manga_preview
Boruto TBV 11

Nejsilnější Hokage 5 - Poslední subjekt

Takže... bych se měl omluvit, že jsem trošku kecal, ale hold Vody míní dopsat nejdřív Sanniny, ale dopíše dřív Hokageho no to je, ale kecal, že? Ano, je to poslední díl... tak dost keců a koukněte jak to nakonec dopadlo...

Problikávající žárovka. Táhnutá chodba v které každou chvíli vypadlo světlo. Zvuk ucházející páry z trubek. Stopy krve na zemi a po stěnách. Je to jenom kapání vody, či krve, nebo se k blonďákovi a ženě opravdu někdo pomalu blíží? Šeptající hlasy z tmavých zákoutí. Nejistost při každém kroku, mýjení každé uličky a dveří v základně bylo děsivé. To očekávní, že vás něco sleduje ze tmy a jenom čeká na vhodný okamžik, kdy opustit stíny základny, aby své oběti zaryl drápy do krku a vytrhl kus masa.
„To je chodba do podzemních laboratoří. Tam jsme testovali to monstrum. Jestli chcete jít dolů tak prosím, ale já tam nepůjdu.“ Hodila Que-Min po Minatovi vystrašený pohled.
„Bojíš se, i když jsi se mnou?“ Hodil blonďák po dívce zářivým úsměvem.
„Proti tomu dam dole jsi nicka,“ trhla hlavou směrem ke dveřím.
„Jak milé,“
„Jestli chceš umřít, tak si jdi, ale já tě varovala.“
„Škoda, myslel jsem, že bych tě potom někam pozval, ale, když se tak bojíš…“ Namikaze si začal pohrávat s vlasy.
„Myslíš si jak mě to tvoje popichování dodá odvahy? Ne, díky.“
„Dobrá, otevři mi alespoň ty dveře.“ Ukázal blonďák na dveře, jenž se otevírali číselným kódem.
„Ale potom hned vypadnu,“ přistoupila ke dveřím a začala pomalu ťukat na klávesnici.
„Může bejt, ale nezapomeň. Vyšší patra můžou být plná slabších potvor. Já jsem tvoje jediná šance na přežití.“
„Umím se o sebe postarat!“ Poslední číslo kódu ohlásil pískavý zvuk. Doktorka si dupla nohou, aby potvrdila svojí větu. Dveře se otevřeli a ukázali pouhou tmu, kterou skrývali.
„Tak fa-„
„A nech už si ty svý ke…“ než mohla Que-Min dokončit větu vyprskla na Minata krev. Z hrudi jí vyčnívala znetvořená ruka, jenž svýrala několik vytržených orgánů mladé doktorky. Druhým trhem vtáhlo stvoření svojí běť do tmy.
Namikaze, celý od krve, něvěřícně zíral jak rychle se všechno seběhlo. Avšak neudělal by to co většina lidí. Neotočil se na místě a nevyrazil k východu. On vytasil katanu a skočil do tmy, jenž ho celého pohltila.

Orochimaru stál v kruhové místnosti, která dřív sloužila nejspíš jako jídelna. Kolem něho stálo nehybně několik těl. Některým chyběli části těla. Byli to bývalý členové základny.
„Zajímavé, velmi zajímavé.“ Dlouhý jazyk vysel z jeho úst a kmital ze strany na stranu.
„Jsssi v passsti ubohý ssshinobi.“ Nejsilnější subjekt. Šlachovytá postava sedící na stole s pohyby pavouka.
„Mohu ovládat všechny mrtvé v této základně. Teď ti ukážu co dělá predátor sssse ssssvojí kořisssstí.“ Obluda vyskočila na strop. Bylo zajímavé, že se dokázala držet a nespadnout. Trhané pohyby a hlava otáčející se kolem své osy doplňovali scénu plné absurdnosti. Mrtvoly se daly do pohybu, avšak Sannin také.
„Kanashibari no Jutsu.“ Pohyb mrtvých rázem ustal. Částečná paralíza stačila na ochromení už tak slabých myslí.
Pavoukovitý muž syčel zlostí. Netrvalo to dlouho a skočil po své oběti.
„Teď pozdrav od tvých kamarádů,“ Orochimaru ustoupil pouze o krok, aby ho útok nijak neporanil. „Tohle jutsu na mě použil jeden tvor právě venku v lese. Absorboval jsem jeho sílu a ty jsi teď úplně bezmocný jako já tenkrát. Nyní zemři…“ obrovský had, jenž se sunul z Orochimarovi ruky pomalu požíral zmýtající se oběť na zemi.

Větší chodba s několika ubikacemi po stranách. Na konci problikával generátor, v obdelníkové místnosti, který napájel celou základnu. Táhnoucí čáry krve vedly právě sem. Blonďák našlapoval tak tiše jak jen mohl. Bál se, že ho prozradí tlukot srdce, jenž zněl jako bubny. V přítmý generátoru uviděl ostatky ženy a svého nepřítele, který právě požíral některé orgány své oběti.
„Zajímavé, jídlo k nám přišlo až domů,“ promluvila nestvůra. Zčervenalá pokožka, zorničky roztáhnuté přes celé bělmo. Protáhlá čelist a vyceněné zuby od krve. „Doufám, že budeš výživnější jak ona. Každým orgánem co pozřu se stávám silnějším a z tebe… z tebe cítím velkou sílu.“ Netvor se pohyboval velice přikrčeně. Byl připraven kdykoliv vyskočit.
„Tak ukaž co umíš…“ jakmile Namikaze dořekl větu poslední subjekt zaútočil. Takovou rychlost ještě nikdy neviděl. Cítil jak mu drápy pronikají skrz vestu a zarývají se mu do masa. Padl do pravého rohu místnosti. Obluda vítězoslavně zavyla a kousla oběť do krku.
„Puf!“ Namikaze zmizel.
„Klon, ty debile.“ Minato vyskočil ze vzdálenějšího rohu místnosti a hodil po monstru několik kunaí se zápalnými lístky. Obluda zasyčela a vrhla se na jedinou možnu stranu a to k východu.
„Na házení nožíků mě nedostaneš ty hlupáčku.“ Netvor vycenil zuby v úšklebku.
Blonďák se pouze usmál a ukázal prstem na pár hořících výbušných lístků nad kterými obluda právě stála. Výbuch zasypal chodbu vedoucí ke generátoru a obludu odhodil zpět do místnosti.
„Klon tě měl jenom vylákat a odvést pozornost. Já jsem zatím nalíčil lístky ke vchodu a kunaie s atrapy výbušných lístků ti nedali jinou možnost kam uskočit. Jsi v pasti.“ Minatův úsměv rázem opadl a přešel do smrtelného pohledu.
„Jsi v pasti se mnou a já tě teď zabiju.“ Netvor vstal. Byl už dost zraněný z výbuchu, ale stále mohl chodit.
„Ty nevíš, že umím ovládat teleportaci, že?“ Minato rychle přilepil několik výbušných lístků ke generátoru. „Páčko,“ zamával obludě a složil prsty do pečetě. Obluda vyskočila, bohužel prolítla již pouze vzduchem. Blonďák byl pryč a lístky právě explodovaly.

Celou základnou procházel rachot výbuchů ze spodních pater. Orochimaru již čekal na svého partnera v lese před základnou. Poslední výbuch otřásl půdou pod nohama. Vchod do jeskyně zavalil prach z kterého vycházela postava.
„Měl bych tu teleportaci rozšířit na víc jak dvě stě metrů.“ Kašlal Minato prach, když vycházel z rozbořené základny.
„Zničil jsi vše?“ Sannin pozoroval nehnutě dveře od základny.
„I poslední čtvrtý typ, který nebyl uveden v záznamech.“ Oprašoval si blonďák vestu.
„Čtvrtý?“ Orochimaru zlostně sykl. „Dobrá, jdeme podat hlášení.“ Promluvil po chvíli vlastních úvah.

„Všechno jste zničili?“ Mračil se Třetí z okna své pracovny.
„Vše, mám pro vás i některé záznamy. Nechtěl jsem je dávat Orochimarovi. Jsou to postupy k vytvoření těch prototypů co vyvíjeli. Pokud se nemílým je toto jediný dokument, který uchovává všechny postupy. Celou práci tamních vědců.“ Namikaze položil na stůl zakrvácený notýsek.
„Dobrá, děkuji ti Minato. Odvedl jsi dobrou práci.“ Pokýval stařík hlavou.
„Rádo se stalo.“ Usmál se blonďák a měl se k odchodu.
„Mám tu další misi. Tentokrát ve Vesnici skyrté v slunci. Máš zájem?“
„Ta leží na jednom z ostrovů za Mlžnou… myslel jsem, že s ní máme čistě obchodní vztahy jako jiné vesnice. Je to neutrální země, tak proč byste mě tam posílal?“
„Máme zprávy, že Deštná operovala v blízkosti ostrovů a už týden se Slunečnou nemáme žádné spojení. Vydej se tam, zjisti co se stalo a podej hlášení.“
„Považujte to za splněnou misi,“ Minato zmizel s úsměvem za dveřmi….

The End

Poznámky: 

To, že je tohle poslední díl mi podle toho konce asi nikdo moc nebaští, že? Eye-wink

4.485715
Průměr: 4.5 (35 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele YoshieH
Vložil YoshieH, Ne, 2016-11-13 17:02 | Ninja už: 4842 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Konohamarova chůva

Mise H - Ten konec mi připadal krapet slabší. Čekala jsem ještě nějaký boj proti Orochimarovi, ale jelikož vidím, že je napsaná další série, tak budu doufat, že se tam něco takového objeví. Smiling
Chudák Orochimaru zklamaný, že nemá čtvrtý subjekt. Laughing out loud Tahle povídka byla vážně povedená. Smiling

Naruto Online OAS - Bandai
TADY

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2009-11-11 18:30 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

¨jo to teda moc ne ale když to říkáš .. jo a chtělo by to časem pokračování Laughing out loud

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, Čt, 2009-11-12 20:29 | Ninja už: 6216 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

Ono tu někde je... ^^

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2009-11-12 20:39 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Že by to bylo tohle? https://konoha.cz/?q=node/41844? Ale v tom případě by ta dvojka měla být římská nebo napsané druhá série nebo tak nějak, protože jsem to identifikovala jen podle data vydání...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, Čt, 2009-11-12 20:51 | Ninja už: 6216 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

Shocked

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, Čt, 2009-11-12 21:25 | Ninja už: 6216 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

složitý to radši psát nebudu nic Kakashi ^_^

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2009-11-12 21:49 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Zbabělče xD

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-10-13 21:49 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Super poslední díl, super i tím že asi posledním nebude Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-10-13 01:35 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Huf, mňam, ňuf, ještě že jsem si přečetla ty komentáře, tak nemusím fňukat, že je konec Laughing out loud
Děkuji uctivě, moc se mi to líbilo, vážně, doopravdy, fakt.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2008-10-12 19:58 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Ne, tak tohle ti teda nesež- nesbaštim! Laughing out loud Bude pokráčko? Hm? Mohlo by se to jmenovat třeba.... Super Nejsilnější Hokage! Laughing out loud
Btw, je to úžasný!

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, Ne, 2008-10-12 20:05 | Ninja už: 6216 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

Si ještě rozmyslim jestli bude, ale o čem to bude už vim ^___^

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2008-10-12 20:07 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Tak když víš o čem bude, proč váháš jestli bude? Neváhej! (a toč...Laughing out loud)

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, Ne, 2008-10-12 20:18 | Ninja už: 6216 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

Ono na dopsání čeká ještě pár sérií tak se mi moc nechce začínat nová řada seriálu Laughing out loud

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele Ark
Vložil Ark, Po, 2008-10-13 14:15 | Ninja už: 6074 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

Ale podle mě séria Minata je ze všech nejlepší. Takhle ho perfektně popsat a vytvořit. Skoro si představuju jak se dívám na seriáln Minato.

Obrázek uživatele Sico
Vložil Sico, Po, 2008-10-13 16:23 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Je pekny, ale obchodnici sou lepsi Eye-wink