manga_preview
Boruto TBV 15

Zkoušky lásky 03

Další... dalšíííí, ale tentokrát i delšííííí Laughing out loud
Tákže moc se omlouvám i za lartyho, že to trvalo trošilinku delší dobu, ale máte to tu... Itadakimasu Smiling

Larten sempai


má ubohá splácaninka

Co nejrychleji jsem zmizela z haly a utíkala ven, pryč… co nejdál od něho!

Ještě kousek, malý kousek a jsem u zadního vchodu. Nemůžu riskovat, že by mi zablokoval cestu, jako kdysi, napodruhé už mě nenachytá…!

„Kapmak krásko?“ objevil se zničehonic Kakashi přede mnou, pevně mě stiskl svýma rukama a přitáhl si mě k sobě za boky. Mělo mě kruci napadnout, že bude čekat, že se vydám zadním vchodem...
„Ták, a teď už tě nepustím…“ snažila jsem se mu vytrhnout stejně, jako předtím, ale držel mě tak pevně, až to začalo bolet.

„Pusť.“ Špitla jsem a cukla sebou.
„Šššš, no tak, proč mi pořád utíkáš?“
Zarytě jsem mlčela a on se mi tázavě zadíval do očí. Jak tenhle zvídavý pohled nenávidím… Teď naváže na to, čemu jsem před chvílí zabránila.

Odvrátila jsem pohled a snažila se vyvléct z jeho rukou.
„Klid… nemáš se čeho bát,“ řekl ironickým tónem, „budeme tomu říkat slastné přivítání.“ Špitl mi do ucha pak jemně přiložil své rty na můj krk.

„Nenenene!“ snažně jsem ho prosila, ale pak mě umlčel svých polibkem. Horce se vpil do mých rtů a já se přestala ovládat. Dostal mě… po dlouhé době jsem okusila tu sladkou chuť jeho polibků a nemohla se od nich odtrhnout… přestala jsem se bránit… měl mě v pasti…

Kakashi mě začal vášnivě líbat na krku a pak i níž, na mém dekoltu…
Cítila jsem, jak mi jedna jeho ruka vjíždí pod upnuté, těsné tričko a pak mě prudce přitiskl ke studené špinavé zdi. Pozvedl mi pravou nohu a lehce si jí obtočil kolem svého těla. Začal mě svlékat, ale stačila jsem mu zarazit ruce svými.
Na chvíli se naše rty oddálili a chtivě na mě pohlédl. Něžně mě pohladil po vlasech, tváři… a pak sjel rukou níž. Začal se mě dotýkat po celém těle a
opět své rty přiložil na můj rozplálený hrudník. Teď už jsem byla celá jeho... jeho chtíč a vroucné polibky mě nutily dělat to, co chtěl on… svých toužebným pocitům už jsem se neubránila...

„Aaaa!“ něčí hlas nás vyrušil a já od sebe prudce a pohotově Kakashiho odstrčila.
„J-já… jen jsem... jen jsem si tu něco zapomněl.“ Zakoktal se Neji a zíral na nás, jako kdyby viděl pářícího se tygra se zebrou.
Nebýt něho, asi bych už Kakashimu úplně podlehla.

„Nebudu vás-“ chystal se odejít, ale hbitě jsem ho zastavila.
„Neji!“ vykřikla jsem, „počkej… jdu s tebou.“
„Yuki?!“ špitl Kakashi a natahoval ke mně ruku. Ucouvla jsem, ale on si mě zase přitáhl zpátky k sobě. "Snad teď jen tak neodejdeš, když jsme byli uprostřed-"
Chtěl mě políbit, ale tentokrát jsem mu to nedovolila, bolestivě, ale o to nechtěně jsem ho plácla po tváři, kde se mu začaly rýsovat růžové otisky mách prstů. Neji se na mě překvapeně zadíval a Kakashi se chytl za bolavé místečko. Ta ruka mi uletěla sama od sebe!

„Pusť mě… hned!!!!“ Kakashi povolil, asi nečekal, že budu křičet.
Oči se mu rozesmutněle zaleskly a já se k němu otočila zády. Upravila jsem si tričko a bez toho, aniž bych se s ním rozloučil, jsem odcházela s Nejim z budovi.

Naposledy jsem se poohlédla, ale Kakashi už tam nebyl… udělala jsem dobře?… cítila jsem to tak… ale proč mě to bolí…?

„Děkuji ti, Neji,“ podívala jsem se na svého zachránce a musela se při jeho nechápavém výrazu usmát. „Za všechno.“

Neji mě něžně objal a já se k němu vděčně přitulila. Byla jsem moc ráda, že alespoň jeden člověk se přede mnou nepřetvařuje.

„Tvůj bratr Kaname už si vybaluje věci ve svém novém pokoji,“ začal Neji honem, protože se při mých slovech začervenal. „Měla by jsi za ním brzy zajít, zítra se uskuteční první losování a tvůj bratr je opravdu dost nervózní. Jen ho trochu povzbuď a bude to dobrý.“

„Neji?“ zeptala jsem se opatrně.

„Chm?“

„Můžeš mi něco slíbit?“

„Pro tebe cokoliv, Yuki, vždyť víš, že sem tě měl vždycky rád,“ odpověděl pohotově Neji, jako by to byla samozřejmost. Mezitím jsme se stále ploužili sychravým večerem po liduprázdné ulici.

„Mám strach o Kanameho… nechci, aby se mu něco stalo,“ vzdychla jsem si a sklopila hlavu. Po tváři mi stekla horká slza.

„Yuki, neboj se, tvůj bratr Zkouškami určitě projde s hravostí, stejně jako ty,“ povzbuzoval mě Neji, ale já jen tvrdohlavě zavrtěla hlavou.

„Ty mě nechápeš…“ vzlykla jsem a tentokrát mi tvářích stékalo mnohem víc slz. „Já ho chci ochránit před Kakashim.“ Neji se na mě vážně zadíval. Věděl stejně jako já, že se Kakashi určitě pokusí dostat Kanameho do postele… a tomu jsem chtěla zabránit. Kakashi zničil život už mě, prostě bych nedokázala jen tak stát a dívat se, jak ho ničí i mému bratrovi. Pevně jsem stiskla Nejiho ruku a odhodlaně se mu zadívala do očí.

„Musíš mi to slíbit!“ Neji vypadal trochu zaraženě mojí reakcí.

„Dobře, slibuju ti to, pokusím se zajistit, aby Kakashi s tvým bratrem nic neudělal.“ Trochu jsem si při těch slovech oddychla, ale nějak jsem si stále nemohla být jistá, že bude Kaname v pořádku. Něco mi neustále říkalo, že Kakashi dosáhne svého. U mě přeci uspěl i přes můj nesouhlas, nebo snad ne?

Nenáviděla jsem Kakashiho, a přesto jsem věděla, že až ho znovu uvidím, už neodolám. Byla jsem tak příšerně naivní. Vím, že si Kakashi užívá s každou druhou, kterou potká, ale i tak ho pořád miluju.

„Neji… já ho nechci,“ vzlykala jsem, zatímco jsme procházeli stále prázdnými uličkami.

„Vím, co tím myslíš, Yuki,“ odpověděl mi Neji tiše. „Nikdy jsem ani nepomyslel na to, že bych to mohl dělat s nějakým chlapem. Jenže pak přišel on… a všechno se změnilo. Každou chvíli si říkám, že to, co jsme spolu dělali, je nechutný… ale taky si každou chvíli přeju, aby se to stalo znova.“ Přikývla jsem. To samý se dělo se mnou. Kakashi byl pro mě vyjímečný.

„Můžu se tě na něco zeptat, Neji?“

„No jasně,“ podíval se na mě Neji s úsměvem.

„Po tom, co jsem před rokem odešla… co se pak dělo? Myslím s Kakashim?“ Neji se na mě zamračeně zahleděl.

„Vážně to chceš vědět?“ Chvilku jsem přemýšlela. Možná by bylo lepší, kdyby mi Neji nic neřekl… jenže já to prostě musela vědět.

„Ano.“

„No dobře,“ zamyslel se Neji a po chvilce pokračoval. „Zprvu byl stále smutný a zůstával několik dní ve svém pokoji. Ale potom se s tvým odchodem vyrovnal. Začal zase balit leckoho. Dokonce se několikrát vyspal i se mnou. Když jsem se ho pak na tebe zeptal, odpověděl mi, že jsi byla jen jedna z mnoha, která si s ním užila a potom se vytratila.“ Šokovaně jsem na něj zírala. Pitomej Kakashi! Já ho tak nesnáším! Celej rok jsem žila v představách, že na mě Kakashi čeká a pořád mě miluje. Ach, bože, opravdu jsem tak naivní?

„Yuki, neboj, všechno se vysvětlí a nakonec to určitě bude dobrý, uvidíš,“ usmál se mile Neji. Dost mi tím pozvedl náladu. „Tak a jsme tady,“ prohlásil po chvilce Neji a zadíval se na barák, který se před námi znenadání objevil.

„Kde?“ nechápala jsem a snažila jsem se najít nějaké vysvětlení v Nejiho výrazu.

„Přece u tvýho baráku!“ zvolal Neji, jak-by to byla úplná samozřejmost. „Tvá rodina ho nedávno koupila. Budeš v něm od nyní bydlet. I po Zkouškách. Už jsi přeci plnoletá a proto se tvoji rodiče rozhodli, že se musíš postavit na vlastní nohy. A tenhle barák ti dávají jako důkaz jejich lásky,“ usmál se Neji a podal mi klíče. Ještě chvilku jsem na něj nechápavě zírala, než mi to konečně došlo.

„Tys to celý věděl a nic jsi mi neřekl!“ zlobila jsem se jen tak naoko. Neji se jen znovu usmál.

„Už musím jít, měj se,“ zašveholil a natáhl se ke mně. Pak přišlo něco, co mě doslova šokovalo. Políbil mě! Lehce vklouzl svým jazykem do mých úst, a co bylo ještě divnější- já si to pěkně užívala! Líbal tak krásně, skoro jako Kakashi. Přála jsem si, aby to trvalo věčně. Jenže nakonec se ode mě přeci jen odtrhl, a než jsem stačila cokoliv říct, zmizel. Zavrtěla jsem hlavou a v koutcích úst mi pohrával úsměv.

Rychle jsem odemkla dveře do mého nového domova a nakoukla dovnitř. Údivem se mi zastavil dech. Chodba přede mnou byla vyzdobena balónky a vším možným a uprostřed předsíně visel nápis: DOUFÁME, ŽE NA NÁS NEZAPOMENEŠ, YUKI. Chvíli jsem tam jen ohromeně stála, na prahu svého baráku. Pak jsem se konečně probrala z transu a lehce jsem strčila do dveří, aby se zavřeli.

Jenže se nic nestalo. Zaraženě jsem se otočila a úlekem ucouvla. Ve dveřích stála Tsunade!

„Ahoj Yuki, koukám, že tady nás konečně nikdo nebude vyrušovat, že?“ Její slova zněla tak odporně slizce. Tsunade ke mně vykročila levou nohou za sebou svižně zabouchla dveře.

„Co- co tady chcete?“ zadrmolila jsem vyděšeně a rozhlížela se kolem sebe po nějaké zbrani. Jenže nic kromě balónků jsem nenašla. Tsunade mi pevně stiskla ruce a přimáčkla mě ke zdi.

„A teď konečně něco zažiješ,“ zasmála se, přitiskla se blíž ke mně a s chtíčem mi olízla tvář…

Poznámky: Lartíku sensei takhle mi to ukončit, co já tam napíšu? *úzkostlivě se chytá za hlavu* Laughing out loud

4.76
Průměr: 4.8 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Út, 2011-11-15 05:47 | Ninja už: 4759 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Jéj Laughing out loud Tam sou všuchni úchyláácí Laughing out loud Já nemůžu Laughing out loud Teď jsem dojedla snídani Laughing out loud musím jít číst něco jiného Laughing out loud

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, Ne, 2008-11-09 14:19 | Ninja už: 6368 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

Tak se nám to pěkně rozjíždí Laughing out loud No excelentně napsaná oba dva!! Lilithko žádné podceňování ano?? Eye-wink

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele Hedwig chan
Vložil Hedwig chan, Po, 2008-11-03 20:40 | Ninja už: 5949 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

opet suprovy...malem sem z toho mela to slovicko co zacina na O a konci na S
Laughing out loud

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Ne, 2008-10-05 21:05 | Ninja už: 5954 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Pááni to už tu je nový diel?a prečo to vidím až teraz?xDmate to suprove a ani to neviem vyjadrit slovami.velmi sa mi to pacilo(a hlavne ta zapletka s Nejim) a tesim sa na pokracko!Smiling

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Ne, 2008-10-05 10:04 | Ninja už: 6083 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

Lartene.. už tě zase nemám ráda!!!
jak si to mohl takhle ukončit?? a jinak v pořádku?? pošlu na tebe kravičky!
Lili: tvoje čáást byla samozřejmě uppaaa dokonaláá xD jezus sem pyšná, že si moje ségra ˇ.ˇ
a ještě něco xD ne že vám zas další dílek bude trvat tak dlouho, kdo to má vydržet xD

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Ne, 2008-10-05 16:30 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Děkuji za nás oba... a nemusíš se bát, že příští dílek bude dlouho trvat Laughing out loud Pokud se nepletu, už čeká na schválení Laughing out loud a je to perfektní díl, celej ho psala jenom Lili Eye-wink

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-10-04 05:22 | Ninja už: 6203 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

no za ten konec bych tě kopla Larty xDD jina se mi celý díl moooc líbil....a Kakashi je vážně sv**ě xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Po, 2008-09-29 20:25 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

Milý Larti sensei... tohle byl dokonalý dílek a ta tvá část se mi moc líbila, to, co je napsáno nahoře, tak je pravda, nevím, bojím se psát, protože oproti tobě píšu mockooo hrozně, nevím, jak navázat a tak se předem omlouvám, že na další část budete čekat asi dýl xD (za to může on xD)