manga_preview
Boruto TBV 07

Shy

-------------
Víš, je to zvláštní. Nemám pozorovací talent a nikdy mě nebavilo jen tak sedět a na něco čučet. Jsem hyperaktivní, však mě znáš... pořád bych někde lítal a vřískal u toho jak pavián. Jenže něco mě donutilo změnit se a zklidnit. Nebo... spíš někdo...
Nikdy jsem si nemyslel, že bych někoho tak znal... znal do posledního detailu. Jenže je to tak. Dokázal jsem nehnutě stát v koruně stromu a hledět do tvých oken... Eheh, ne že bych to dělal za stejným účelem jako Ero-sennin, to ne. Prostě... jsem byl zvědavej. Zajímalo mě proč tě najednou vidím jinak než dřív. Proč se mi zatočí hlava pokaždé když tě náhodou potkám. Proč se mi hůř dýchá...
A tak jsem se díval... Jak si ráno češeš vlasy. Máš přesně poskládaný hřebeny, od největšího po nejmenší. Líbí se mi ten dřevěnej kartáč s vyřezávanou rukojetí...
Jak dlouho stojíš u skříně, bezradná, nevíš co na sebe... Nakonec rezignovaně pokrčíš rameny a sáhneš dovnitř naslepo. Ať si oblečeš cokoliv, moc ti to sluší...
Vyjdeš z pokoje a na chvíli se mi ztratíš z dohledu. Po schodech musíš seběhnout jako vítr, no možná se spíš kloužeš po zábradlí, protože v kuchyni jseš rychlostí blesku. Teda, na rozdíl ode mě snídáš zdravě, žádnej instantní ramen a zkažený mlíko... Víš, že se tváříš hrozně roztomile, když jíš zelený jabka? Jsou kyselý a ty se napůl otřeseš, ale zároveň se usmíváš, protože ti to chutná. Taky se musím smát, když nakrčíš nos a přivřeš svoje velký oči...
Pokaždé se zastavíš na prahu dveří, jako bys přemýšlela, jestli vůbec jít ven. Znám to, taky se mi ráno nikam nechce. I když... Možná váháš z jinýho důvodu. Já jsem ospalej a línej, ale ty máš asi trochu strach. Rád bych ti řekl “Neboj se, já se o tebe postarám...”, ale asi by ses smála. Jo, je to fakt dost stupidní věta.
Nakonec vyjdeš do zahrady a nastavíš tvář prvním slunečním paprskům. Pro tu chvíli se přestaneš bát, jseš jenom ty a příroda a čerstvej vzduch. Aspoň mi to tak připadá, musí to být krásnej pocit. Nevím, nikdy jsem to nezkoušel. Škoda...
Další zastavení přijde ve vratech. Pomalu otočíš hlavu, ohlídneš se přes pravý rameno. Proč jseš tak komplikovaná? V jednom okamžiku se usmíváš a vzápětí tak bolestnej výraz. Jako poslední pohled, poslední rozloučení s domovem, jako by ses sem už neměla vrátit... Všichni to známe, to je přece cesta ninji, bojovat a riskovat úplně všechno, riskovat vlastní život. A přece tě chápu...
Nakonec odhodlaně vykročíš do novýho dne, rozběhneš se, utíkáš, spěcháš... snad aby sis to nerozmyslela, snad aby ses zahřála, po ránu je chladno. Možná proto, aby na tebe tvůj tým nemusel čekat, ne všichni chodí s oblibou pozdě jako Kakashi-sensei... A možná prostě proto, že tak zapomeneš na všechny starosti; jseš jen ty a prašná cesta pod nohama. Taky jsem se hodně naběhal...
Dívám se za tebou, dokud nezmizíš v zatáčce. Najednou je mi smutno, máme každej svoji misi a nevím, kdy tu zase budu moct stát... Ale i tak jseš pořád se mnou. Někdy se mi o tobě zdá. Je to hloupý, co? Většinou tě vidím jak trénuješ sama v lese. Udýchaná, unavená a špinavá. Ale nevzdáš se, nepřestaneš, dokud si nejseš úplně jistá, žes to zvládla. V tom jsme si podobní, možná, že... Chtěl bych cvičit s tebou, chtěl bych se ti zadívat zblízka do očí, ve kterých svítí plamínek odhodlání. Vlastně bych s tebou chtěl být pořád...
Chtěl bych ti rozčesat vlasy tím hezkým kartáčem, říct ti, že to modrý tričko má pěknej výstřih. Snědl bych i ty blbý cereálie...
Jmenuju se Naruto Uzumaki a jednou se stanu Hokagem, určitě to zvládnu! Ale nevím, jestli ti někdy dokážu říct, jak moc tě mám rád, Hinato...

-------------


-------------

Poznámky: 

Tahle povídka vznikla za působení několika faktorů. Prvním je moje úchylka na romantiku, kterou jsem v poslední době od někoho chytila. Laughing out loud Pak objevení písničky Shy od Sonata Arctica (díky, samko Eye-wink). Cesta vlakem (koho by neinspiroval pohled z okna na rozlehlou, tajemnou, mlhou přikrytou vodní hladinu)... a nápad usazený někde hluboko v podvědomí... Co kdyby byl Naruto zamilovaný do Hin stejně roztomile a stydlivě jako ona do něj? :)

4.90476
Průměr: 4.9 (63 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2012-01-01 15:16 | Ninja už: 4682 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Ano můj milý Naruto, staň se hokagem a řekni Hinatě, co k ní cítíš! Jinak ohledně povídky respekt! I když to se asi od někoho jako si ty dá čekat.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Pá, 2011-08-19 12:39 | Ninja už: 4687 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

moc pěkná povídka Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, Út, 2011-08-16 00:31 | Ninja už: 4655 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Jo... jeden z důvodů proč mám ráda pár naruhina, jeden z nich je do toho druhýho zamilovanej, ale neví jak mu to říct . Já tomuhle říkám "plachá roztomilost". Jenom by mě nikdy nenapadlo že na Hinatino místo by se mohl dostat i Naruto. Doufám že se opravdu nestáhl do úrovně toho dědy a nesledoval jak se převlíká Sticking out tongue Taková kawaii povídka.

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Shinpi-chan Ryuu Dragon
Vložil Shinpi-chan Ryu..., So, 2009-12-05 17:33 | Ninja už: 5381 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Prostý občan

Oh my Kami, to je naprostá nádhera! Je to jedna z nejlepších NaruHina povídek, jaké jsem kdy četla (a že jsem jich četla hodně) a je to naprosto kawaii, jak je Naruto zamilovaný do Hinaty... Celou dobu jsem měla na obličeji takový ten pitomý výraz, jako když Vám někdo pochválí tričko, taky se tak blbě usmívám, teda aspoň já Laughing out loud Tohle je opravdu nádherná povídka! + fav

Obrázek uživatele Bang_Bang
Vložil Bang_Bang, So, 2009-03-07 13:34 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 464 | Autor je: Prostý občan

To je ta nekrásnější povídka na pár NaruHina co sem kdy četla *klaní se až k zemi* Nádhera

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, St, 2009-02-11 18:36 | Ninja už: 5700 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

O O Já...nevím co říct Laughing out loud krásné to je vážně Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Dyrim 少し雌
Vložil Dyrim 少し雌, Čt, 2009-01-22 18:52 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 333 | Autor je: Prostý občan

Kawaiiiiii.............. Nádhera. Úplně přesně vim jak se Naruto asi cítí. Taky jsem zamilovaná. Ten druhej to taky neví. A já mu to asi nikdy neřeknu. A proč? Protože se bojim. No nejsem já cvok, ale mám dělat? Vždycky když ho vidim, tak se mi podlomí kolena a nahrne se mi krev do obličeje... No každopádně ta povídka byla úžasná.

Jsem jen prach ve větru... Moje existence je bez významu... Zmizím na věčnost... A přesto... Možná si jednou někdo vzpomene... Doufám... Nevěřím... Zůstávám... Jsem jen prach... Prach ve větru... Vítr mi dal křídla... Nemám víc co si přát... Doufám... Nevěřím... Jsem jen člověk... I kdybych chtěla víc... Nesmířím se tím... Protože jsem jen člověk... A člověk je prach ve větru...

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Ne, 2009-01-18 17:08 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

no....fakt neviem co napisat.....je to kraaasne....romanticke, trochu humorne, trochu nenarutovske, jednoducho uzasne!!!

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Ayame-sama
Vložil Ayame-sama, Ne, 2009-01-18 17:00 | Ninja už: 5669 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Prostý občan

tohle je nádherný! Na Naruta neobvyklý myšlenky, ale o to je to roztomilejší! Asi v půlce jsem se přistihla, jak se tak přiblble usmívám... je to opravdu kouzelný! Kakashi YES

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2009-01-18 16:38 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Velmi krásná povídka, opravdu povedená. Nádherná, zajímavá a originální Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Yumíí
Vložil Yumíí, Pá, 2009-01-09 18:33 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 596 | Autor je: Prostý občan

to je...úžasný (do háje to sem zas napsala něco hrozně nápaditýho xD) né prostě to je nádherný ...nemám slov...

So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.

Obrázek uživatele Dantuška
Vložil Dantuška, Pá, 2009-01-09 18:22 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

páne jo.. *-* to je nádherné *-* umělecké *-* profesinální *-* a krásně se to čte !! Laughing out loud Shy-.. sonata arctica.. tu písničku už taky znám nějakej ten rok Smiling fakt že je nádherná.. když jsem jí poslouchala .. měla jsem chuť hned napsat nějakou FF (ikdyž vím, jak mi to nejde Laughing out loud ) ale tohle nemá konkurenci Smiling fakt krásný Smiling

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Po, 2008-12-22 22:58 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Shy tu písničku zbožňuju, je nádherná... takovej pořádnej slaďáček a tohle bylo taky nádherný...
PS: taky mám úchylku na romantiku

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Pá, 2008-11-07 08:44 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Teda bylo by staršně hezký, kdyby byli spolu xD A napsala si to hekzy (statně jako bovikle xD)
A je dobře, že píšeš romantiky, protože jsou nádherný

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Zoey
Vložil Zoey, Čt, 2008-11-06 16:26 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prostý občan

jemineee to bolo tak kráááásnééééé.....perfektne napísané...ako to všetko opisoval...božeeee naaadheráá poviedka!! Kakashi YES



Naděje nemůže umřít, dokud ji jistota nezabije!!
KUI KUI KUI!!xD

Obrázek uživatele luciulik-chan
Vložil luciulik-chan, Čt, 2008-11-06 15:57 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

SUUUUUUUUUUUUUPEEEEEEEEERRRRRR AŽ NA TO ŽE JA JEDNORÁZOVKY MOC NEČTU(MAM RADŠI TY DELŠÍ POVÍDKY) TAKHLE BYLA FAKT MOOOOOOOOOOOCINKY HEZKÁ

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, St, 2008-10-22 15:46 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Keď som to čítala stále som mala na tvári taký blbý úsmev...:DNo to jejedno...proste haní bolo to krásne. Také...také iné:D A práve to sa mi na tom páčilo...

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-10-20 13:52 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Mě došla všechna slova ... Nádhera Smiling Zase a znova ^^ Ty prostě píšeš a píšeš perfektně Smiling
Btw. jsem ráda, že ta nejednorázovková pauza trvala tak "dlouho" xD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-10-20 11:15 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Vážně super pohled na věc, hold paní Autorka Smiling

Obrázek uživatele Gejb
Vložil Gejb, Po, 2008-10-20 09:05 | Ninja už: 6255 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan

Originální comment????

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2008-10-20 09:14 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Originální poděkování????

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2008-10-20 02:04 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Jejdamane, štěňátka,
i když už není básnící den...
Vezmu to zkrátka,
děkuju velice jen! Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-10-20 00:02 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Nečekej ode mě žádnej inteligentní a dlouhej komentář Laughing out loud Tohle je prostě tvoje povídka...už nevím, jak jinak to napsat. Ty jinak, než úžasně psát neumíš Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2008-10-19 15:41 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

tomuhle se nedá nic vytknout
s každým to musí seknout
bez lásky se nedá žít
o tom se nikdo nebude přít

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2008-10-19 15:30 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Krása a teraz povedzte že to nie je čistá láska.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-10-19 00:12 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nesmíš se vzdát,
chtěl bych tě milovat...

Hin a Naru... Zlatunký párik Smiling
Krásna pesnička, dokonalý obrázok a úžasná poviedka...
Čo dodať, hAnička ty si trieda Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-10-18 22:57 | Ninja už: 19811 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

hAnuško moje milovaná,
ta povídka je prostě krásná! Smiling
Jaksi opět nemám slov,
a to ani není Nov!!! Sticking out tongue
Práce tvoje vždy skvělá je,
nad tebou nikdo nevyhraje. Eye-wink
Ať už napíšeš cokoliv,
mně se to bude líbit, kdykoliv.
Už za chvíli sfouknu svíci,
toto je vše, co jsem chtěla říci. Smiling

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, So, 2008-10-18 22:47 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

heehe, tak ja basnit neumim, proto ti to nedam do rymu xD

tahle povidka je takova.. takova proslunena.. sala z ni takovy zvlastni teplo.. a to je to, co jsem v tehlech par dni potrebovala.. kdyz je venku tak hnusne ze jo.. xD
Naruto je tam proste roztomily.. a bezmezne zamilovany xD
je to pekne hAncickoo xD

Obrázek uživatele sang-zrůda-drax
Vložil sang-zrůda-drax, So, 2008-10-18 22:36 | Ninja už: 5757 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

ach ty romiticky storky cloveku nedodaj zrovna usmev na tvcar ale je to pekny srovnaty naruta a hina pkne spolu sakura je sucks

Obrázek uživatele Hitemi
Vložil Hitemi, So, 2008-10-18 22:20 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 879 | Autor je: Prostý občan

S rýmama už skončit mám,
budiž, žádný nedodám. x)

Je to moc moc hezké, pořád, vždy když čtu nějakou tvou povídku, žasnu nad tím, jak je všechno procítěné a nápadité. Ta procítěnost je na tom nádherná, člověk cítí i to co v životě předtím sám moc nepoznal a u tvých "ládoby romantik" je to celkem hodně vítané Smiling