manga_preview
Boruto TBV 08

"Svázaná Pěst"

V Konoze je překrásný den a Jiraiya se pro jednou rozhodl vrátit do vesnice.
,,Tak mě napadá, že jsem v Konoze ještě neudělal žádný ze svých průzkumů pro mou další novou knihu. Kam se teda vydám?" Rozhlíží se do všech stran a do oka mu padne nápis "Lázně Konohy, přijďte se k nám uvolnit!"
,,To by nemuselo bejt špatný, určitě tam bude plno nahejch roštěnek!" A se slintáním se dobeklhal až ke vchodu.

,,Hmm, docela příjemný osvěžení, ale škoda, že láznhě nejsou spojené. No, ale zase je to jen přes tuhle dřevěnou ohradu. Musim najít způsob jak to udělat." Přemýšlí a přemýšlí a... ,,Mam to!"

Druhý den Jirayia nečekaně vtrhne do Narutova bytu.
,,Jashine do kohos to duši dal! Jak tu ten skrček může bydlet, takovej bordel tu nezanechala ani válka."
,,Ero-sennin, co tu děláš a kdy konečně začnem s mym tréninkem?!" Naruto se právě vrátil z mise, která nebyla moc zábavná.
,,No trénovat budeme později, ale teď potřebuji abys mě naučil tvé sexy jutsu." Horlivě vysvětloval zvrhlík.
,,Tak na to zapomeň, ty ses na mě vykašlal kvůli zvrhlým průzkumům a já tě mam něco učit?" Zamítl blonďák.
,,Tss, a kdo tě naučil rasengan? He?" Oporoval Sannin.
,,Jo to teda bylo učení! Ty ses tam povaloval s holkama za moje prachy a já dřel. Řikám ti zapomeň na to!" Oponoval Naruto.
,,Zkus mě to nenaučit a nevemu tě jako svýho žáka a učit tě nic nebudu! A to zrovna teď, když jsem si vzpomněl na tu skvělou techniku. Hmm, no jo nedá se nic dělat tak já jdu. Třeba se jí bude chtít naučit Konohamaru." Prohlásil nevinně Jiraiya.
,,P-počkej jakou techniku?" Začal horlivě Naruto vyzvídat.
,,No je to něco jako rasengan, ale silnější." Jirayia začínal cítit jak mu Naruto sedá na lep.
,,Dobře tak já tě to naučim." Konečně souhlasně přikývnul.

,,Takže začneme! Představ si nějakou pěknou holku a zkus se na ní přeměnit pomocí těchto pečetí." a začal je Jiraiyovi předvádět.
,,No to snad zvládnu." Vykřikl Sannin a dal se do vytváření pečetí. Dokončil pečetě a před Narutem se zjevila...
,,Cožeeee?! To snad nemyslíš vážně?! Ježiši ty vypadáš jako babča Tsunade jen o pár set kilo težší!" Jirayia se vrátil do normálu.
,,Tak co jaký to bylo?"
,,No teda nic moc i Konohamaru to zvládl na první pokus lépe. Zkus to znovu a trochu štíhlejší." Odpověděl blonďák.
,,Když myslíš." Odpověděl, ale myslel si ,,Kam až zajdu, vžyť mě tu komanduje genin a ještě ke všemu to největší pako z vesnice. No co se dá dělat." Takhle tam blbli do večera. Nakonec se jim to povedlo.

Druhý den se Jirayia rozhodl vyzkoušet to doopravdy. Vydal se do lázní a za budovou se přeměnil do podoby Tsunade. Vešel dovnitř a tam ho uvítala vedoucí.
,,Aaa vítejte Hokage-sama dlouho jsem vás tu neviděla. Asi máte hodně práce, že?" vyzvídala.
,,To je samozřejmé, vždyť jsem vůdcem téhle vesnice. Po dlouhý době jsem se rozhodla dát si voraz."
,,Chcete lázně jen sama pro sebe?"
,,Ne! To v žádném případě! Ráda si pohovořím s ostatními rošť... teda děvčaty."
,,No dobrá jak chcete." A pustila ji-ho do šatny.
,,Tak to bylo dobrý a šlo to docela hladce. Už se těšim na koupel."

,,Tady nádherně, spousta nahejch holek se tu kolem mne producíruje a žádný to nevadí. Budu to muset dělat častějc. Tsunade stejně nemá čas chodit do lázní, takže tu můžu být kdykoliv." Liboval si zvrhlík.
Docházel tam docela často už pár měsíců až jednou...
,, Už jsem zase v šatně, jak já se těšim na koupel." Otevřel dveře do lázní a stál si tváří v tvář s pravou Tsunade.
,,Co je to za blbej vtip?! Kdo jsi?! A bejt tebou odpovim hodně rychle!!!" Zvýšila malinko hlas Godaime (No jen bylo menší zemětřesení).
,,J-j-j-já?"
,,A kdo jinej?!!!!" Opět se zatřásla zem.
,,N-n-no já j-jsem vaše dvojnice na průzkumu, ee teda, jo vlastně jo. Najala mě Shizune abych vám zjitila co se děje ve vesnici mezitím, co vy pracujete." Lhal Jiryia a pomalu si začal oddychovat.
,,Shizune! OPpravdu jsi jí najala?"
,,Já? ne!"
,,O-ou" Povzdychl si Sannin když letěl vzduchem. Puf ozvalo se. A na zemi se objevil zvrhlík v celé své kráse.
,,Ty, ty, ty imbecilní de.ile! Jak si to dovoluješ! A naví jsi do toho nejspíš zatáhnul Naruta. Až se mi ten skrček dostane do rukou... ,ale ted je řada a tobě." A nebezpečně se k němu blížila. Na což ani sannin nečekal a vzal roha.
V Konoze byl krásný den a všude se jen rozléhalo volání o pomoc Jirayi a Naruta.

Poznámky: 

Tohle je má vůbec první FF. Prosím o komentíky a snad se vám to líbilo!

4.6
Průměr: 4.6 (70 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele _____
Vložil _____, Pá, 2014-05-02 21:24 | Ninja už: 4011 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Konohamarova chůva

LOL, ty asi nemáš ve škole problémy se slohem Smiling. Super!

Kakashi for Hokage!!!

Obrázek uživatele Endasaku Haruko
Vložil Endasaku Haruko, Po, 2014-04-07 08:00 | Ninja už: 3717 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak to je suprovní. Smiling

"Odpadlík přemůže génia pomocí těžké práce." -Rock Lee
"Nejdůležitější věc pro ninju je týmová práce!" -Yondaime Hokage (Namikaze Minato)
"Když máš někoho koho ochraňuješ, staneš se doopravdy silným." -Haku
"Kytka není na nic jestliže nevykvete." -Yamanaka Ino
"Už nikdy neuteču! Nevezmu svá slova zpět! To je má cesta ninjy!"-Naruto
"Bojuju jen pro sebe a žiju abych miloval jen sebe." -Gaara (Godaime Kazekage)

Obrázek uživatele Lyus
Vložil Lyus, So, 2013-08-24 11:28 | Ninja už: 4071 dní, Příspěvků: 228 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

to je super ja som si to musela prečitať 2x

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, So, 2013-08-24 11:10 | Ninja už: 3940 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Dobre som sa zabavil Laughing out loud za mňa 5/5 a dávam si to do obľúbených Laughing out loud

Obrázek uživatele Hitsumaru
Vložil Hitsumaru, Ne, 2012-12-02 21:30 | Ninja už: 4188 dní, Příspěvků: 138 | Autor je: Utírač Udonova nosu

T by mohl být ňákej 10-20ti minuovej specouš(speciál) a bylo to hustý!

Obrázek uživatele nikola-chan
Vložil nikola-chan, St, 2012-06-13 19:05 | Ninja už: 4338 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Recepční v lázních

to by se mohlo zfilmovat uz si to dokazu predstavit
dostala jsem hroznej vytlem Laughing out loud

muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Po, 2012-03-19 22:11 | Ninja už: 4999 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Fakt skvělý XD Moc se ti to povedlo XD fakt jsem se hrozně řehtala Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Shira zrůda
Vložil Shira zrůda, Čt, 2010-05-27 13:46 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

hehe, pěkný =)

Obrázek uživatele Dia Keks
Vložil Dia Keks, Po, 2010-03-22 15:36 | Ninja už: 5664 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

Super. Hehe..taky se chystám na svoji první povídku ale tohle je teda super Laughing out loud.



Obrázek uživatele Mellia
Vložil Mellia, Čt, 2010-05-06 15:27 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

jo tak v tom máš pravdu že je do super...ale s tou povidkou si nejsem jistá...

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, So, 2010-03-20 18:07 | Ninja už: 5180 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

skvele

Obrázek uživatele Ropucha
Vložil Ropucha, Út, 2009-11-24 00:34 | Ninja už: 5539 dní, Příspěvků: 325 | Autor je: Prostý občan

dobrý to je jenom malou výtku mám, nestačilo by na změnění do podoby Tsunade pouhý Henge? Laughing out loud ale to je jenom takový rýpnutí, jinak je to fajn Smiling



FUCK THE SYSTEM, SASUKE FOR MULTIKAGE!
Fekál yaoi pornoherec. Takového označení se vám dostane, když se vám chce příšerně na velkou a přitom se vás Eros s Randaalem snaží znásilnit ve vlakovým kupé.

Obrázek uživatele Annie-senpai
Vložil Annie-senpai, Út, 2009-11-24 23:11 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Do Tsunade jo, ale Naruto má tu techniku přeci jen zvrhleji rozvinutou...viz díl 53 Laughing out loud

Obrázek uživatele SaNaSu
Vložil SaNaSu, St, 2009-11-11 15:16 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Pěstitel rýže

Chudák jiraya a super povídka Smiling

Jsem hrdou členkou Spolku Žroutů knih! Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární. :)
Jsem ve FC Nana. Přidej se k nám Smiling ;)
Udělala jsem FC pro užasnou FFkařku Kakari. Přidejte se zde

Obrázek uživatele Mad_Ratt
Vložil Mad_Ratt, Pá, 2009-11-06 09:03 | Ninja už: 5279 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

Je to hodně dobrý, trénuje mě genin a ještě k tomu největší pako z vesnice Smiling

Svět je tragédií pro toho, kdo cítí a komedií pro toho, kdo myslí.
Jonathan Swift
EDIT: Nyní žiji v jedné velké tragédii. A líbí se mi to.
Mimochodem: Mad_Ratt = RanDaal

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), Pá, 2009-07-10 17:40 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud Chudák Jira, normálne ho lutujem xDD A ja som mu ták priala, aby sa mu to konečne podarilo Laughing out loud
Skvelá FF xD

Obrázek uživatele MihokoKawashaki
Vložil MihokoKawashaki, Po, 2009-05-11 15:04 | Ninja už: 5458 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

:DDD Dobrá ptákovina ale vážně se ti to moc povedlo Laughing out loud

_________________________________________

Obrázek uživatele Tendo
Vložil Tendo, Po, 2009-05-11 15:09 | Ninja už: 5481 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

LOL krutýýý Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D:D:D


http://listov-01.myminicity.com/ pls klikněte ať mi roste město Sad)

Obrázek uživatele Tiron
Vložil Tiron, Čt, 2009-04-23 17:28 | Ninja už: 5562 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

je to suprový, ale neni to součást anime? já myslím, že jsem tam tadytu scénu viděla...

Obrázek uživatele Dai-sensei
Vložil Dai-sensei, Út, 2009-03-03 10:31 | Ninja už: 5682 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

A chudáčik Naru pritom za nič nemohol... Holt blond...

TestIq.sk - Iq test zadarmo

My authentic japanese name is 鈴木 Suzuki (bell tree) 千秋 Chiaki (very fine in autumn).Take your real japanese name generator! today!Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

Jop, už to tak bude Dai je členka KMYaY. A je na to hrdá...

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, Pá, 2009-02-13 22:17 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

tak to bola svanda xD

Obrázek uživatele Kimka
Vložil Kimka, Čt, 2009-01-22 17:51 | Ninja už: 5567 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

je to super!!!! udělej jich víc těch příběhů!!!

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Út, 2008-11-18 21:20 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Tohel je úžasný! a neříkej, že je to tvoje první FF! xD to ti nezblajznu Laughing out loud

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele titan
Vložil titan, Pá, 2008-11-21 22:55 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

jo je

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-11-11 23:41 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

tak chvíli si to užil, neměl to přehánět Laughing out loud
Ale to by jsme se mi nezasmáli takže fajn povídka Eye-wink

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Ne, 2008-11-09 00:08 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

To je tak krááááááááááááááásne, že dochádzajú všetky slová, ktoré by vystihli ten pocit, ktorý sa počas čítania dostavil Kakashi YES
ako sa hovorí, talent sa pozná na prvý pohľad u teba tu nie je o čom, pretože si toto pravidla potvrdil a to tým najvyšším spôsobom, rozhodne musíš podobných FF-iek pridávať viac a viac, nech sa máme na čo tešiť Kakashi YES

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Sharutoka
Vložil Sharutoka, Ne, 2008-11-02 20:21 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Pěstitel rýže

k tomu nemám co říct Laughing out loud
snad jen: jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Ne, 2008-11-02 12:01 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Jeee, to bych do tebe nikdy neřekla, a to tě znám už 12 let.

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Mio_Chiaki
Vložil Mio_Chiaki, So, 2008-11-01 20:31 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 143 | Autor je: Prostý občan

tha to je, no čo dodať..................

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, So, 2008-11-01 20:23 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Chudinka Jirayia, zase to nevyšlo... Laughing out loud Super!