manga_preview
Boruto TBV 13

Po pěti letech: Mise v zemi Železa 06 - Sjednocení týmu

„Chybí ještě někdo?“ ptá se Kakashi-sensei příchozích.
„No, už jenom Naruto a Hinata.“ odpověděla Sakura.
„Nebudou už v hostinci?“ nadhodí Neji.
„To je možné, tak se tam skočíme podívat a rovnou se ubytujeme. Máme ještě dva dny, než budeme muset vyrazit.“
Přišli do hostince a Kakashi se ujal slova.
„Je nás zatím šest. Tři pokoje prosím.“ zavolal na recepční.
„Proč tři?“ ptá se Lee.
„Tak jsme čtyři muži, hm, kluci a dvě holky,to jste chtěli být na pokoji s holkama?“
Neji s Ten Ten se začervenali, ale nic neřekli.
„Tady jsou klíče.“ podává Kakashimu klíče recepční.
„Děkuji. A chtěl jsem se zeptat, nepřišli sem dva ninjové ze skryté Listové? Blonďatý chlapec a dívka s bílýma očima.“ ptá se s nadějí v hlase, ale mírně pochyboval, že by to stihli rychleji než oni. Přece měli nejdelší cestu.
„Ano, jsou už tady druhý den, na pokoji číslo pět."
Kakashi se otočil na ostatní.
„Jdeme je navštívit, ne?“
Všichni souhlasně kývli. Vyšli po schodech nahoru do prvního patra a zaklepali na pokoj číslo pět. Nikdo se neozýval.
“Třeba spí.“ ozval se Shikamaru a drze otevřel dveře.
„Shikamaru, neblázni!“ stačil vyjeknou Kakashi, protože si dokázal představit, co asi za dveřmi uvidí, ale už šel taky dovnitř.
Došli k posteli. Naskytl se jim pohled, který vážně nikdo nečekal.
Naruto ležící na levém boku, Hinata za ním držící ho v objeti a hlavou položenou na jeho. Sakura k nim došla a jemně do nich šťouchla.
V tu ránu měla dvě katany u krku, jednu černou a druhou červenou.
„Co chcete?“ ozval se rozespale Naruto a pomalu on i Hinata otevírali.
Když zjistili, kdo je vzbudil tak se posadili, podívali se na sebe pak na příchozí. Nakonec oba naprosto rudí omdleli.
„Ale néé...“ zabědoval Kakashi, „pojďte se zatím najíst, než se proberou. Sakuro, napiš jim, kde jsme a ať přijdou.“
Po pěti minutách se probral Naruto a rychle probudil Hinatu.
"Musíme jít dolů." a ukazoval jí papírek, co mu tady nechala Sakura.
„To je trapas!“ naříkala Hinata.
Naruto se jenom smál a začal se strojit.
Když Hinata vyšla z koupelny oblečená, tak myslel, že upadne. Byla celá v černém. Měla černou sukni, tričko, dokonce i vestu a její krásné vlasy sahající ji až na konec zad byly naprosto úžasné.
I Hinata si ho se zájmem prohlížela.
„Tak co?“ zeptal se a točil se s rozpaženýma rukama dokola.
„Moc ti to sluší.“ rychle odpověděla Hinata.
Naruto poděkoval a přistoupil k ní.
„Krásnější slečnu jsem si nemohl vybrat!“ řekl a se zájmem si ji prohlížel.
„Tak jdeme.“ zavelel a dal si zbraně za pas.
Hinata udělala to samé a šli ruku v ruce dolů za ostatními.

„Tak kde jsou?“ nadával Neji, kterého zjištěni, že Hinata něco má s Narutem, moc nepotěšilo.
„Hledals nás?" ozve se hlas za ním...
Neji sebou jenom cukne, když zjistí, že za ním stojí Hinata s Narutem. Oblečení skoro stejně a s katanama u pasu.
„Aaa konečně...“ utrousí poznámku Shikamaru.
Všichni se přivítají a Kakashi začne.
“Doufám, že jste měli příjemnou cestu, stalo se něco zajímavého během ní?“ ukázal na Hinatu a Naruta.
Ti se na sebe podívají a Naruto začne vyprávět. Schválně vynechá část, kde byla Hinata unesena. Ta mu s vděkem pod stolem stiskne ruku a usměje se na něj.
„Jak tak poslouchám, měli jste asi nejzajímavější cestu. Z nás ze všech byl přepaden už jenom tým Shikamara. Ale to prý bylo jenom několik Ninjů, se kterými si lehce poradili.“
„Co bude dál?“ zeptal se Naruto.
„No na cestu se vydáme asi až zítra večer, do té doby si můžeme dát trénink, pokud někdo chce a odpočinout si.“ navrhl Kakashi.
Všichni souhlasně kývli a začali se zvedat k odchodu.
„Tak za dvě hodiny, jižně za městem!“ zavolal na všechny ještě Kakashi, když odcházeli, a zmizel.
Všichni šli směrem k hostinci a vzájemně si vyprávěli svoje zážitky z cesty.
„Naruto-kun, šel bys už teď na trénink?“ zeptala se Hinata.
Naruto se jenom usmál a přenesl je za město.
„Tak přece do toho praštili!“ zavolal Shikamaru.
Sakura s Nejim jenom protáhli obličej.

Za dvě hodiny šli všichni směrem ke cvičišti.
„Kde je Naruto a Hinata?“ ptá se všech Kakashi.
„Ti šli na trénink hned, jak jste odešel.“ řekla Sakura
Vešli na louku za městem zrovna, když se Naruto a Hinata chystali k poslednímu boji.
„To už je tolik hodin?“ zavolal Naruto, který je viděl přicházet.
„My zrovna končíme.“ a oba zasouvali meče.
„Ne, nemusíte, já se chtěl stejně podívat, jak jste se zlepšili.“ zavolal Kakashi a naznačil rukou, aby pokračovali.
Naruto pokrčil rameny.
„Hin, můžeme poslední kolo?“ zeptal se.
„Beze všeho, ale tentokrát použijeme ninjutsu.“ usmála se Hinata a připravovala se na boj.
Naruto se k ní přidal.
„Ninjutsu, vždyť skoro žádný neumí.“ přemýšlel Neji.
„Začneme. Katon Karyuu-Endan!“ okamžitě vyslala Hinata první jutsu na Naruta.
Ten udělal několik pečetí. „Suiton:Bakuisui Shouha!“
Obrovská vodní vlna se řítí na Hinatu, spláchne její techniku a povalila ji...
Pufff...
„Stínový klon? Je vidět, že trénovala s Narutem, časovaní stínových klonů je precizní.“ sledoval souboj Kakashi
„Velmi dobře.“ ušklíbl se Naruto.
Najednou se mu pod nohama ozve.
"Doton:Shinju Zanshu no jutsu!" a Naruto se rázem ocitá až po hlavu v zemi, Hinata se mu směje a křičí. “Vyhrála jsem!“ ale v tom opět pufff...
„Sakra!“ Hinata se přestane smát a přejde do obraného postoje.
"Doton:Yomi Numa!"
Hinata se proboří po pas do bahna. Otočí hlavu a vidí, jak se na ní řítí Naruto s připravenou technikou.
„Katon:Goukakyuu no jutsu!" zakřičí Naruto a vypustí oheň...
Hinata neváhá, zvedne ruce, udělá několik pečetí. „Saiton:Suijinheki jutsu!"
Oheň narazí do vody a se syčením se uhasí. Hinata hledá Naruta, ale ten se objeví za ní.
„Mám pokračovat?“ pronese s rukama připravenýma na pečeť.
Hinata se usměje a podá mu ruku. Naruto ji příjme a pomůže jí ven z bahna.
„Zdá se, že jsem vyhrál.“ ušklíbne se Naruto.
„Ještě není konec!“ odskočí od něho Hinata a vytáhne katany. Naruto ji napodobí...
„Byakugan!" zakřičela Hinata.
Začala neskutečná řež. Úder střídal úder, oba páry katan se do sebe zasekávaly a při každé ráně vydaly déšť jisker. Naruto Hinatě po několika minutách vyrazí obě zbraně z rukou, usměje se, zahodí své a začnou bojovat holýma rukama.
Tento styl boje netrval ani pět minut a Hinata padla vyčerpáním na kolena a zhluboka vydýchávala.
„Bojovala jsi víc než dobře," pochválí ji Naruto a jde k ní. „Tvoje techniky i boj s meči jsou na úrovní Jounina."
Pomohl jí na nohy. Pak se otočili a šli ruku v ruce spolu k ostatním.
„Tak co, jaká jsem byla?“ vesele se ptala Hinata, když došli s Narutem k ostatním.
„Musím říct, žes mě hodně překvapila, když jsme odcházeli z Konohy, tak jsi uměla používat jeden živel a nyní máš tři, jaks to dokázala?“ ptal se Kakashi.
„Měla jsem dobrého senseie.“ odpověděla Hinata a koukla na Naruta, který dělal, že neví, o čem mluví.
Kakashi už se chystal pokračovat v konverzaci, když se ozvalo...
„Katon:Goukakyuu no jutsu!“ a na všechny letěla obrovská ohnivá koule.
„Pozor!“ zařval Kakashi, všichni včas stačili uskočit, až na Sakuru, která měla trochu ožehnutou nohu, ale nebylo to nic vážného.
Naruto už hledal útočníka, aby mu útok oplatil, ale v tom se podíval na nebe...
Stovky kunaií a shurikenů letěly jejich směrem. Začal dělat obranné pečetě, ale než je stačil dokončit, všiml si ležící postavy nedaleko něj.
„Hinato!“ zakřičel.
Nejspíš ji tlaková vlna odhodila a ona omdlela. Zbraně, letící na ně, už byly nebezpečně blízko. Neji začal svůj Hakkeshou Kaiten, Kakashi a ostatní aktivovali také své obranné techniky.
Narutovi zbyla jediná možnost...

5
Průměr: 5 (65 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2008-12-25 17:39 | Ninja už: 6333 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good jsem zvědav jak to dopadne

Obrázek uživatele Šaringan
Vložil Šaringan, Po, 2008-11-10 19:52 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Prostý občan

Smiling chlapi neblbnete ja to taky nevymejšli jako na bezícím pase....ale budu se snazit,,,a dik za komentare

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Po, 2008-11-10 18:36 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Do haj*** ja s tim mr***!!!

Prijdu sem vidim novy dil,kliknu a potom ty keci!!!!

To je k zblazneni!!!!
Uz se nemuzu dockat az se ta vec naskoci!!!!Skoncit to v takovou chvili...

Myslim ze tvoje FF ikdyz bych je cetl nekolikrat za sebou tak by mne vubec nenudily...Jo honem honem Laughing out loud

Sakiro Laughing out loud

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, Út, 2008-11-11 00:07 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Jo máš naprostu pravdu. taky mě štve, že to ještě neni přístupný. Člověk se těší a ono nic to je k zbláznění kor z takovim koncem Smiling

Obrázek uživatele ladovy kral
Vložil ladovy kral, Po, 2008-11-10 18:11 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

je to tak super ze bi som chcel aby si pisal bez prestavky Laughing out loud

Photobucket

hladam ludi do teamu:adminov,moderatorov,grafikov !!! - na web o narutovi
napiste mi ss alebo na icq alebo na skype:
skype:deidro90
icq:443104609

http://147.32.8.168/?q=node/64086
http://147.32.8.168/?q=node/67293
http://147.32.8.168/?q=node/77768

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Po, 2008-11-10 17:46 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

jj souhlasim je to super Smiling at uz je dalsi dil Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Šaringan
Vložil Šaringan, Po, 2008-11-10 15:47 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Prostý občan

vsem diky.... Smiling

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Ne, 2008-11-09 21:44 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Je to proste super (komentáre zdĺhavé my nejdú).

Obrázek uživatele Najte
Vložil Najte, Ne, 2008-11-09 21:13 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

super, honem další xD

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Ne, 2008-11-09 21:11 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Proste uzasnyyyyy!!!
Tvoje jsou fakt dobre,ja jsem totiz NaruHinaFAN XD
Doufam ze se Narutovi nic nestane a cekam na dalsi dil!!!

Sakiro Laughing out loud

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele gembler92
Vložil gembler92, Ne, 2008-11-09 21:09 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

moc pekny tesim se na dalsi

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, Ne, 2008-11-09 21:07 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Je to super. Akorát jak tě mohlo napadnout utnout to v takovou chvíli? Doufám, že na pokračování nebudeme čekat moc dlouho Smiling