na skupinku.
„Himchi..“ Řekla Taky. „Rozbi mu držku!“
„Jistě! Stínové klonové jutsu!“Zařval a kolem něj se objevily tři klony a vyrazily do útoku. Kisame je Samehadou zničil a sekl po Himchi. Ten uskočil a hodil shurikeny. Ty se zarazily v samehadě.
„Mě jen tak neporazíš!“ Řekl Kisame a poslal na něj malou vodní střelu, Himchi se postavil do obrané pozice a vykryl ji.
„Chiky, teď!“ Zařval Himcho, vyskočil a zavěsil se na stropě. Chikudo stál za ním a poslal na Kisameho velkou ohnivou kouli.
„Střela vodního draka!“ Ozvalo se a voda zhasla plamen ale zároveň se vypařila.
Himchi mezitím vyrazil a začal dávat údery na všechny strany. Kisame se jim jen tak tak vyhýbal a při tom uskakoval do zadu.
„Střela vodního draka!“ Ozvalo se znovu a Himcha spláchla vodní vlna.
Náhle Kisame uviděl padat peří.
„Zase to Genjutsu…“ Pomalu se kolíbal ze strany na stranu. Náhle uviděl velkou vránu jak mu vlétla do obličeje. Byla to neskutečná bolest která se hrnula z obličeje do celého těla.
„Musím to zastavit… nemůžu se hýbat…“ Pomyslel Kisame a koutkem oka zahlídl hustý černý stín který se táhl od něj až k Shikamarovy. „Bez pečetě neudělám uvolnění..“
„A máme tě!“ Pousmál se Shikamaru a Taky zrušila genjustu.

„Vy parchanti!“ Zasyčel Kisame a snažil se ze stínů dostat.
„Už nám neutečeš!“ Shikamaru se přibližoval, Kisame se jakoby začal dusit. Po chvilce mu praskla pusa a začala z ní téct voda.
„Co to je?“ Zeptal se Shikamaru, v tu chvíli se voda zformovala v klon.
„HAHAHA!“Klon se začal smát a sekl po Shikamarovi, ten musel uhnout a tím pustit Kisameho. Klon se rozpustil a Kisame začal zdrhat.
Běžel po chodbě až k dorazil k díře ve zdi. Tou proskočil pryč z domu a upaloval co nejblíže k hradbám. Tam ho začala pronásledovat skupinku Ninjů.
„Do háje!“ Sykl Shikamaru.

Kisame se přibližoval k hradbám když uviděl před sebou své druhy společně s Myotem. Za nimi ležela skupinka mrtvých ANBU.
„My se ještě vrátíme! A s námi přijdou démoni!“ Zařval Kisame a skočil ke skupince. Udělal pečetě, kolem nich se začala výřit voda a náhle zmizely.
„S námi přijdou démoni… Co to asi může být?“ Pomyslel jeden ANBU.

Tým vyšel společně s Shikamarem před dům. Tam si hned zapálil jednu cigaretu.
„Co se stalo?“ Zeptal se jich Naruto a prohlídl si dům.
„Utekly….“ Vzdychla Taky.
Náhle k nim doskočil ANBU.
„Pane… zdrhly nám… a ještě něco… ta ryba řekla S námi přijdou démoni…“ Oznámil.
„Démoni, Kisame, Akatsuki…“Zamyslel se Naruto.“Určitě má na mysli tu jejich jeskyni…“
„Co uděláme?“ Vmísil se do rozhovoru Shikamaru.
„Nachystejte elitní skupinu ninjů, ať je připravena do tří hodin…“ Poručil Naruto a Shikamaru odskočil plnit své úkoly.
„Sensei, můžeme jít taky…“ Prosil Chikudo.
„Je to nebezpečné…Jste jen Chuunini… “ Odpověděl Naruto.
„Zvládli jsme zachránit Shikamara, jak vám máme dokázat že to zvládneme?“ Trval si na svém Chikudo a dal ruce do kříže.
„Dobrej pokus… ale… tak jo… za tři hodiny v mé pracovně..“ Oznámil Naruto a odešel.
„Super….“ Zajásal Chikudo. Jeho dva kolegové na něj koukali.
„Mě se nikdo neptal…“ Řekl Himchi.
„Mě taky…“ Doplnila Taky.
„Vždyť bude sranda, konečně mise na naši úroveň…“Plácl je po zádech a s úsměvem odešel.
„Kdyby nebyl tak roztomilej ….. asi bych ho nakopla….“ Vzdychla Taky a koukla na Himchiho.

„Náš dům to pěkně schytal…“ Vzdychla Hinata a pohladila dceru po vlasech.
„Devět mrtvých ANBU, zničený dům za miliony peněz….“ Pokračoval Naruto. „Hlavně že jsme v pořádku…“

O tři hodiny později.
Před budovou Hokageho se shromáždily nejlepší Shinobi z listové vesnice.
„Shinobi z listové vesnice, stojí před námi nelehký úkol. Musíme ochránit nejen naši vesnici ale celý svět před zničením. Máme velké podezření že jistá teroristická skupinka chce ovládnout sílu démonů a dál si to dokážete představit. Váš úkol bude v podstatě jednoduchý… Zabezpečíte jednu jeskyni… dva dny daleko odsuď… Shikamaru a ostatní velitelé znají plán a mají pečetící svitky. Nezbývá mi nic jiného než popřát hodně štěstí..“ Dořekl Naruto a ninjové se rozprchly.
Postupně došel do pracovny kde na něj čekal jeho tým.
„Váš úkol bude následující….. Vyrazíte k jisté vesnici, tam naleznete v chrámu svitek s nápisem DOD a donesete mi ho… Je to velice důležité…“Řekl Naruto a vytáhl z kapsy mapu..“Tady máte mapu, jo a omlouvám se že nepůjdu s vámi ale mám tu důležité věci na práci.
„Ano, pane…“ Řekly všichni tři zároveň a odešly.
„Podle mapy je to asi den cesty. Takže dorazíme k večeru…“ Vzdychla Taky.
Ten večer. ( Příběh začínal kolem 1:00 ráno)
„Jsme tady…“ Taky ukázala na zničenou vesnici. Domy byla vypálené, na zemi ležely mrtvá těla.“Co se to tady stalo?“
„Na to nemáme čas rychle k chrámu….“Poručil Chikudo a skupinka se rozeběhla k velké vypálené budově.„Ti bastardi tady byly před námi… Počkat, slyším zvuky….“
Opatrně vešly dovnitř, všude bylo rozházený nábytek a nepořádek. Z další místnosti se ozývaly zvuky.
Vešly tam a uviděly na zemi zraněného mnicha.
„Počkejte, vyléčím vás…“ Taky si k němu klekla a začal ho léčit.
„Co se tu stalo…?“ Zeptal se po léčení Chikudo.
„Byla tu skupinka banditů, jejich vůdce, měl černé vlasy a sršel blesky… vzaly odsuď všechny svitky… stále brblaly něco o Rybě a o démonech..“ Zašeptal mnich.
„Jakože žijete?“
„Jsem lékař…. Léčil jsem se ale došla mi chakra…“
„Zvládnete dojít do jiné vesnice a přivolat pomoc?“
„Byl jsem před několika-ti lety ještě lékařský ninja… Na úrovni těch nejlepších jako Tsunade, vlastně jsem byl lepší než ona…“ Mnich vstal a jedním prstem si posunul brýle.
Mnich vyšel před dům.
„Sbohem děti…“ Řekl a použil pečeť, náhle se střecha chrámu zbořila a spadla dolů. Kolem mnicha se vytvořil kouř a náhle se změnil v někoho jiného. Měl dlouhé šedé vlasy a lékařský ohoz.
„Ti ninjové z listové jsou tak blbí…“ Pousmál se.
„My jsme šli před vámi…“ Pousmál se Chikudo. Byl to fakt. Ninja šel až za nimi.
„Do háje… ale jak to že jsem si toho nevšiml?“ Zeptal se.
„Když sem vás léčila tak jsem zjistila že je to převlek, a trochu vás omámila…“ Pousmála se Taky.
„Vy sv**ě…!“ Zařval a chtěl jí bouchnout ale tělo ho neuposlechlo a on spadl na zem.
„Kdo jsi?“ Zeptal se Himchi a nohu mu přirazil ke krku a přimáčkl k zemi.
„Jsem Kabuto…“ Pousmál se Kabuto.
“Ten“ Kabuto?“ Pomyslela Taky.
„Zabij ho..“ Poručila, Kabuto se rychle vzpamatoval a chytil svého věznitel za nohy a shodil na zem. Rychle uskočil a prohlídl si nepřátele, najednou se mu zamotala hlava a spadl.
„Chiky!“ Řekla Taky a Chikudo skočil před ní a použil na Kabuta ohnivou kouli.
Ta ho celého popálila ale nevypadalo to že by to Kabutovi ublížilo.
„Díky těm plamenům jsem ztratil tu bolest!“ Pousmál se a vyskočil do vzduchu, odtamtud na ně vyhodil kunaie. Těm perfektně uhly a vyslaly svoje vlastní.
Kabuto je odrazil a doskočil na zem. Náhle kolem sebe uviděl padat peří.
„Tohle jsem vymyslel já… KAI!“ Kabuto se uvolnil a rychle se objevil u Taky. Pomalu se dotknul jejího hrudníka. Ale i přes to ucítila obrovskou bolest a mrskla sebou.
Náhle se Kabuto otočil a Himchi ho kopl přes obličej. Kabuto odletěl několik metrů daleko.
Ale hned vstal a bránil se dalším výpadům Himchi, do doby než se ho dotkl. PUF! Rozplynul se v kouř. Další dva se objevily z boku a každý ho kopl do obličeje. Působením fyzikálních sil se Kabuto otočil na místě.
Náhle oba dva klony podkopl a tím je zničil.
Další vyběhl zepředu.
„Ubožáku..“ Pousmál se a zničil je Kunaiema.
„Kdo je tady ubožák!“ Zařval Himcho když se znenadání s klonem objevil za jeho zády. V rukou držely modrou kouli. „OODAMA RASENGAN!“
Kabuto to schytal přímo do zad. Letěl několik desítek metrů až se zastavil o zeď domu.
Chikudo doskočil k Taky. Ta ležela bezvládně na zemi.
„Do háje ….“ Zaklel Chikudo.“Jsi v pořádku…“
„Jo asi budu…“zašeptala, Chikudo jí pomohl vstát. „Díky“
„Je po něm…“ Řekl vítězoslavně Himchi. Ale náhle Kabuto vstal.
„Připomínáš mi jednoho člověka… Jmenuje se Naruto..“Kabuto se držel za břicho a pomalu se k nim přibližoval.“Jo a ještě něco, seš parchant!“
Jakmile to dořekl tak spadl na zem a naposledy vydechl.
„Jsem bez chakry, Taky je zraněná…“Vzdychl Himchi. „Cesta domů bude dlouhá…“

Druhý den ráno.
Skupinka pomalu došla do pracovny Naruta.
„Takže máte ten svitek?“ Uvítal je.
„Kde máte Bingo knihu…“ Řekla Taky, Naruto šáhl do šuplíku a vytáhl knihu a podal jí ji.
Ta nalistovala stránku s Kabutem, vytrhla ji a rozmačkala.
„Kabuto je mrtvý…“Pousmála se.
„To je super… ale máte ten svitek?“ Ptal se dál.
„Vesnice je vypálená,… a chrám je vyloupen..“ Oznámil Chikudo, Naruto se zarazil.
„Ti bastardi…..“ Bouchl do stolu. „Ale co…. Víte ještě něco..?“
„Kabuto říkal něco o muži s černými vlasy co srší blesky… a něco o rybě…“ Pokračovala Taky.
„To je Sasuke a Kisame… bývalý členové Akatsuki… ale Sasuke je mrtvý…. Zabil jsem ho před devíti lety..“ Doplnil Naruto.“A Kabuto je nenávidí…“
„Co když Sasuke žije a Kabuto na něj chce odvést pozornost..“ Navrhnul Chikudo.
„Možná žije, spadl do řeky….dál o něm nic nevíme…“Řekl Naruto.“Do doby než se vrátí Shikamarova Garda máte volno…“

Skupinka vyšla ven. Himchi bydlel jiným směrem tak se sněmy rozloučil.
„Taky,… co víš o Akatsuki?“ Zeptal se z ničeho nic Chikudo.
„Byla to jedna z největších teroristických skupin… Členové byly ti nejlepší ninjové vůbec… Uchiha, Jashinův psychopat, Ryb…“
„Jashinův psychopat? Stejně jako moje rodina…?“ Sykl Chikudo a vzpomněl si na své dětství. Jeho rodina patřila mezi Jashinovu sektu, když byl ještě batole tak se ho pokusily obětovat. Vybodly mu oko a pak do místnosti vběhly ninjové.
„Jo…. Pak tam byl ještě potomek zakladatele Ninjutsu, paper-Girl, Výbušnák… A dál už si to nepamatuju… Všichni to byly psychopati, jeden větší než druhý..“ Pokračovala.

Druhý den ráno.
Tým se jako vždycky shromáždil v pracovně.
„Mám pro vás špatné zprávy…“ Vešel do místnosti Naruto.“Večer se vrátil Shikamaru, s pouhými dvěmi ninji!“
Všichni polkly.
„Napadla je Kisameho skupina, ale poté se stalo něco nečekaného…. Sasuke se vrátil..“
***
„Shikamaru, jsou tu nepřátelé..“ Sdělil jeden ANBU. Shikamaru vyšel před jeskyni.
Stál tam Kisame, Myoto, a asi desítka ninjů.
„To seš zas ty..“ Pousmál se Kisame.“Aspoň tě konečně zabiji“
Kisame se rozeběhl po Shikamarovy s napřáhlým mečem.
Dva ANBU mu ihned skočily do cesty.
„Bastardi..“Zaklel a odskočil na zpět. „A co tu vůbec děláte?“
„Děláme tu něco co vám zabrání zničit svět!“ Sykl Shikamaru a ukázal rukou. Anbu po jeho boku zaútočily na nepřítele.
„Jdem na to!“ Zasmál se Kisame a skupinky mezi sebe vlítly a začaly bojovat.
Kisame náhle odskočil od bojující skupinky a bokem se pokoušel dostat do jeskyně.
Když byl v ní uslyšel něčí hlas.
„Kampak… Kisame….“ Řekla tajemná postava, krčela u sochy a do nádoby nabírala jakousi chakru.
„Sasuke, neměl jsi být jinde?“ Zeptal se Kisame.
„Jo, měl, z Kabuta se poté vylíhl Orochimaru… Kabuto ho ze sebe vysvobodil…“ Pousmál se Sasuke. Kisame se zděsil.
„To znamená… Že je venku, a půjde po tobě!“ Třepal se.
„Klídek, při našem souboji jsme zničily celou tu vesnici… a ten svitek mám tady..“ Sasuke ukázal na svitek položený před nádobou.“Navíc, netuší kde jsme“
Náhle se ozvala rána. Kisame vykoukl ven – uviděl tam obrovský hluk kouře ze kterého vyčnívala silueta hada.
„Netuší..“ Spolkl Kisame.

Většina banditů i ANBU ležela mrtvý na zemi.
„Rychle vy tři, zalezte pryč a rychle to zapečeťte“ Poručil Shikamaru a tři ANBU uskočily pryč. „Zbytek, na toho hada!“
Shikamaru si ho pozorně pohlížel. Náhle uviděl ten známý obličej.
„To není možné…“ Shikamaru otevřel pusu natolik že mu spadla cigareta na zem.
„Kdo to sakra je ?“ Odplivl si Myoto.
„Někdo koho nechceš znát…“ Zaúpěl Shikamaru.
Náhle had nazvedl ocas a mrštil s ním o zem, na které stály ninjové.
„Země!“ Vykřikl Myoto a vytvořil velké kameny které hada zastavily. Krom Shikamara a jej nikdo nepřežil.
„Budem kamarádi?“ Zeptal se trapně Shikamaru.

„Sasuke , sbal ho a vypadnem..“ Třepal se Kisame.
„Jdi ven a bojuj, …. Já vemu jednoocasého, ostatní jsou už zablokování“ Popudil Sasuke.
„Tak jo..“Smrkl Kisame a vylezl. Koukal hadovi přímo do očí.
„Střela vodního draka…“ Zařval a střelil vodní smršť přímo na něj. Hada to pouze bouchlo, nic víc, nic míň.
„Kisame…“ Pousmál se Orochimaru. „Jak pak tě rád vidím…“
Had otevřel tlamu a vystříkl kyselinu. Kisame okamžitě uskočil a vystřelil další střelu. Ta hada převalila na bok.
To uvolnilo prostor pro Myota a Shikamara. Shikamaru náhle použil pečeť a podél hada po vybuchovaly lístky.

Prostranství zahalil kouř.
„Vodní výr !“ Zařval Kisame a vodou rozvířil dým. Na boku viděl velkou kupu hadů s meči v tlamě jak míří a přibližují se. Rychle použil pečetě a kolem jeho meče začal rotovat velký vodní výr.
Hadi narazily na výr, a sebevražedně útočily na Kisameho.
Myoto mezitím vyrazil na samotného Orochimara.
„Půdní oštěp!“ Vykřikl a země vyjel obrovský oštěp. Orochimaru mu uskočil. Do vzduchu se vznesl prach. „Do háje....“
Náhle dva hadi vyjely ze země a totálně ho obmotaly. Další had vyjel předním, měl v tlamě meč a mířil přímo na srdce. Náhle se ozval výbuch a had šel k zemi.
„Tys mě zachránil....“ Zajásal Myoto když zahlédl Shikamara s výbušnými lístky.

Kisame zabil posledního hada, a zrušil výr.
„Parchant jeden!“ Náhle uslyšel šustění, Orochimaru se v polohadí podobě doplazil za jeho záda a Kunaiem ho chytil pod krkem.
„Kisame....“Sykl Orochimaru. „Nepotěšil jsi mě, a ani já tě nepotěším...“
Kolem dvojice vyjely hadi s meči. Orochimaru rychle uskočily a hadi bodly.
Kisame nic necítil, ocitl se ve tmě.
„Kde to jsem!?“ Pomyslel a švihl mečem. Zazněl zvuk rozražení hlíny. Skrz díru viděl Myota jak drží pečeť. „On kolem mě vytvořil kopuly z hlíny?“

Orochimaru mezitím uhýbal vyjíždějícím stínům ze země.
„Kdo jsi?“ Zeptal se Orochimaru a jazykem si projel po tváři.
„To ti neřeknu.....“ Pousmál se Shikamaru.“Vím o tobě že tě deptá když neznáš něčí jméno...“
Orochimaru začal natahovat. Náhle za Shikamarovými zády proběhl Sasuke s velkou nádobou.
„Ahoj Shikamaru..“ Pozdravila zmizel v dáli. Jeho dva nohsledi ho následovaly.
„Shikamaru... he...“ Olízl se Orochimaru, připravil se na útok ale nemohl se pohnout. (Není to už ohrané...? NE!)
„Máš to sehrané....“ Smál se Orochimaru a zbývající tři ANBU k němu doskočil.
„Skvělá práce, pane...“ Gratulovaly všichni.
„Až řeknu teď, tak ho probodnete!“ Rozkázal. Orochimarovy vyjel z huby meč a zabil jednoho ANBU. „Sakra...“
Shikamaru se rozhlédl, zbývající dva ANBU opět takticky pozorovaly z úkrytu.
„No tak kluci, neblbněte, taková smrt nebolí..“ Zakřičel Shikamaru.
„AUUUU!“ ANBU se začal svíjet.“To bolí.... nemůžu... dýchat... doražte mě někdo.... vidím Shinigami... agrhhhhshsd...............................Má noha...ONA MI HNIJE!.................“
„Nepříjemný co?“ Pousmál se Orochimaru.
„Tak co... už je mrtvý...? ........ JO....“ Pomyslel Shikamaru.

/// Tak dost, nasmáli jsme se, ale nenechme se unést... toto je vážné story....///

Orochimarovy se natáhl krk až k Shikamarovy. Ten uskočil do zadu. Tím pádem uskočil i Orochimaru a hlavou vrazil do zdi.
„Super..“ Shikamaru opět uskočil a Orochimarova hlava se projela pískem.
„Když položím výbušný lístek semhle na zem, a rychle půjdu do zadu tak se dostane na moji pozici a zemře.“ Pomyslel a položil lístek. Až ho položil začal popocházet do zadu. Když byl Orochimaru namístě , provedl pečeť a BUM!

„Dostal jsem ho?“ Shikamaru si zakrýval oči. „Asi jo, došla mi chakra...“
Náhle se ze země vynořila čepel meče a probodla Shikamara skrz na skrz.
Postupně ze země vyjel Orochimaru. Byl zpocený a vyčerpaný.
„Měnění těl při boji je těžké...“ Řekl si sám pro sebe a sklonil se ke svému poraženému nepřítelovy. „Shikamaru... Blbý jméno...“
„Gatsuuga“ Ozvalo se zdálky a Orochimaru ucítil neskutečnou bolest na zádech.
„Blbe!“ Zařvala nějaká žena a bouchla Orochimara takovou silou že se jeho ksicht zastavil o jeskyni .(10-tá A4 stránka Smiling)
„Shikamaru , bude to v pohodě..“ Žena si k němu klekla a začala ho léčit. Poznal že jde o Sakuru. „Kibo, doraž ho!“
Orochimaru pomalu vstával. Každý pohyb ho bolel.
„Zatracená... Tsunade?!... Ne , to není ona... To byla blondýnka a měla větší..“nedomyslel a dostal ránu od Kiby.
„Ty hajzle!“ Křičel a stále na něj útočil.
Orochimaru toho měl už dost. Sebral poslední síly a začal tvořit pečetě, jenže Sakura vyrvala velký kus země a hodila ho rychlostí že by Rock Lee zbledl.
„Ještě to pro všechny případy zaminuji ....“ Kiba začal dávat kolem výbušný lístky.
Náhle se na bojišti objevily dva ANBU.
„My jsme pronásledovaly nepřítele .... echm... hodně daleko...“ Vymluvil se jeden a nervózně se díval do země.
„Dlužíš mi stovku...“ Pousmál se druhý.
Mezitím se tam přiřítila další skupinka z listové.
„Kam jste tak spěchaly...?“ Začal jeden z nich nadávat a potom si všiml spouště kolem. „Vau...“
***
„Skvělý příběh….“ Zajásala Taky.
„No ale když se Sasuke vrátil, a má démona... tak to bude obtížný boj...“ Oznámil Naruto. „Pojďte za mnou...“
Vešel na chodbu a poté na schody kudy se dostal na střechu. Tam čekal velký houf velitelů.
„Listová vesnice je v ohrožení, proto mi nezbývá než vyhlásit zvláštní stav.“ Všichni se zalekly a byly zmatení.“Od rána do večera a naopak budou stále aktivní hlídky tvořící z těch nejlepších. Řekněte to všem shinobi ale nevyvolávejte paniku. Vesnice musí být v pozoru a reagující, panika by to všechno ztěžovala. Vydávám tedy přísný zákaz o tom mluvit s občany vesnice!“
„Seš si jistý, ta hromada lidí..“Ptala se Sakura ale Naruto ji přerušil.
„Když je Sasuke zpátky tak musíme mít 100% obranu...“ Odpověděl a Sakura se zarazila. Byla to pro ní zcela nová informace.
„Sasuke je zpátky ?“ Zeptala se sama sebe.
„Tys to nevěděla?“ Řekl poněkud trapně Naruto a chytil se za hlavu.
„Tak svatba přeci bude!“ Vyskočila do vzduchu.
„Brát si mrtvolu, nic proti tvému vkusu ale není to divný ?“ Zeptal se Kiba.
„Jakou mrtvolu?“ Pokračovala nechápavě Sakura.
Kiba nalistoval v Bingo knize jednu stránku. Bylo na ní napsaný Sasuke Uchiha – Hlavní cíl.
Se Sakurou to seklo.

Byl pozdní večer - první den hlídky.
Narutův tým hleděl ze střechy budovy na tichou vesnici.
„Tady je nuda...“ Sykl Himchi.“Jdu se projít...“
A to taky udělal.
„Nějak se ochladilo, dojdu si pro teplejší vestu..“ Řekla po chvilce Taky a stoupla si.
„Počkej..“ Přerušil ji Chikudo a vstal. Sundal svoji bundu a jemně jí položil na Taky.
„Díky...“ Řekla vesele.
Náhle se ozvalo otevření dveří a vešel za nimi Naruto.
„Právě odcházím, tak se jdu rozloučit.... |Kde je Himchi?“
„Šel se projít...“ Odpověděl nemastně Chikudo.
„Až bude po všem zařídím nám misi někde kde je hezky.. Hinatiny rodiče se právě se synem vrátily ze země Měsíce..Možná tam budou potřebovat nějakou menší výpomoc ninjů...“ Pousmál se Naruto. „Už musím jít tak se mějte...“
„Sbohem, Sensei!“ Řekly oba dva souhlasně.
Chvíli tam jen tak seděly. Ale oba dva se nenápadně přibližovaly.
„Chtěl bych se na něco zeptat?“ Sykl náhle Chikudo. „Nešla bys třeba................ na rande?“
Ale to už stačilo, Taky se k němu naklonila jemně ho políbila.
„S tebou kamkoli....“ Řekla a pokračovala dál.
Náhle se tam objevil Himchi.
„Vždycky když odejdu tak se něco stane...“ Řekl si sám pro sebe a sedl si vedle páru.

Dny ubíhaly jako voda a nechtělo se věřit že se něco stane.
Ačkoliv v listové nikdy nenapadlo víc sněhu než 5 cm tak pár vloček stejně hledalo cestu na zem.
„Už dva týdny je zvláštní stav a nic se neděje...“ Stěžoval si ANBU ve věži.
„Navíc jsou vánoce....“ Pokračoval další.
Náhle se ozvala z lesa strašná rána. Vyletěly odtamtud velké kusy kamení a rozbořily zdi.
„Vyhlaste poplach!“ Zavelel vrchní ANBU a do věže vletěl výbušný lístek a celá se zhroutila.
Naruto seděl ve své pracovně a uslyšel výbuchy. Vběhl na balkón, z dálky uviděl kouř.
„Tak, největší útok na listovou začíná..“

Taky vyspávala každodenní noční hlídky. Na nočním stolku byly dvě fotky.
Její tým a poté její rodina.Žila na venkově ale od rodiny odešla aby si mohla splnit svůj sen – Stát se ninjou.
Zrovna se jí zdál sen.
Šla po ulici. Všude bylo mrtvo, na zem doléhaly první vločky zimy.
Z oken vykukovaly tajemné postavy. Pak náhle začalo hořet.
Modro-bílá obloha se náhle změnila na rudou. Domy padaly, a ona tam jen tak stála.
Plameny byly u ní.
Najednou jí probudil hlasitý výbuch. Protože bydlela na okraji vesnice byla blízko útoku.
„Co se děje?“Pomyslela a vykoukla ven. „Útok!“
Zděsila se. „Rychle musím se převlíknout...“

Ninjové na zdi se zděsily. Z dálky se objevila obrovská vlna vody směřující na vesnici. Lámala stromy a ničila vše co jí přišlo do cesty.
„Tak to je ta síla démona...“ Pousmál se Yamato. Provedl na rychle pečetě a vytvořil obrovskou hliněnou zeď jako tenkrát při Narutově tréninku.
Náhle uslyšel výbuch. Otočil se a na druhé straně vesnice hořelo několik věží.
„Útočí ze všech stran...“ Pomyslel.
„Kapitáne.... U hlavní brány se už bojuje.... Nebudete tomu věřit ale ....... jsou tam ninjové z Kamenné...“ Hlásil jeden z ANBU skupiny.
„Tohle nebude taková prča jak jsme si myslely...“ Řekl Yamato.

U hlavní brány probíhal nelítostný boj.
TenTen stála na bráně.
„Tolik ninjů!“ Náhle se ozvalo několik výbuchů, a nad hlavami proletělo několik obrovských kamenů.
Z lesa se vyřítila skupinka asi 40 ninjů
Tenten vytáhla svitek a zasypala je zbraněmi. Deset jich padlo a zbytek mělo jen nějaká škrábance.
„Musíme ustoupit...“ Skočil vedle ní Kiba. „Dostanem je až ve vesnici...“
„Ale, civilní ztráty mohou být obrovské...“ Odpověděla.
„ Když padne obrana nebude nikdo kdo těm ztrátám zabrání..“ Řekl Kiba a náhle se ozvala další rána. Velký kámen vletěl těsně pod Tenten.
Když se kouř a prach odvál ležela tam zraněná.
„Odnesu tě do bezpečí..“ Kiba ji chytil a odskočil pryč.
„Ústup!“ Zavelel jeden ze strážců.
„Máme tu zaminovanou oblast...“ Řekl ANBU Saiovy kteří stály na nedaleké střeše.
„Dobrá, nalákejte je do té uličky a pak ať to bouchne...“ Rozkázal.
ANBU se začaly stahovat. Kamenní běžely ihned za němy.
Ozvala se exploze. Z kouře vyběhlo několik nepřátelských shinobi.
„Jak je to možné?“ Ptal se sám sebe Sai. V bráně stál Myoto a kolem něj zářila šedá chakra.
„ÁCHHHH , ta síla ... to je boží!“ Zasmál se, natáhl ruku. Ze země vyjel velký balvan a rozletěl se směrem na Saie.
Ten uskočil a rychle namaloval několik lvů. Když byl blízko Myota tak ze země vyjely bodláky a zničily je.
Sai namaloval další – měly stejný osud.
„Půdní oštěp!“ Zařval Myoto a ze země kolem něj vyjely desítky oštěpů. Poté ukázal rukou na Saie a oštěpy se rozletěly. Jeden Saie zasáhl, zbytek zničil pět domů za ním.
Sai ležel v troskách zraněný, Myoto si ho dál nevšímal a putoval dál do centra vesnice. Přitom ničil domy okolo. ANBU doskočil k Saiovy.
„Odnesu vás do nemocnice pane..“ Chytil ho a uskočil pryč.

V celé vesnici byl chaos. Všude to vybuchovalo, všude se umíralo.
Lidé se snažily dostat do úkrytu, v mnohých případech bez úspěchu.
„Běžte chránit civilisty!“ Poručil Naruto a všichni jeho strážní uskočily pryč, neměly pochyby o své šéfa.
„Je to v háji, tohle jsme nečekaly....“ Bouchl Naruto do zdi.
Náhle se vedle něj objevil Kakashi.
„Naruto.... Většina civilistů je v bezpečí, ale i tak máme veliké ztráty....“ Oznámil a sundal další dva nepřátelské ninji.
Náhle se ozval další výbuch. Naruto se otočil a viděl jak někdo demoluje hlavy hokage.
„Jdu tam.... To bude určitě Sasuke...“ Řekl Naruto a okamžitě zmizel.
Kolem Kakashiho se objevilo hned pět nepřátelských ninjů.
„To je ale zábava..“

Taky vylezla ven. Kolem ní se objevily dva ninjové.
„To bude pohoda!“Pousmála se a použila pečetě. Oba dva ninjové ucítily ohromnou bolest na hrudi, nepříjemný hukot v hlavě a v krku tu nejhorší chuť ze všech. Začaly se třepat a postupně padly na zem a tam v bolestech zemřely. „Nelidské ale efektivní...“
Náhle uviděla v centru vesnice jak se hroutí domy a vznáší se do vzduchu prach.
„Tam se něco děje...“ Skočila na střechu domu a odtamtud odskákala pryč.

Kisame se dostal na hradby a už pozabíjel desítky shinobi.
Už mu stál v cestě jenom jedna osoba – Yamato.
„Parchante!“ Zařval Kisame a z huby vystřelil vodní střelu. Yamato jí uhl, tím pádem narazila do věže za ním. Věž spadla.
„Zrůda z mlžné co používá chakru démona.“ Řekl Yamato a použil pečeť. Velký dřevěný trám vylítl na Kisameho. Ten kolem meče vytvořil rychlý vodní výr a dřevo rozřezal na kousky.
Mezitím na něj letěly menší trámy. Těm uskočil a vystřelil další vlnu. Ta už Yamata zasáhla. Odhodilo ho to několik desítek metrů.
„Amatér...“ Pousmál se Kisame a náhle ucítil výbuch. Uskočil a zahlédl dalšího soupeře.
„Dlouho jsme se neviděly...“ Pousmál se Shikamaru a rychle vyslal stíny. Ty vyjížděly ze země a útočily na Kisameho, ten byl však o krok dopředu, a všem útokům se vyhýbal.
Rychle se nadechl a vystřelil další střelu. Ta Shikamara zasáhl. PUF! Byl to klon.
„Co to?“ Sykl.
„Mám tě!“ Řeklo někdo za jeho zády. Byl to Shikamaru. „Celý dva týdny jsem se učil jak vytvořit jednoho stínového klona.... a vyplatilo se....“
Náhle se kolem nich objevilo několik kamenných ninjů.
„Když mě teď zabiješ... tihle se na tebe vrhnou a chladnokrevně tě ubodají k smrti...“ Kisame se začal smát. Shikamaru k němu přišel a přilepil na něj výbušný lístek.
„Je to otrava..... tak třeba zemřu s tebou...“ Řekl otráveně a už použil pečeť.
BUM! Kisame byl mrtvý, ninjové se rozeběhly.
„RAIKIRI!“ Ozvalo se a nepřátelé padly k zemi. „Dobrá práce Shikamaru...“
„Díky, Kakashi...“

Taky se konečně dostala k centru. Tam probíhal největší boj. Desítky Anbu a desítky útočníků. Uviděla tam i Chikuda a Himchiho.
„Tak, tady si to někdo odskáče...“Pomyslela když uviděla zničený domy okolo.
Nepřátelští shinobi náhle uviděly padat peří. Pomalu se jim zavíraly oči.
„Teď!“ Všichni konoháci uskočily z bojiště a pár ANBU a Chikudo naplnily prostranství ohněm.
„Dobře...“ Řekl jeden ANBU taky a náhle se ozval výbuch. Mezi němy se objevil Myoto a vytvořil kolem sebe velké bodláky. Ty propíchly dva ANBU a Taky ruku.
„Šmejde!“ Zařval Himchi a vrazil do něj rasenganem. Myoto odletěl ale v klidu vstal.
„Hmmm....“ Natáhl ruku směrem na něj, ze země vyjela velká ruka a Himchiho smáčkla.
„Parchante!“Zařval jeden ANBU a přesekl mu břicho mečem. Nic se nestalo.“Co?“
Ze země vyjela další ruka a odhodila ANBU dostatečně daleko.
Chikudo nabral všechny síly a rozpálil hlínu natolik že Himchiho nakonec pustila.
„Díky...“ Poděkoval Himchi a hned nato musel uskakovat hliněným rukám.
„Jak zabít nesmrtelného, s takřka neomezenou chakrou...“ Zamyslela se Taky a dál léčila svoji ruku.“Vůbec nic mě nenapadá....“
„Už vím.... Chce to nějakou ničivou sílu co jeho obrana nezvládne...“ Vyřekla Taky a hned spolkla. „Ale kde něco takové vemem?“

Naruto vyskákal postupně nahoru.
„Sasuke..“ Řekl tiše když uviděl postavu.
„Naruto, to ti to teda trvalo… alespoň je tady hezký pohled…“ Pousmál se Sasuke a pohlédl na vesnici. „Svět v plamenech…. Jak krásné…“
„Je ti jasné že dokončím to co jsem nedokončil…“ Hrozil Naruto. Sasuke se začal smát.
„No, ty voe… to je všechno Dokončím to co jsem nedokončil… sry ale tohle je neslané.. proč neřekneš něco ve stylu Tvůj osud sice pokračoval, ale jeho čas končí… počky to je taky blbý… Prostě něco vy stylu obrovských dialogů.... „Smál se Sasuke.
„Změnil ses, a dokonce se směješ...“ Kroutil Naruto hlavou. „A směješ se ze srandy a né proto že někomu rozbiješ ksicht.“
„Víš , už nejsem ten spratek co si myslel že je nejlepší.... Ale teď už nemám chybu.“ Řekl Sasuke ale už se musel bránit třem Narutům „Nenávidím klony..“
Rychle použil pečetě a plamenem zničil klony. Náhle se za jeho zády objevil Naruto a kopl ho dopředu. Tam čekal další a vykopl ho do vzduchu.
„Živel vítr : Břitva!“ Zařval další Naruto a vytvořil pod Sasukem tornádo, které ho postupně vtáhlo do sebe a pořezalo.
„Teď ti ukážu něco já..“ Pousmál se Sasuke a vyplivl oheň. Tím pádem se celé prostranství zahalilo v ohni a v dýmu.
Naruto se rozeběhl směrem od vesnice Sasuke ho následoval.
„Mě neutečeš!“ Pousmál se Sasuke a vyvolal hada na kterým sjel kopec. Naruto při cestě na něj vyskočil a rozeběhl se vstříc soupeřovy.
„KATON!“ Zakřičel Sasuke a vypustil velký plamen. Naruto mu uhl a hodil shurikeny. Sasuke je odrazil a rozeběhl se naproti.
Náhle se Naruto zastavil a provedl pečetě.
Pod hadem se vytvořila zvláštní bahno a začalo ho polykat.
„Do háje...“ Zaklel Sasuke a začal se bránit Narutovým útokům. „CHIDORI NAGASHI!“
Všichni klonové kolem něj zmizely a za zády se vynořil Naruto s Rasenganem. Sasuke ho řízl do břicha a Naruto uskočil.
„To je originál..“ Pomyslel a hned ho zapálil. Naruto se při zásahu změnil v dřevo a objevil se za Sasukem. Toho udeřil do hlavy a následně do břicha, poté následoval sled úderů a kopanců ze všech stran.
„CHIDORI NAGASHI!“ Ozvalo se a Naruto odskočil s mírnými bolesti pryč.
„Tak a teď!“ Zařval Sasuke a směrem od něj se vyřítil černý plamen. Naruto s rychlostí blesku vytáhl svitek.
„Věděl jsem že se to bude hodit...“ Pomyslel Naruto a svitek oheň zapečetil.
„ty bastarde...“ Zavrčel Sasuke a podíval se Naruta sharinganem. Ten rychle zavřel oči. „Nemůžeš je mít zavřený furt“
Náhle někdo kopl Sasukeho do zad. Ten se otočil a další úder do hlavy, následně do zad.
Sasuke viděl jen matné pohyby. „To je Lee?“
„Naruto, vydrž hned ho zaměstnám...“ Pousmál se Lee a pár údery zkopal Sasukeho.
„chidori Nagashi!“ Ozvalo se, Leeho to dostalo plnou silou. Padl ochrnutý k zemi.
Sasuke vytáhl meč a napřáhl se. V tu ránu dostal rasengan do zad.
Odletěl na druhou stranu hada. Záda měl celé poničené a popálené.
„Na mě potřebuješ víc síly..“ Řekl bolestivě a vytvořil pečeť. V obou rukou se objevilo chidori. Náhle z hada vylítl další had a chytil Naruta. „Máš to sečtený..!“
Sasuke běžel, pravou rukou nabral Naruta a vyhodil ho do vzduchu. Poté vyskočil do vzduchu a vrazil chidori ze shora. Při zásahu se vytvořil obrovský výbuch.
Po odfouknutí dýmu stál Naruto na nohou. Na hrudi se mu rojila rudá chakra a léčila ho.
Mezitím se jeho oči změnily na žabí.
„Ty ještě žiješ?“ Sykl Sasuke, byl vyčerpaný a už mu docházela chakra.
„Teďka jsem na tahu já..“ Pousmál se Naruto a rychlostí blesku zmizel. Sasuke se lekl, ani jeho oči tu rychlost neviděly.

Myoto stále bojoval se svými soupeři.
Hlína lítala vzduchem více než vločky, a bojiště připomínalo poušť Gobi.
„Sakra....“ Zaklel Chikudo když kousek od něj dopadl velký balvan.
Do prostřed pole vyskočil ANBU a použil nejsilnější ohnivý útok co měl.
Myotovi to nic neudělalo.
„Sakra , jak ho sejmem?“Vztekal se už vyčerpaný Himchi. „Vždyť je nesmrtelný..“
„Ne, jen má silnou obranu... kterou musíme něčím prolomit.....“ Vzdychl jeden z ANBU.
Náhle se ozval výbuch. Bojiště zahalil dým.
„Tak co děcka...“Řekla nějaká postava. „ Rozjedem to tu?“
„NEJI!“ Zajásal jeden ANBU.
„No jistě, jeho chakra prořízne obranu jako nic....“ Doplnil Chikudo.
Taky která vzadu léčila zraněné se pousmála. „No konečně, už jsem myslela že to neskončí...“
Náhle vedle ní doskočily dvě postavy.
Byla to Sakura a jedna medic-ninja.´
„Dobrá práce....Ale nech to na nás.... Seš vyčerpaná..“ Řekla s klidem Sakura a Taky si oddychla.
Neji zaútočil na Myota, bohužel se nedostal dostatečně blízkou a byl prohozen zdí.
Když ležel na zemi, spadla na něj velká ocelová trubka.
Náhle se ozvala velká rána a zpoza skal se vyřítila vlna prachu a hlíny.
„To je hrozivý?“Pomyslel Myoto a najednou celou vesnici zaplnila jakási chakra.“Velice hrozivý....“

Kakashi který bojoval na konci vesnice chakru ucítil a zarazil se.
„To je.....“ Stál tam jen tak onemněle. „Naruto?“

O pár minut dřív.

Naruto zmizel a Sasuke se rozhlížel.
„Vylez! Srabe!“ Zakřičel a pousmál se.
Náhle se ze zadu vyrojily desítky klonů. Sasuke mezi ně skočil a mečem je začal ničit.
Poté vyskočil do vzduchu a popálil je ohněm.
Doskočil na zem a začal se bránit dalším klonům. Bylo jich stovky!
„CHIDORI!“ Zařvala a proběhl celou řadou. Přitom jich desítky zničil.
„Už to nezvládnu, málo chakry...“Pomyslel Sasuke a začal útočit na další klony. Sem tam nějakou ranu či kop schytal. Ale i tak se solidně bránil.
Náhle si Sasuke na něco vzpomněl.
„Zapomněl jsem na démona...“ Pousmál se a provedl pečetě. Kolem něj se začala hýřit chakra. „CHIDORI NAGASHI!“
Bylo tak obrovské že zničilo všechny klony na bojišti.
Náhle se z výšky objevil Naruto s obrovským rasenganem.
„Chidori!“ Řekl Sasuke a v rukou mu sršely blesky.
Vyletěly proti sobě. Zásah byl ničivý. Velká exploze a ještě větší hluk
Narutova chakra se rozletěla všude po okolí.
Země pod nimy se totálně převrátila na ruby.
Naruto i Sasuke dopadly na zem.
Kolem Naruta lítaly malé blesky. Sasuke byl mrtvý ihned.
Naruto se rozhlížel na zemi všude kolem sebe, uviděl tělo.
„LEE?“ Zděsil se a připlazil se k němu. „Co jsme to udělaly....?“

Na Myota se stále neúspěšně pokoušely zaútočit shinobi. Boje ve vesnici už přestávaly a veškerá pozornost se zaměřila na Myota.
Během pár minut se kolem shromáždila polovina vesnice.
„Mě nemůžete zabít!“ Smál se a házel velké hliněné koule, ale ty se stále zmenšovaly.
„Démonovy už dochází chakra...“ Pousmál se vrchní ANBU.
„ MĚ NEZABIJTE!“ Smál se a už používal slabší útoky.
Náhle mu do zad hodily výbušný lístek. BUM!
Ohořelé tělo padlo k zemi.
Shinobi se začaly radovat. Vesnici ubránily!
O pár hodin později.
Naruto s berlemi a obvázanou půlkou těla měl brífink se svým týmem a ostatními ninji před zničenou pracovnou.
„Skvělý výkon, vesnice byla ubráněna, ale za velké ztráty – padlo přes 150 ninjů a dvojnásobek civilistů. Byl zničen majetek v několika-ti stovkách milionů. Ale i tak jsme ubránily největší útok co kdy byl. Spojenecké vesnice okamžitě zahájily blokádu kamenné.
Brzy by sem měly přijet první karavany s pomocí. To je pro dnešek konec, o pohřbech vás budeme dál informovat.“ Naruto vešel do zničené budovy, jeho tým za ním.
„Pane, ta chakra v ovzduší, to jste byl vy?“ Zeptal se otevřeně Chikudo.
„Jo..“ Odpověděl Naruto a sedl si na židly, ta se propadla a Naruto se usmál.“Chce to novou židly.

Chikudo doprovázel Taky dom, ale tam je zděsilo překvapení – žádný dům tam nestál.
„No, můžeš bydlet u mě, teda jestli chceš?“ Zeptal se Chikudo a Taky mu skočila kolem krku,
„No jistě..:“A políbila ho.

Himchi se vrátil dom. Jeho snobská rodina přežila bez škrábnutí. Jejich osobní strážci dům ubránily v perfektním stavu.
„Zase do starého života, nesnáším takhle bohatou rodinu...“ Sykl a vešel do domu.

Naruto se koukl na svůj dům. Vedle něj stála jeho rodina.
„Dva týdny rekonstrukce, a oni nám to tu zase rozbouraj..“Pousmál se Naruto, Hinata mu dala pusu.
„No, ale my jsme v pořádku..“ Pošeptala mu.

Sakura se vrátila do svého domu na předměstí. Spíše do desky která trčela na trámě.
Kolem zrovna šel Kiba a všimnul si jí jak zvedá rozbité věci ze země.
„Hej Sakuro...!“Zakřičel a přiběhl k ní.“když teď nemáš kde bydlet, můžeš být u nás, máme velký pokoj pro hosty!“
Sakura pouze radostí zakývala.

V následujících dnech se konal pohřeb ninjů, velkou pozornost si vyžádal i pohřeb Leeho.
Bylo to smutné ale zároveň odvážné období které ukázalo že žádné zlo nezničí sebevětší dobro.

U staré jeskyně se začal pohybovat kámen. Zpoza něj začala vylízat postava.
„Shikamaru...?“ Pousmál se a olízl si hlavu.
KONEC. 終わり

Poznámky: 

Takže, jsem rád že jste to přečetly. (Jen pouhých 16 stran)
Původně my šlo vytvořit nejdelší jednorázovku zde na konoze. Což se mi doufám podařilo.
Dále bych jí chtěl věnovat jednomu člověku co ne a né napsat jeden díl , tím člověkem je Jaden Shimoto.(Jo a taky všem ostatním, a hlavně taky: San Inuzuka a Sorafay)
Jo a Word si asi po 10-tou stranu dělal co chtěl, mnohdy měnil slova za pochodu. Takže "I kill you... WORD!"

4.733335
Průměr: 4.7 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele alienEJKEJ
Vložil alienEJKEJ, Ne, 2009-01-25 00:55 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Je to pěkný. už je to muselo dát nějakou tu hodinku práce kdyžs to sepisoval Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomodachi no Tatsu
Vložil Tomodachi no Tatsu, Ne, 2009-01-25 00:03 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 437 | Autor je: Prostý občan

Mno takže, pravda je, že taky nemám moc ráda word a pravda je taky ta, že to klidně mohla být série; někdy to, ale nejde asi jako tady, protože by to ztratilo na dramatičnosti. Já jsem sice človíček co vidí večer dlouhou povídku, tak jde od toho pryč; uviděla jsem to a pomalu začala číst. To je divný...neříkala jsem si, ani sakra kdy už bude konec, ani sakra to je ale nudné.
Sem tam jsou nějaká drobné překlepy, nebo chybyčky, ale z málého nápadu se zrodila veliká povídka; nemluvím jen o délce! Eye-wink

~Kuroshitsuji~
~Even so, I will search for that one true, love~
~Fandím~Melonade/Yumi/hAnko~My FF~ Novej stajl Sasukeho Uchihy...
~Deidarovo dětství Requiem za sen

~Jsem hrdá yaoistka!~

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, Ne, 2009-01-25 00:16 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

díky, víš kolik mě při psaní napadlo : "Zde bych to ukončil, to by je napjalo" Ale dal jsem si cíl udělat velkou povídku tak to nezkažu, ale vážně díky (Zvláště veliká povídka, to mě málem rozbrečelo) A děkuji ti žes to vydržela, já taky nevydržím na PC číst moc dlouho...

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, St, 2008-12-24 21:04 | Ninja už: 6159 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

pekne.. trvalo to nez jsem to prečetl:D

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, St, 2008-12-24 21:34 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

ale běž, vždyt je to krátké... Smiling A díky

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-12-21 22:00 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

No gratulace k délce, z tohohle mohla být vážně klidně série Laughing out loud Povedlo se ti to

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, Ne, 2008-12-21 22:01 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

to jo, a díky

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698