manga_preview
Boruto TBV 07

Zůstanou jen vzpomínky //4. díl//

4.- Mise
Chlapec s černou kšticí neposedných vlasů zničeně dopadl před znuděně stojícího blonďatého muže.
„Om... Omlouvám se, sensei... Ale nějaká babička-“
„Nějaká babička tě po cestě zastavila, že chce pomoct s nákupem. A ty, jakožto pravý dobrák, jsi jí nákup donesl až domů, že?“ Usmál se na něho sensei.
Chlapec se také zašklebil. „Ne, chtěla, abych jí ze stropu sundal kočku,“ řekl ospale a pořádně si zívl.
„Obito, jak dlouho jsi spal?“
„Domů jsem přišel okolo jedné... A vstával v půl páté, takže moc ne,“ zamumlal.
„No nic, přejdeme k tvému trestu.“ Obito na Minata zničeně pohlédl. „Nejdříve si dáš tři kolečka okolo Konohy, aby ses probral. A potom půjdeš na Akademii-„
„To ne!!“
„Ale ano! Půjdeš na Akademii a pohlídáš tam děti, jelikož je poslední dobou nedostatek vyučujících na Akademii, budeš na ně dohlížet při tréninku.“ Usmál se blonďák a chlapec upadl do hluboké deprese.
„To bych radši běžel okolo Konohy desetkrát, než hlídal ty parchanty!“ zabručel a zvedl se.
„Co jsi říkal?“ zeptal se Minato, dělající, že neslyšel.
„Ale nic...“zahuhlal a dal se do běhu.
Sice ho to už po prvním kolečku nebavilo, nicméně to doběhl, ačkoli měl menší problém s tím, že když se nesoustředil na běh, přistihl se, jak usíná.

„Obito-kun! Obito-kun!!“ vřískaly malé děti a sápaly se na chudáka chlapce, který měl co dělat, aby nerozsápal on je.
„Tak já jdu. Ne, abys něco vyvedl!“ Pohrozil ještě Minato a s úsměvem na rtech se ztratil.
„Obito-kun, ukaž, jak umíš házet shurikeny!“ prosil jeden malý chlapec, kterému nadšením zářily oči.
„To byste mě nejdřív museli pustit, nechat, odlíst, úplně se ztratit!“ Procedil skrz zaťaté zuby.
„Jupííí!“ zavýskaly děti a rázem utvořily okolo Obita kroužek.
„Ach jo,“ povzdechl si, sáhl do svého vaku se zbraněmi, švihl rukou a rázem se tři shurikeny zapíchly do středu jednoho terče, nakresleného na nějakém kůlu.
„Páááni!“ ozvalo se udiveně.
„Nauč mě to!“
„Ne, mě dřív!“
„Obito-kun, já to chci umět!“ Prosily děti.
„Nechte mě! To se nedá jen tak naučit, musíte prostě jen sami trénovat! Je to jasný?“ zakřičel naštvaně a všechny děti rázem ztichly a ublíženě na něho pohlédly. „Hlavně... Hlavně...! Ne! No tak, nebreč, já to tak nemyslel,“ zabručel a pokusil se omluvně zašklebit na jednu dívenku, která začala nabírat. „Tak do práce, děcka! Prostě cvičte a cvičte a ten, kdo se trefí do středu terče třikrát za sebou, vyhrává!“ Dětem v očích začaly žhnout plamínky. „Já se budu dívat z povzdálí,“ zabručel ještě a vzdálil se od horlivě cvičících dětí. Sedl si pod vzrostlý strom a chvíli je pozoroval. Pak ale jeho víčka ztěžkla a on je poklidně zavřel...

„Obito-san! On mě řekl, že jsem blbá!“
„To není pravda! Ona do mě vrazila a málem mi vypíchla oko kunaiem!“
„On lže!“
„Ty jedna pipko ulhaná!“
„Auuuu!“
Obito vyděšeně otevřel oči a vyskočil na nohy. Naskytl se mu pohled na hocha, který tahal za vlasy nějaké děvče, kterému se po tvářích kutálely nešťastné slzy. „Co... je?“
„Obito-san! Řekl, že jsem blb-“
„Zmlkni, káčo pitomá!“
„Obito-kun! Už jsem se třikrát trefil do terče!“ Přiběhl nějaký chlapec.
„On lže! On je tam jen zapíchl, to já se trefil třikrát!“ Přiběhl jiný.
„Obito-san, potřebuji na záchod,“ špitla zase nějaká dívka.
„Auuu! Káčo blbá, to byla moje ruka! Obito, ona mi vrazila kunai do ruky!“
„Obito-san, on mě tahal za vlasy!“
„Ty lžeš! Já se trefil dřív!“
„Nene! Já se trefil dřív, to ty podvádíš!“
„Ne, ty!“
„Obito-san, já už to nevydržím...“
„Au! Moje oko!“
„Lháři!“
„Idiote!“
„Moje vlasy!“
„Moje ruka!“
„DOST!“ Všechny děti ztvrdly uprostřed pohybu a vyděšeně pohlédly na Obita, který vypadal jako rozběsněná sopka.
„Obito-san, já jsem se počurala...“
„Tak to ne!“ vyhrkl zhrozeně, otočil se a vyběhl ze cvičiště. Odběhl několik ulic a opřel se o nějaký dům.
„Nezvládneš ani bandu dětí?“ Ozvalo se nad ním pobaveně.
„He?“ Černovlasý vzhlédl a hned se zamračil. „Co chceš?“
Chlapec s šedou kšticí a maskou přes spodní část obličeje dopadl před něho. „Máme jít okamžitě za Hokage-sama,“ řekl jen, vyskočil zpět na střechu a rozeběhl se k hokage sídlu.
Co jim asi Hokage-sama chce? Obito moc dlouho neotálel a následoval Kakashiho.
„Dobré ráno,“ Pozdravil, když konečně dorazil do kanceláře ochránce vesnice, kde již byli všichni, včetně Akiko.
„Vítám tě, Obito,“ pronesl stařík. Obito si stoupl vedle dívky v odtažitém gestu a ona trochu posmutněla. „A teď k vaší misi!“ Obito se nedočkavě zašklebil. „Skupina Ztracených ninjů ukradla v Písečné vesnici jeden důležitý svitek a dostalo se nám zprávy, že míří směrem k Ohnivé zemi. Vaším úkolem bude je chytit, získat svitek a bezpečně ho předat ninjům ze Suny, kteří tuto skupinu také pronásledují, takže se připravte na spolupráci. Mise je typu B, ale jelikož je v nepřátelské skupině sedm ninjů a ještě se k vám přidá pětičlenný tým z Písečné, mise dostává C typ,“ ukončil to Sarutobi.
„Hai, Hokage-sama!“ promluvil za celý tým Minato a povzbudivě se podíval po svých studentech.
„Můžete jít.“
„Fajn. Takže se připravte, za půl hodiny u hlavní brány, ano? Sbalte si ty nejdůležitější věci potřebné pro týden v divočině, zatím.“ Zamával jim a zmizel v obláčku kouře.
„Obito!“ vyhrkla dívka a dohnala chlapce hned, jak vyběhla z hokageho kanceláře.
„Co chceš?“ opáčil.
„Víš...“ Nervózně sklopila oči, pak ale vzhlédla a vesele se usmála. „Jak je na tom tvoje břicho?“ zeptala se nakonec, když si vzpomněla, jak si před ni stoupl, aby ji ochránil před letícím kunaiem.
Obito si sáhl na břicho. „Dobře, díky, že jsi mě vyléčila, skoro vůbec to nebolí,“ zašklebil se a dívka se usmála ještě více.
„Bezva! Takže za půl hodiny u brány,“ zašvitořila, usmála se a odtancovala pryč. Obito za ní ještě hodnou chvíli zíral, jak měl ve zvyku, a pak se vydal domů pro věci...

Poznámky: 

Muhééé xD Tento díl mě také bavil... No ještě aby ne, strašně ráda lidi trápím, a tady jsem Obíítka vážně hodně potrápila, že? xD No, tak snad se to líbilo n_n

4.785715
Průměr: 4.8 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, Pá, 2009-01-23 15:14 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

Mám strašně ráda Obita a tahle povídka se mi hrozně líbí Smiling Chce to pokráčko Laughing out loud Hořím nedočkavostí Smiling Laughing out loud

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Pá, 2009-01-23 15:58 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Pokračování mi už hrozivě dlouho leží v sešitě, ale jsem líná ho přepsat do compu... xD Snad se k tomu už dneska dokopu. Snad... xD
_______________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele Mariah-taichou
Vložil Mariah-taichou, St, 2008-12-31 20:34 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 207 | Autor je: Prostý občan

Vizard, chudáček Obito... být tam místo něho já, ty děcka už nežijou

Jo, víte... já už tu stejně nejsem. FF jsem smazala. Česká FF nečtu, na Naruta se nedívám. A taky nelituju. A pochybuju, že někomu chybím.
Snažila jsem se pomoct s napravením té "japonštiny" tady, byla jsem ignorována. Já už se do vašich věcí míchat nebudu, klidně se to učte špatně. Bye.

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Čt, 2009-01-01 15:24 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Nápodobně. Já jsem zaručenej AntiMalýDěti xD Mě stačí projít se po ulici a slyšet jejich řev, a už mám dost xD
________________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2008-12-07 16:41 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

chudak Obito,vim jak se citi,ja mam doma malou segru,ktera v klidu vyda za tricet detiXDkruty jako vzdycky(mam desne malo zasobovanou slovni zasobuXD)

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Ne, 2008-12-07 18:18 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Jéééj, já bych to dítě asi zrušila! xDD
A díky moc n_- //myslí si o své slovní zásobě to samé xD//

______________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, St, 2008-12-03 20:30 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

_____________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD

Obrázek uživatele Akasuna no Pilika
Vložil Akasuna no Pilika, Pá, 2008-11-28 17:18 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Chudinka Obitík!!! Já bych ty děti asi roztrhala a zmlátila xDD dokonalej díl Kaorííí přesně jsem viděla ty děti a chudinku Obita!! super!!! šupito presto další!! xD

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Čt, 2008-11-27 14:06 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

aaaaaa ty nam obita nejak moc trapis Laughing out loud bola to skvela cast

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Bleska.chan
Vložil Bleska.chan, Út, 2008-11-25 16:50 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Taky už jsem měla takový nápad - nechat nějakého ninju hlídat bandu malých dětí, hehe XD Smiling. Ale tys ho už realizovala, já ho nosím v hlavě (zatím Laughing out loud Eye-wink).
K povídce: Zase moc pěkný dílek a upřímně jsem moc zvědavá, jak to nakonec bude dál Eye-wink Smiling.
Tak jen do toho!!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Ne, 2008-11-23 21:48 | Ninja už: 5703 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

ty prckové jsou boží Laughing out loud „Obito-san, já jsem se počurala...“ oj to je úžasný Laughing out loud




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2008-11-23 20:51 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Teda Kaorííí... Ty toho Obita asi chceš zabít, co? xD No, to je vlastně bezpředmětná poznámka, když vezmu Kakashi Gaiden. Další super dílek - jako vždy! Tak rychle další!
Mimochodem, říkala jsem, že je to ÚPLNĚ ÚŽASNÁ POVÍDKA? Mám dojem, že jo. Ale pro jistotu jsem to napsala ještě jednou... Smiling