manga_preview
Boruto TBV 09

Pod lampou...

I v chladném podzimním večeru se našli lidé, kteří procházeli konožskými ulicemi. Mrazilo, ruce zábly a nos již nebylo cítit. Lidé ulicemi chodili jen z nutnosti, unavení z práce se těšili domů. Doma si zatopí v krbu a zahřejí ci ruce i dávno umrzlý nos. Těžko, přetěžko by jste hledali člověka, který nikam nespěchal. Člověka, který stál na místě a čekal. Pokud by jste doopravdy hledali, jednoho by jste našli. I když tento večer byl obzvlášť chladný, jeden ninja nevnímal chlad. Na rohu ulice pod lampou nedočkavě přešlapoval na místě. Ne, zima mu nebyla, nemohl se dočkat osoby na kterou čeká. Vždy byl klidný, nervozita u něj byla na posledním místě, ale dnes neovládal svoji mysl. Jeho myšlenky směřovali jen ke pár slovům- kdy už konečně příjde? Nebyla mu zima, zahříval ho pocit, který se v něm rozlil. Tento pocit ho dokázal zahřát víc než parné letní slunce, než jakákoli teplá bunda. Pocity, které v něm ta dívka vyvolávala, byli jeho životní pohon. Pro ni by šel na kraj světa, jedna prochladlá noc byla drobnost. Nikdy by si nepomyslel, že zrovna ona bude jeho životní láskou. Nenápadná dívka, ve které se skrývá víc, než je na první pohled znát. Nejprve se zdá normální, ale to je osudová chyba. Jediné co ona není je normální. Stále ho dokázala překvapovat novými a novými nápady, na všechno měla odpověď a věděla, že naděje nikdy neumírá. Ona ho o tom přesvědčila, měla nekonečnou zásobu naděje, nikdy nepřestávala věřit. Byla tak praštěná, že někdy nevěděl, jestli se mu jen nezdá. Byli tak rozdílní a přitom tak stejní. Více než cokoli jiného na světě je spojoval cit, který k sobě vzájemně chovali. Trvalo tak dlouho než si to dokázali říct. Vždycky věřila, že to tak dopadne. Právě její víra je dovedla tam, kde teď jsou. Naučila ho mít věčně neuhasínající plamen naděje, který tolik potřeboval. Po tak dlouhé době mu dala první pořádný důvod žít, pro ni. I při své houževnatosti to byla jen slabá dívka, která potřebuje ochránit. A on byl jejím ochráncem v životě. Ač byla silná kunoichi, často potřebovala podpořit. Její věčně veselá nálada si vybírala daň, daň která ji zžírala psychiku. Tolikrát propadala nostalgii, té zrádné pasti pro citlivé lidi. Ale on, který se nostaligii celý život úspěšně bránil, ji vždy včas vysvobodil. Oba se víc než potřebovali, oba konečně potřebovali lásku.
Myšlenky na ní mu stále zahřívali srdce. Poprvé přišel v čas, chtěl si na svojí dívku počkat. Byla pro něj tolikrát víc, než nějaké pitomé zvyky. Barevné listí rozfoukané větrem ozařovala zářící lampa, jediný zdroj světla široko daleko. A pak jí uviděl. Z dálky se k němu blížila postava v tyrkysovém plášti. Jestliže ho předtím jeho srdce zahřívalo, teď ho spalovalo. Dlouhé, hnědé vlasy jí vlály ve větru, tmavé oči ve světle lampy zářily nadšením a úsměv odhaloval láskyplný pocit. Pomalu k němu došla. Jejich pohledy se spojily v jeden, nikdo je nemohl odtrhnout. Když stála přímo naproti němu, s pohledem utopeným v jejích kaštanových očích, nahmatal její hrubý plášť. Vysunula svoji ruku z pláště a prohrábla mu vlasy. Jak milovala tu střbrnou zář zdobící jeho hlavu. On její ruku uchopil a políbil. I přes tu masku to byl intenzivní polibek. Nemohla tam jen stát a dívat se mu do očí, přitiskla se k němu a pevně ho stiskla. Hlavu měla klidně položenou na jeho rameni a dívala se do tmy. Milovala ho víc než cokoli jiného a tyhle chvíle pro ni byli nejšťastnější v životě. Jen oni dva pod lampou...
V tom sevření by mohli přečkat věčnost. Ale i věčnost byla pro jejich lásku málo. Najednou zvedla hlavu a znovu se mu podívala do očí. Vítr začal vát ještě víc, její vlasy ho objímaly stejně jako ona. Rukou mu pomalu sunula masku dolů. Hodněkrát viděla jeho obličej, ale vždy byl o něco krásnější. Stoupla si na špičky a přibližovala se k němu ještě blíž. Její hnědé vlasy se zamotali do jeho stříbrných. Rty se jim nenávratně spojily. Jako by to bylo poprvé, každý polibek si vychutnávali. Jejich láska proudila skrz jejich láskyplné obětí. Všude tma, jen pod lampou stáli dva lidé. Jejich láska prožívala období největšího rozkvětu, které nikdy nemělo skončit. Myslíte si, že skončí? Ne, já myslím, že ne...

Zdřejmě jste poznali Kakashiho, že. Ale kdo je ta hnědovlasá dívka? Nejlépe ji můžu popstat jako sebe. Tuto povídku jsem napsala o mě a o Kakashim... Ale nepředstavujte si mě, představujte si sebe i když nemáte hnědé oči a vlasy. Napsala jsem to nejenom pro sebe, ale i pro všechny, které jsou na tom s Kakashim stejně jako já...

Poznámky: 

Tak si řikám, že ten začátek ještě šel, ale pak je to divný Laughing out loud Celkem kraťoučký, ale což. Zase, opět, neustále romantika Laughing out loud Zapečetěná láska mě nějak romanticky neuspokuje (a to jí je tam tragicky hodně) a tak vždycky musím psát nějakou takovouhle krávovinu Laughing out loud Nějak mi teď nejdou na chuť bitvy, Příběh dítěte lásky je tak provizorně bez fantazie... Ale co tu kecám Laughing out loud Arigato za přečtení :)

4.863635
Průměr: 4.9 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2009-08-31 18:52 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Kumi, krásnučká poviedka. Naozaj skvele si popísala tie pocity, človek úplne cíti, ako keby to prežíval...
Niečo romantické som práve chcela a preto som vážne rada, že som na túto tvoju natrafila Smiling Mám moc rada tvoje poviedky, lebo nikdy neomrzia Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Po, 2009-08-31 13:30 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Hrozně mě mrzí, že tohle čtu až teď. Protože takováhle povídka by neměla ležet někde zahrabaná. Měla by vyjít na světlo, dostat se do spárů vášnivým čtenářům a být komentována, komentována a zase jenom komentována!
Kumí...úplně mě dostal tvůj styl psaní...Jashine, já na tebe snad žárlím xD.
Z té romantiky jsem vážně nemohla...ale není to myšleno humorně. To je fakt. Ta atmosféra...sakra, kde jsi sebrala ten nápad s tou lampou? Je to přímo dokonalý romantický místp Smiling.
Jinak...kdyby tam místo Kakashiho stál Yamato, klidně bych se do role hnědovlásky vžila xD. Ale Kakashiho ti nechám Sticking out tongue.


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Paradichlorobenzen
Vložil Paradichlorobenzen, So, 2009-01-31 01:50 | Ninja už: 5576 dní, Příspěvků: 733 | Autor je: Prostý občan

Jéé, tak to bylo pěkný... ten začátek byl skutečně ohromující x) A i ten prostředek, konec, prostě všechno x)
A Kakashiho ti klidně nechám, holt Madara je Madara xD

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Po, 2009-08-31 19:28 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

cinkl: chvilku s Kakashim... *závist*... no, ale sama vás k tomu navádim, tak proč si stěžuju Laughing out loud tohle je už tak starý... 3 měsíce? vždyť mi to připadá jako rok Laughing out loud ale jsem ráda, že i tahle stařešina se někomu líbí Laughing out loud
Plesnivý_sýr: jéé díky Laughing out loud prostě romantika Laughing out loud
Kimm-chan: ach Smiling tohle byl nádherný komentář, díky Smiling mě ani nepříjde moc zahrabaná, těch jednorázovek mám moc a každou chvíli mi někdo nějakou okomentuje, takže si moc nevšímám toho, která je zahrabaná a která ne Laughing out loud jsem strašně moc ráda, že se ti můj styl psaní líbí... je pravda, že jsem poslední dobou od romantiky lehce opustila. chtěla jsem zkusit také originálnější témata... ale bylo by originální udělat romantiku skrytou v něčem originálním... možná jsou moje slova nesrozumitelná Laughing out loud díky za nápad Eye-wink
SoraCukrFay: vy jste se dnes ale rozjely Laughing out loud díky cukříku sorinko Smiling komentáře od tebe mám moc ráda a je krásné, že stále přibývají. jsem moc ráda, že jsem se ti trefila do rány Laughing out loud




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, So, 2009-01-31 01:03 | Ninja už: 5643 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

I já jsem si užila svou chvilku s Kakashim, až mi vhrkly slzy do očí *má otevřenou hubu a teče jí nechutně tuhá slina* prostě bomba Smiling

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Ne, 2008-11-09 19:28 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

pozeram si moje oblubene stranky a narazim na toto, *hlavou bucha o stenu* ako to ze som tu nedala ziadny komentar, tak to treba napravit je to krasne, uzasne, nadherne, perfektne, a....uz neviem co dodat pretoze by som sa stale opakovala

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Čt, 2008-10-30 23:37 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Nádhera, jó, dosadila jsem si tam sebe xD Perfektní, krásný, píšeš nádherně a já bych to mohla donekonečna číst...^^


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Čt, 2008-10-30 23:40 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

díkes, jsem ráda, že jsi si užila svojí chvilku s Kakashim Laughing out loud *čte si podpis a nakonci se značně zarazí* ty máš nový FF? letim přečíst! Smiling




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Út, 2008-10-28 17:22 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Jeej to je krásné...krátke ale o to lepšie...xD Fakt nádherné...Jj kakashiho mám tiež moc rada:D A ten začiatok...úplne som cítila s týmu ludmi v tom mraze...jak si v doma v krbe zapália oheň...jaj to sú presne moje myšlienky keĎ som v zime na prechádzke...dám si doma teplý čajíček...:DBtw...čo to zase kecám?!xD
No...Kumiko bolo to nádherné. Strašne sa mi to páčilo!Smiling

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Út, 2008-10-28 17:10 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Kráááásnýýý Smiling To není fér, že tohle nemá komentáře! xD Protože tohle si zaslouží být hodně čtený! Laughing out loud Slyšíte, lidičky?! Čtěte! Laughing out loud
Moc, moc se mi to líbilo... Krásněs, nádherněs to popsala, všechny ty pocity, všechny ty okolnosti... Tahle věta: Poprvé přišel v čas, chtěl si na svojí dívku počkat. se mi moc líbila Smiling Vyjádřila všechno...
Moc, moc pěkný! Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Út, 2008-10-28 17:16 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

o Minnie, ty mě těšíš Smiling děkuju, krásně jsi to napsala, moc jsi mě potěšila Smiling




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)