manga_preview
Boruto TBV 15

Dr. Hatake 9 - cirkusák

„Ne, ale dostal jsem chuť na fazole.“ Ušklíbl se.
„Fazole?? Co to zase meleš??“ Podíval se na něho nechápavě Maito.
„Máš rád kouzelnický triky??“ Položil Hatake otázku poté co se zastavil před skleněnou “zdí“, ohraničující Oriho pokoj od nemocniční chodby.
„Jo, nejraději mam tvůj kouzelnický trik, kdy mě připravíš bez mrknutí oka o zbytek mé ubohé výplaty. Co tady děláme?“
„Říkal, že umí vytáhnout meč z krku.“
„Tak to díky bohu že si ho neposlal na rezonanci.“ Řekl Gai tak ironicky, až začal Hatake pochybovat o jeho možném rozumu.
„Nevěříš mu?“
„Asi tak jako tobě když řekneš: Do týdne ti ty peníze vrátím.“ Citoval Gai trochu posmutněle Hatakeho slova.
„Nikdy sem neřekl který týden.“ Pousmál se Hatake.
„Tak co bude, budeme tady jen tak postávat a zírat na něho, jako na nějakou atrakci v zoo?“ Povzdechl si Gai při pomyšlení na to, že by Hatake taky mohl začít dělat svou práci.
„Ne.“
„Vážně.“ Vykulil Maito oči.
„My půjdeme dovnitř a budeme na něho zírat jak na atrakci v zoo.“ Usmál se a vešel dovnitř.
„Ahoj doktůrku, nějaký nový Info o mém stavu??“ Pozdravil Ori.
„ Ne, ale mám na vás jednu prosbu.“ Pohlédl na pacienta s úsměvem.
„Jakou??“ Podivil se Orochimaru.
„Mohl byste mi půjčit ten váš meč??“ Udělal Hatake prosící očíčka.
„Můžeš mi říct, o co se to snažíš??“ Zeptal se Gai, když uviděl Hatakeho výraz.
„Ukecat ho.“ Ušklíbl se na Maita.
„Pučil bych vám ho i bez toho šklebu.“ Zakoulel Ori očima. A začal vydávat zvuky, jako když had vyvrací svůj oběd. Hatake s Maitem na to koukali, jako na první výplatu, co v nemocnici dostaly. Jejich vystrašené a udivené pohledy se občas střetli a navzájem na sebe pokývli, že něco takového dlouho neviděli.
Po té, co byla operace hotova a Orochimaru svíral meč ve svých bílých dlaních, mu jej Hatake vytrhl a místo něho nechal krabici winterfreshek. Následně vzal i s Gaiem, kramle z pokoje.
Z místa představení vyrazili do Hatakeho oblíbené místnosti, kde narazili na jeho tým.
„Co to máte??“ Podivila se ihned Haruno, když spatřila Hatakeho, s mečem v náručí.
„Suvenýr, kterej vezmete na rozbor.“ Usmál se na ní.
„Kde jste to vzal??“ Nechápal Uzumaki Hatakeho objev.
„To je pacienta. Vy dva to teď vezmete na rozbor na jedovaté kovy.“ Vrazil to Haruno do náruče. Ta měla co dělat aby se s tím zvedla ze židle.
„Otravu těžkými kovy jsme snad vyloučili ne?“ Zapřemýšlel Uzumaki nad událostmi několika posledních hodin.
„Testovali jste jeho krev. Tohle měl v sobě, takže se to v krvi nemuselo vůbec projevit. Šlo to rovnou.“ Ušklíbl se.
„Ale…“ Chtěl Uzumaki něco říct ale Hatake ho nenechal.
„Žádné otázky, jděte.“ Ukázal směr východ. Po jejich odchodu se Gai na Hatakeho udiveně podíval a řekl.
„Tohle jsi vymyslel při pohledu na pravítko??“
„Je to něco, co jentak nevidíš, musíš se podívat pod správným úhlem.“ Usmál se.
„Stejně si myslím, že by se to objevilo v testu.“
„Já taky, ale nějak sem je musel umlčet.“ Začal se smát.
Po chvíli ticha, sezení v konferenční místnosti a ťukání prstem o skleněný stůl…
„Co budeme dělat??“ Zeptal se znuděně Gai.
„Co se jít takhle pohádat s Tsunade.“ Ušklíbl se Hatake zlověstně.
„Jo a o čem asi tak??“ Povzdechl si Maito.
„Třeba co jí nařknout, že má silikony.“ Zašklebil se Hatake.
Gai na něho jen mlčky hleděl, načež se Hatake zamyslel.
„Máš pravdu, to by nebylo nařčení, ale pravda.“ Začal se smát.
„Jsi jak malé dítě.“ Zakroutil Gai hlavou.
„To nevíš, že jsem objevil pramen mládí.“ Pousmál se.
„Jo, já taky. Prodávaj ho v kantýně a stojí 5 yenů.“ Pohodil Maito rameny.
„Hele tohle mě nebaví, pojď, dáme karty.“ Navrhl po chvíli Hatake.
„Neříkej, ty se nudíš?“ Vykulil Maito oči. „Ani náhodou, zase bys podváděl.“
„Tak co navrhuješ??“ Gai se zamyslel.
„Co třeba “člověče, nezlob se“.“ Zasmál se.
„Děláš si srandu?“ Podíval se na něho Hatake nechápavě.
….
„Podvádíš!“ zařval Maito na celou kancelář.
„A jak asi!“ Bránil se Hatake.
„Posunul sis figurku, když jsem si zavazoval botu.“ Zamračil se Maito.
„Proč si zavazuješ botu, když sedíš?!“
„To sem netahej! Podvádíš!“
„Jak malí děti. Hádají se kvůli hře.“ Rozesmál se Uzumaki ve dveřích, jenž byly za nimi.
„Ale on fakt podvádí.“ Podíval se na něho smutně Maito.
„Jak dlouho už tam stojíte??“
„Dost dlouho, abych mu dal za pravdu.“ Tentokrát se zamračil.
„To mě nezajímá!“ Odbyl ho. „Co ty testy?“
„Jak nezajímá!“ Zařval opět Maito.
„Nic.“ Zakroutil Uzumaki hlavou.
„Jak nic?! Něco se muselo projevit!“ Podivil se Hatake.
„Počkej! Já tě porazím i s tím tvým podváděním!!“ Řekl Gai s jiskrou v očích.
„No, něco vlastně jo.“ Rozevřel Uzumaki desky s výsledky.
„Budete mě dlouho štvát? Nebo to konečně vybalíte?!“ Trochu znervóznil.
„Ty se budeš divit, jak tě rozmetám!!“
„Ten meč je pro jeho tělo něco jako vitamín. Vyživuje ho. Takže nic nemáme.“ Povzdechl si Uzumaki.
„Tak to je špatný. Kdy má přijít ta Hyuuga?!“
„A pak mi budeš muset vrátit všechny peníze, co mi dlužíš!“ Zasmál se strašidelně Maito.
„Asi za půl hodiny.“ Podíval se Uzumaki na hodinky.
„Dobře.“ Povzdechl si Hatake.
„A to bude mé triumfální vítězství!“ Stál Gai na stole s pokrčenou nohou a vztyčenou pěstí. Pozorujíc strop jako kdyby na něm byla nakreslená jeho cesta ke slávě.
„Říkal jsi něco??“ Podíval se Hatake na Gaie.
„Ááááá už zase….“

Poznámky: 

Tak, je tu další díl. Omlouvám se, že to opět tak trvalo, ale píše se to strašně těžce. Pořád se opakují některé fráze a nedaří se mi vymyslet nový. Snad něco vymyslet, pokud ne, tak s tím asi seknu…
No, ale tím se vy moc nezaobírejte Smiling , tak prosím komentík Kakashi YES

5
Průměr: 5 (40 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, So, 2012-02-04 21:18 | Ninja už: 5222 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Neva že se pár věcí opakuje, klasika je klasika Smiling piš dál


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Nemehlo-chan
Vložil Nemehlo-chan, Čt, 2008-11-27 14:12 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

jestli s tím sekneš tak to sekne i se mnou!!!to mi nemůžeš udělat.tyhle příběhy je poslední dobou to jediné co mě rozesmává...piš to klidně dýl ale hlavně to napiš bo je to skvělý...

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, St, 2008-10-15 20:23 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

seknout? že já tě praštim podruhý Evil
Maito je úžasný a líbí se mi, jak zapojuješ do povídky hry, nejlepší jak Hatake podvádí...
už se nemůžu dočkat na další díl, je to úžasné Smiling

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Út, 2008-10-14 21:51 | Ninja už: 6096 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

co? jak seknu? to ne! ty něco vymyslíš, já ti věřím Sticking out tongue
tenhle díl byl super, jako ty ostatní a už zaseeeee bylo nej Smiling

Obrázek uživatele Teri-san
Vložil Teri-san, Ne, 2008-10-12 13:07 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Heh tak to byl úpa super díl těším se na další Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2008-10-08 00:22 | Ninja už: 6211 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Zlotřilče! Jak seknout, však je to pořád originální xD Maito je vážně sympatickej xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-10-05 19:44 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Pary, Pary, to je fakt super... jak kopíruješ House + soupeření Kakashiho a Gaie (viz poslední odstavec) Laughing out loud Smekám Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Teny
Vložil Teny, Ne, 2008-10-05 19:34 | Ninja už: 6199 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

ááááá to je boží.... kvěí upec si vystih ty postavy ve filmě Smiling

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Ne, 2008-10-05 17:29 | Ninja už: 6231 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

parýšku.. :3 to byllo úžasný "říkal jsi něco..?ů xDDD u toho sem se chlemtala nejvíc, ale ne.. smála sme se u celýho dílu jako u všech už se těšim na další... díl, povídku, sérii cokoliv :3 jen tak dál Paroušy Kakashi YES

Obrázek uživatele Izayoi
Vložil Izayoi, So, 2008-10-04 14:17 | Ninja už: 5975 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Skvělé! Meč jako vitamin xD
To se povedlo! Laughing out loud

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, So, 2008-10-04 12:50 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Perfektní a dokonalý, jestli s tím sekneš, sekne to se mnou a budu potřebovat Hatakeho... xDD


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, So, 2008-10-04 12:13 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Gai válí Laughing out loud ať jsou tam jakékoliv fráze, je to stejně sranda a radost to číst, jen tak dál Kakashi YES

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, So, 2008-10-04 11:40 | Ninja už: 6109 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Uplní Gai xDDD
Už zaseeeeeeeeeeeeee xDDD
Cirkusáci Laughing out loud
Perfektné Kakashi YES

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-10-04 08:58 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Skvělý! xD Fráze sem, fráze tam... mě to baví Laughing out loud

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, So, 2008-10-04 08:40 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Chudák Gai, jo jo Hatake je všivák Laughing out loud
Můj smích u tvých povídek asi nikdy nezmizí! Laughing out loud Eye-wink

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, Pá, 2008-10-03 22:40 | Ninja už: 6080 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

tak tohle bylo fakt něco! hlavně mně pobavilo to s tím vracením peněz a s těma silikonama, to mně fakticky pobavilo xDDDDDD

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-10-03 21:31 | Ninja už: 20055 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Pary, ty mě jednou fakt zabiješ!!! Laughing out loud To je dženiální tohle, opovaž se s tím přestat!!! Sticking out tongue A hele radši už nepracuj s yenama!!! Eye-wink Hodně štěstí při dalším dílku!!! Smiling

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Pá, 2008-10-03 21:01 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Úžasné, jen se nesmím zadusit smíchem

Obrázek uživatele Buuublinka
Vložil Buuublinka, Pá, 2008-10-03 20:18 | Ninja už: 6174 dní, Příspěvků: 1399 | Autor je: Prostý občan

jupííí *ječí jak hysterka xD* dočkala sem se dalšího dílu Laughing out loud
dokonalost jako vždy Kakashi YES
víc k tomu nemam
opět mě to úspěšně zabilo Laughing out loud