manga_preview
Boruto TBV 08

Malá "romantická" zpověď...

** A budeme žít šťastně až do smrti… nebo dostaneme šanci tak žít… tohle se na konci romantických příběhů píše, ne?
** Vždycky jsou stejný… skončí úžasně, po všech těch „nepřekonatelně těžkých“ potížích, který se nakonec vždycky vyřešej, naše dvojka skončí spolu… nebo – jeden z nich zemře.
Mno, taky možnost.

Ale ne, můj příběh je jiný. Aspoň zatím, protože na konci ještě nejsem, zdaleka ne…
No, ale tak začneme, ne? A nejlíp od začátku…

** Takže… narodila jsem se v jedné vesnici, jmenuje se Konoha. Konohagakure no Sato, moje milovaná Listová… byla jsem jenom obyčejná holka… jenže, neměla jsem jí být. Narodila jsem se jako dědička jednoho nejdůležitějších klanů – klanu Hyuuga.
** Ano, jak už možná víte – mé jméno je Hyuuga Hinata. Asi jste to četli na těch zatykačích, že?
** Ale ne… neodbočujme. Vyrůstala jsem jako hlupačka, pitomá husa, která je moc slabá, nesnaží se… jediné co umí, je červenat se… i když, to už asi taky víte, co? I to, o Narutovi…
Kami-sama, Naruto… moje první láska. Jak už je to dávno!
** Tehdy byl středem mého vesmíru, zdroj mé síly, mé slunce… to on mi řekl, abych se nevzdávala. A tím mi tak moc pomohl… i když je to celkem ironie, protože právě to mé „nevzdávej se“ mě dostalo sem.
Už ani nevím, kolik let ta naše „láska“ trvala. Vlastně, jaká láska? Já ho milovala, to připouštím. Doopravdy milovala, myslím.
** Ale on… mě ne. Známé téma, co? Neopětovaná láska…V romantických příbězích to je většinou tak, že si hrdinka najde někoho jiného… a buď se do něj zamiluje a prožije „pravou lásku,“ nebo si jí ten, který ji nemiloval, najednou všimne… a samozřejmě zjistí, že ji taky přece dávno miluje a… zbytek si domyslíte.
** Dobře, já si někoho jiného našla… nebo spíš, on našel mě.
** To zní romanticky… kdyby skutečnost nebyla taková, že mě naprosto neromanticky unesl uprostřed boje s Akatsuki jako rukojmí… ano, ten můj „vyvolený“ byl z Akatsuki… jejich nejnovější člen, Uchiha Sasuke.
Ptáte, kam jsem dala oči? Ne, špatná otázka… je hezký, dokonce moc hezký. Jenže ta jeho povaha…je jiná než ta moje, tohle namítáte? Já, křehká květinka, a on – nesmiřitelný arogantní mstitel… až na to, že já tak „křehká“ opravdu nejsem… a co se týče jeho… ale proč vysvětlovat lásku? To přece nejde, nebo jo?
** Tak… musím se přiznat, že první dny jsem ho nenáviděla… odtrhnul mě od mého domova, od… ano, od Naruta. Ale postupem času… no jo, asi to zní jako typický romantický příběh, jeden z tisíců jiných, ne? Ale máte pravdu, zamilovala jsem se do něj. Zatímco on a jeho kumpáni vymýšleli, co nejlépe udělat s mým Byakuganem.
** Ale co mě překvapilo nejvíc - on do mě… Trvalo rok, než jsme si to přiznali… protože jeho láska nejprve nezajímala a já… já byla jenom zajatkyně, navíc velmi nesmělá zajatkyně…
** Přeskočme pár zbytečných událostí… a dostaneme se k jedné, významné – den mého vysvobození. Po těch několika letech se mí staří přátelé z Konohy konečně dopátrali našeho úkrytu… ale nevěděli jednu zásadní věc – že ta nová členka Akatsuki, která věčně nosí masku, ji nenosí jen tak.
** Neublížila jsem jim, to ne! Ale oni… vyvraždili téměř celou Akatsuki. Z pomsty, jak taky jinak. Kvůli Asumovi, Jirayiovi, kvůli mně… jenže já nechtěla. Nechtěla jsem jít s nimi, a taky jsem jim to řekla… a na ten jejich překvapený výraz jsem nikdy nezapomněla. Jenže já se ho nechtěla vzdát …
** Se Sasukem jsme utekli. Co nám taky zbývalo?
** A od té doby, už celé tři roky, žijeme na různých místech… nikde nezůstaneme déle, nemáme domov. Zato dost nepřátel za patami…
** Ale možná to není tak špatné, říkáte si. Dva milenci na cestě, utíkající před nepřízní osudu, a jediným pomocníkem je jejich vzájemná, nekončící láska… no - nezní to romanticky? Věřte mi, ne.
** Ono, ta láska… jestli láska znamená neustálé hádky, tak se opravdu milujeme.A k lásce patří štěstí… Jestli je štěstí ustavičné přemlouvání, nejspíš zbytečné, aby konečně přestal myslet na tu svou pomstu, jsem dokonale šťastná…
** Ale nechci si stěžovat, to ne. Já si to sama vybrala, a proto na to ani nemám právo.

** Víte, blížíme se ke konci. Napsat – „A žili jsme šťastně až do smrti“ nejspíš nemůžu, co? A to druhé… no, potíže by souhlasily. Až na to, že ještě neskončily. Takže snad – „Dostali šanci tak žít? Šťastně?“jo, to možná jo…
** Protože, mám ještě jednu „šťastnou“ novinku… čekám dítě.
** A dneska mu to řeknu. Nevím, co řekne. Možná bude rád, možná… ale každopádně, jsem rozhodnutá. Jestli začne o pomstě, končím s ním… prostě konec jedné lásky, taky nic nového, že? Já už takhle žít nebudu.
Nevím, jak to skončí, která věta mého příběhu bude ta závěrečná. Štěstí, šance, smrt, nebo něco jiného?
**Vím jenom tohle – už nejsem ta Hinata, jako před lety. Zase celkem předvídatelné a obyčejné, že? Hrdinka se změnila… ale teď, teď musí zjistit, jestli se změnil i ON…

Slyším kroky… přichází…

4.77778
Průměr: 4.8 (63 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Út, 2010-04-27 23:17 | Ninja už: 5385 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Krásné, moc krásne...ten konec..Jashiné, já vím že by to bylo..eh..špatné? Kdyby to pokračovalo, ale stejně, jeho reakce mohla být zajímavá, un, 5 hvězd xD

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, So, 2009-06-06 16:01 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

krasne krasne a to moc Smiling

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Čt, 2009-02-26 22:23 | Ninja už: 6013 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Bylo to úžasný vážně jen mě trochu mrzí že nevim jestli se změnil ale tos určitě nechala na nás takže pro mě jo a ty se mi neopovažuj říct že ne!!
Tak jinak to byla jedna z nezajímavějších povídek co sem zatím četla a že jich bylo už moc ale já moc nekomentuju takže nevím co napsat dál a tím sem se dostala na konec.
Arigato za možnost přečíst si něco tak zajímavého a netradičního.
A můj obviklý smajlík na konec Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2009-01-22 19:46 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Blablabla, děkování není nikdy dost Smiling
Katy, děkuji moc Smiling
Temari.II - přesně o to, jak se teď staví ke světu, šlo. děkuji Smiling
Jidus-chan - a do ní se vžívalo tak krásně, tak dobře... a.. jak poděkova? Arigatou, Jidus-chan, pochvala potěší Smiling
Hamano, asi nenavalím Sad poslední dobou už skoro nepíšu. Aspoň FF ne.
veve ty "otázky" mi naopak pomáhaly vytvořit atmosféru... ale děkuji Smiling

Obrázek uživatele veve
Vložil veve, Po, 2009-01-19 23:30 | Ninja už: 5604 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

Troxu ma rusili tie neustale recnicke otazky, menej je niekedy viac. Ale inak fajn..

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, St, 2008-11-19 19:22 | Ninja už: 6157 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

Pááááni!! Tak tohle je počteníčko Laughing out loud Opravdu vydařené téma a ten styl vypráění je originální. Co se více říká na tak báječnou povídku a stejně báječnou autorku? Snad jen, že nám navalíš pod nos další úžasné povídky jako tahle Eye-wink Laughing out loud

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Út, 2008-11-18 21:05 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Ani se snad neda vyslovit jak prenadherny me to prijde! Tak perfektne jsi se do ni vzila! Jak jsi to vsechno popisovala... vzalo mi to dech! Pani... jak jen vypovedet, jak moc jsem z toho nadsena? Smiling Proste a zkratka je to uzasna povidka, kterou jsi znovu dokazala, jak skvela autorka jsi a ja se opet a opet mooc tesim na dalsi Tve skvele dilo Smiling

Obrázek uživatele Hitemi
Vložil Hitemi, Po, 2008-11-10 22:09 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 879 | Autor je: Prostý občan

To je na moji nervovou soustavu moc...x) Smiling
Ten příběh mě dost dostal...to co z něho sálalo, to jak se dotyčná osoba teď staví ke světu a..........dokonalý

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Po, 2008-11-10 15:10 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Úžasný... Tvoje příběhy prostě miluju, zvláště takové... Moc Eye-wink

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-11-09 13:34 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-11-09 11:41 | Ninja už: 5992 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

E.T.-chan...já jsem se ke konci normálně rozbrečela. Už jen proto (a pro spoustu jiných věcí - to krásno, které z té povídky vyzařuje...), jen proto máš ode mně všech pět hvězdiček a nejvyšíí uznání Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-11-09 03:26 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Jak by řekl latiník, Mea Culpa, mea Maxima Culpa. Jsi dobrá a tím končím.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Ne, 2008-11-09 00:27 | Ninja už: 5729 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

zbožňuju romantiku a zbožňuju tvoje FFka Kakashi YES nettie nettie, ještě, že tě tu máme, jelikož přijít o tohle bych fakt nechtěla! jestli se tim psaním nebudeš živit, najdu si tě a donutím tě Laughing out loud piš romantiky, piš!




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Yori
Vložil Yori, So, 2008-11-08 17:33 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 595 | Autor je: Prostý občan

*odkašle si* Ehm... Takže... *rychle jede kolečkem myši nahoru, páč už zapomněla, kdo to úžasné dílo napsal Smiling * ...Nettie, to bylo skvělé, nádherně napsané a.... *došla slovní zásoba* Je dobrý si někdy přečíst něco trochu jinýho než normálně a SasuHina je docela fajné pár (přece jen je Sasan trochu chytřejší než Naruto Laughing out loud ) Podporuju názor love_kakashi ohledně toho 'normálně' a 'uměle'. Btw. nechceš na to napsat pokráčko? Třeba jenom jeden další díl, ale já prostě chcu strašně moc vědět, co jí na to Sasan řekne Sticking out tongue

Obrázek uživatele Satake
Vložil Satake, So, 2008-11-08 15:05 | Ninja už: 6019 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan

Neobvykle, ale pekne Smiling Jednou za cas bych mel fakt vic cist ty tvoje vytvory Smiling

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, So, 2008-11-08 14:59 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Ach, och, další tvoje dokonalé SasuHina. Smiling Díky za něj, netradiční a krásné. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-11-08 14:56 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ehm... já čekala, že mi omlátíte o hlavu, ať se na tu romantiku zase vykašlu, jelikož ehm.. kde ty staré časy, kdy jsem romantiku psala, a měla pocit, že to celkem zvládám, jsou xD

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, So, 2008-11-08 00:42 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Nettie... Já jsem moc ráda, že ses vrátila k těm svým krásným romantikám... Smiling A tahle nebyla vyjímkou... I když, byla míň romantičtější. Ale to je celkem logický xD Zato ses víc zaměřila na děj a na vlastní pocity Hinaty... A dalas sem zase všechno, co ti strašně jde - ty pocity, i tu lásku, to změnění člověka... přirovnání...
Umíš psát, ale to už musíš vědět Smiling Skvěle psát... A tvoje jednorázovky jsou prostě dokonalý... Vždycky jim budu fandit ^_^
Jo, zapomněla sem předtím xD: Ty bílý hvězdičky... Nettie obešla zákony Konohy! Pěkněěěě! Chytřéééé! Laughing out loud

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Pá, 2008-11-07 23:58 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Tak po dlouhé době jsem si zase něco přečetla a neudělala jsem chybu Smiling
Nettííí, to je tak krutě realistický a zároveň hezký... Cejtim tam tu ironii a prostě úplně tu realitu... moc dobře si to popsala. Moc dobře. Možná, že by to bylo i na slzičku, kdybych nebyla emociálně vyždímaná.
Každopádně... Ty a SasuHina navždy! Smiling

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Pá, 2008-11-07 23:52 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

jee Smiling jak uz bylo psano- zajimave. a opravdu originalni.
a libi se mi, jak je tam Hin jina nez ,normalne', ale presto to k ni sedne a nepusobi to ,umele'.. heh, doufam ze jsi me pochopila xD
je to skvela ff..
vazne povedeny Smiling

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Pá, 2008-11-07 22:02 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Zajímavý. Velmi zajímavý. Zase něco, na co bych sama nepřišla, ale o čem teď budu pořád přemýšlet. Zase jedna z těch povídek, které se zaryjou do paměti.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Pá, 2008-11-07 21:51 | Ninja už: 5751 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Zajímavý, moc.. Nádherný, procítěný.. prostě úžasný.. ale SasuHina já nerada xD


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Takku
Vložil Takku, Pá, 2008-11-07 21:44 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

juj, tak tohle je hodně zajímavé Smiling líbí se mi to netradiční pojetí tradičních romantických story i nový přístup k Hinatě. smekám nad originálním nápadem a úžasným zpracováním Smiling

Believe in second chances...
Got a fullmetal heart? ;)

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Pá, 2008-11-07 21:33 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Netie krásné ako vždy, nádherné ako vždy, úžasné ako vždy...proste super!xD už neviem čo viac napísať....:)Ja chcem kus tvojho talentu!xD

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)