manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki Genesis 4

Svoboda

,,Suigetsu-sama?“pravil Hayate překvapeně.
,,Hayate rád tě zase vidím dlouho jsme se neviděli co????“ odpověděl Suigetsu když uviděl Hayateho.
,,Ty ho znáš?“ optá se Kaemon překvapeně.
,,Tenhle člověk…“ všichni napnou uši aby slyšeli co Hayate říká.
,, Je můj…“
,,Sensei.“ Dořekl za něj Suigetsu.
,, A taky vrah mého strýce!“ Okřikl Suigetsa naštvaně Hayate když se díval na místo kde stojí jeho bývalí sensei.
,, Vážně? Takže si mluvil pravdu když si říkal že Kisame je tvůj strýc“.
Optal se Suigetsu s velkým úsměvem na tváři.
,,Tyyyyyyyy…“ začal pomalu zatínat zuby.
,,Klid Hayate“. Snažil se uklidnit Takezo který natáhl ruku směrem k němu.
,,Budeme tu jen tak vykecávat nebo se vrhneme do Akce!!!“ Pobýzel provokativně Suigetsu.
,,Jestli chceš chcípnout rychle stačí říct!!!“zakřičel Hayate celí nesvůj.
Suigetsu se začal škodolibě smát a tím vyprovokoval Hayateho. Ten najednou zmizel a objevil se před Suigetsem s Katanou v ruce a s vražedným pohledem. Hayate máchl katanou a přesekl Suigetsuovi tělo. To se změnilo ve vodu takže to nemělo žádné následky. Hayate celí vzteklí chtěl Suigetsa zkusit zabít ještě jednou stejným způsobem ale zbytečně. Suigetsu se začal smát a dívat se při tom vražedným pohledem.
,,Chcípni!!!“ řval Hayate celí bez sebe. V tom jeho Katanu zastavil kunai. Před Hayatem se objevil celí jeho tým. Kaemon který zastavil útok Hayateho drže v ruce kunai kterým probíjela Chakra. Takezo stál v bojové pozici a rukama měl udělanou pečeť ohně. Kolem celé místnosti se začal vířit Papír.
,,Uhni Kaemone tohle je můj boj“ ozubil se Hayate naštvaným hlasem.
Kaemon se ale nehnul z místa. Suigetsu se snažil vyprovokovat svého žáka a proto začal urážet jeho i jeho strýce.
,,Stejný nervák jako vždycky no jo. Seš jak ta treska Kisame“.
Tohle už Hayate nevydržel a vrhl se na Suigetsuho jak utržený z řetězu. Když se snažil proseknout znova tělo udělal Suigetsu to stejné co před tím ale to byla ta největší chyba. Hayate dal do svého meče větrnou podstatu a Suigetsuovu ranu zmrazil. Ten jen poklesl k zemi. Klečel a svíjel se v bolestech. Hayate k němu došel a uchopil ho za vlasy.
,,Tady chcípneš hajzle“ řekl vztekle Hayate a připravil se probodnout Suigetsuho. Ten se energicky vymrštil a tím si vytrhl pár vlasů. Ve zvduchu vytáhl 2 svitky a nechal je potřít krví z rány. Ze svitků se vynořil Zambatou. Suigetsu ho chytl a dopadl na zem. Usmál se a zamomlal
,,Dárek od Zabuzi“ pak se rozběhl proti nim kolem něho se začalo vytvářet spoustu vodních klonů které začali běžet spolu. Papír začal útočit na klony ale ty ho lehce metli k zemi. Když už byli skoro u Hayateho jeden s klonů začal dělat pečetě a po té zmizel. Hayate se rozhlížel kde ho má hledat. Po chvíli na něho zaječela Nia
,, Za tebou!“ která vycítila Chakru klona.
Hayate se nestačil ani otočit a byl ve vodním vězení. Ostatní klony vedení hlavním Suigetsem se napřahovali a chtěli seknout po bublině vody ve které byl Hayate. Všichni klony vyskočili na horu a padali směrem k vězení. Hayate se v bublině usmál a tom srazili šest klonů velkou rychlostí shurikeny. Kaemon stál v poloze po hodu a říkal
,,Ty seš netrpělivej debil“.
Hlavní Suigetsu to zatím všechno sledoval z dálky. Uslyšel jemné zašustění za zády. Když se otočil stál tam Takezo a v ruce držel krátký meč.
,,Ale ale takže ty taky bojuješ“ řekl škodolibě Suigetsu když se díval Takezovi do očí.
,, Ty oči ti vypíchnu“ řekl Takezo a vrhl se na Suigetsa s krátkým mečem. Chvíli spolu bojovali meč na meč až Suigetsu se změnil na vodu nechal se proseknout. V půlce se pak zhmotnil a tím zabránil tomu aby čepel vyšla ven. Takezo se snažil vyprostit meč ven ale marně. Suigetsu se napřáhl se Zambatou a sekl po Takezovi . Ten jen tak stačil uskočit. Na obličeji se mu přes pravé oko objevila menši jizva.
,,Škrábl sem tě? To je mi líto“. Posmíval se Suigetsu. Takezo si otřel krev z rány a dal ruce do pečetí.
,,Katon: Goukakyuu no Jutsu (oheň: technika velkého fireballu)“ vyvolal Takezo a mířil přesně na Suigetsa.
,,To mě má zastavit?“ zeptal se Suigetsu a chtěl odskočit ale v tom mu zabránil papír který se mu přilepil na nohy.
,,Sakra“ klel když viděl v jakém je průšvihu.
Tak udělal pečetě a zvolal ,,Suiton: Suiryuudan no Jutsu (Voda: Střela Vodního Draka)“
Ze země se vyřítil velký vodní drak a šel přímo do ohnivé koule.
Techniky se střetli a vypařili se. Kolem začala být po tomto střetnutí velká mlha. Suigetsu se snažil aspoň trochu zorientovat ale nic neviděl stejně tak na tom byli i Kaemon, Nia a Takezo. Jen jediný věděl kde je jejich cíl. Hayate se vyřítil z mlhy a sekl po Suigetsuovi. Ten nestačil ani zareagovat a už byl na zemi s velkou řeznou ránou. Pomalu ještě vstal a vzal druhý svitek. Když ho potřel krví vyletěla s něho Samehada. Suigetsu se s posledních sil opřel o meč. Když se trochu vzpamatoval hodil si Samehadu na rameno a řekl
,,Říkal sem že to budete mít těžký“.
Aji Hayate žasl nad tím co všechno jeho bývalí sensei vydržel.
Suigetsu dal ruce k sobě a síň se začala naplňovat vodou.
,,Tohle je můj poslední úder doufám že chcípnete“.
Zabořil Samehadu do vody a začal dělat pečetě.
Bylo vidět že mele s posledního ale i přes to byl pořád dost energický.
Kolem Samehady se začala vířit voda Suigetsu ji chytl a začal tahat velký rotující bič. Skočil do vzduchu a udělal otočku. Pak i s bičem švihl na skupinu pod ním.
,,Kaemone, Hayate teď!“ Zařval Takezo a skočil blíž ke skupině.
Kaemon začal bič zatlačovat velkým větrným proudem a Hayate mezitím udělal větší ledovou kopuli. Když technika Suigetsa ustala bylo vidět že kopule byla jen trochu naprasklá. Voda začala ustupovat a vsávat se do země. Suigetsu který ležel úplně hotoví na zemi viděl jak se kopule taví a z ní vylízá Akatsuki bez škrábnutí. Hayate došel k tělu bezvládného Suigetsa. Chytl ho za vlasy a postaví ho na kolena.
,,Neměls…“ křikne Hayate a propíchne Suigetsuovi hruď.
To Suigetsa vyhodí na nohy.
,,Urážet…“ pokrčoval Hayate když sekl po bezvládném tělu jeho bývalého sensei.
Ten jen se zavřenými oči příjme ránu.
,, Mě…“ sekne po druhé Hayate a šlo vidět že je vzteky bez sebe.
,,A Kisameho-sama“ po dořeknutí tohoto slova podřízne Suigetsuovi hrdlo.
Ten vyprskl trochu krve a složí se na zem.
Hayate celí udýchaný stál nad mrtvolou a pomalu se mu začíná do tváře vracet normální pohled.
Takezo došel k Hayatemu i s Kaemonem a Niou za zady. Položíl mu ruku na rameno a řekne
,,Dobrá práce“ Hayate se na něho otočí a kývne hlavou k souhlasu.

Skupina vyšla ven a viděla že vesničané už probourali zátarasy zbylých Ninjů.
Šlo vidět jak se všichni radují a slaví. V tom jeden z vesničanů si všiml skupiny oblečené do plášťů Akatsuki a začne křičet a ukazovat prstem na ně.
,,To..to sou oni naši zachránci!“
Celá vesnice se otočí a dívá se na čtyři postavy v plášti.
,,Pein..“ řekne stařec když viděl Takeza se zapnutím Rinneganem.
,,On se vrátil bůh je zpátky“ začal pokřikovat po všech lidech co stojí kolem.
Všichni vesničané si začali pošeptávat a říkat různé věci.
,,Ne… Já nejsem Pein“ odpověděl Takezo na otázku kterou mu položil pohledem lid.
,,Ale ty oči musíš být náš bůh“ odvětil nechápavě stařec.
Já jsem Takezo. Syn Peina a Konan. Tohle je moje sestra Nia a moje skupina zvaná Akatsuki Genesis.
Mi dva jsme děti Boha a Anděla a přišli jsme vás vysvobodit od tyranie Konohy“
Když Takezo dokončil tuhletu větu lidé se začali na sebe dívat a postupně se začali klanět.
,,Bůh se nám vrátil sláva Takezovi a Akatsuki Genesis“ pokřikl muž ještě před tím než se sklonil.
,,Tak to je drsný“ řekl Hayate když viděl jak se celá dešťová klaní Takezovi a jim.
,,Ne neklaňte se už ne více“ řekl Takezo když viděl celí národ na kolenech.
,,Tentokrát Deštná povstane a ukáže svým nepřátelům že Bůh je s nimi!“
Na tuto odpověď všichni povstali a začali skandovat.
,, Vítej doma bratře“ pověděla sestra když viděla jak se všichni radují.
Po tomto přivítání začala deštná slavit.

4.333335
Průměr: 4.3 (6 hlasů)

Kategorie: