Liška Na slunci 4
,,Naruto, co se děje?" Naruto celou dobu, co se ti dva snažili vymotat, on seděl a koukal na nehybné dívčí tělo ležící na zemi kousek od nich.
Neji a Shikamaru
,,Uz to bude hodina co jsme od nich. Za chvíli by k nám měl dorazit Pakkun a ukázat nám cestu." pozanmenal Shikamaru.
,,POZOR! Výbušný lístek, nedošlapuj na tu větev..."
Tým Kakshi
Ta dívka, co Naruto vidí je Hinata. Všichni vstali, tentokrát co nejtiššeji. Pomalu k ní došli a Sakura ihned začala zkoušet životní funkce. Naruto tam nad ní stál a ani se nepohnul, ale něco uvnitř něho řvalo. Nedokázal si představit, že už nikdy neuslyší její smích nebo neuvidí její stydlivé poklepávání prstíčky o sebe. Najednou ho ale z trýznění vytrhla Sakura.
,,Je ještě naživu, ale vypadá to s ní špatně. Musíme okamžitě zpátky do vesnice tady jí nedokážu dostatečně ošetřit."
,,Probouzí se!" Vykřikl Naruto.
,,N-Naruto-kun? Vy jste mě přišli zachránit? Ale neměli jste sem chdit s Narutem oni ho sem chtěli vylákat a pak z něj vysát liščího démona! Unesli mne hlavně proto!"
,,S něčím takovým Hokage-sama počítala. Proto vymyslela plán. Všechno je pod kontrolou." Uklidňoval ji Kakashi.
Neji a Shikamaru
"BUM" ozvala se ohlušující rána. Neji i Shikamaru stihli jen o vlásek uskočit.
,,Neni ti nic? Je tu v okolí někdo?" Ptal se okamžitě v bojovém postoji Shikamaru.
,,Někdo se sem rychle blíží. Pozor za tebou!" Stihl vykřiknout Neji. Shikamaru uskočil a jen o chlup ho minul letící shuriken. Pak ze křoví vyskočili tři ninjové a hnali se na ně.
Tým Kakashi
,,Je tu hodně zdí a prou dí v nich chakra, ta mi brábíé abych skrze ně viděla a tyké myslím že ty zdi ze mne pomalu vysávají život." Informovala je Hinata.
,,Musíme hlavně ven a to co nejrychleji. Jestli má Hinata pravdu, tak každé prodlužování pobytu zde nás oslabí. Vydáme se na cestu, za žádnou cenu se nerozdělíme..." ani to Kakashi nedořekl. Podlaha se začala náhle kymácet a vyrostla z ní zeď. Hinata zůstala s Narutem a Sakura s Kakashim.
,,Senseii slyšíte mě?! Hééj slyšíte mě?!" Snažil se dovolat blonďák.
,,Naruto, jsi tam?! Naruto Hinato jste v pořádku?!" Snažli se dovolat z druhé strany. Ani jedné skupince se však nedostalo odpovědi. Nezbylo jim tedy než se vydat po cestě dál.
Vydali se směrem na sever. Naruto nesl Hinatu na zádech. Za chvilku si musel ale odpočinout nevěděl co se to děje, ale byl nejak moc rychle unavený.
Kakshi a Sakura šli také na sever. Seděli v menší místnosti vedle Naruta, jenže o tom nevěděli.
,,Tak co už jste si dost odpočinuli?!" Naruto sebou trhl a před nimi stál Kisame. Vchod, kterým sem přišli se uzavřel. Stejně tak ten, kterým přišel Kisame.
Vedle u Sakury a jounina to bylo to samé, akorát tam nestál Kisame, ale Itachi.
Je to docela dost krátké, protože jsem chtěla na příště nechat tři boje.
No snad i přes to se vám to bude líbit.
Je to krásné... Ale k***a krátký
Ninja čeká, až přijde jeho chvíle,
když nepřítel spí a není při síle.
Když jsou jeho zbraně ponechány temnotě noci,
právě tehdy se ninja chopí moci.
Není to tak, že 'ten kdo se stane Hokage' se stane uznávaným,
ale tak, že 'ten kdo se stane uznávaným' se stane Hokage. Uchiha Itachi
NaruHina 4ever!!!
konečně nějaká bitka
Júú supéér.. milujem boje Akatsuki vs Konoha XD
To bylo docela krátký, doufám, že příští díl bude delší
Vážně nádherné, jen tak dál prosím
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF
Líbit? Je to, tak krásné. To jsem si mohla mylset, že Naruto a Hinata skončí spolu, teda v tom boji samasebou...
Nemám co bych vytkla hodně podařený dílek.
Jen tak dál...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.