manga_preview
Boruto TBV 07

Budoucnost? Možná…

Sakura stála v neznámé místnosti. Rozhlížela se po pokoji a všude spatřila krev.
„Co se to tu dělo?“ pomyslela si a dál se procházela bytem. Měla dojem, že už v tomhle bytě byla, ale nemohla si zaboha vzpomenout, kdy a kde. A pak si to uvědomila.
„Naruto!“
Rozeběhla se z bytu ven a utíkala pryč. Po pár krocích se zastavila. Všude samá krev a známky po krutém boji. Žádní mrtví nebyli vidět.
„Co se to tu děje, proboha?“
Utíkala známou cestou k budově Hokage. Vyběhla schody a otevřela dveře do kanceláře Hokage. Tsunade seděla za stolem jako obvykle, ale něco tu nehrálo. Tsunade byla totiž otočená k Sakuře zády. Sakura s obavami otočila křeslo....
„Ale ne!“
Tsunade byla už dávno mrtvá. Krev už dávno zaschla a na jejím obličeji byly známky strachu, ale i úlevy. Její šaty byly potrhané a v hrudi měla ještě znatelnou díru po kunai.
„Tsunade-sama...“ zašeptala a po obličeji jí skanuly slzy.
Z rozjímání jí však vytrhla velká rána.
„Co to bylo?“ trhla sebou a utíkala ven.
Naklonila se přes zábradlí a spatřila Sasukeho a Naruta, jak bojují na život a na smrt. Oba už byli vyčerpaní. Vždyť už bojovali skoro dva dny.
„Tohle ti do mé smrti neodpustím! Takhle brutálně zabít Sakuru-chan!“ zakřičel Naruto a rozmáchl se rukou s kunaiem v ruce.
Sakura se po sobě podívala, jestli Naruto nelže. Nelhal. Její šaty byly smočené tmavou krví a bylo znát, že krev je dnešní. Na několika místech byly protrhané a nesly známku zuřivého zápasu. Projížděla rukou po látce a zjistila, že má v hrudníku díru. Trochu zavzpomínala. Probudila se u Naruta v bytě. Ale co tam dělala? Nejspíš jí chránil. A co ta díra v hrudníku? Ano, už si vzpomíná. Vedle ní ležel zakrvácený kunai. Naruto jí ho nejspíš z hrudníku vytáhl. Tak proč je tedy naživu?
„Já nechci, abys mi odpouštěl!“ zakřičel Sasuke a vytrhl tak Sakuru z přemýšlení.
Sakura sebou po několikáté trhla a podívala se dolů. Sasuke také mířil kunaiem na Naruta. Shodou okolností oba dva soupeři hodili své kunaie naráz. Možná to byl jejich osud, možná to byla jen blbá náhoda, ale stát se to muselo. Oba dva kunaie se zabodli chlapcům přímo do srdce.
„Naruto!“ zakřičela zoufala Sakura a rozeběhla se dolů.
Tentokrát se nestarala o Sasukeho. A proč taky? Naruto tvrdil, že jí surově zabil, tak proč by se o něj starala?
„Sakuro-chan?“ zašeptal nevěřícně Naruto a uchopil Sakuřinu ruku.
„Ano?“
„Ty ještě žiješ?“
Sakura mlčky přikývla. Do jejích zelených očí se jí draly slzy. Snažila se být statečná a nebrečet.
„Sakuro-chan, budu tam na tebe čekat ať se ti to líbí, nebo ne. Mám tě rád…“
Naruto zavřel oči, stisk ruky povolil a Sakura věděla, že právě v tomto okamžiku ztratila přítele. Křišťálové slzy se jí spustily po tváři a skrápěly Narutovo obličej.
„Nééé! To není pravda!“ zakřičela Sakura a ocitla se úplně jinde.

Poznámky: 

Tohle je jednorázovka k mé nové povídce: Výzva

4.69565
Průměr: 4.7 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Po, 2009-04-13 12:31 | Ninja už: 19811 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Pááni, to je napínavý jako kšandy! xD
Líbí se mi to, je to vážně úžasný! To abych se na tu sérii hned vrhla, jinak si okoušu i ty titěrné zbytečky nehtů!

Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, Pá, 2008-11-28 21:08 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

To je moc hezký, to se ti vážně povedlo... Mě by to rozhodně nenapadlo, je to vážně super! Smiling Jen tak dál! (u mě rozhodně za 5!!Jak jinak.. Eye-wink)

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, So, 2008-11-01 15:34 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

tak na tu sérii se vyloženě těším Smiling tak šup, koukej to sem hodit co nejdřív Sticking out tongue