manga_preview
Boruto TBV 15

Naruto RAP aneb Když Konoha básní - 8. kapitola - Den sedmý

Den sedmý - Itachi má pech

Akatsuki se marně pokoušeli přemluvit svého vůdce, aby přeci jenom počkal, že po nich nemůže chtít, aby se dobrovolně vydali do jámy lvové. O tom, jaký je za porušení příkazu trest nikdo neměl ani tuchy, ale nikomu se nechtělo jakýkoliv trest dostat. A opravdu se nehodlali ani ztrapňovat veršováním, jenom proto, že Vůdce sám tam ještě ani nekouknul.
V tuhle chvíli i sám Itachi Uchiha klečel na kolenou před Peiňátkem a úpěnlivě prosil. Pokud nezabere tohle, tak už nic…
“Šéfe, prosím! Já NECHCI skončit jako Deidara!“ křičel a vzpínal ruce.
Zrzek se jen usmál a pravil: „Ale Itachi, vždyť je to tvoje domovina. Neodmlouvej a PADEJ!“
Poražený Uchiha se za doprovodu Deidary, kterému zjevně ani Tsukuyomi nestačilo, a také za doprovodu velmi hlasitých výbuchů smíchu vydal přímo…do Konohy.

Zděsil se, když uviděl, v jakém je jeho rodná vesnice stavu. Polovina obyvatel již byla…no…jak to jen říci… v čudu, další část právě v doprovodu ANBU jednotek mířila kamsi do…pryč… no a nejhůř na tom byli ti, kteří ještě stále veršovali.
“Itachi, Itachi…“ povzdechl si Deidara,
“Na tohle mozek nestačí….
víš…ten tvůj.!“

Itachi se začal pomalu ale jistě rozzuřovati.
“Drž klapačku, stůj co stůj!“ okřiknul nakvašeně svého blonďatého společníka.
Sakra, pomyslel si, Kisame má chřipku a já tu teďka ztvrdnul s tímhle pakem…
…ale to nečekal, že se za pár minut(nebo hodin???) stane něco mnohem horšího…

…Sakura se procházela spolu s Ino, Ten-Ten a Hinatou po Konožských ulicích. Debatovaly o tom, proč se chlapci v jejich vesnici chovají tak…podivně a potrhle.
„Podle mě je to roztomilý,“ mrkla Sakura očkem, „teda…u některých jedinců.“
Měla samozřejmě na mysli mladého Uchihu.
“Máš pravdu, Sakura-chan.“ Přisvědčila členka Hyuuga klanu. Myslela při tom na nejmenovaného blonďáčka.
“Holky, vždyť je to trapný!“ namítla Ten-Ten. „Vemte si Nejiho. Chová se jak idiot.“
Ino rozhovor moc nevnímala, všimla si totiž kohosi, kdo se schovával v křoví a myslel, bůhvíjak není nenápadný.
„Koukejte, holky! Týpek!“ křikla a namířila na dotyčného prstem.
“Kdeeee???“ všechny pohledy spočinuly na černovlasém, který, jakmile to postřehl, snažil se ze zmíněného křoví elegantně vymotat. To se ovšem moc nepovedlo a tak skončil v roztrhaném plášti na zemi před skupinkou chichotajících se dívek.
“Někoho mi připomíná,“ přemítala růžovovláska, „už vím… Sasukeho!“
Můžeme si jen domýšlet, co by se stalo, kdyby byla dívka věděla, kdo to je a nechovala se momentálně…hloupě.
“Ku*va! To jsem zas něco pěkně pos*al!“ uzlíček černo-červené látky se namáhavě hrabal na nohy a pěkně sprostě nadával. Na veršování očividně kašlal.

“Uchiha Itachi!“ zahromoval hromový hlas a z křoví, z nějž Uchiha před chvílí vypadl se vynořila postava s ANBU maskou na obličeji. Než se Uchiha vzpamatoval, byl v tom křoví zase zpátky.
“Co je?“ divil se. „Nic jsem neudělal…teda kromě toho Malého incidentu tehdy…“ mírně se ušklíbl.
Černý ochránce tu poznámku přešel bez povšimnutí. A zatýkat toho chlapa taky nehodlal. Nene, měl pro něj na skladě něco mnohem horšího. Teď si na milém Uchihovi pořádně smlsne…!
„Porušil jsi příkaz daný milostivým Hokage-sama. A trest tě nemine.“ Poté mírně otrhanému Uchihovi pošeptal cosi do ucha, Itachi zezelenal a vypadal…opravdu nezdravě. Následky šoku se projevovaly dokonce i na členu Akatsuki.
„To…to po mě nemůžete chtít!“ dnes už podruhé klečel na kolenou a prosil.
„Hele, vem to pozitivně. Když uděláš, co žádám…nechám tě odejít a pomlčím o tom, žes tu byl.“ Pod maskou se člen elitních jednotek Listové vesnice královsky bavil.
Itachi právě zvažoval, jestli by nebylo náhodou lepší se nechat zatknout a následně popravit, když ho ANBU nakopl přímo do pr…zadnice a Uchiha starší přistál u nohou Ino, které ještě stále cukaly koutky. Ten týpek před ní byl sakra hezkej chlap, ale choval se…pitomě. Když…jí by to nevadilo. Čím blbější, tím lepší. A Sakura si může toho svýho Sasukeho strčit špičkou napřed.
Itachi se napřímil, polknul, pohlédl blondýnce do očí.
Buď chlap, jseš přece strašnej vrah…tohle bude hračka…a vytřeš tomu ANBUákovi oči! Sám sebe v duchu povzbudil, nadechl se…a promluvil.
„Slečno…ehm…?“
“Yamanaka Ino.“ Blondýnka ho obdařila svůdným úsměvem.
Itachiho mozek šrotoval na plné obrátky. Div že se mu z uší nekouřilo, jak se snažil vyplodit něco složitějšího než pouhé vykoktané vyznání. Navíc…nechtěl vypadat jako blbec, takže by to mělo dávat smysl.
„Víte…jakmile jsem vás dnes uviděl, uvědomil jsem si, že vás miluji.“
„Íííííík!“ vypískla Ino a skočila nebohému Uchihovi okolo krku.
“A teď už tě nepustím, chlapče!“ očividně hodlala slib splnit, protože černovlasý se jí ne a ne zbavit.
“Itachi, Itachi,“ povzdechl si dnes již podruhé Deidara, když viděl, že blondýnku z krku svého parťáka opravdu nesundá.
“Tvůj mozek
je mezek,
fakt na nic nestačí.“

Poznámky: 

Gomen, je to slabší.
Další díl je na Styron a Johnnym...

4.98148
Průměr: 5 (54 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-01-31 22:25 | Ninja už: 5746 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

chudáček itachi .. mohl pouzit nejaky to svoje genjutsu a b ylo by .. mno ale pak by nebyla sranda .. moc hezky jste to napsali

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2009-07-10 13:32 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ae prdlačky slabší, je to skvělý! ^^ Fajn, pokud opomenu komu Itachi vyznal lásku *ještě furt se jí chce řvát že je to Prasečina xO* tak to bylo vážně bombový!!! x) Chudák, tohle si nezasloužil... Oo *muahahááá!!! xD* Kdyby to ten ANBU točil... XD
Nejlepší je těch pět posledních řádků!!! xD
Suprovej díl! ^^

Obrázek uživatele ____Gira____
Vložil ____Gira____, Po, 2009-03-30 07:50 | Ninja už: 6098 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

Eh, tak ten závěrečný verš by Deidara mi dostal xD

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Jsem jen jak ta zápalka od sirek. Jednou si škrtnu, možná zazařím... ale je jisté že brzy zhasnu.

Popu všici máme dost,
Hip- hop nemá budoucnost,
Techno ať se někam schová,
My sme mládež METALOVÁ!

Obrázek uživatele Miya Saito
Vložil Miya Saito, St, 2009-01-07 15:08 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Chudák Itachi. Ino sa už nezbaví.

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-12-31 11:32 | Ninja už: 6079 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Whuáááá to bylo krutý xD Chudák Itachíí xD letim na dalšííí Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2008-12-16 17:29 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Marja pano to je perfektní díl už vidím Itachiho jak Ino vyznává lásku Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, So, 2008-12-13 17:26 | Ninja už: 6118 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Arigato lidičky...ani nevíte, jak mi komentáře pomáhají...

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, So, 2008-12-13 16:16 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

ROFL! *umírá smíchem nad představou ItaIno*

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Po, 2008-12-08 21:45 | Ninja už: 6176 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

paráda, síce krátke ale super

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Po, 2008-12-08 20:56 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Drsňárna Laughing out loud [i]Itachi, Itachi, na tohle tvůj mozek nestačí ..." LOL Laughing out loud

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Po, 2008-12-08 20:12 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

"Itachi, Itachi...na tohle mozek nestačí." To si zapamatuju!! xD Dílek je bezvadnej xD

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele sea
Vložil sea, Ne, 2008-12-07 21:06 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 430 | Autor je: Prostý občan

LOL!!! Málem jsem umřela smíchy! Laughing out loud
kromě Malého incidentu tehdy...
Čím blbější, tím lepší.
Opravdu nemá chybu. Laughing out loud

"If you're remembered, you're alive. If you're forgotten, you're dead."
seinka také občas píše

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2008-12-07 20:40 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

ach jo,chudak ItíXDja byt chlap,asi bych radsi rekla tomu ANBU,ze ho milujuXDcokoliv je lepsi nez Ino-prasečinaXD!

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Ne, 2008-12-07 19:51 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Skvelé...xD Nič takého extra sa tam neudialo ale nevadí...paráda xD

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Ne, 2008-12-07 19:50 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

Itachi a Ino? hm..to se k sobě nehodí ale Kameko a Itachi zní úžasně :DDD ne je to výborný dílek Laughing out loud

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Ne, 2008-12-07 19:48 | Ninja už: 6097 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

chudák Itachi, jeho den byl asi víc než perný Laughing out loud hehe, super dílek

Obrázek uživatele UzumakiKushina
Vložil UzumakiKushina, Ne, 2008-12-07 19:22 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 350 | Autor je: Prostý občan

paráda, dokonalý


jsem 7. členem 11. konožské strážní divize
nejnovější FA:

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-12-07 19:14 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Hoho... paráda! Skvělý díl, Tarush Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Ne, 2008-12-07 19:13 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Je to mrtě drsný xD... Nic slabýho nikde nevidím xD.. Super, Tarush xD Asi umřu smíchy xD


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling