Pravda nebo lež...? 03
,,Ježiši! Jak já jsem naštvaná! Sakura je teď bůhví kde se Sasukem a bůhví co tam dělaj! Jsem tak nervózní, že bych o Sasukeho navždy přišla?.. Nebo alespoň ta mizivá šance se vytratila?.. Ne, to není možný, aby si vybral místo mě Sakuru. Jsme každá úplně jiná já jsem dokonalá, zatímco ,,ona“ je jen vysoký čelo! Tak proč? Co má ona a já ne? V čem je lepší, nebo i..hezčí?
To musí být nějaký omyl. A ty kytky, ty nemusely být pro Sakuru, ale třeba pro jeho kamaráda do nemocnice… Ale ne! To by to nevybíral půl hodiny a řekl by mi pro koho jsou.
Ach, jsem tak nešťastná. Kdybych prohrála hru o Sasukeho s někým jiným, hezčím, zajímavějším, ale s čelem! To je pod mou úroveň. To je jako kdyby si Sasuke vzal místo mercedese žigulík. Nechápu to, to snad ani nejde pochopit.
Sakura ho teď třeba líbá na jeho plné rty, které měly být moje, drží se snim za ruku, za kterou jsem ho měla držet jen já, je v jeho teplém náručí, kterým měl hřát mě.. Rve mi to srdce.
Miluju ho a nedá se stim nic dělat. Ale já se nevzdám, budu bojovat jak nejlíp to umím a dobiju si jeho srdce…“
,,S jeho černými havraními vlasy, si krásně pohrává vítr. Hladí mu každý jeho jemný vlas a já jen pozoruji, jak se krásně třpytí v západu slunce. Přihrálo nám hned několik krásných barev, které přidávají atmosféře více romantiky. Jsem jako v ráji, mám vedle sebe Sasukeho, tak jak jsem si vždy přála a snila, ještě k tomu se sním dívám na neobyčejný západ velké hvězdy. V ruce držím kytici lilií, květin které tolik zbožňuji a dostala jsem je nejspíš ,,ne“ z kamarádství.
Miluji tento den, okamžik a hlavně Sasukeho. Kdyby jen věděl, co pro mě všechno znamená, je moje všechno, o nic míň, nic víc. Pro něj bych dokázala všechno, můj život za jeho, by byl až moc laciný.
,,Mám se jemně dotknout jeho ruky, nebo by to bylo na něj až moc. Co když semnou nechce nic mít, ale co by potom znamenaly ty květiny?..“ Vrtalo mi pořád v hlavě, tolik se ho chci dotknout, budu se řídit svým srdcem a…
Podívala jsme se letmo na jeho krásnou silnou ruku, kterou jsem měla jen kousek od sebe a pomalu jsem k němu přibližovala tu moji. Už mi chyběl jen malý kousek…
,,Podívej padá hvězda, přej si něco.“ Bohužel tou rukou, kterou ukázal na hvězdu byla právě ta, které jsem se chtěla právě teď dotknout. Ale on se na mě usmál a já na to zapomněla,
přála jsem si aby mě dnes políbil.
Pomalu jsme se už blížili k jezeru, kam máme namířeno a kam chtěl Sasuke zajít.
Už z dálky jsem viděla krásný třpyt jezera, jak se do vody odráží svit, těch malých věcí tam vysoko na nebi. Nevěděla jsem proč chtěl jít zrovna sem a tak jsem byla neustále bez přestávky nervózní.
Jezero bylo opravdu nádherné, strašně mě lákalo do něj skočit a postříkat černovlasého krasavce. Stříkala bych na něj do té doby, než by si musel sundat bílou košili, která zakrývala jeho svalnaté tělo. To byl můj plán, ale my už nejsme malé děti… Nebo že by… Usmála jsem se do prázdna a šibalsky se na něj podívala.“
,,Konečně jsme tady, už jsem se nemohl dočkat, až spolu budeme na tomhle klidném místě. Chci sní být co nejdéle budu moct, klidně až do konce života…
Znamená pro mě všechno, dal bych za ní cokoliv, chci jí neustále chránit a mít ji nablízku. Její vůni miluju, dostává se mi až do morku kostí a doufám, že jí budu cítit i dnes večer před spaním. Ale spánek je ještě moc daleko, teď si to se Sakurou chci pořádně užít. A to ani neví jaký na ní chystám překvapení…
Skočím do vody a začnu na ni stříkat tu studenou jezerní vodu, tak dlouho dokud si nebude nucená sundat její svůdné šaty. Nebo alespoň něco. Usmál jsem se a už jen vyčkávám na správnou příležitost k provedení mého suprového plánu. Už se moc těšim!
,,Uvidim Sakuru! Řval jsem si v hlavě jako blázen.
Ale co se to…
Sakura se zničehonic rozeběhla přímo do vody a začala po mě vodu velkým proudem stříkat. Než jsem se vzpamatoval, byl jsem celý mokrý od hlavy až k patě. Neměl jsem jediné místo suché. To snad ne, ona myslela na to samé a předběhla mě… ,,Sakura se nezdá!“ Pomyslel jsem si a dál se nechával polívat studenou vodou.
Díval jsem se na ní, jak se na mě nádherně směje a její smích musel být slyšet až u hokage v pracovně. Krásně se smála, když se smála, byla ještě víc roztomilá a nádherná než normálně.
Rozesmál jsem se taky, sundal si košili a rozběhl se za ní. Dal jsem jí takovou spršku, kterou ještě nezažila. Byla mokrá ,,úplně“ všude. Já byl proti ní suchý.
Nečekaně si pomalu začala sundávat šaty, ale nešlo jí to. Při její smůle se sekly zrovna už těsně nad pupíkem. Musel jsem jí jít pomoci, ze sundáním zbytku, mě to samozřejmě nedělalo žádný problém.
Připadalo mi jako bych sní byl celé hodiny, ale čas se pro nás zastavil.
Vodu jsme měli v očích v nose i v puse, ale nepřestávali jsme se smát. Já se dokonce začal dusit a nevěděl jsem jestli smíchy a nebo tou hnusnou vodou. Musela mi mou pomoc oplatit a tak zamnou pomalu přispěchala, jako správný léčitelský ninja a bouchla mě šílenou ránou do zad, ale nepřestávala se smát, přišlo jí to hrozně vtipné, že jsem měl na zádech flek velkej, jak kdybych dostal židlí, ale pomohlo to… Já jsem po ní za tu ránu skočil a svalil ji do vody. Držel jsem ji za její štíhlý pas a bylo mi krásně, dotýkat se jejího těla, byl pro mě ohromný zážitek.
Jako správný kluk jsem se samozřejmě díval pod vodou, protože na sobě neměla nic jiného než spodní prádlo, které bylo sladěné barvou k šatům. Vynořila se na břeh a chtěla mi to oplatit, ale to se jí zezačátku nepovedlo. Skákala po mě jako utržená ze řetězu, chtěla mi to strašně moc oplatit. Ke konci už jsem její nápor nevydržel a udělala mi totéž co já jí. Vynořil jsem se, ona zůstala sedět na mém břiše a dotýkala se mé vypracované hrudi. Přestali jsme se smát a dlouze se na sebe podívali. Oba jsme věděli co chce ten druhý.
Rukama jsem se přiblížil k jejím ramenou a pomalu si ji přivinul k sobě. Byli jsme od sebe malý kousek a ještě chviličku jsme na sebe jen koukali. Nemohli jsme to už vydržet, naše rty se k sobě blížili jako dva magnety. Cítil jsem její dech jak se proplétá mezi mým a přesně v ten okamžik jsem se dotknul jejich rtů. Jak jsem je jen jednou ochutnal, musel jsem si je dopřávat pořád a pořád. Naše polibky byly už od začátku sehrané jako jeden, nádherně líbala.
Při našich intenzivních a dokonalých polibcích, jsem se dotýkal její studeného těla a zahříval ji svým. Bylo to nepopsatelné. Jak se naše ústa spojila moje ,,láska“ splanula jako chakra kyuubiho. Byl jsem jí plný a dával jsem to Sakuře znát. Líbal jsem jí jako nikoho, každým polibkem jsem ji přesvědčoval, ať je semnou napořád, že nebude litovat.
,,Je tak křehká a něžná, kdyby jí někdo jen zkřivil vlásek, nebo kdyby kvůli někomu uronila jen jedinou slzu, zabil bych ho.. Nedokázal bych si odpustit, kdyby se jí něco stalo a já bych ji neuchránil…“
Sasuke, co to děláme. Já jsem tady s tebou ve vodě, jen ve spodním prádle a ty se mě dotýkáš po celém těle. Strašně se mi to líbí, ale nechci si to přiznat. Nepoznávám se, Sasuke přivádíš mě do rozpaků… Teď bych už měla být dávno doma, ale já kvůli tobě budu mít doma klidně několik průšvihů a nejen to… Chci s tebou být napořád, v tvém objetí a hýčkána tvými polibky. Nevím jestli se mi to jen zdá, ale z každého polibku cítím víc a víc touhy potom, mě opět políbit. Snad cítím z polibků to, co cítím já k tobě.
Sasuke, je to čím dál víc silnější, moje srdce se snad rozskočí, nepřežila bych, kdyby sis semnou jen celou dobu hrál. Je to až příliš silné, aby na to stačilo moje jutsu. S tebou prožívám nejhezčí chvíle mého života. Za celých 15 let, jsem nepoznala tolik lásky a něžnosti, jako mi teď dáváš ty, každou minutou. S tvých polibků a dotyků mi běhá mráz po zádech, ale za každý dotyk, bych znovu a znovu umrzla, klidně stokrát každý den. Podstoupila bych to s úsměvem, když si pomyslím, nebo si připomenu tvoje rty na mém krku. Stojí mi to za to. Tvoje sladké rty se mi dostávají všude, znají už každou mou křivku a nebojí se tam dostat znovu.
Mezitím jak mě líbá, já ho mými prsty šimrám po celých zádech a cítím, jak mu na kůži nabíhají malinkaté hrbolky, které znamenají ,,jsem lochtivý“.
Neodolám, dávám mu svou hlavu na jeho ramena a pomalu si začíná hrát můj jazyk s jeho kůží. Dostala jsem se až k jeho prsům, ale on mě předběhl.
Zaklonila jsem hlavu a na ústech se mi objevil úsměv. Bylo to tak strašně příjemné a šimravé, jak mě líbal na mém plochém bříšku, bylo to naprosto dokonalé. V nějakých chvílích jsem i zasyčela, znamenalo to ,,udělej to znovu a nepřestávej…“
Já vim, že tohle je asi příliš sladký, ale to pravý ještě přijde ...
Zamilovaný holčiny a klučinové, tohle teď nejspíš ocení a nebudou se zlobit, ti ostatní (jako třeba já ) , to budou muset překousnout, když je bude zajímat jak to pokračuje..
Děkuju všem!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Srry ze to pisu sem ale je na konoze jesteto tema s japonskyma videama?
to je strašně krásný=DDjá okamžitě letím na další dílek=D
Super, super, super, ty teda vieš ako šokovať XD
opäť je to nádherné, musíš napísať knihu a ak nie verejne, tak aspoň pre mňa, onegai...
lebo ako toto nevydať celosvetovo by bol normálne hriech
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
Strašně vám všem děkuju, nemám slov, vašema komentama jste mě posadili na zadek! Děkuju moc, strašně to pro mě znamená a jsem ráda, že si to myslíte. To si ani nezasloužim. Bez vás by to nemělo cenu... Jste skvělí
Tak z tohohle vážně umírám!!
Nádherně jsi vystihla jejich pocity dokážu si to dokonle představit. Lásky není nikdy dost ^_^
Teda, to je tak děsně sladký, až z toho tloustnu. Ale to neva, já tloustnu ráda! xD
Tenhle díl se ti moc povedl, byl romantický až do morku kostí... Jen tak dál, má drahá! (a Tenny si běží přečíst další díl...)
Skromný seznam fanfikcí
Můj blog aneb zápisky jedné slečny
Opravdu zamilovaný a sladký dílek, právě proto je moc krásný, nádherně jsi to popsala. Šikulka
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF