manga_preview
Boruto TBV 15

Nový život 14: neumírej...prosím

Naruto mě nesl a vypadal stále neunaveně a čile. Kakashi-sensei poslal do Listové krátkou zprávu o našem stavu a požádal o lékařský tým.
„Neji!“zavolal najednou z ničeho nic.
Neji pochopil a svým byakuganem se rozhlédl všude kolem . Zrychlil, aby dohnal Kakashiho.
„Dva napravo a dva nalevo, nikdo víc,“ vzdělil mu.
Zastavili jsme se uprostřed travnatého palouku a v ten moment nás obklíčili čtyři ninjové. Bylo jasné, že patří k Orochimaru.
„Ty jsi Hakate Kakashi, kopírovací ninja, nemám pravdu?“ptal se jeden z nich a ukázal prstem na senseie.
Kakashi neodpověděl a prohlédl si všechny čtyři.
„Chceme tu holku, nic víc. Vydejte jí a necháme vás na živu,“řekl další.
„To nepůjde,“ opáčil Kakashi.
Naruto se mnou na zádech se na něj vděčně podíval a posadil mě na kámen za námi. Všichni se postavili rozestoupeně před nás.
„Chvíli tady počkej Rai,bude to chvilička. Vyřídím je,“zahlásil Naruto, ale mistr ho zarazil rukou.
„Ne Naruto, zůstaneš u ní a budeš jí chránit jasné?“přikázal mu.
„Ale--“chtěl namítnout, ale Kakashi ho umlčel pohledem.
„Je důležité, abys jí chránil,“ řekl vážným tonem. „My se o ně postaráme, nedělej si starosti.“
Nezbývalo mu nic, než poslechnout a vytvořil alespoň Kage bushin a klony se rozprostřely dokola kolem mě.
I když to bylo šest na čtyři, bylo jasné, že to nebude lehké. Orochimarovi lidé byli všichni poznamenaní prokletou pečetí, která dodávala sílu a přeměňovala jejího uživatele na monstrum.
Kakashi-sensei bojoval s nejvyšším mohutným ninjou, který teď měl fialovou kůži,tmavě červené vlasy a ohromné tesáky. Byl to boj na život a na smrt i přes to, že Kakashi používal svůj sharingan. Neji a Lee energicky bojovali s druhým z nich, kterého teď zdobil dlouhý ostnatý ocas a snažil se jím strhnout všechno co měl v cestě. Kiba a Akamaru bojovali s třetím svými zvířecími klony, ale odolnost, kterou jejich protivník oplýval všechno podstatně stěžovala.
Shikamaru a Sakura se teď starali o posledního z nepřátel. Sakura se snažila odvést pozornost tím, že útočila svou extra silnou pěstí a Shikamaru se mezitím snažil chytit svého protivníka do stínového jutsu. Naruto nervózně stál a nemohl se dívat na to jak ostatní bojují a on jen nečinně přihlíží.
Otočil se na mě a se zaťatými zuby řekl: „Musím jim pomoct, zůstaň tady,“
Bylo by zbytečné jakékoliv přemlouvání a tak jsem jen přikývla a Naruto urychleně vyrazil na pomoc Kibovi, jehož protivník zrovna smetl Akamaru stranou a tak mu ošklivě zranil nohu. Kibovi docházela jistě chakra a bojoval z posledních sil. Ten ninja vytáhl dlouhou železnou hůl a vrazil mu jí mezi žebra. On zalapal po dechu a svalil se na zem. Z úst mu vytékal pramínek krve. Nepřítel se znova napřáhl a chtěl udeřit, ale v momentu letu tyč zastavil Naruto.
„Tvůj protivník jsem od teď já,“ řekl mu a vztekle se na něj vrhnul.
Začal boj. Stále mě obklopovaly klony a on použil další várku na souboj. Kiba ztěžka vstal a snažil se doplazit ke zraněnému Akamaru. Sklíčeně jsem je sledovala. Zatínala jsem pěst pokaždé, když protivník tak tak minul a pokaždé, když tak tak minul někdo z nás.
Rozeběhla jsem se ke Kibovi a Akamaru. Oni všichni pro mě riskovali život, teď je načase, abych riskovala život já.Klony běžely za mnou.Údery a útoky mě sotva o kousíček míjely.
Sesunula jsem se k ztěžka dýchajícímu Kibovi, který měl položenou ruku na skuhrajícím Akamaru.
Nejen, že mu krvácela rána mezi žebry, ale měl probodnuté rameno, zlomené zápěstí a hluboký šrám na zádech. Usmál se na mě a vyplivl krev. Projela jsem mu rukou po těle.
„Máš vnitřní krvácení, které způsobilo zlomené žebro,“informovala jsem ho.
Chytl mi ruku a zhluboka dýchajíc poprosil: „Akamaru, postarej se o Akamaru.“
„Ale tvé zranění jsou horší, postarám se o něj až tě vyléčím,“ protestovala jsem.
On zběsile zatřásl hlavou. „Ne!Prosím nejdřív on.“
Nevěřícně jsem se na něj podívala, ale otočila se k jeho psímu příteli. Měl ošklivě zlomenou přední tlapu a šrám na zádech. Vytáhla jsem kunai a pohotově se řízla na ruce.
„Co to dě--“začal Kiba, ale umlčela jsem ho ráznou větou. „Chtěl jsi ať se postarám o Akamaru, tak to dělám. Takže se do toho nepleť, zavři klapačku a nehýbej se nebo vykrvácíš.“
Zmlknul a já se mohla dále věnovat tomu co jsem chtěla udělat. Dlaň, do které jsem se řízla začla ihned krvácet. Potřela jsem s ní zlomené místo a šrám na zádech. Akamaru bolestivě zavyl, ale po chvíli to ustálo a rána se začla pomalu, ale jistě zacelovat.
Konečně jsem se dostala ke Kibovi a to samé udělala s jeho zraněním. Bolestivě zasyčel, ale stejně jako u Akamaru se rány začly hojit.
„Díky,“šeptl překvapeně.
Teď jsem měla možnost se opět podívat co se děje mezi naším týmem a nepřáteli. Boj neustál, ale šlo vidět, že vyčerpání rostlo. Všichni od nás byli nějak zraněni, ale soupeři na tom nebyli zrovna nejlépe. Bojovali z posledních sil a bylo pravděpodobné, že vyhrajeme.
Nejlépe na tom byl Kakashi-sensei , který nebyl příliš zraněný, ale svého protivníka už potřeboval jenom dorazit. Neji a Lee vypadali k smrti unavení, ztěžka dýchali, ale pomalu se blížil konec.
Shikamaru konečně dosáhl svého se stínovým jutsu a Sakura dávala ninjovi pořádně zabrat. Mlátila ho svou nad lidskou silou tak, že odlétávaly spršky krve.
Naruto, který převzal Kibova protivníka zběsile bojoval. Na čele měl šrám, ze kterého vytékala rudá krev. Vypadal pomlácený a noha mu krvácela. Byl teď ve vzduchu připraven zasadit poslední úder.V ruce držel extra velkou kouli chakry, mířil na přítele a když se blížil zařval: „ Rasengan!“ Napřáhl svou ruku na úder. Nepřítel odletěl stranou, byl poražen, jenže mezitím………
„NARUTO!“zaječela jsem a bezhlavě se vrhla za ním.
Orochimarovi lidé byli poraženi a nikoho teď nezajímali.
„Naruto,“špitla jsem. Klečela jsem u něj. Jeho protivník ho před zásahem rasenganu stihl propíchnout krátkou katanou na skrz.Všichni se k němu vrhli. Měl do poloviny přivřené oči, ale díval se na mě a usmíval se. „Zvládnul jsem to, ochránil jsem tě,“ řekl ztěžka a zakuckal se.Vykašlal hromadu krve. Chytla jsem ho za ruku a snažila se zabránit slzám. Sakura ho pohotově začala léčit, přitom zběsile třásla hlavou jako by se snažila zahnat pláč stejně jako já. Ostatní byli kolem a bez dechu to sledovali. Ona začla pomalu vyndávat katanu a postupně léčit. Po chvíli se jí zmocnil tichý pláč.
„Naruto, neumírej!Slyšíš!“volala na něj a ruku pořád držela na místě, ze kterého pořád tekla krev.
Nehojilo se. Pohlédla jsem na svou krvavou ruku a pustila Naruta. Opět jsem vtáhla kunai a všichni na mě pohlédli s vystrašeným výrazem. Řízla jsem znovu a hlouběj. Položila jsem svou ruku na jeho ránu.
„Sakuro!Vyléčíme ho společně. Vím-já vím, že to vyjde,“přesvědčovala jsem sama sebe.
Utřela slzy a rázně kývla hlavou. Položila své ruce k mým a svým jutsu začala uzdravovat. Všichni se zaujetím a se zaťatým dechem sledovali situaci.
Po chvíli skutečně!Rána skrz Naruta se začala opravdu pomalu, ale pomalu zmenšovat. Hlavní bylo, že ustálo krvácení a Naruto tak zůstane naživu.

5
Průměr: 5 (51 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Po, 2011-04-04 15:50 | Ninja už: 6097 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

na jeden nádech Laughing out loud a to myslím doslova Laughing out loud na konci jsem zjistila, že jsem celou dobu zadržovala dech Laughing out loud dokážeš něco, co se mi ještě u žádné knížky nestalo :D

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele pifmar
Vložil pifmar, Po, 2009-08-24 22:46 | Ninja už: 5568 dní, Příspěvků: 91 | Autor je: Utírač Udonova nosu

je to pravda jedna z nejlepších serii tady

Click Me!Adopted from squiby

Napíšu to v heslech-92%, Zac Efron, Miley Cyrus, střecha mrakodrapu, popcorn, skoč!, 5%

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2009-01-13 12:26 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Tohle je jedním slovem nádhéra a nervák v jednom!! Kakashi YES málem jsem rozmlátila monitor, jak jsem byla napjatá. Taky dokážeš příběh napnout, co to jde že??

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Thanan
Vložil Thanan, St, 2008-12-17 19:21 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 117 | Autor je: Prostý občan

super, krásné kvalitní čtení Smiling

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-12-16 22:57 | Ninja už: 5975 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Vážně úžasné Smiling Stále dokážeš tak rychle při takové kvalitě přidávat další díly, opravdu se to skvěle čte