manga_preview
Boruto TBV 15

Pravda nebo lež...? 07

Zrádce!

,,Ježiši co to dělám?! Já se nepoznávám… Líbám se s Chojim! ,,Já“ se líbám s CHOJIM! To není možný ,,fuj!“
Jen co se od něho odlepím, zvedne se mi žaludek…
,,Promiň Choji, já nechtěla, už musim jít čeká na mě máma v květinářství.“
,,O jo, jasně. Tak já tě doprovodim…“
,,Ne to je dobrý, si milej, ale já to zvládnu. Tak se měj.“ Jen co to dořeknu, snažím se co nejrychleji zmizet, zapomenout na ten trapnej, hnusnej okamžik a na to, co se mezi ním a mnou právě sehrálo.
,,Ahoj…“ On se za mnou ještě podíval a usmál se, ale já dělala, že ho nevidim. Chci na to co nejrychleji zapomenout! Kdyby se to někdo dozvěděl, to by byla hrůza! Radši na to ani nechci pomyslet. Jak mě to vůbec mohlo kdy napadnout, že já a Choji? Ne-e to jsem udělala jen kvůli tomu, že jsem byla na dně, bylo to ze zoufalství. Taková poslední a nejodpornější varianta, začít si něco s tim tlustym troubou!“ Jen co jsem to dořekla, musela jsem si odplivnout.
Když jsem si to uháněla domu, uviděla jsem Naruta opřeného o zeď. V tom okamžiku mi to došlo…
,,Je-e! Ahoj Naruto! Co ty tady tak sám?“
,,Ahoj Ino, jen jsem si šel provětrat hlavu…“
,,Jo to já taky, potom co jsem se to dozvěděla…“ Dořekla jsem to a nenápadně se ušklíbla.
,,A co ses dozvěděla?“ Koukal na mě nechápavě.
,,No přeci to se Sakurou a Sasukem…“ Teď jsem se už opravdu usmála. Ale Naruto se moc neusmíval.
,,A co je s nima?“
,,Super ještě nic neví.“ Pomyslela jsem si.
,,Ty to nevíš? No vždyť spolu chodej!“ A bylo to. Konečně se bude trápit taky někdo jinej než já!
,,C-co-cos to řekla?! To je blbost.“
,,Myslíš, že bych ti kecala? A i kdyby, proč bych to měla dělat..?“ Koukala jsem na něj. Sklonil hlavu a jakoby by byl v jiném světě. Chudáček, skoro mi ho bylo až líto, ale co nadělá…
,,Tomu nevěřim to by mi neudělali, jsou to mí přátelé, mám je strašně rád.“
,,No jo, tak alespoň vidíš, že to asi nejsou zas takoví přátelé jak sis myslel, nemám pravdu?“ Čekala jsem na odpověď a dělala, že mě to taky strašně vzalo.
,,Hm.“ Otočil se a chtěl odejít, ale já ho chytla za rameno a otočila ho směrem k sobě. Uviděla jsem přesně to, co jsem vidět chtěla… Měl červené a zalité oči slzami. Byl vážně tak bezbranej, v jeho srdci ho to muselo strašně tížit a to mě právě uspokojovalo…
,,Ať se taky trápí někdo jinej než já, já jsem si tím už prošla!“ Myslela jsem si v duchu a pak pozorovala, jak Naruto pomalu odchází a ztrácí se v dáli. Poslední co jsem uviděla, než zašel za malý kopec, byla jeho blonďatá hlava. Šel jako tělo bez duše a já se mohla v klidu vydat směrem k mému domu…“

******

,,Achjo, tak jdu na věc!“
Vstal jsem z postele, zabořený do myšlenek a nazul si boty. Už mu to musím říct, určitě se bude trápit, tak aby ho to přešlo co nejdřív, a hlavně jsem to slíbil mé lásce Sakuře. Bude lepší když se to dozví od přítele než od někoho cizího…
,,Ehm, ahoj Naruto. Promiň, že tě vyrušuji, ale musím ti říct něco důležitého a naléhavého, můžu dál?“ Ne to není ono.
,,Naruto, ahoj, musím ti něco říct, nepočká to…“ Ne to taky ne…
,,Naruto, musíme si promluvit. Mám na srdci něco velmi důležitého, co ti potřebuji říct dřív, než by ses to dověděl od někoho jiného.“ Jo to je ono, takhle nějak to bude dobré.
Zkoušel jsem si, jak to řeknu Narutovi, když jsem šel po písčité cestě směrem k němu. Blížil jsem se k jeho bytu a pomalu natahoval ruku ke zvonku, který ohlásí něčí příchod. Několikrát jsem svou ruku odvrátil dál od zvonku, ale nakonec jsem se překonal, zhluboka se nadechl a stiskl tlačítko.
Nic se nedělo, neslyšel jsem žádnou známku toho, že by se někdo v bytě pohyboval. Nakonec se ale dveře malinko pootevřely.
,,Ahoj Naru…“ Skočil mi dořeči.
,,Co tady chceš?!“ Vyjel po mně a já nic netušil.
,,No já-já jsem ti přišel něco říct, ale jak vidím, přišel jsem asi nevhod.“ Byl pěkně naštvaný, ale jeho oči se leskly. Nic jsem nechápal…
,,Něco se děje:“ Zeptal jsem se, se soucitem.
,,Jo děje! Ale jen taková malá drobnost. Jen to, že mí dva nejlepší přátelé mi neřekli o tom, že spolu chodí!“Zvyšoval hlas…
,,Naru..“ Nenechal mě domluvit.
,,Ale to neni všechno! Oni mi dokonce i lhali do očí. Všechno popřeli a ještě si z toho dělali srandu!“ Dořekl to a jedna slza spadla na dlaždice.
,,Nech mě to vysvětlit, prosím.“
,,To se nemusíš obtěžovat, já nechci slyšet další lži z vašich úst. Jen si svoje výmluvy schovej pro někoho jinýho, pro mě už jste skončili! Jste mrtví, nikdy jsem žádný kamarády neměl!“ Zabouchl mi před nosem silou dveře.
Moje slzy nezůstaly pozadu a spustily se nečekaně ven z oka. Položil jsem ruku na dveře a zašeptal.
,,Naruto, odpusť…“

Poznámky: 

Tak tady je pokračování... Moc vám všem děkuju za komenty, jste moc hodní! Moc to pro mě znamená... Smiling
Dpufám, že se snad bude tenhle dílek líbit...

5
Průměr: 5 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, So, 2009-02-14 13:28 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

já taky neměla daleko k slzám,ty to píšeš tak hezky a umíš se skvěle vcítit do těch postav,prostě dokonalostní! Smiling

Obrázek uživatele x-ikeansi-x
Vložil x-ikeansi-x, Út, 2008-12-02 14:47 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

Moni když už teda....:-)já souhlasim tady se všema. Ty víš co si o tom myslim a tenhle díl je naprosto dokonalej málem mi u toho ukápla slzička viď:-)jinak rychle rychle s dalším díle...píšeš krásně:-)

Nejiho zbožňuju a vůbec všechny Smiling [img]http://***/game/images/characters/4/medium.jpg[/img]

Zázraky se dějí každý den.
Často přímo vedle nás.
Protože se ale většinou díváme jen jedním směrem mnohé z nich přehlédneme. Někdy však máme štěstí. Potkáme někoho kdo nám pomůže si všimnout, kolik neuvěřitelných krás čeká, až je objevíme. Náhle uvidíme, kde byla celý ten čas láska, jíž jsme si pouze nevšimly. Občas nám životem delší nebo kratší chvíli někdo doprovází. Když se pak naše cesty rozejdou, hodně věcí se změní. Budeme se možná cítit silnější, lepší, veseljší a dokonce štastnější. Ten, kdo nám dopomohl k nové radosti, nám často připadá jako anděl.
Někdy to dokonce anděl je. I když má na sobě džíny a vytahané tričko....(Thomas Brezina)

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-12-01 21:51 | Ninja už: 5982 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Tak tohle byl tedy zvrat! Čekal jsem něco na tenhle způsob ale s Ino už jsem tedy moc nepočítal, hold jen málokdo se změní během jednoho okamžiku.

Další úžasný díl v řadě

Obrázek uživatele Miya Ichiyo
Vložil Miya Ichiyo, Po, 2008-12-01 20:18 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Mě se to líbí a moc. Jde vidět že se umíš do toho vžít a vcítit se do nich Smiling 5 hvězdiček

Obrázek uživatele Merrysek
Vložil Merrysek, Po, 2008-12-01 06:57 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

Minísku tenhle dílek se mi líbí uplně nejvíc... Né ža by teda Ino nebyla sv**ě jo ale... Laughing out loud Je to opravdu moc hezký... Dycky píšeš tak jak to cejtíš a toje na tvejch povídkách to nejkrásnější... Jo a rychle další díl!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2008-11-30 20:51 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Teda... Tou Ino si mě zklamala... -brečí jako želva, snad ještě víc než chudák Naruto-
Ale je to super! Jsem zvědavá, jak se to ještě rozvine, takže honem další dílek! Eye-wink
Btw, moc pěknej obrázek... Smiling
Edit: Hej, s tim obrázkem jsem to nymslela ironicky! Pročpak jsi tam dala jinej? -nechápe-

Obrázek uživatele Konan Nana Greene
Vložil Konan Nana Greene, Ne, 2008-11-30 20:29 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

HURááááááááááááá DALší DIEL TVOJEJ úžASNEJ SéRIE SOM ZVEDAVá AKO TO DOPADNE:D