manga_preview
Boruto TBV 09

Co je to OSUD? Minulost,přítomnost, budoucnost … II. | 14. |


14. Záchrana nebo SMRT ?

Kiba se zvedal pomalu ze země. Všude měl šrámy a na zádech seknutí po kataně. Vykašlal krev. Pohlédl na vyděšenou dívku.
„Neboj jsem v pořádku-“ usmíval se na ní, ale nestihl to doříct. Kolem prosvištěl Tobi se svojí Katanou. Doskočil daleko za mladíkovo tělo, které se teď svezlo k zemi.
„Hehehihi muhehe!!!“ chcechtal se Akatsuki.
Vyděšeně hleděla na nehybně ležící tělo. Zapomněla na bojující kolem a rozběhla se k němu.
„Kibooo !!!“ zakřičela znova Nano. Kolem chlapce se začala tvořit kaluž krve. Na hrudníku měl ošklivou dlouho a hlavně hlubokou ránu směřující k srdci. Ostatní vyděšeně tikali očima od nepřátelů ke Kibovi v zápalu boje.
„Kibo!!!“ opakovala vyděšeně jeho jméno. Když k němu doběhla, klela si do kaluže krve a podebrala jeho tělo do rukou a opřela si jej o kolena.
„Kibo prosím … slyšíš mě!!! Kibo!“ lehce s ním zatřásla. Mladík neregoval.
„Ne! Ne !!! Prosím ne!!! Sakuro!!!“ ohlédla se kolem. Jenže růžovlázka byla uprostřed boje a Akatsuki jí nedovolili odejít. Bylo jí vidět na tváři jak moc by ráda pomohla, ale nešlo to.
„Sakra!!! Sakra!!!“ klela nahlas. Do očí se jí hrnuly slané slzy.
/Ne to ne …./ stekla jí jedna kapka po tváři.
„Nesmíš odejít … slyšíš?!“ promlouvala k chlapci.Jenže, ten už to bohužel neslyšel. Ano. Kiba zemřel. Smrtící ránou Tobiho …
Slzy se jí nespoutaně hrnuly z očí. Zatímco ostatní dostávali převahu.
„Tobi načum tam jak idiot a koukej mi POMOCT!!!“ zaječela modrovlasá žena. Tobimu ihned zmrzl úsměv na tváři, když se na něj řítil Naruto s rasenganem v obou rukou.
„Doháje!!!“ zaklel a jen tak tak uhnul ráně. Stáhnul se ke Konan.
„Myslím, že tady už nemáme co dělat...“ prohodil směrem k druhé Akatsuki. Ta přikývla.
„Ještě se uvidíme,“ zasmál se Tobi a Akatsuki se vytratili.
„Doháje!!!“ vykřikla navztekaně Sakura spolu s Narutem.
„Kibo ...“ zašeptala plačící Nano objímaje mrtvé tělo chlapce. Jak on, tak ona, byli potřísněni rudou krví.
„NESMÍM TĚ ZTRATIT!SLYŠÍŠ?!?! Druhého už ne...druhého mi nevezmou...“ uvědomovala si, co k němu cítí. Nechtěla ho ztratit. Nechtěla, aby jí i on nechal tady samotnou...

„Nedovolím to!“ položila ho na krvavou zem.
Ostatní se pomalu vrátili do reality a otočili se na místo, kde klečela dívka u mrtvého chlapce. Vedle něj kňučel Akamaru a smutně strkal čumákem do svého páníčka. Marně ho volal v mysli...
Sakura už vytušila, co chce Nano provést a tak se rozeběhla jejím směrem.
„Nano to nemůžeš!!!!“
„STŮJ SAKURO!!!“ zakřičela na ní pevně Nano, ale růžovláska se nezastavila. Nakonec to pochopili i ostatní a neváhali. Rozeběhli se k rudovlásce. Ovšem ta byl rychlejší. Než se kdo nadál, nebo vůbec stihl zaregistrovat, kolem ní se do krychle utvořila bariéra. Vycházela z ní tak ohromná síla … nápor chakry, až se rozlehl po zemi tlak. Sakura narazila do bariéry. Házela kunai a Naruto dokonce použil dva silné rasengany. Nic … nehnulo to s tím.
„Nano to nesmíš!“ ozvala se dokonce Kurenai.
/Pao ohlídej to projistotu .../ zhmotnil se vedle Nano panter černý jak uhel. Upřel na ní oči.
´´´ To není dobrý nápad … nemůžeš zemřít. Zemřu s tebou … co Naruto? Tvůj bratr?´´´
Snažil se jí to rozmluvit dokonce i její věrný přítel, ale ona nic. Umlčela ho a jemu nezbylo nic jiného než poslouchat. Ustoupil a nervózně přecházel podél bariéry, která teď již i tlumila okolí zvenčí.
Základy zhruba věděla. Četla o tom …
„Tak uvidíme … zhluboka se nadechla a zahleděla se na tělo. Natáhla ruce a zavřela oči.
/Nejsem sice lékařský ninja, ale moje Kekkei Genkai rychle léčí, co kdybych jí použila s vědomostmi, jako léčící jutsu?/ Soustředila se.
Kolem jejích rukou se objevovala černo-šedo-bílá chakra, která pomalu obklopovala Kibovo tělo.Nakonec jej obalilo celého do chakrového kokonu.
Cítila, jak z ní vyprchává chakra a postupně jí mizí síla. Ruce jí klesaly.
/Ne ještě ne!!! Musím to dokončit!/ napojila ještě všechnu sílu, co jí zbyla. Začala cítit chlad a mlřil se jí zrak.
„Ještě ...“ vypustila ze sebe poslední zbytky, „....chvíli...“
Ruce jí opadly, zavřely se jí oči a bezvládné tělo dívky se svezlo na chlapce.
„Nanooooooooo!!!!NEEEEE!!!!!!!!!!“ zaječel Naruto. V tu samou chvíli povolila bariera a Pao se naposled podíval omluvně na ostatní. Ani on jí nedokázal zastavit a poté se rozplynul.
V ten samý moment se Kiba opět nadechnul. Byl zmáčený krvý,ale jeho rány byli pryč. I ta hluboká dlouhá na hrudi … nadechl se a opět vydechl. Otevřel oči akorát když k nim doběhli Kakashi, Kurenai, Sakura s Narutem a ostatními. Blonďatý chlapec v patách s růžovláskou se přiřítil jako uragán. Kiba se chtěl posadit, ale zjistil, že ho něco zatěžuje. Zvedl hlavu a spatřil dívčiné bezvládné tělo.
„NANO!“ vyděsil se a prudce se posadil uchopil dívku a rukou jí podepřel hlavu. Jemně jí pohladil po tváři …
„Proboha Nano! Slyšíš mě?!Co se-?!“ podíval se na ostatní. Naruto měl po dlouhé době za svůj život slzy v očích. Sakura nečekala než jí Kiba vybídne a vrhla se k dívce. Začala jí léčit.
„Tak dělej sakra!!!“ vrčela a soustředila všechnu chakru. I když sama věděla moc dobře, co se stalo.
Kibovi se pomalu začala vracet paměť. Vzpomněl si jak přežil Tobiho útok a podíval se na Nano a pak ??? Umřel … věděl to stejně tak mu i došlo, co ona dívka udělala.
„Sakuro neříkej, že ...“ podíval se na plakající růžovlásku, když sklonila ruce z mrtvého těla.
„SAKURO!!! NANO ...“ vykřikl Naruto a zatřepal se sestřiným tělem. Dívka zavrtěla hlavou.
„Néééé !!! To nééé!!!!“ byl slyšet Narutův křik a nářek spojený se slzami na celý les do dálek.
„Nano … lásko ...“ zašeptal Kiba a na ruku, která hladila dívku po tváři, spadly slzy. Pevně jí svíral v náručí a díval se na její bledý obličej ….....

Poznámky: 

Eh ... co víc napsat? Čekám vaše komentáře ... Laughing out loud

Vaše Iriam

PS: Budou lítat kameny ??? xD

5
Průměr: 5 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Natsuko Yoshida -chan
Vložil Natsuko Yoshida..., St, 2009-07-29 12:14 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

Néééééééééééééééééééé už po 4. si mě rozbrečela *fňuk*!

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Po, 2008-12-01 18:01 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Ty si zlááááááá!!! *fňuk* Toto ty nemyslíš vážne, že??

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-12-01 18:24 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Co je psáno ... to je dáno ... Laughing out loud

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, St, 2008-11-05 21:48 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Novej díleček,novek díleček...ješte pockat na souhlas a můžeme cist uz by to mohli potvrdit....XD se desne tesim..si zlati Iriam:-*

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., St, 2008-11-05 22:41 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Vypadá to bledě ... nehejbe se to takže to dnes asi už neschválí ... Sad Laughing out loud xD

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, Čt, 2008-11-06 15:16 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

ehhhh ono to není eště ani těd njn co mam asi jinyhi delat nez cekat??pch....si počkám i když je to o nerva:D

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., St, 2008-11-05 21:04 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Mám jsem ještě dnes přidat nový díl ?

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, St, 2008-11-05 21:42 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Iriam co je to za otazku??...*zvedam obočí...div mi neuletlo* to je snad jasnacka ne??HNED XD

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., St, 2008-11-05 21:47 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

TeĎ už to čeká jen na schválení ... Laughing out loud

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, St, 2008-11-05 21:24 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

to bych skoro až řekl že je blbá otázka... XD


Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., St, 2008-11-05 21:48 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

No tak stane se no ... xD

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Orino
Vložil Orino, St, 2008-11-05 20:17 | Ninja už: 5684 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Pěstitel rýže

Jéééé...mě se to líbilo..moc i ty smrti...hmmm tak trochu mám ráda Sadendy ... njn ale tohlejeste konec neni takze se tesim na dalsi dil...... X)

*Noblesse Oblige*

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., St, 2008-11-05 20:21 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Juuu díky moc! Laughing out loud Těš těš těš ... xD

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., St, 2008-11-05 15:46 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Všem moc děkuji !!! Nezdá se vám to. Nano opravdu položila svůj život za jeho. Vypadá to, že to končí ...

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, St, 2008-11-05 19:44 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

jojo.....ty se Iriam nezdáš....mame te hafec radi Iriam

PS:jak se tlemi mesiček na hnoji???XD

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., St, 2008-11-05 20:23 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Hodně hodně hodně vesele a nepřítomně ... Laughing out loud

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, St, 2008-11-05 17:47 | Ninja už: 5760 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

už sem se bála, že mám vidiny a halucinace xD.. si mě uklidnila Laughing out loud
a na 15. se těším, takže žádný bohužel Eye-wink

PS: nené, já nespamaju *svatozář svítí stále* ^^


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., St, 2008-11-05 18:20 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Tak to jo Laughing out loudLaughing out loud SPAMERKO ... xD *tlemí se jak měsíček na hnoji ...*

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele nika.nikule
Vložil nika.nikule, Út, 2008-11-04 22:45 | Ninja už: 5778 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Prostý občan

Shocked cožee ??? tohle ale není moc vtipnéé !!!! aaaaa........bože to je jako naschvál prosím ať je v pořádku * dělá očička jako smutnej pejsek * jinak moc krásně napsaná kapitola

Ima koko ni iru jibun wo shinjitai...Chci věřit sám v sebe tady a teď

Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, Út, 2008-11-04 21:18 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Budou....Iriam ja te uskrtim*natahuju černe rukavicky,beru katanu a nahodim vyraz ala xena.. *kecy takovej vyraz neumim.....Iriam hlavne konene udelej at jsou spolu jo??Chudáček Narutíček...:(ale jinak suprovej díleček Iriam zase ukázala její skvěle spisovatelske schopnosti*zdviham klobou a uklanim se*:-D

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Út, 2008-11-04 21:06 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Je to sice nádherný, ale... Nano. Cos jí to sakra udělala??? Ty... ty... ošklivá, ošklivá, ošklivá!!!
A ségra mi už taky leze na nervy s tím jejím "Nebreč pořád!" a přitom za to můžeš ty! Jestli se nebude konat zázračné oživení, pošlu jí na tebe!!!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Út, 2008-11-04 20:48 | Ninja už: 5760 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

hele, buď se mi to zdá.. nebo si právě zabila Nano Laughing out loud.. možná sem zlá, ae jsem ráda, že neumřel Kiba xD ^^.. a jestli tam ještě něco nehodíš (záhadný obživení či tak něco, tak jediný, čeho se dočtu bude Kibovo smutnění, Narutovo bulení a spol..) Takže nelítaj jenom kameny, ale i .. . rajčátka červená.. ehm ^^.. a krev se vyskytla :*
prostě haluzný dílek xD.. dělám si legraci.. úžasný i když smutný Laughing out loud
Dobře Ty, Iri Smiling


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2008-11-04 20:39 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

to si děláš srandu???!!!!
neřikej že tohle je definitivně konec!!!!

(ehm Sticking out tongue ...jinak super!!!!!)