manga_preview
Boruto TBV 08

Co může znamenat malé přehlédnutí

Ležím tady a teď, přesně v tuhle chvíli cítím ten chlad, co mi zalézá až do morku kostí. Přejíždí mi mé bezvládné nehezké zmučené tělo a je mu jedno jestli trpím, či naopak. Ležím v bílém, zrovna napadaném sněhu, který se pomalu plní mou rudou krví. Ležím a nevím co si počít, jen sténám při každém nadechnutí, celé tělo mi mrzne a krev tuhne. Moje rozervané kusy oblečení leží opodál, ale já už nemám dost sil, abych na ně sáhla. Přemítám si v posledních okamžicích, útržky ze svého obyčejného života a v tu chvíli se mi chtělo tolik plakat, ale jakoby moje oči v sobě neměli ani kousek lítosti, že by pro tento okamžik, vypustily alespoň jednu slzu. Nešlo to, byly stejně zmrzlé jako moje tělo. Moje původně blonďaté vlasy, byly pokryty bílým popraškem studené vody, řasy byly těžké a tak zůstaly spadlé dole i s mými víčky. Vnímala jsem jen tlukot srdce a myšlenku na mou jedinou lásku…,,Shikamaru,” nemohla jsem to vyslovit, moje ústa byla bez tónu, moje řeč beze slov.,,Ať už to skončí, proč stále nemůžu zemřít, proč se minuty vlečou, jakoby se přeměnily v hodiny, proč mi nikdo nepřijde na pomoc, copak mě nikdo nehledá? Ale jak by mohli, nikdo neví kde teď jsem, nikdo mi nepomůže…"

,,Tem…
,,Temari!” Uslyšela jsem usilovné volání mého jména z té temnoty, která mě obklopovala. Otočila jsem hlavu ke směru odkud se to ozývalo a nebyla jsem si jistá jestli se mi jen něco zdá, jestli neslyším volání boha smrti, když si mě volá k sobě, ale ten hlas mi byl povědomí…,,Shi-ka-ma-ru…“ Dokázala jsem zašeptat do ticha nočního lesa, ale nikdo mě nemohl slyšet. Uviděla jsem z dálky něčí postavu, z vlasy staženými do culíku. Byl to určitě on. Běhal po lese a volal pořád dokola mé jméno.
Už byl skoro u mě… ale on mě nespatřil… Se strašným lítostivým výrazem ve tváři, se obrátil a pomalu odcházel. Mizel za každým stromem, keřem i malou větvičkou. Byl ode mne pořád dál a dál. Natahovala jsem k němu ruce, ztrácel se mi před očima a já ho nemohla zastavit a zakřičet z plných plic…
,,Lásko jsem tady!!! Pojď si pro mě!” Ale moje tělo mi nedovolilo říct tyto krátké věty, které by mi zachránily život…

Poznámky: 

Mě baví spíše nepsat happiendy, tak mě neukamenujte Laughing out loud.
Hezký čtení...děkuju!

4.53846
Průměr: 4.5 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uzumaki.Hikari
Vložil Uzumaki.Hikari, Ne, 2016-10-30 06:02 | Ninja už: 2736 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Recepční v lázních

Mise H: Kratinká jednorázovka, ale líbila se mi. Normálně nemám moc ráda smutné konce, ale změna je život a nelituju, že jsem si tohle přečetla. I proto, kolik tohle dílko dovoluje čtenáři si domýšlet. Jako třeba, proč tu Temari leží někde pohozená ve sněhu, nemohoucí a s životem, prchajícím z jejího těla, a je to Narovic obora, kde ji Shikamaru hledá, nebo nějaký jiný les... a co se jí to vlastně stalo, kdo a proč ji tak zřídil...ale pak by to asi vydalo na sérii a ne jednorázovku, co? Smiling

Obrázek uživatele Ewe-chan
Vložil Ewe-chan, Ne, 2012-05-27 21:27 | Ninja už: 4345 dní, Příspěvků: 38 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Sice mám radši šťastný konce, ale tohle je fakt něco. Moc se mi to líbí!!

Tsubasa wa yume, soshite sora e! - Mé sny mi dávají křídla, a s nimi vzlétnu ke hvězdám!

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Út, 2011-08-02 20:57 | Ninja už: 4999 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Já mám taky radši špatný konce a nenapsalas ještě nejakou jednorázovku a horor k tomu tahle povídka je skvělá Kakashi YES


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Po, 2008-11-10 18:43 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan


Ehm, sorry... Když mě to nedalo, prostě jsem musela napsat ten "alternativní konec". xDDD
Je to povedený, šílené Tenny si nevšímej. Laughing out loud (A toho alternativního happyendu taky ne... )