manga_preview
Boruto TBV 15

Ja sa nevzdám! 02

„Týmto ťa dorazím, Ero-sennin, dattebayo! OIROKE NO....“ prerušila ho päsť Sakury, ktorá práve prišla. Chudák Naruto sa pekne preletel.
„Vítam vás späť v Konohe, Jiraya-sama. Rada vás opäť vidím.“ Sakura sa usmievala a tvárila sa, akoby sa nič nestalo a Naruto sa na opačnom konci ulice ocitol úplnou náhodou. Jiraya mal čo robiť, aby mu z nosa nezačala valiť krv, ale našťastie sa mu podarilo ovládnuť sa.
Toto je Sakura? Vyzerá úžasne. Omnoho lepšie ako naposledy. „Ahoj, Sakura. Aj ja ťa rád vidím. Rád by som pokecal, ale čaká ma Piata. Nerád by som ju naštval hneď po príchode. Tak niekedy inokedy.“ Ledva to dopovedal, už ho nebolo.

A nebol jediný, kto zmizol. Ani Hin tam nikde nebola, ale keďže zbytok prišiel práve teraz, nik si to ešte nevšimol. Ani Sakura, pretože Naruto sa medzitým stihol pozbierať, a tak sa s ním išla privítať (objímala-ho-ako-zmyslov-zbavená).
„Ehm, Sakura,... Aj ja ťa zas rád vidím, ale nemohla by si trošku povoliť? Rád by som sa nadýchol.“ Dostal zo seba poriadne červený Naruto.
„Ach, jasne, prepáč. Len som strašne rada, že ťa vidím, chýbal si mi. Nám všetkým.“
Naruto sa len uškrnul a prehlásil: „Aj vy ste mi chýbali, straš...“ nestihol to dopovedať, lebo už ho objímali aj všetci ostatní.

Hin sa spoza rohu na to zvítanie Naruta a Sakury pozerala so slzami v očiach a bolesťou v srdci.
To objímanie by som pochopila. Veď sú najlepší priatelia a bývalí teamoví partneri. Ale Naruto sa červenal! Mala som vedieť, že proti Sakure nemám šancu. Ona je pekná, šikovná a potrebná. Nie ako ja, ja vždy iba zavadziam. Ako som mohla byť taká naivná a myslieť si, že za ten čas sa Narutove city k Sakure mohli zmeniť? Ja som fakt sprostá. Akurát, čo si ešte viac ubližujem. Mala by som sa konečne zmieriť s tým, že uňho nikdy nebudem mať šancu. Aj predtým bol pekný a za ten čas ešte opeknel, obzerajú sa za ním všetky ženy. Tak prečo by si mal vybrať mňa? Musím sa naučiť žiť s tým, že preňho budem len jedna z mnohých, čo pozná.....
Takýmito a podobnými myšlienkami sa Hin zaoberala kráčajúc na svoje obľúbené miesto neďaleko Konohy. Zo všetkého najlepšie na tom mieste bolo, že okrem nej o ňom nik nevedel. Teda, aspoň si to myslela.

Keď sa Naruto konečne zvítal so všetkými, čo tam boli, bol pozvaný na lúku, kde si robili piknik. Avšak nikde tam nevidel Sakuru, a keďže sa s ňou chcel porozprávať, ospravedlnil sa a odišiel ju pohľadať.

Bóóóže, ako i to tu všetko chýbalo. Konečne som doma. Dattebayo! Myslím, že sa tu najskôr poprechádzam a skočím pozrieť Tsunade-obaachan a až potom pohľadám Sakuru.

Tsunade už mala za sebou stretnutie s Jirayom, takže už bola o všetkom potrebnom informovaná a ich stretnutie prebehlo rýchlo. Ale aj tak bolo vidno, že sú obaja šťastní. Tsunade preto, že sa Narutovi ani Jirayovi nič nestalo, Naruto, že je konečne doma.

Sakure sa dnes zrovna nedarilo. Všimla si, že Hin Naruta neprivítala, a že ju ani nikde nevidieť, tak ju išla pohľadať. Ale doma nebola a ani nikde inde v Konohe ju nemohla nájsť.
Fakt nerozumiem tomu, prečo nikde nie je. Veď ona sa na Naruta tešila asi najviac z nás všetkých. A teraz nikde nie je, akoby sa vyparila. To je celá Hin, vždy človeka dokáže prekvapiť svojim správaním. No, keď nikde nie je Hin, pôjdem pozrieť aspoň Naruta, určite má veľa noviniek.
Ale ku podivu, ani Naruto nikde nebol. Keď klopala uňho na dvere, nik jej neotváral, od Tsunade práve odišiel a v Ichiraku tiež nebol.
Shaannarou! Čo je dnes za deň? Nakoniec zistím, že v celej Konohe nik nie je a už to bude fakt dokonalé. Kde sakra môžu tí dvaja byť? Chápem, že Naruto nie je doma, veď tu už dlho nebol, má čo rozprávať. Ale ako je možné, že nie je v Ichiraku? Kašlem naňho, idem sa domov vyspať, zajtra ma čaká ťažký deň.

Poznámky: 

No, tak toto je druhá časť. Ospravedlňujem sa, že to tak dlho trvalo, ale mám toho dosť a nešiel mi internet. Keď už si to prečítate (ďakujem) tak pls aj okomentujte. Diki Smiling

4.636365
Průměr: 4.6 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sumiko Shiroo
Vložil Sumiko Shiroo, Čt, 2014-05-15 16:59 | Ninja už: 4134 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Pěstitel rýže

Pekné. Budeš pokračovat? Smiling Laughing out loud

Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...

http://my-diary-life-world.blog.cz/

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2011-06-23 19:51 | Ninja už: 4924 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

DALŠÍ...DALŠÍ... DALŠÍ... DALŠÍ!!! Rychle. Umírám!!! Laughing out loud

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, So, 2011-01-08 11:20 | Ninja už: 6044 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

JE to super bude aj pokračovánie?

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-10-06 18:27 | Ninja už: 5974 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Jak jinak ho mohla Sakura přivítat? Laughing out loud
Jinak pěkné, jsem zvědav na Hin

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-10-05 18:51 | Ninja už: 6245 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Vôbec nevadí, že to trvalo Smiling
Ja som si rada počkala Laughing out loud
Fakt dobré privítanie xDD
Sakura sa nezmení xD
Hm, som zvedavá, kto nájde Hin. Ak ju teda niekto nájde Smiling
Už sa teším na pokračovanie, lebo to ide skvele Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.