manga_preview
Boruto TBV 07

,,Nejsem ZRŮDA”

Byl vždy sám. Osud si sním pěkně pohrával, nebylo nic v čem by byl stejný jako ostatní, až na jednu věc. Chtěl milovat, poznat jaké jsou city k někomu blízkému, chtěl mít přátele, rodinu a chtěl alespoň jednou slyšet slovo ,,mám tě rád”. O tom si však mohl jen nechat zdát…
Všichni ho nenáviděli, ani sám nevěděl proč.
,,Proč si semnou nechce nikdo hrát? Proč se mi každý vyhýbá, vždyť jsem jen malý kluk ve velkém světě, který chce jen tak málo. Nikomu jsem nic neudělal a přesto mě nenávidí, pohrdají mnou a nejradši by byli, kdybych byl někde zakopaný, v hluboké díře a nade mnou by leželo dvacet metrů těžké tmavé hlíny, ale hlavně daleko od nich. Chtěli by, aby mě pohltila samota a už nevrátila zpět. Byli tak sobečtí, že mě několikrát zavírali do tmavých sklepů a malých polorozpadlých chatrčí. Já jsem se z toho pomocí písku vždy dostal a jen vkuse, neustále brečel a jediná otázka, která mi zní v hlavě je ,,proč”. Nedokážu si na to odpovědět a když se zeptám těch prostých nemilosrdných ,,lidí”, tak jen odfrknou a ze křikem ,,táhni zrůdo,” odcházejí. Je jim jedno, že já trpím, že bych se nejradši zabil, ale nejde to. I můj první přítel, moje ,,rodina” se mě pokusil zabít.
Všechno tohle bych přežil s malými následky, ale co mi udělala jedna osoba je neodpustitelné!
Moje jediná útěcha byla jen ta, že jsem měl svého tatínka, který se ke mně nechoval moc hezky, ale byli jsme rodina a já ho měl rád a proto ta osoba byl právě on. On poslal muže aby mě zabili, jeho syna, můj vlastní táta.
Ze zuřivosti a s prázdnotou v srdci jsem ho zabil, mučil jsem ho a ani jsem nemrkl. Bylo mi to úplně jedno, za to si zaslouží jen smrt…
,,Chcípni!” Zařval jsem na něj, se slzami v očích, ale nebyly to slzy smutku, ale radosti a blaha. K smrti jsem ho nenáviděl a to se taky vyplnilo, nakonec co nás rozdělilo byla právě ,,ta” smrt.
V ten den jsem poprvé ucítil moji moc a sílu, která ve mně dřímala a až teď, přišla napovrch. Byl to nepopsatelný pocit, ale chtěl jsem ho zažít znovu a znovu. Zabíjení se stalo mým raním chlebem, smrt mě doprovázela na každém kroku a já se jí nebál. Byl jsem na sebe hrdý. Zabíjel jsem lidi na potkání a když nebyli lidi, tak jsem oddělal zvířata. Žil jsem si takhle celých 1O let od usmrcení mého
,,otce.”
Teď mi je už 15 let a moje touha po krvi neustává, spíše narůstá. Nedá se tomu zabránit, i když jsem mnohokrát chtěl.
Chtěl jsem ušetřit malého kolouška v lese, ale moje vůle nebyla tak velká, tak že jsem to nedokázal. Zabil jsem ho nemilosrdně jako všechny předtím. Byla to moje droga, ale když jsem každou noc usínal a v ten okamžik, jak jsem zavřel oči, se mi objevilo tisíce tváří lidí a zvířat, které jsem zabil. Bylo mi z toho nanic. Několikrát jsem se z toho i pozvracel a sám jsem si začal říkat
,,zrůdo.”
Musím s tím přestat, vždyť jsem vrah nevinných malých dětí, žen a mužů. Zabil jsem nesčetně rodin. Jsem jako v pasti, můj rozum říká nedělej to a moje tělo to udělá. Jsem uvězněn v sobě, cosi mě ovládá a já nevím jak tomu zabránit. Jsem něčí loutka a ten někdo, si semnou hraje a přivádí mě o rozum. Ale moje vzpomínky na dětství ve mně vyvolají potřebu, se všem těm pohledům pomstít. Nenechá mě to napokoji. Oni si začali, neměli mi to dělat, je to vlastně jejich věc, můžou si za to sami.
Ale všichni nejsou takový, tak proč zabiji všechny?.. Nevím… Je to ve mně.
Jediný kdo je můj přítel, je moje tykev s pískem uvnitř. Pomocí písku si mohu udělat své vlastní kamarády, ale… nejsou živý. Je to smutné, ale jediní kdo se na mě smějí, jsou postavy z písku a ne z masa a kostí. Smířil jsem se s tím, zůstanu navždy sám a můj jediný společník se jmenuje
,,samota.”

Jdu po úzké pěšině, která patří lesu. Je sluneční jarní den a ve mně se zatím, neobjevily žádné známky zloby. Poslouchám jen zpěv malých ptáčků, kterým dnes nezakroutím krkem. Jejich zpěv je nádherný a pronikavý, moc se mi líbí. Spatřím i v trávě malého zajíčka, který na mě hledí malýma očíčkama. Jak se ale pohnu, lekne se a zmizí v trávě. V tu chvíli mě chytnula zase zloba.,,Už i ti zajíci přede mnou utíkají. Co na mě každý vidí!” Můj písek si ho našel a usmrtil. Další oběť do počtu… Jak jsem se ho zbavil, udělalo se mi trochu lépe a pokračuji po cestě, která ani nevím kam vede. Náhle a nečekaně uslyším něčí zpěv.,,Další kořist se blíží,” říkal mi jeden z hlasů v mé hlavě, ale ten druhý, ten pravý říkal opak. Hučelo mi v hlavě a rozzuřil jsem se, ne na tu osobu která vcelku pěkně zpívala, ale na sebe. Ten zvuk se blížil čím dál blíž a já té osobě nechtěl ublížit, ale v tom vzteku to mohlo být možné. Podlomily se mi z té bolesti kolena, klečel jsem na zemi a rval si vlasy. Chtěl jsem aby to skončilo.
Uviděl jsem dívku tak líbeznou a něžnou, že mě ihned přešla bolest. Měla v sobě něco zvláštního, ale nebylo to
,,to,” co jsem měl já, ale nevěděl jsem co to je.
Koukal jsem na ní, jak pomalu přichází ke mně a nespustil jsem z ní očí. Měla růžové delší vlasy, zelené velké oči a její postava byla štíhlá. Neuniklo mi nic co bylo na ní, znal jsem jí nazpaměť během chvilky. Byla překrásná. Já se bál, že bude jako ostatní, i když jsem tomu sám nevěřil... Je jako anděl. Nechtěl jsem aby mě viděla, nepřežil bych, kdyby mi i ona nadávala, nebo spíš ona, by to pak nepřežila a to jsem nechtěl.
Spatřila mě, chvilku si mě zvláštně prohlížela, ale potom… na mě promluvila
.
,,Ahoj, co tu tak klečíš?” Usmála se na mě a rozbušilo se mi srdce strašným způsobem. Začal jsem se potit a cítit horkost, všude na těle. Uvedla mě do transu, byl jsem jako kdyby mi ztuhl jazyk.,, Já-já ,“ polkl jsem na prázdno…
,,Zab ji!” Ozývalo se mi v hlavě.,,Dotkni se jejího pulzujícího krku a tvrdě sním cukni, vždyť to znáš.”
,,Ne-e!” Zařval jsem nekontrolovatelně. Chudák dívka nadskočila a už bez úsměvu na mě zírala. Ty pohledy znamenaly... ,,co to má znamenat?”
,,C-co ne?” Zeptala se.
,,Promiň, to nic."
,,Ách!!” Sklátil jsem se opět na zem, s hroznou bolestí hlavy.,,Je ti něco?!” Sedla si vedle a mluvila na mě. Já jí ale nevnímal, pro mě teď byla na prvním místě, ta hrozná zdrcující bolest.
Po chvilce to bylo ještě horší a já ležel s hlavou na jejím klíně. Byl jsem jako v nebi, pocítil jsem
,,lásku,” ale nebyl jsem si jistý, jestli je to opravdu ona, protože jsem to doposud nepoznal. Co jsem ale věděl, že je to velmi silný pocit mezi jí a mnou.,,Teď máš příležitost zadus jí!” Ozvalo se. Nechtěl jsem, ale prostě se to stalo.
Popadl jsem ji za krk a začal ji pevně svírat. Mačkal jsem ji čím dál víc, bez přestávky. Cítil jsem, jak jí tepe srdce a já se na ní smál, přitom jak jsem jí dusil. Zase mě přepadla moje touha a bylo mi jedno, jestli je to krásná dívka, moje
,,láska” a nebo někdo cizí. Ona mi dala z posledních sil ránu pěstí a já se probral. Ona utíkala pryč a křičela…,, Co to sakra bylo? Nejsi normální, jsi vrah… ty zrůdo!” V očích měla slzy a už se ani neohlédla.,,P-počkej, já-já za to nemůžu… promiň, nenechávej mě tu, nechci tady zůstat sám…” Vztahoval jsem k ní ruku a v duchu jí volal zpátky, ale ona se ke mně nevrátila. Sklonil jsem hlavu a moje slzy jako z dětství, dopadaly na suchou zem. Opakoval jsem si její slova, ,,zrůdo.”
,,Ne-e!!! Už ne, už nechci být nazýván zrůdou, už ne…"
Můj písek už mi nepomohl a já to tak chtěl. Vzal jsem si do ruky kunai a…probodl si srdce.

Poznámky: 

To mě vážně zarazilo, jak nechal vlastní otec zabít svého syna Gaaru, tak jsem o tom musela napsat. Naštěstí se mu to nepodařilo. Bylo mi ho samotný líto, chudák.
Tady jsem ho udělala sice ,,masovým vrahem," Laughing out loud ale v normálu se už změnil.
Předem se omlouvám za opět špatný konec ,,happy end se nekoná," ale nemůžu za to, jsem jako Gaara. Laughing out loud Eye-wink
Za komenty budu vděčná... díky Smiling

4.596775
Průměr: 4.6 (62 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Ne, 2016-10-23 13:47 | Ninja už: 4555 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

Misia H:je to úžasné tahle povídka mě vážně chytila za srdce je mi Gaary vážně líto a sem ráda to sním dopadlo ve skutečnosti úplně jinak,povídka je naprosto super není tak děsivá jak jsem čekala což mě moc potěšilo ale nádech hrůzy tu je ta to mi ke spokojenému čtení stačí horrorové povídky sice nejsou moje hobby ale tuhle si někdy dám jako noční zákusek ještě jednou fakt super jsem ráda že se ti to tak povedlo

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Jano
Vložil Jano, Čt, 2016-02-25 00:58 | Ninja už: 4263 dní, Příspěvků: 440 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Misia V
Veľmi pochmúrne a depresívne dielo, ale skvelé. Ten opis samoty je jednoducho skvelý. Rovnako skvele sú tu zobrazené aj Gaarove psychopatické výlevy. Zabijanie všetkého živého tomu tiež dodalo na strašidelnosti. A tá láska na prvý pohľad - veľmi zaujímavé. A keď Gaara to dievča skoro uškrtil a potom sa od žiaľu zabil. Veľmi dobré aj keď na môj vkus dosť pochmúrne.

Obrázek uživatele Yuki Uchiha
Vložil Yuki Uchiha, Čt, 2015-01-08 18:36 | Ninja už: 3469 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Pěstitel rýže

Skvelé!!! Shocked

*Yuki*

Obrázek uživatele .-WhiteWolf-.
Vložil .-WhiteWolf-., Čt, 2012-04-05 14:01 | Ninja už: 4398 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Moc hezký.

Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, So, 2011-01-29 15:18 | Ninja už: 5192 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

páni to je silný
Od toho prostředku se mi to už líbilo mnohem víc
Sice to jak se zamiloval mi k němu nesedlo ale tim jak ji zabil to bylo právě zajímaví, bylo to pěkný ;)

Obrázek uživatele Shinrin_Asahi
Vložil Shinrin_Asahi, Ne, 2011-01-09 13:48 | Ninja už: 4892 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

No jauvej. Normálně mám mnohem radši dobré nebo aspoň otevřené konce; a těm špatným se radši vyhnu, když o nich vím. Ale tahle věc je moc pěkná a je dobře, že tu hezky visí.

Jen tak dál...

Bacha na přání - mají tendenci se plnit.

Obrázek uživatele Yondaime Minato Namikaze
Vložil Yondaime Minato..., Čt, 2010-12-09 21:13 | Ninja už: 4882 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

to ale se přece nemusí schodovat s originálem přečtěte si výtvor Amy-chan ta píše o tom že je naruto vlkodlak a to taky neni pravda.

TOHODLE KONOŽÁKA UŽ NEPOUŽÍVÁM

Obrázek uživatele Yondaime Minato Namikaze
Vložil Yondaime Minato..., Čt, 2010-12-09 21:17 | Ninja už: 4882 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

a to teda ten výtvor amy-chan stál za to doporučuju přečíst od a do z je to úžasný ta by mohla nahradit rowlingovou(ta co napsala haryho posera)

TOHODLE KONOŽÁKA UŽ NEPOUŽÍVÁM

Obrázek uživatele Baru-CHAN
Vložil Baru-CHAN, Ne, 2010-10-31 17:07 | Ninja už: 4903 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

No.......smutnej konec jinak super!

Obrázek uživatele iGalathea
Vložil iGalathea, Ne, 2010-09-12 14:56 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

je to drsnéXD kdyby to vyšlo knižně tak bych jsme si to i koupilaXD

Obrázek uživatele -Lawliet-
Vložil -Lawliet-, Po, 2010-09-06 15:33 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 0 | Autor je: Prostý občan

Booze vsak komplexi nemas z detstva vobec Laughing out loud aale nic no treba dopilovať techniku Laughing out loud

Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, Ne, 2010-10-03 11:54 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Tady k tomu komentu jen podotknu, že já žádný komplexy z dětství nemám, to se neboj Eye-wink

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele _HINATKA_
Vložil _HINATKA_, Út, 2010-06-29 21:32 | Ninja už: 5239 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Suprové...jak jenom může normální člověk takto vylíčit pocity někoho jinýho?? Nechápu..Laughing out loud je to jako bys to psala z vlastní zkušenosti... Eye-wink nádhera Sticking out tongue

Obrázek uživatele eugh
Vložil eugh, St, 2010-03-24 21:45 | Ninja už: 5129 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Velmi pekne ale ten koniec sa mi nepacil.

Mám rád niektoré filmy, nedávno som zíral na jeden s tamtým šedovlasým americkým hercom, ktorý voľakedy býval vtipný, teraz už nieje.

Obrázek uživatele Momo
Vložil Momo, Ne, 2010-02-28 18:27 | Ninja už: 5142 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

nádhera!

Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, Út, 2010-03-02 20:15 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Vážně vám všem mooc děkuju ani nevíte jakou radost mi to udělá, když si přečtu jakýkoli komentář... :3 Všechny komentáře který jste mi doteď písli jsou výstižný! Laughing out loud arigatou (děkujííí) :-*

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele zoeichi
Vložil zoeichi, So, 2010-01-02 22:52 | Ninja už: 5199 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

jak jsem to dočetla vytryskly mi slzy...krasný

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, So, 2010-01-02 17:13 | Ninja už: 5291 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle je good.

Obrázek uživatele Ady
Vložil Ady, Čt, 2009-12-24 23:58 | Ninja už: 5300 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

aaaaa inspirace se naskytla neboj stejny to nebude Laughing out loud fakt povedeny u toho zacatecniho proslovu jsem se klepala jak drahej pes Laughing out loud u konce taky Laughing out loud

Obrázek uživatele Botan-chan
Vložil Botan-chan, Čt, 2009-10-15 17:38 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

to bolo kruté Sad takto si ho nechala celý život trpieť a na konci si ho zabila Laughing out loud to nie je moc milé, veď za ten čas ani nič pekné nestihol prežiť Sad. Ale inak veľmi zaujímavo a pútavo písané Eye-wink.





Obrázek uživatele Shikamaru dattebayo
Vložil Shikamaru dattebayo, Ne, 2009-09-13 19:58 | Ninja už: 5315 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

vazne briliantny

Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, Út, 2009-09-15 16:46 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

DÍKY VÁM VŠEM!!!! ARIGATOU Smiling Smiling :-*

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., So, 2009-07-25 21:11 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

GENIÁLNÍ!!!...a ohledně toho Happyendu...vítej v partě... Laughing out loud

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele Jajushka
Vložil Jajushka, So, 2009-07-25 13:27 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

a happyend nebude? Laughing out loud som este dufala ze to nejak zachranis.. Laughing out loud ale aj tak to bolo velmi pekne napisane ^^

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), St, 2009-07-15 12:16 | Ninja už: 19811 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Na toto nemám slov.. naozaj nádhera Smiling

Obrázek uživatele Akatsuki-Itachi
Vložil Akatsuki-Itachi, Út, 2009-05-19 19:40 | Ninja už: 5539 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Tak to je dost luxusní Smiling

www.wowsignature.com

Obrázek uživatele Kiume
Vložil Kiume, Po, 2009-03-23 16:02 | Ninja už: 5490 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

Super Smiling i bez hapy endu je to velmi podařené!

Obrázek uživatele kadetsu
Vložil kadetsu, Út, 2009-03-17 19:13 | Ninja už: 5495 dní, Příspěvků: 66 | Autor je: Prostý občan

je to moc pěkně napsaný.nezáleží na tom že se tam něco neschoduje s mangou(čert to vem)ale rozhodně máš talent!!!!těším se na další tvá díla!!!!

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Út, 2008-12-30 20:24 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Pěknýý! Nějaké chybky se sem tam najdou, chvíli jsem na to nehnutě zírala, protože se to neshodovalo s mangou, ale super! Kakashi YES

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Rikudou_Sennin
Vložil Rikudou_Sennin, Ne, 2009-01-11 20:56 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

Je to dobré, ale je tam pár velkých chyb: gaara nespí a zabil svého strýce, ne otce