manga_preview
Boruto TBV 11

Poslední přání - 18. kapitola - Budeš táta!

Shenai se Deidarovi svěřila jako prvnímu. „Ale to je skvělé! Blahopřeju!“ gratuloval jí.
„Potřebuju od tebe radu. Totiž… nevím, jak to říct jemu a ostatním. Ví to jenom Zetsu, to on mě našel, když jsem omdlela.“
„Jen se neboj, budou rádi. Až na to… že se to semlelo trochu moc rychle.“
Shenai se uchechtla. „No, abych řekla pravdu… ani jeden z nás to neplánoval.“

Říci to ninjům z řad jejích nejvěrnějších přátel, nebyl žádný problém. Kisame se radostně usmíval a snad už posté dívce gratuloval.
Hidan ji objal. „Jsi pašák!“ Kakuzu přikyvoval, vše už bylo řečeno.
Tobi s hlasitým: „Jů!“ poskakoval po místnosti.
Konan měla radost, stejně jako ostatní. Zbývali ještě dva lidé, kteří o dítěti nevěděli. Sám velký Vůdce a otec toho stvořeníčka, co měla Shenai v břiše.

„Schovej to saké!“ sykl Kakuzu a Hidan ho nerad zašoupl zpátky pod stůl. Ninjové seděli na pohovce, tiše jako pěny. V místnosti bylo zhasnuto. Shenai čekala se zatajeným dechem, až se Itachi konečně objeví.
Stalo se tak vzápětí. „Co se děje?“ zrozpačitěl, když rozsvěcoval. „Někdo umřel, že tu sedíte potmě?“
Ninjové začali rámusit. „Gratulujem!“
„Překvápko!“
„Vysvětlí mi někdo, co se tady děje?“ Nic nechápal.
Akatsuki popostrčili Shenai dopředu. „Budeš táta,“ špitla.
Chvíli na ni zíral jako opařený. Pak se vzpamatoval. „Ty čekáš… moje dítě?“ Stále tomu nevěřil.
„A čí by jinak bylo, hlupáčku?“ usmála se a pohladila ho po tváři.
„Hele, toho to nějak vzalo,“ zavyl Hidan.
„A jdem to oslavit!“ Kisame vytáhl saké.

Pilo se a vesele klábosilo. „Donesl bys mi vodu, bratříčku?“ požádala Shenai. „Nemůžu s vámi teď pít.“ Deidara přikývl, přeskočil opěradlo a zanedlouho se vrátil se sklenkou. „Díky,“ hlesla a upila z ní.
Itachi si k ní přisedl a vzal ji kolem ramen. Tvářil se jako vždycky, v druhé ruce lahev. Nejdříve chtěl slavit s ostatními, ale pak se podíval na hnědovlásku a rozhodl se jinak. „Kdo chce můj příděl? Ale berte, dokud nabízím!“
Hidan k němu přiskočil, Itachi mu okamžitě strčil láhev pod nos, ale on, místo aby si ji vzal, mu sáhl na čelo. „Hm, teplej neni,“ zabručel.
Mladík se otřásl. „Co na mě šaháš?“ zděsil se.
„Seš nemocnej! A taková abstinence, to je nejhorší nemoc ze všech, to nevíš?“ rýpl do něj.
Itachi vstal. „Slavte za nás! A nejlépe někde jinde, jde sem Šéf.“

Ninjové propadli panice a jeden po druhém prchali z pokoje. Konan důstojně odkráčela do kuchyně. V pokoji zůstal jen Itachi sedící na pohovce a Shenai, která mu ležela na klíně.
„Zatraceně, Itachi, to nemůžete jít jinam?“ zlobil se Pein.
Uchiha si položil prst na ústa a sáhl dívce na čelo. „Má horečku,“ zamumlal.
Vůdce se naštval. Viděl, že ho jeho podřízený ignoruje. „Vy jste zase něco pili, co?“
Itachi zavrtěl hlavou. „Je jen zesláblá… hned usne.“
„Hm, tak ji tu nenechávej ležet. To si říkáš její manžel? Ukaž!“ Společně ji podepřeli a odnesli do pokoje. „Máš pravdu, něco s ní je. Tak tu radši zůstaň, ale zítra na tu misi s Kisamem jdete!“ syčel, ale šeptal.
Když za ním zapadly dveře, Itachi si přisedl k Shenai. „Pst, vstávej… už je pryč.“ Nereagovala, stále jen pravidelně oddechovala. „Aha, ty spíš doopravdy.“ Lehl si opatrně vedle ní a hladil ji. „Čekáš mé dítě… a já na to mohu jen říct… arigatou.“

Ninjové věděli, že s Shenai to není právě růžové. Jenže… jak to Šéfovi sdělit šetrně? Bylo jim jasné, proč je zesláblá. Poslední dobou moc neodpočívala a na tohle nebyla zvyklá.
„Je vám jasný, že to na něj musíme nějak nahrát?“ ujišťoval se Deidara.
„Co udělat něco, po čem se nebude zlobit! Můžeme mu uspořádat… třeba oslavu narozenin!“
„To nezní vůbec špatně, Kisame.“
„Ale musíme si dát bacha na hubu. Jestli se to dozví nějak jinak, bude zle,“ připomenul jim Hidan.

Akatsuki to odpoledne odhodili pláště, oblékli cosi, co mohlo kdysi být zástěrami, a Tobiho zamkli v pokoji. Nakonec se dohodli na moučníku. Už potřetí zařvali na Kisameho, aby odložil Samehadu a Hidana, ať si tu kosu laskavě strčí někam! Zetsu v kuchyni překážel, proto musel ven. Výsledek byl ten, že v místnosti válčili čtyři ninjové, dva hlídali dveře a jeden jen dělal, že stráží vchod do kuchyně.

Z místnosti se ozývalo velké množství prapodivných zvuků, mezi nimi například tlumené klení, zvuk, jako když někdo právě někoho třísknul po hlavě a řinkot rozbíjeného nádobí. Tato strašidelná symfonie procházela celým sídlem a do ní se ještě mísilo pištění Tobiho. Bylo velké štěstí, že Vůdce byl zrovna někde na výzvědách.

Konan seděla v Shenaině pokoji. „Ach ne! Moje kuchyň!“ bědovala.
„Co se tam děje?“ nechápala hnědovláska. „Ani spát se tu nedá!“
Modrovláska jí vysvětlila, k čemu se Akatsuki chystají. „Ale… tohle bych měla vyřešit sama!“ namítla zelenooká dívka.
„Poslyš, věř mi, že bys to jenom zhoršila. Oni vědí, co dělají.“
Hned nato se ozval další příšerný zvuk. „Tak tím si nejsem úplně jistá,“ zavrtěla hlavou Shenai.

Deidara byl donucen vyskočit na stůl a přitom mu sklouzla zástěra. „Dávej bacha!“ rozčiloval se.
Hidan strčil dovnitř hlavu. „Tak vaříte, nebo provozujete akrobacii?“ chechtal se.
„Slez dolů, tam se bude dávat těsto!“ domlouval mu Itachi, celý upatlaný od krému, který se rozstříkl po místnosti.
„Hm, ty si myslíš, že to nevím?“ čertil se blonďáček, ale seskočil.
„Pánové, obávám se, že takhle to nepůjde,“ hlesl Zetsu, když spatřil ten neskutečný svinčík.

Nastal večer. Konan byla donucena uklidit si své „království“, protože po vraždě Sasoriho tam nikdo jiný ani nepáchl. Shenai spala. Až zas nabere sílu, bude to dobré.
Pein se vrátil a dost ho překvapilo, že téměř všichni mužští členové Akatsuki sedí na svých místech, ani nedutají. Začal větřit. „Vy nebudete dneska jíst?“
„Kdepak, už jsme po večeři. Jen jezte, Šéfe!“ zamlouval to Kisame.
Pein se podivil, když mu donesli vrchovatou mísu vařené rýže, k tomu hůlky a během večeře na něj téměř zbožně zírali. „Ehm, co je to s váma dneska?“ nechápal. Tohle rozhodně nebylo moc obvyklé. Rychle ho ujišťovali, že nic.
„Nelžete!“ rozčiloval se. „Nejsem úplně pitomej! Takže to vyklopte, než se naštvu pořádně a pak to schytáte!“
„No, vlastně…,“ začal Deidara.
„Chtěli jsme vám pogratulovat…,“ pokračoval Kisame.
„K čemu?“ zvýšil hlas Vůdce.
„Totiž… budete strýček, Šéfe!“

„Cože?“ vykřikl, až se v sídle otřásly všechny stěny. Shenai to probudilo, příšerně se lekla a musela se přitisknout blíže ke stěně. Konan si zacpala uši a potichu bědovala. Akatsuki si řekli, že podávat Šéfovi rýži nebyl právě nejlepší nápad a také si uvědomili, že zapomněli odemknout Tobimu dvířka…

Poznámky: 

Akatsuki se musí krotit, mají mezi sebou těhotnou ženu. A Itachi si ji zuřivě hlídá Eye-wink

4.916665
Průměr: 4.9 (60 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., St, 2010-02-24 14:39 | Ninja už: 5453 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Hehe...úplně vidím Peina jak řve :"Cožeee!!!????" Alé na druhou stranu ho lituju, jeho podřízení se k němu konečně chovaj vzorně, a pak na něj takhle vybafnou Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Út, 2008-12-09 19:06 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Pomelool xD.. je to dokonalý xD.. to byly reakce xD.. jdu zase dál Laughing out loud


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Demonic_Angel
Vložil Demonic_Angel, Ne, 2008-12-07 18:21 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Mňo v téhle chvíli bych chtěla vidět Peinův výraz xD ten se musel tváááářit naprosto dokonale komicky xD

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, So, 2008-12-06 14:39 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

lol xDD to je dobrýýý!! Sticking out tongue
ta Peinýho reakce Laughing out loud ale chudák Shenai... doufám, že nepotratí xD

Můj Valenth

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2010-02-24 21:22 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Ketsueki_Gaara: Ničeho se neboj Smiling

Demonic_Angel: No jo, jak taky jinak Laughing out loud

Lalija: Pomelu vládne světu - Jashin vládne světu. Tak si to nějak rozdělte Laughing out loud

EvanaxDmka: No jo, chudáček Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele _kisame
Vložil _kisame, Út, 2008-12-02 19:29 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

vis co by na to mohlo byt zajimavy?? Smiling Manga i anime na tu tvoji trilogii o Shenai Eye-wink

Obrázek uživatele Hikari-chan von Original
Vložil Hikari-chan von..., Út, 2008-12-02 18:04 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 298 | Autor je: Prostý občan

Jéééé to je super..ale vím co máš v plánu..to rychle skončit .. uaaa.. Ale jinak .. Styron-sencei či senpai..jste opravdu sqelá !!

> Všechno bude ..až na ten můj rozum.>.<
>Nedůvěřuji velbloudům a všeobecně nikomu, kdo dokáže týden nepít!.
>Miluju svůj Avatar.. Miluju Ikuta a tady mu to sluší :***** Z lásky_Z lásky
> Neumim kreslit ,neumim psát,ale za to umim pěkně nas*at xDD
> Spam Netrpělivost a Pomelej Net Forewáá


Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-12-02 20:01 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Gaara732663366: V plánu to je, ale končit ještě nechci, neboj. Povídka je tak v polovině.

_kisame: Nápad je to zajímavej, domluv to s Kishim Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele _kisame
Vložil _kisame, Út, 2008-12-02 22:52 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

okej zejtra mu brnknu a pak jeste do TokioTV Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-12-02 22:54 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

_kisame: Hehe... Laughing out loud Jo, to bude událost Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, Út, 2008-12-02 15:01 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Kawaii !Mocinky moc kráásnéé už se těšíím na další krásnýý díleček Eye-wink

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-12-02 15:12 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Gloria Uzumaki: Bude večer Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, St, 2008-12-03 13:34 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Už jsem si ji přečetla a je mocinky moc KAWAI Laughing out loud (Jako všechny díly a tvé povídky )

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Po, 2008-12-01 20:48 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Uaaaa....to je boží....! Pokráčko, rychle, jinak se asi zaharakiruju...xD(trochu pokročilejší stádium závislosti)

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Hitemi
Vložil Hitemi, Po, 2008-12-01 19:30 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 879 | Autor je: Prostý občan

Pokráčko, jupííí.
Tenhle díl se moc moc a moc povedl .)
Díky ti že píšeš x)

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-12-01 19:13 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Myslím že kdyby byl Pein opravdový vůdce tak právě zabalí svou kariéru Laughing out loud Skvěle pokračuješ Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2008-12-01 18:52 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No téda to bylo něco všichni se opět překonali, ale snad se Pein umoudří a ta kuchyň neměla chybu stejně si je neumím představit jak vaří Laughing out loud To se žene zajímavým směrem... Skvělá práce Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-12-01 20:59 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Kaze19: No počkej, to ještě vygraduje Laughing out loud

Tomon: Jo, už ho totiž nikdo neposlouchá Laughing out loud

Temari.II.: Díky ti, že čteš Laughing out loud

T.a.r.a.n.e.e: Dočkáš se brzy Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Po, 2008-12-01 16:35 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Akatsuki v kuchyni Laughing out loud to nemělo chybu a ten Pein Laughing out loud Honem pokráčko Kakashi YES

Obrázek uživatele Lucishka
Vložil Lucishka, Ne, 2008-11-30 22:06 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

uáááá super shenai se musí hlídat Smiling heh itachi nadšenej jako zbytek akatsuki, ale pein trochu zlobí ale oni ho určitě zpracujou strýčka vůdce Laughing out loud .... moooc hezký, těším se na pokráčko Smiling

Obrázek uživatele jeani001
Vložil jeani001, Ne, 2008-11-30 21:53 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Itachi bude taťkaaaaaaaaaaaaa jooooooooooooooooo Smiling tak jsemse konečně dočkala Laughing out loud Laughing out loud

fakt úžasná kapča Smiling jeee už se těšim až se narodí mrňous:-D , malej uchiha Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-12-01 20:55 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

jeani001: Nebo malá Uchihová Laughing out loud

Lucishka: No, to i já Laughing out loud

Lenura: V úterý bude Smiling Je rozepsané Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2008-11-30 21:29 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Moc hezký, jsem zvědavá jak bude nadále reagovat a Pein a co teprve Madara. Jinak moc moc hezký, už se těším na další dílek!!!

Obrázek uživatele Miya-chan
Vložil Miya-chan, Ne, 2008-11-30 21:24 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

áááá rychle dalšííí!! xD ^^ úžasné, dokonalé..! xD nemám slov..!xD

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Ne, 2008-11-30 21:26 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Panika, zavřenej Tobi, kuchyně...a strýček...to je aspoň kapitola! *utírá si slzy smíchu* Bravo, Leonydo! Tebe potkat, padám Ti k nohám Eye-wink

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-11-30 21:34 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Xinji.E: To abych se radši nějak zamaskovala Laughing out loud

Miya-chan: Zítra tu nejspíš nic nebude, kvůli škole... ale s úterým se počítá.

Amy-chan: No, počkej si Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, Ne, 2008-11-30 21:23 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

To je nádhera, nádhera, nádhera. To Madara bude mít zase radost, Itachi opět divočí. Smiling Už se těším na pokráčko. Smiling

Obrázek uživatele sea
Vložil sea, Ne, 2008-11-30 21:21 | Ninja už: 5752 dní, Příspěvků: 430 | Autor je: Prostý občan

Tohle že má být romantika? Vždyť to je úplně suprová komedie! Laughing out loud (ale tak dobře, romantické to taky je...)
U tohoto dílu jsem se smála od začátku do konce... Nejvíc mě dostalo:
"...jde sem Šéf.“
Ninjové propadli panice a jeden po druhém prchali z pokoje.

"If you're remembered, you're alive. If you're forgotten, you're dead."
seinka také občas píše

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Ne, 2008-11-30 21:20 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

TOHLE JE SUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER nevim jak jinak to vyjádřit.. Peina zahrabeme a spolu s ním i Madaru ...jestli proti Shenai bude něco mít..Máš lopatu? Mě se zlomila...

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-11-30 21:26 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Kameko-sama: Lopatu nemám, pohrabáč stačí Eye-wink

sea: No, sranda to měla být, to jsem ráda, že tomu tak bylo Laughing out loud

mollyhana: Jo, zase divočí. Madara snad už zlobit nebude Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink