manga_preview
Boruto TBV 07

Tajemství klanu 3 - lázně

„Tady se utáboříme.“ Řekl Naruto po 12ti hodinách cesty, když už je obklopovala úplná tma a bylo slyšet jen ševelení listí stromů ve větru.
„Dobře.“ Pokynula Hinata a rozbalila svůj spacák asi dobré dva metry od Naruta.
„Dobrou noc Hinato.“ Rozloučil se toho dne naposledy Naruto a zachumlal se do deky.
„Dobrou…“ Odpověděla mu Hin a udělala to samé co on.

Ráno když se Naruto navrátil z říše snů do reality denního světla, byla Hinata i se svým spacákem hned vedle něho a i ve spaní se nehorázně červenala. Vypadala ale spokojeně a tak jí Naruto nechal spát a šel sehnat někde nějakou snídani.
Asi za půl hodiny probudila Hinatu vůně instantních nudlí, které měl přibalené sebou z domova a nyní mu přišla ta nejlepší chvíle je udělat.
„Dobré ráno.“ Pozdravil modrovlásku a dál se věnoval přípravě snídaně.
„Nu…nudle?“ Podivila se Hin a vybalila se ze spacáku.
„Vím že jsem ti dal poukázku, ale nic jiného jsem si do baťohu nepřibalil.“ Ušklíbl se blonďák a dál se věnoval míchání nudlí nad otevřeným ohněm.

„Jak daleko je to ještě do země Blesků??“ Zeptal se Naruto po vydatné snídani. Hin teda moc vydatná nepřišla, ale nechtěla svého oblíbence zklamat.
„Asi týden.“ Odpověděla mu s poklidem a začala se ohlížet kolem po krajině, jelikož si jí v noci nestihla ani prohlédnout.
„Tady je ale krásně.“ Začala se úplně rozplývat.
„Říkalas něco??“ Ozvalo se z povzdálí.
„Co…co tam děláš?“ Udivila se dívka.
„Jsem na malý.“ S těmito slovy Hinata úplně zrudla. Chvíli bylo ticho, které ale Naruto přerušil při svém návratu z ranní potřeby.
„Je ti něco Hin?“ Sehnul se nad zkoprnělou dívkou. Hleděl jí obličejem přímo do tváře, ta se na chvíli vzpamatovala, ale při blízkém pohledu do jeho tváře zrudla a svalila se na zem.

Asi po hodině se vrátila na nohy. Celou tu dobu nad ní Naruto bezmyšlenkovitě stál. Jakmile se probudila tak ho samozřejmě zpozorovala a z polohy ležmo přešla do polohy sedmo s barvou přezrálého rajčete.
„Není ti něco…Nemáš horečku?“ Strachoval se Naruto.
„Né…to…to je dobrý.“ Vykoktala a vstala na nohy.
„Dobře.“ Přikývl s úsměvem a začal si balit věci. Dívka samozřejmě následovala jeho příkladu a zabalila si spacák.

„Jak je daleko příští město??“ Začal vyzvídat Naruto.
„Před pěti minutami to byla hodina.“ Odvětila mu otráveně Hin.
„Takže??“ Řekl jako by jí před chvílí neposlouchal.
„Ach…55minut.“ Povzdechla si.
„Myslíš že tam mají stánek s ramenem?“ Napadla ho pro něho nejsvětlejší myšlenka za celej den.
„Nevím.“ Usmála se na něho a on jí pohled vrátil.

Když za oněch 55minut dorazili do města, šli nejdříve nakoupit zásoby na další cestu, která je ještě čekala a nezdála se že by se nesla v nějakém mírném a poklidném duchu. Jakmile měli všechno ze seznamu, co Hinata sepsala za pochodu, nakoupené, navrhl Naruto co jiného než zajít na ramen. Hin už po tom několika set kilometrovém pochodu pořádně vyhládlo, a tak s radostí přijala Narutovo nabídku.
Poté co se oba do sytosti najedli navrhl blonďák další ze svých nápadů. Zajít do lázní. Dívka opět neměla nic proti. Po té nepříjemné noci v lese jí odpočinek v lázních přišel docela vhod.

Blonďák si pohodlně hověl v teplé vodě a přemítal o tom co je oba dva čeká v oné hoře, do které to vlastně míří.
„Co, když jsou tam strašidla.“ Začalo ho z té myšlenky i přes teplou vodu mrazit v zádech.
„Nebo ještě hůř, co když je tam někdo, kdo nemá rád ramen??“ Napadaly ho ty nejstrašnější myšlenky.
„Pokud nemá rád ramen tak ho ukecám, a když tam budou strašidla, tak se uřvu tak, že i oni znovu umřou.“ Uklidňoval se. Následně si všiml díry v plotu, oddělujícím mužskou a ženskou část lázní.
„Co na tom Ero-senin asi viděl?!“ Nedalo mu to a pomalinku se přibližoval k otvoru. V bazéně byl zrovna sám a tak ho neměl kdo zastavit. Přišel k díře, zavřel jedno oko a druhým pozoroval co se děje na druhé straně. Uviděl pouze další oko.
„Že by zrcadlo?“ Napadla ho úplně stupidní myšlenka.
Poté se oko z ničeho nic vypařilo.
„Áááááá.“ Ozvalo se dívčino vylekání a následně obrovské *žbluňk* padající osoby do vody.
„Hinato!!“ Zvolal strachy blonďák. Poté uslyšel bublinky vycházející z podvody, výstřik tekutiny a hluboké nadechnutí.
„Ni…nic mi není!“ Začala ho Hinata přes plot uklidňovat a sama stále lapala po dechu.
„Jsi si jistá?“ Strachoval se chlapec.
„Ja…jasně!“ Ujišťovala ho dívka.

Asi za půl hodiny se oba zase sešli před budovou místních lázní. Hinata měla trochu zelenější barvu než obvykle. Naruto si toho samozřejmě všiml a tak o dívku začal mít strach.
„Vážně ti nic není?“ Zeptal se starostlivě.
„Ne…to jen ten dusnej vzduch.“ Usmála se na něho. On přikývl a vydali se na cestu. Naruto ovšem celou dobu Hin starostlivě pozoroval.

Poznámky: 

Tak další díl je na světě. Právě jsem ho celej napsal ve stavu střískanosti (23:30) Laughing out loud . Přišel sem domu a do postele se mi moc nechtělo a tak sem usedl a psal, takže případně omluvte možné úplné blbosti.
Úprava přišla druhý den, takže snad v pohodě…
A teď bych vás chtěl opět poprosit o pár řádků o tomhle díle. Opravdu moc mě od každého z vás potěší Eye-wink

4.96875
Průměr: 5 (64 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Mrs.Hyuuga-
Vložil Mrs.Hyuuga-, Út, 2011-05-17 16:43 | Ninja už: 4897 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

no to bych do hinaty neřekla Laughing out loud

OTAKUISMUS
Jejich revírem je internet.
Jejich tempo je vražedné.
Jejich nepřáteli jsou anti-otaku, Farmář hledá ženu a Ordinace v růžové zahradě.
Otaku pracují ve dne v noci.
Jejich úkolem je číst mangy a dívat se na anime.
Vyznávají OTAKUISMUS!

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2009-11-01 18:24 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

co na tom ten Ero-sennin vidí a tak se podívá a tam také oko to nemělo chybu jen t ak dál

Obrázek uživatele Nemehlo-chan
Vložil Nemehlo-chan, Pá, 2008-11-28 19:44 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

píšu komentíky jak blázen ale stejně sou furt na jedno brdo...takže ještě jednou:Pary,jsi jednička!!!!

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-09-26 14:35 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Ouu, zase hafec komentů Laughing out loud tak to si zaslouží pokráčo Smiling ale nejdříve poděkování Laughing out loud


Tak ještě jednou všem moc ARIGATOU

[img][/img]

Obrázek uživatele Siasca-chan
Vložil Siasca-chan, Út, 2008-09-23 15:05 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

jj to je super, hcem dalsi diel! vizadujem si ho-ttebayo !!!!!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-09-21 08:57 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Heh, pořád si myslíš že to nestojí za nic?!!! Eye-wink Tak se pořádně koukni na ty komentáře a počet lidí kteří to četli ty jeden pesimisto!!! Sticking out tongue Já ti to už sice psala ale co... ta Hin mě dostala!!! Laughing out loud Paráda, už abys dal další dílek!!! Smiling

Obrázek uživatele Vân
Vložil Vân, So, 2008-09-20 10:41 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 484 | Autor je: Prostý občan

Lol, dá se snad říct něco jiného?

Obrázek uživatele m134dragon
Vložil m134dragon, St, 2008-09-17 16:30 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Jak to říkaval naruto: chci přídavek. Pěkná FF jen tak dal


Sháním nějáké Military anime, za každou radu budu velmi vědčný.

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Po, 2008-09-15 20:54 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

tak to je mazec!! Laughing out loud Moc se těším na další!

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Po, 2008-09-15 16:29 | Ninja už: 5791 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

To je super takže už se aspon šmírujou oboustranně jo? No to je dobrý. Jako vždy se budu trapně opakovat, ale ty píšeš skvěle! Laughing out loud

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2008-09-15 16:12 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

To bylo hustý. Zvlášť ty lázně Smiling

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-09-15 16:07 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Jak již bylo zmíněno, v těch lázních to bylo kruté Laughing out loud
Už aby byl další díl

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-09-15 06:20 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Šmírák Hinata...ta se teda nezdá...to je vždycky uch eh Naruto-kun a teď tohle...
Nicméně to zrcadlo - Naruto je občas děsně chytrej..Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Sperme
Vložil Sperme, Ne, 2008-09-14 20:40 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

lol

What Akatsuki Member Are You?What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime and Fandom

Join The Naruto Online Multiplayer Game Naruto - Arena.com

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Ne, 2008-09-14 20:38 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

heh clovek co nema rad ramen??? tak to ma dorazilo!!!

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Dibla
Vložil Dibla, Ne, 2008-09-14 20:28 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

No teda Laughing out loud Ero-Hyuuga, to bych nečekal.
Super díl. (Je pozdě, usínám, bolí mě hlava - víc toho nevyplodím, gomen)

Vééélký návrat, těšte se!
No tak hrozný to zas nebude, bude to jen spíš pokus o návrat a obnovení své dávno zašlé a nikdy nevzniknuvší slávy Laughing out loud.

K nakouknutí Smiling moje tvorba

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Ne, 2008-09-14 20:18 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

juj tak to je haluzný Laughing out loud hinata šmírákem? co se ještě nedozvíme? Laughing out loud

Pro Adminy:
Proniňte že jsem vám přidělal práci. Vypadl mi net a tak jsem dal obnovit stránku a poslalo se to dvakrát Sad fakt se moc omlouvám

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Ne, 2008-09-14 20:08 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

takže Hinata špehovala, no pekne

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-09-14 18:26 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Hinata taková šmíračka xD prej zrcadlo.. Laughing out loud
Hm, "možné úplné blbosti se nekonají," neboj xD naopak... je to geniální xD Jen tak dál! Laughing out loud

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, Ne, 2008-09-14 18:12 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

very good

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Ne, 2008-09-14 18:09 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

hehe tak Hin nám šmíruje, jo???
je to super... dobře se to čte a těšim se na další dílek... Laughing out loud

Můj Valenth

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-09-14 17:31 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jooj no ide to skvele xD Keby Hin neomdlievala, myslím, že by im cesta ubiehala rýchlejšie Laughing out loud
Ale je to tiež chutný párik, len čo je pravda xDD
No, už som ale zvedavá na Hininu skúšku, takže netrpezlivo čakám na pokračovanie ;:)
Toto bolo naozaj dobré xD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.