manga_preview
Boruto TBV 15

Narutovo Neštěstí 01

Ahojte lidičky píšu další Fan fiction, ale tentokrát to píšeme společně s Hinatkou666, další díl vyjde u ní.

Osm lidí stálo na hradbách a čekalo co se bude dít, každý z dědiny je poznal, každý věděl co jsou zač, věděli pro co přišli a byli ochotní za to i zemřít. Ale on byl zase pověřený je nezklamat a ochraňovat je i za cenu své smrti. Sliboval to od narození a teď nastala ta chvíle ukázat jeho odhodlaní. Po čtyř hodinovém boji zbýval jen Naruto, protože poslal všechny se schovat, tak docela prohrával proti šesti lidem, i když dva zabil.
„Naruto dovol mi to, zruším pečeť a splyneme v jednu osobu, slibuji, že tě neovládnu, chci přežít a nakonec jsem zjistila, že si dost silný na to, abych se do tebe mohla převtělit.Když budeš v mé formě, vezmu si tvou mysl, takže budu vědět, kdo je přítel a kdo ne, budu hodná a tvoje nejlepší přítelkyně, staňme se jednou osobou."Řekla z jeho nitra liška.
„Liško, jestli to myslíš takhle, přijímám.Buď mou nejlepší kamarádkou a nejhodnějším Démonem." Když to dořekl, sundal si tričko a chytl se za znak na břiše.

V nemocnici ležel chlapec, byl strašně moc zraněn a u postele vedle něj seděla dívka. Chlapec se probudil, ale nic neviděl.
„Je tu někdo" potichu řekl.
„Ano sem tu já Naruto-kun."Odpoveděla dívka.
„Hinato co se stalo?"A Hinata mu začala vyprávět.
„Akatsuki napadli Konohu, ale ty jako správný Hokage jsi je zastavil, ale liška tě ovládla a i když jsi se přeměnil, choval ses úplně normálně, i při osmi ocasech, vynesl jsi Saie z bojiště.Ale po porážce Akatsuki, když jsi se vrátil do normálu, tak tě Tsunade vyšetřila a zjistila, že jsi…
"Naruto ty jsi slepý." Řekla co nejpotišej Hinata.
Narutovi se stále opakovali ty slova,.... jsi slepý...slepý.....
„Naruto?" zeptala se Hinata, nebo již začínala mít strach, že to nezvládne.
„Já…, co budu teď dělat? Přece můj sen je splněn, ale ne na tolik abych teď přestal.Já musím pokračovat a ochraňovat své nejbližší, ale copak se to dá když teď nemůžu nic vidět?Teď už nebudu jako předtím.Co říkala Tsunade?"
„Že je to beznadějný.Tvůj zrak byl poškozen uvnitř mozku a  je téměř nemožné zachránit oko i když je to jen malé poškození."
„A liška o tom věděla?"Zeptal se Naruto
„Já nevím."
„A všichni jsou v pořádku?"
„Až na Shikamara, který má zlomenou ruku."

„Aha, dobrá já se teď potřebuji prospat a pak si můžeme promluvit."
„Dobře, tak ahoj!"
„Ahoj!" Naruto zaspal a Hinata se pomalu odebrala domů. Nikdy si nemyslela, že se bude cítit jako kdyby někoho zradila. Byl k ní, tak bezohledný a odměřený. Ale asi to bylo způsobeno jeho slepotou. Zalehla do postele a zaspala. Když se probrala první jí myšlenky zalítly k Narutovi. Oblékla se a už letěla k Narutovi.Zaklepala na dveře a vstoupila.
„Ahoj Naruto!"
„Hinato? Ahoj!" odpověděl a pozřel se tím směrem, kde stále Hinata. Ta si tento pohled vychutnávala a uschovala si ho v její paměti.
„Já jsem ti donesla nějaké ovoce."
„Ovoce? Ale já ovoce nejím, zapomněla si?"
„Jo, já vím, ale možná ti to pomůže alespoň v cvičení tvého hmatu."
„Prosím?"
„No když nemáš zrak, tak musíš cvičit ostatní smysly, jako třeba hmat a taky čich. Takto, budeš vědět, co je jablko nebo hruška."
„Aha, díky, si moc hodná."
„Jak se cítíš?"
„Je to fajn, jen bych potřeboval znovu vidět věci kolo mně."
„A byl tu už někdo?"
„Ne, jsi jediná kdo tu zatím byl. Ale já to cením. Tak chceš zkusit to ovoce?" 
„No jo." Hinata vytáhla z tašky pár druhů ovoce. Postupně mu všechno ukazovala a on správně určil 9 druhů, ale pak se netrefil do pomeranče, který byl moc malý, normálně by se spletl i normální člověk, natož slepý Naruto.

Do pokoje vstoupila Tsunade.
„Ahoj Naruto!"
„Bábi, ani nevíš jak jsem rád, že jsi přišla."
„Naruto, musíš určit příštího Hokage."
„No kdo další by ním mohl být? Kdo jiný je ještě potomek Hokagů?"
„Konohamaru?"
„Ano, on je teď na řade, aby si splnil svůj sen." 
„Vím, že to teď není vhodné, ale zúčastníš se na odevzdávaní titulu? Já ti s tím pomůžu."
„Jasně, je to má povinnost. Moje poslední povinnost jako Hokage."
„Naruto, ty to zvládneš a já věřím, že se najdou lidi, který ti budou pomáhat i v těch nejhorších problémech."
„Se mnou můžeš počítat vždy."Pověděla.
"Hinato Díky."
„Dobrá, tak já půjdu. Hinato, můžeš mně jít doprovodit?"
„Ano, Tsunade-sama." Otočila se k Narutovi:
„Hned přijdu." Obě vyšli ven. „Hinato, nemohla jsem si nevšimnout tvého zájmu o Naruta."
„Já ho miluji."
„A právě proto tě chci požádat o jeho opatrovnictví."
„Prosím?"
„No, že bys mu pomáhala, ne že bys ho hlídala, ale jako kdybys byla jeho oči. Já to domluvím i s tvým otcem. A nebudeš chodit na mise, nemusíš dělat vůbec nic jen se starat o Naruta, aby mu nic nechybělo."
„Já chci, já se budu o Naruta starat, protože je to něco jako můj tajný sen. Ani nevíte jakou radost jste mi udělala. Děkuji Vám."
„Nemáš zač, jen jdi a postarej se o něj, ostatní nech na mně."

Když se asi po týdnu uzdravil, chtěl jít domů, ale nevěděl kudy. A zase z jeho nitra:
„Naruto můžu ti pomoct dám ti mé smysly, zlepší se ti sluch a čich a znám techniku co dokáže tvé oči spravit, ale potřebuješ k tomu někoho s Byakuganem. Znám strašně složitou techniku kdy se uzdravují tkáně a vzrůstá maximální zásoba Chakry." Ale v tom ho něco vyrušilo, někdo ho chytl za ruku. Byla to Hinata a byla jako rajče.
„Naruto-kun dovedu tě domů." i když Naruto věděl, že Hinata mu to říká potichu, připadalo mu to jako kdyby mu zařvala do ucha. Naruto si jen vzpomněl na lišku a bylo mu to jasné. Aha to jsou ty smysly, a náhle ucítil krásnou vůni. Jen si pomyslel, to asi Hinata.
„Hinato, krásně voníš!" řekl vesele, ale v tom jako by mu něco řeklo, že Hinata padá, zachytil ji a přenesl sebe i Hinatu k jemu domů.
„Už umím i přenášejí techniku, děkuji ti lištičko." liška jen zívla a mávla tlapou. Naruto ji nechtěl budit, tak ji položil na postel a lehl si vedle ní i s obvazem na očích. 

4.833335
Průměr: 4.8 (48 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Po, 2018-01-01 23:21 | Ninja už: 2568 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Výborne to bude zaujímavá poviedka

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Po, 2013-01-28 00:07 | Ninja už: 6116 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

Krásny začiatok. Len v dialógu som sa viac menej trochu strácal. Nápad to je dobrý seriál som zvedavý čo s toho nakoniec vykuzlite.

Obrázek uživatele Kada-sensei
Vložil Kada-sensei, Po, 2008-12-22 21:34 | Ninja už: 5985 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

Asi to je otravný ale ... jak ji mohl odnýst k domu když neviděl ???

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Pá, 2009-01-09 16:22 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

ale on ju neodniesol on ju preniesol pomocou jutsu.

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Pá, 2008-10-17 15:55 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Ďakujeme za komentiky, dufame, že ostanete s nami až do konca heh

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2008-10-16 20:18 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Juj, to je dobře napsaný. Jen tak dál...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, So, 2008-09-27 08:29 | Ninja už: 6097 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

takže to je serii? juj to je fakt moc pěkný Laughing out loud

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Čt, 2008-09-25 22:40 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Začíná to krásně Smiling Navíc mám slabost pro hodnou lištičku

Obrázek uživatele U-zu-ma-ki Naruto
Vložil U-zu-ma-ki Naruto, Čt, 2008-09-25 17:39 | Ninja už: 6248 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

je to paráda Laughing out loud

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, St, 2008-09-24 20:50 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

hezky len mi je chudacka naruta luto...ale mam take tusenie ze ten zrak sa mu raz este vrati Smiling