manga_preview
Boruto TBV 07

Sairan 4 - vzpomínky

„Ach jo, to je nuda.“ Povzdechl si Atarashi sedíc na studené, špinavé zemi v temné chodbě a snažíc se přes tu tmu prokouknout až na Shizuka.
„Buď rád že můžeš jenom sedět a nic nedělat.“ Ušklíbl se chlapec, sedící proti němu.
„A co bych jako jiného měl dělat??“ Nasadil Atarashi nechápavý pohled, který mu však v té tmě byl úplně k ničemu.
„Třeba kopat tady uhlí, stejně jako horníci, co se tady ztrácejí.“ Plácl se Shizuko do čela dlaní. Atarashi se začal ohlížet okolo sebe a pak moudře prohlásil.
„Jak v tomhle můžou pracovat? Já si nevidím ani na špičku nosu, natož abych viděl na krumpáč.“ Shizuke se trochu otráveně zvedl a i přes celkem velkou tmu praštil přesně Atarashiho do přilby, kterou měl na hlavě. Tím se spustila miniaturní žárovka a chodba dolu byla dokonale osvícena.
„To se do toho musí tak mlátit, aby se to rozsvítilo?“ Chytil se chlapec za helmu, což mu vlastně nijak nepomohloto.
„Ne, ale snažil sem se rozsvítit dvě světla najednou, evidentně se povedlo jen jedno.“ Zakroutil chlapec hlavou a posadil se zpět proti Atarashimu. Chvíli bylo ticho, pak se ale Atarashi opět zamyslel.
„Myslíš, že duchové existujou ??“
„Nevím, ale až nějakého potkám, tak se ho zeptám.“ Řekl znuděně Shizuko.

Zbytek týmu byl zatím asi půl kilometru od dolu na louce.
„Sensei, myslíte že se tam nepozabíjí navzájem??“ Zeptala se trochu s obavami Kin. Anshin jen pozvedl hlavu z trávy, na které se snažil si odpočinout od hluku, který jeho tým vydává, když je pohromadě.
„Jestli jo, alespoň budu mít větší klid.“ Pousmál se.
„Sensei! Já to myslím vážně.“ Zamračila se dívka.
„Nevím jak to tam mezi nimi probíhá, ale kdybych to měl porovnat s týmem ve kterém sem byl já, ve vašem věku, pak bych asi čekal že si něco provedou.“ Zamyslel se.
„Vy jste ale měl v týmu dvě holky ne??“ Nastolila dívka nechápavej výraz.
„Vždyť víš že dceru našich hokágů, co leží v nemocnici v komatu a potomka klanu Hyuuga “kříženého“ s klanem Inuzuka.“ Řekl trochu zachmuřeně při té vzpomínce.
„To je jediné co vím, nikdy jste nám o vašem týmu moc nevyprávěl. Nevíme zhola nic.“ Pokrčila Kin rameny.
„Nemusíte nic vědět, stačí to že jedna byla hyperaktivní a provokatér v jedné osobě a druhé se lepila smůla na paty ale nenechala si nikdy nic líbit.“ Povzdechl si a podrbal ve vlasech. „Prostě když se těm dvěma něco nezdálo, tak si to nakonec vyříkaly.
„A kde vůbec je teď ta druhá?? Ta “křížená“.“ Anshinovi se ten pojem “křížená“ moc nelíbil, přesto že ho sám vyřkl, a nemohl ho mít tedy Kin za zlé.
„No, jak to říct. Zachovala se jako pravý shinobi…“ Zarazil se jounin.
„Zemřela v boji?“ Vykulila dívka oči.
„V podstatě zemřela, aby zachránila kamarádku, ale zároveň nezemřela.“ Změnil Anshin na polohu sedu.
„Jak může někdo zemřít a zároveň ne??“ Nechápala Kin onu frázi a Anshinovi se to nechtělo moc vysvětlovat.
„Víš, existují zakázané techniky. Ty dokážou oživit lidskou duši, ale musí se pro to něco obětovat. Proto jsou tyto techniky zakázané.“
„Ona použila zakázanou techniku??“ Kulila rusovláska oči čím dál tím víc.
„Ne, ona nemohla. Tady se to ale nedá brát tak, jako v jiných případech.“ Zamotal se do toho jounin sám.
„Co je na tom jiného ??“ Zahnala ho dívka svou otázkou do kouta. Muž chvíli otálel, jak se z toho vymanit a pak řekl.
„Neberme to jako porušení zákazu, ale poslední naděje záchrany život.“ Usmál se.
„Chcete tím říct, že mezi záchranou života a použitím zakázané techniky je jen tenká hranice?“ Anshin už nevěděl, jak se z těchto otázek vykroutit.
„Hele, víš co, až se vrátíme z mise, tak tě za ní zavedu a posoudíš sama, jestli ta oběť za tu cenu stála nebo ne.“ Ušklíbl se. Dívka jen udiveně přikývla hlavou.
„Myslím že je čas zkontrolovat chlapce.“ Ušklíbl se Anshin a zmáčkl knoflík na sluchátku, jenž měl na svém pravém uchu.
„Jak to tam u vás vypadá chlapci??“ Zeptal se a očekávajíc odpověď se zvedl ze země a opřel o blízkou jabloň.
„No…Je tu tma, tvrdá zem, zima a nuda.“ Uslyšel ze sluchátka Atarashiho, popisujícího okolí.
„To jsme zrovna věděl nechtěli!“ Zařvala do mikrofonu u senseiova ucha Kin, ten úlekem skončil na větvi jabloně. Ta ale neudržela jeho váhu a i s ním skácela na zem.
*boooom* *Auuu*
„Co to bylo?!“ Ulekl se chlapec na druhé straně. Kin jen potupně přišla k senseovi zavalenému větví, sehnula se mu k uchu a řekla.
„Sensei jen trhá jablka.“ Zazněl její hlas trochu ironicky. Při té příležitosti si jeden doruda uzrálý plod utrhla z oné větve a s velkou chutí se do něho zakousla.
„Mňam!“ Vypípla, když se jí šťáva z plodu prohnala po jazyce.
„Aha, tak nám nějaký schovejte. Zatím končím.“ Řekl znuděně Atarashi.
„Přineseme vám celou větev.“ Zasmála se Kin a jedním dotekem vysílačku vypnula. Atarashi si myslel, že to Kin myslela ironicky. Anshin stále omráčený ležel pod větví. Kin si sednula ke kmeni stromu a pozorovala, jak se po obloze prohánějí mraky.

„Sensei, stávejte! Je čas jít vystřídat kluky.“ Začala Kin Anshina probouzet. Ehm…mávat s ním ze strany na stranu po stylu Sakury.
„Eh…co se stalo? Sem usnul??“ Zvedl se nechápavě jounin ze země.
„Hí…tak nějak.“ Měla dívka co dělat aby nevybouchla smíchy. „Nedáte si jablko??“
„Né díky.“ Odmítl. „Měl sem sen, že sem spadl z téhle jabloně, takže nějak nemam na jablka chuť.“ Zdráhal se. Dívka se jen rozpačitě usmála a pomohla Anshinovi na nohy. Společně se pak vydali vystřídat chlapce, kteří již nudou v jeskyni skoro pošli.

Poznámky: 

Omlouvám se, že to opět tak trvalo, ale momentálně mam spíše v hlavě závěr psance, takže mi přemáhání do ostatních povídek dělá tak trochu potíže Laughing out loud gomen.

4.785715
Průměr: 4.8 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2009-12-14 19:03 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

výborný díl .. zvedl mi náladu

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2009-01-02 00:10 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Trochu slabší díl Smiling ale Kin je sympatická Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, So, 2008-12-20 10:12 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

supeeeeeeeeeeeeer Laughing out loud tak a kdy bude dalsi??*zarici ococka* Laughing out loud

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, So, 2008-12-13 23:54 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Tak to musím poznamenat že ses moc krásně přemohl Laughing out loud

Obrázek uživatele Koraah - Tori
Vložil Koraah - Tori, So, 2008-12-13 20:21 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

no hele Pary, nechapu sice, kde na ty napady chodis, ale to je ted stranou. Tvoje povídky jsou naprosto fantastické, ale jednu véc bych ti vytkl................ je to az moc dokonalé Laughing out loud
muzes se rovnat tak leda se snowfox, rikou, nettiex, san inuzukou nebo norou. a to bez kecu

Obrázek uživatele Kin-Ankoku
Vložil Kin-Ankoku, So, 2008-12-13 11:41 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

aspoň že to netrvalo tak dlouho jako jedno FF od tebe a fibky na který se čekalo půl roku(doslova) a z většiny potav se staly kostry Laughing out loud *výtlem a následný záchvat smíchu doprovázený spadnutím ze židle*

Obrázek uživatele anur
Vložil anur, Pá, 2008-12-12 23:01 | Ninja už: 5624 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Nevadí, že to je až teď. Vyplatí se čekat na tak skvělou povídku. Smiling