manga_preview
Boruto TBV 07

Ztracené Eso 05

5.kapitola – Minulost odhalena, rozhodnutí je čistě na Tobě!
Když se ráno skupinka konečně sešla, bylo možné konečně prohlédnout si všechny členy. Sama Tsunade tým určila a všechny si zdůvodnila:
Haruno Sakura… Lékařský ninja je vždy potřeba.
Sai … Přece to byl také on, kdo ji nalezl.
Kapitán Yamato… Kdyby Naruto ztratil nervy.
Hatake Kakashi… Jounin je vždy potřeba.
Inuzuka Kiba … Dlouho nebyl na misi.
Hyuuga Hinata… Mno… Vlastně ani nevím proč.
Hyuuga Neji… Trval si na tom, že bude chránit Hinatu, proč já tam chtěla dát nějakého Hyuugu?
Nara Shikamaru… Skvělí taktik.
Unuzuka Kiba… Stopaře budou potřebovat.
Pokud jsou naše teorie správné tak oni stačit nebudou, ale i tak… Nemohu vyslat více lidí… A pokud je v tomhle zapečený Orochimaru…

„Není nás trochu moc?“ podivila se růžovovlasá kunoichi.
„Ne! Budete rozděleni do tří týmů, všechno vysvětlí tady Shikamaru, který mi pomohl se strategií přijít.“ Řekla pátá a otočila se.
Hodně štěstí… Hvězdičko.
„To je vopruz.“ Povzdechl si Nara.
„Tak o čem to je, Shikamaru?“ zamračil se Naruto.
„Prostě… Se do tří týmů, z toho v jednom bude ta holka a v ostatních dle schopností. Bude se cestovat po kilometrových mezerách, jedna skupina bude kontrolovat terén, tahle skupina bude úplně ve předu.
Její starostí bude hlavně kontrolovat zda nikde nejsou žádné pasti a správný směr cesty. Ve předu bude Kiba s Akamaru… Ehmm.. Saii, že? A Neji.“ Prohlásil Shikamaru.
„Rozumím.“ Přikývl Neji.
„Jasné! Že, Akamaru?“ rozzářil se Kiba.
„Haf!“ štěkl na souhlas pejsek.

„Další skupina se bude skládat s bojovníků, za úkol bude hlavně kdyby došlo k boji, tak eliminovat nepřítele.
V první skupině jsou většinou lidé, kteří dokáží své schopnosti využít jak k boji tak k výzvědám či stopování.
V téhle skupině bude Naruto, Kakashi-sensei a kapitán Yamato. Samozřejmě ještě ta holka… Ehmm… Hoshi.“ Vysvětlil další skupinu stratég.
„Jasné!“ přikývl Naruto.
Žádné jiné ohlasy nebyli.

„V poslední skupině, bude Sakura, protože je jediný lékařský ninja, Hinata a já. Sai bude využívat své schopnosti s inkoustem, aby informoval všechny ostatní.
Mně aby předával podrobné informace a druhé skupině aby se mohli připravit k boji, či ochraně Hoshi.“ Dokončil svůj výklad Nara.
„Ehm… Shikamaru…“ odvážil se Naruto.
„No?“
„Můžeš to zopakovat?“ poprosil ho Naruto.
„To je vopruz.“ Povzdechl si líný Shinobi a pokusil se Uzumaki vysvětlil jeho strategii.

Už brzo… Budu moci zjistit kdo jsem… pomyslela si Hoshi vítězoslavně.
Pomalu vyrazili na cestu ve skupinách, první skupina vyrazila a ostatní dvě čekali, čekali deset minut a druhá skupina vyrazila. Za dalších deset minut vyrazila i poslední.
Hinata ač své schopnosti se obávala, že to pokazí. Bála se, že Naruta zklame, ostatně nikdo na tom nebyl nejlépe.
Všichni používali co nejrychlejší pohyby, některé překvapilo, že hvězdička běhá jako Shinobi a má i výdrž.

Za chvíli… Se budu zbavit jména Hoshi… Za chvíli… Možná zjistím, kdo jsem… Cítím, že to zjistím… Cítím to!
Červenovlasá dívka pokračovala, nevzdávala se svých myšlenek, měla však zvláštní pocit, podvědomě zastavila a rozhlédla se.
Cítila, že někdo, nebo něco chce aby zůstala stát tady a teď. Její myšlenky se točily úplně někde jinde, nemohla se ani pohnout, musela zůstat stát.
Neslyšela a nevnímala nic krom svých myšlenek, nevnímala ani popohnání, zůstala stát na místě jako socha.
„Stůj.“ Uslyšela hlas.

Stála, nebyla schopná se ani nadechnout, chtěla prostě stát a nic nedělat… Zůstat na místě. To bylo její jediné přání.
Jediné co chtěla, bylo zůstat a stát… Nic jiného.
Chci zůstat… Přitom chci jít dál… Co se děje?

„Mé slova jsou rozkazy, které neprodleně uposlechneš. Jsi pouze mým pokusem, jsi umělí člověk. Nemáš rodinu, nemáš přátele, nemáš minulost, nemáš city. Tvé tělo reaguje na rozkazy jinak než ostatní.
Jsi prototyp.“ Prohlásil chladný hlas.
„Mým jediným přáním, je splnit ty Vaše… Orochimaru-sama.“ Pronesla červenovlasá dívka chladně.

„Orochimaru-sama…“ zašeptala, náhle se dostala z tranzu.
Pohlédla před sebe stáli tam oni, ti kteří ji chtěli pomoct a všichni připraveni k útoku, otočila se za ní stál bledý muž s černými vlasy a hrůzostrašným úšklebkem, vedle něho brýlatý chlapec a černovlasý chlapec.

„Kabuto-san, co to děláte?“ zeptala se dívka brýlatého chlapce.
„Sasuke-kun potřebuje trénovat.“ Řekl jenom.
„Ach ano, Sasuke-san, bude silný Shinobi.“ Přikývla dívka.

„Orochimaru-sama… Kabuto-san… Sasuke-san…“ oslovila všechny, jména se jí náhle vyrvaly z paměti, byla nucena si vzpomenout, třeštila ji hlava, ale přesto si zakázala spadnout.
„Takže si něco pamatuješ…“ ušklíbl se Orochimaru.
„Je vlastně překvapení, že přežila souboj s Akatsuki.“ Pronesl Kabuto.
„Není, oni ji museli pomoct. Udělali velkou chybu.“ Pronesl chladně bledý Shinobi.

„Hoshi-chan! Uteč!“ křikl blonďáček.
„Hoshi…? Takhle Ti říkají?!“ povytáhl obočí Uchiha.
„Ano.“ Přikývla Hoshi.
„Zajímavé, Kei.“ Pronesl Sasuke.
„Kei?!“ zopakoval nechápavě Naruto.
„Ale! Ona se nepochlubila…“ ušklíbl se černovlasý chlapec.
„Co to sakra meleš, Sasuke?!“ zamračil se nechápavě Uzumaki.
„Je to pouhý experiment Orochimara.“ Řekl tmavovlasý chladně.

„Cože?“
„Slyšel jsi dobře.“ Sykl Uchiha.
„Hoshi-chan?“ pohlédl na ni blonďatý chlapec.
„Naruto…“ hlesla dívka pouze.
„Kei, rozhodni se teď hned na, které straně stojíš!“ zasyčel Orochimaru.

Poznámky: 

Omlouvám se, omlouvám se, omlouvám se!
Trvalo to dlouho... Opět, ale já neměla nápady ani nic takového, ale oznamuji, že krize je překonána.
Brzo tu bude další díleček.
Hoshi/Kei nakonec nalézá svou minulost a stojí před ní těžké rozhodnutí:
Orochimaru, nebo Konoha?
Co si asi vybere? Sticking out tongue To Vám neřeknu.

4.77778
Průměr: 4.8 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-10-24 19:09 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tak to je úžasné jsem zvědavá jak to dopadne

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2008-10-24 20:59 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

no,bohuzel asi nenajdu dve ingredience:Kabuta a OrochiXDbryle bych mohla hodit svoje, ale riskuju trest smrti(ja mam totiz asi tak ctvrte bryle,jsem holt sikovna)=)ale dik za recept!

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, Pá, 2008-10-24 21:12 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

Jenom čtvrté? Laughing out loud Jsi šikovná. Eye-wink Laughing out loud Místo Kabuta použij Pottera a místo Oráče Voldyho. Ti na světě jsou. Laughing out loud

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2008-10-24 20:53 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

noo, recept na PECENEHO OROCHIMARA jsem faaaakt nenaslaXDDznas ho(ten recept)?

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, Pá, 2008-10-24 20:55 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

Samozřejmě. ¨Do hrnce Orochimara k němu Kabuta a potterovské brýle, do toho mouku, povařit a máš prima koláč. Laughing out loud

Obrázek uživatele Sharutoka
Vložil Sharutoka, Pá, 2008-10-24 18:35 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Pěstitel rýže

skvělý díl! xD

A pokud je v tomhle zapečený Orochimaru…

tak to nebude k jídlu Laughing out loud xD

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, Pá, 2008-10-24 18:38 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

Bože, chceš mně zabít? Vždyť já málem umřela smíchem... Tak to nebude k jídlu... Laughing out loud Tak to je fakt.