manga_preview
Boruto TBV 09

Our broken hearts

Our broken hearts

Kdysi dávno žila jedna dívka. Byla neobyčejná nejen tím, že byla nevšedně krásná, ale taky ovládala všech osm ocasých démonů.
Jmenova se Kitsune, ale měla také přezdívku královna démonů. Byla také chytrá a milá a proto se nedivme, že se do ní každý zamiloval.
Ona ale každého odmítala. Její zelené oči každý večer hleděli z do okna paláce, kde každý večer stával panovník té země.
Ani ona nebyla vládci lhostejná. Začali se spolu čím dál častěji scházet a o pár měsíců později začali plánovat svatbu.
Né všichni jim ale štěstí přáli. Nejvíce ji nenáviděla čarodejnice, která žila v té zemi.
Žárlila na ni a proměnila se v dívku ještě krásnější než ona a začala svádět jejího snoubence.
On jejím svodům neodolal. Když je Kitsune spolu uviděla, zhroutil se jí svět. V žalu se vzdala svého života a proměnila se na devítiocasou lišku, Kuuby, královnu démonů.
Mohla se sice proměnit přes den na svoji pravou podobu, ale zachránit ji mohl jedině ten, který by ji doopravdy milovala a ona by jeho lásku opětovala.
Tak se Kitsune stala devítiocasou liškou.
Ničila vesnice a zabíjela spoustu let. Pak se jednoho dne rozhodla, že se na chvíli promění do své normální podoby.
Nepočítala ale s jednou věcí. Že ji u toho někdo uvidí.
Ten někdo byl Uchiha Madara. Bláznivě se do Kitsune zamiloval i přes to, že byla démon.
Ona však jeho citu neopětovala a tak ji nemohl vysvobodit. Rozzuřil se a ovládl ji.
Poslal ji na Konohu, aby ji mohla zničit.
Zastavil ji ale čtvrtý a zapečetil ji do svého syna.
Kitsune nemohla nic dělat.
Až po 18 letech, když ze sebe Naruto vydal moc energie se dostala ven.
Protože si ale Naruta docela oblíbila, zmenšila se a zůstala u něho jako jeho pomocník v boji.

„Na tady máš!“ Naruto jako každý večer dával Kuuby misku s jídlem. Nikdo mu neschvaloval, že se démona nezbavil, ale naopak si ji nechal u sebe.
Ale Narutovi to bylo jedno. Sakuru už dávno nemiloval a ostatní holky mu byly taky lhostejné.
Mírně se usmál, když viděl jak se Kuuby vrhla na jídlo.
Zavřel za sebou dveře a šel spát. Kuuby si lehla na rohožku.
Už je to tak strašně dlouho. Jak ona ho nenávidí! Zničil jí celý život. Vlastně- proč by se ráno nemohla na chvíli proměnit? Nemusí jí přece nikdo vidět. S tou myšlenkou taky usnula.
Ráno se probudila velmi brzy. Začala se sousředit a za chvíli stála v pokoji nádherná dívka. Hnědé vlasy jí spadali až do pasu a její zelené oči radostně jiskřili. Už i zapomněla, jaké je to být člověkem.
Byla tak zahloubaná do svých vzpomínek, že ani neslyšela, jak se otvírají dveře. Do pokoje vstoupil Naruto.
„K-kdo.....kdo jsi?“ zeptal se udiveně Kuuby, vlastně teď momentálně Kitsune. Ta sebou polekaně švihla.
„Kde je Kuuby?“ zeptal se teď už normálním hlasem Naruto. Kitsune si povzdechla. Teď mu asi bude muset říct pravdu. Nadechla se a zase vydechla.
„Víš....to já jsem Kuuby.“ Naruto na ni hleděl, jako by spadla z Marsu.
„Vysvětli mi to prosím.“ Kitsune po slově prosím celá pookřála a začala už docela ochotně vyprávět.
„Kdysi jsem byla dívka. Vypadala jsem púřesně takhle.“ Naruto se usmál.
„Tak to jsi byla doopravdy krásná!“ Kitsune se začervenala.
„Zamilovala jsem se do jednoho muže a on mi slíbil lásku. Pak mě ale zradil.
A já jsem se proměnila v démona.
Do té doby bylo jenom osm ocasých démonů a patřili všichni mě. Přes den se sice můžu proměnit zpět, ale v noci budu vždycky démon, do té doby.....“ Néé, tohle mu už nebudu říkat!
„Do té doby než co?“ zeptal se zvědavě Naruto.
„To pusť z hlavy. A vůbec, mé pravé jméno je Kitsune.
A teď, když už všechno víš, mohla bych zůstat ve dne v téhle podobě? Nějak se mi zalíbilo být člověkem.“ zeptala se.
„To víš, že můžeš. Vsadím se, že ostatní budou čumět až místo démona přivedu tak krásnou holku,“
řekl Naruto a malinko se začervenal.
„Ale první musíme jít na nákupy. Protože v tomhle,“ ukázal na její oblečení z roku razdvatři, „nemůžeš nikde jít!“ Kitsune se zasmála a utíkala pryč z domu.
Naruto sebral peněženku a se smíchem pádil za ní.

4.77143
Průměr: 4.8 (35 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, So, 2008-11-22 16:48 | Ninja už: 5752 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

hezké Laughing out loud velice se mi to líbí Smiling a komu ne že?

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Izayoi
Vložil Izayoi, So, 2008-11-22 20:20 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Díky za pochvalu Smiling

Obrázek uživatele Izayoi
Vložil Izayoi, Ne, 2008-11-02 19:37 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Strelec C:Tak to se ti omlouvám :-)Ale jak si tady ted čtu ty komentáře... dobře, pokráčko bude! Laughing out loud

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, Ne, 2008-11-02 19:57 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Huráááá Laughing out loud

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, Ne, 2008-11-02 19:25 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Haaaaa tys to zjednorázovkovala (to je slovo)
A já se tak těšil na pokráčko Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-10-12 15:10 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Skvělý nápad, jsem opravdu zvědavý na pokračování Smiling

Obrázek uživatele Izayoi
Vložil Izayoi, Ne, 2008-11-02 14:36 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Moc díky všem! Ale nakonec to bude jen jednorázovka.

Obrázek uživatele Shiwa
Vložil Shiwa, So, 2008-10-11 14:42 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Vypadá to zajímavě a fakt se mi to dost líbí:) sem zvědavá jak to bude dál Smiling

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Pá, 2008-10-10 23:27 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Nápad je to užasnej!! Smiling

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Pá, 2008-10-10 22:00 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

Mno co bych řekl? moc se mi to líbý Smiling lol zase budou spolu Naruto a Kyuubi Laughing out loud

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-10-10 19:31 | Ninja už: 6060 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Smrrrk, prečo mi z Madarinka robíš takého zlého, eee, oného... xDDDD
No, takže holčina sa z nej vykľula, tak na to som zvedavá, ako to pôjde ďalej Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.