manga_preview
Boruto TBV 09

Psanec 14 - Nečekán?? Jak kým!

„Napadá tě něco Shikamaru?“ Podívala se na něho smutnými kukadly Hinata.
„Neruš.“ Odbil jí Shiky a snažil se takhle pozdě v noci, v časové tísni něco vymyslet.
„Jsme tu jako krysy v pasti.“ Podotkl Gai a bezmocně se rozhlížel okolo.
„Ummm.“ Zabrblal Shikamaru. „Je to značně problematické… Vedou sem dva vchody.“
„Tak nad čím přemýšlíme?? Rychle odsuď!“ Vyhrkl jediný přeživší muž z konohy, jenž nebyl shinobi.
„Jeden z nich museli objevit! A pokud je to ten, jenž vede přes stoky, pak určitě poslal Danzo pár jednotek na místo, kde ztratili z dohledu Hinatu.“ Pokračoval v přemítání nahlas.
„Jakou máme naději na přežití??“ Zeptala se odhodlaně TenTen.
„Mizivé.“ Zakroutil hlavou.
„Ale! Musí být přeci nějaká naděje!!“ Vykřikla Shizune.
„Má pravdu, jsme tu dost dobří ninjové!!“ Zazářili Gaiovi oči.
„Síla mládí zvítězí!!“ Přidal se Lee.
„Není to snad jenom o počtu ne?!“ Řekl Kiba a ušklíbl se na akamara.
„Neji, Hinato, pohlídejte každý Byakuganem jeden vchod, ať víme odkaď přijde útok.“ Přikázal jim Shikamaru
„Byakugan!“ Zařvali oba naráz a každý začal zkoumat jedny dveře.
„Už jsou tady!“ Oznámil v rychlosti Neji.
„Gai pomož mi s tím!“ Zařval Shikamaru a společně s Gaiem zaklínil dveře stolem.
„To dlouho nevydrží.“ Zamračila se Shizune.
„Jak to vypadá u tebe??“ Otočil se Shika na Hin.
„Měl si pravdu, čekají tam.“ Řekla smutně.
„Sakra…Tady pomůže snad už jen boží zázrak!“ Zabědoval Shikamaru.
Náhle se ozvalo hlasité bouchání na dveře.
„Otevřete a slibujeme že vaše smrt bude rychlá a bezbolestná!!“ Ozval se mužský hlas.
„Sakra, Neji, kolik jih je ??“ Hodil Shikamaru výzvědný pohled.
„40 ne 50.“ Odpověděl Neji.
„OK. Naváděj mě.“ Pokývl na Nejiho a začal dělat pečetě, přičemž se otočil k dveřím zády.
„Co chceš dělat?“ Vyjekla udiveně Ino.
„Pokusím se jich odklidit co nejvíce.“ Ukázal na myš běžící okolo. Zaměřil na ní svůj stín a donutil jí přijít až k sobě, sehnul se k ní. Poté jí začal navigovat malou škvírou ve dveřích ven k partě vojáků.
„Neji?“
„Ještě tak 2 metry.“
„Gai, Lee…nebo raději všichni, zapřete se o stůl.“
„Nechápu to.“ Zakroutila hlavou Tenten ale uposlechla jeho slova a všichni se zapřeli o stůl.
„Teď to bude ostrý.“ Setřel si Shiky pot z čela a opět složil ruce v pečeť.
„Katsu!!“ Zaječel. Poté bylo slyšet řvaní vojáků a sypání se stropu.
„Co…co se stalo??“ Vykoktla Shizune úlekem.
„Shikamaru mezi ně poslal myš s výbušným lístkem. Deset jich to zabilo, pět zranilo. Vchod sem byl zasypán.“ Informoval Neji.
„Na chvíli jsme snad mimo ohrožení.“ Oddychl si Gai.
„To…to bylo úžasné.“ Usmála se na Shikamaru Hinata.
„Kolik si myslíte že nám to přidá času??“ Nadhodil Lee otázku.
„Možná den, než objeví druhý vchod a my budeme muset stejně bojovat.“ Popřemýšlel hlavní stratég povstalců.
„Pořád je to ještě výhoda pro nás. Přišli o moment překvapení.“ Pousmál se Neji.
„Áááááá.“ Ozvalo se mírné zařvání přes zdi a hordu kamenů, jenž zavalili strop.
„Co…co se tam děje?“ Ulekla se Ino. Shikamaru nemusel ani Nejimu dát pokyn.
„Nějaký chlapec, 50x naklonovaný zabíjí vojáky…“ Nevěřil Neji vlastním očím.
„Počkej…jak zabíjí??“ Vykulila oči Shizune a Kurenai zároveň.
„Hromadným rasenganem namířeným přímo do tváře protivníka, nechutný ale účinný.“ Ušklíbl se Neji.
„Mí…míří si to přímo sem.“ Upozornila Hin.
„Myslíte že se sem dostane.“ Ulekla se Tenten.
„Pomocí klonů teď odhazuje kameny jeden za druhým.“
„To je otrava takhle v noci.“ Zamračil se Shiky.
„Už je skoro tady, připravte se!“ Zařval Neji a dveře se rozrazili. Hnědovlasý chlapec se na všechny připravené bojovníky usmíval od ucha k uchu. Byl celý od krve, ale né od vlastní.
„Omlouvám se že sem vás do toho dostal.“ Sklopil smutně hlavu.
„Kdo…kdo jsi??“ Ucukla se Hin. Chlapec se zamyslel.
„Kai!“ Vykřikl a po rozplynutí dýmu se před nimi zjevil Naruto ve starých otrhaných šatech, které ukradl někde na místních farmách.
„Na…naruto.“ Vyjekli úžasem všichni.
„Omlouvám se.“ Zopakoval a ohlídl se za sebe. „Vím že rasenganem do hlavy to nebylo fér, ale zoufalá doba si žádá zoufalé činny.“ Zesmutnil.
„Netrap se tím.“ Chytl ho za rameno Shikamaru.
„Nebyli dobří.“ Podpořil ho i Neji.
„Nezáleží jak byly dobří nebo ne, dokud bude někdo jako Danzo, kdo dokáže další a další zblbnout.“ Zakroutil Naruto hlavou.
„Máš pravdu, ale nevzdávej se.“ Mrkl na něho Gai.
„No, a jak teď odtud??“ Ozvala se Kurenai.
„Musíme vás dostat do písečný, za Kakashim, Yamatem a Sakurou.“ Zamyslel se Naruto.
„Oni žijí?“ Vykulili všichni oči.
„Snad si nemyslíte že bych jim něco udělal.“ Udělal na chvíli Naruto uraženého, ale poté se mírně pousmál.
„Co to máš s rukou.“ Všimla si jako první Ino jeho amputovaného prstu.
„Ten mi Gaara urval a poslal Danzoovi. Důkaz že jsem po smrti. On má za to že jsem, ale občany Konohy mnou straší.“ Zamračil se Naruto.
„Takže všechno co nám o tobě napovídal byla lež?“ Chtěla se Shizune ujistit.
„Krom toho že sem zabil Sakuru a zbytek týmu. Nemá ani páru že žijí.“ Přikývl.
„Dobře, ale jak tedy odtud??“ Ozvala se opět Kurenai. Naruto se ohlédl na tmavou uličku za nimi. Pomalinku se přibližoval ke svým obětem.
„V přestrojení za Root. Problém ale bude z maskami.“ Podíval se na střípky na zemi a kousky mozků na zdech kanálu.
„Shikamaru, nemá náhodou lepidlo.“ Hodil na něho tázavý pohled.
„Ne.“ Zakroutil hlavou.
„Já mám smůlu ze stromů.“ Ozvala se Ino a všichni se na ní otočili. „Používá se k zalepení ran.“ Ušklíbla se.
„Snad to bude stačit a několik těch masek dáme dohromady.“ Pokývl Shikamaru na Naruto.

Poznámky: 

Tak další díl je na světě. Chtěl sem ho napsat už v sobotu, ale vůbec sem neměl inspiraci a když sem se konečně odhodlal, tak mi nešel net. Snad se líbilo Smiling

4.923075
Průměr: 4.9 (65 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2021-03-23 11:18 | Ninja už: 4199 dní, Příspěvků: 5850 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise pro V: Teda... rasenganem do hlavy... to je masakr Sad Kam já to vlezla, čekala jsem srdceryvné dramátko, a on krvák s kousky mozku přilepenými na stěnu... Ale jo, těším se na další dílek Laughing out loud

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Čt, 2008-10-16 15:26 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

supeeeeeer!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, St, 2008-10-15 21:03 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

mozky po zdi? Shocked oj, taková hromadná likvidace Smiling
chudák Shiki, všechno to musí oddřít sám, tohle je upa skvělá série!

Obrázek uživatele Elerdir
Vložil Elerdir, St, 2008-10-15 07:28 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

kdy bude další díl? už se nemohu dočkat

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, St, 2008-10-08 18:49 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Vyborny dilek,to bylo fakt drsny rasenganem do tvare ale jak to bylo receno uciny.

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Út, 2008-10-07 22:38 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

dobrýý jen tak dál už se těším na další díl Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-09-29 23:31 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

sorafay: Já taky, snad mě něco napadne Laughing out loud Naruto, byly s tím jeho vstupem na jeviště dvě možnosti, zvolil sem tuhle.
Anny-chan: díky
Michiko Lissa: hele, abys mě o tom nedonutila napsat Laughing out loud
Krian: opět díky Smiling
jobek: proč myslíš že novej ?? Smiling
Tomon: říká se že zdání klame Laughing out loud doufám že tady to neplatí Laughing out loud
Rika: stane se Sticking out tongue Hmm myš ?? Laughing out loud pokud to byl nějakej Hidanovo příbuznej, tak je v pohodě Eye-wink
love_kakashi: to raději neřikej ve škole Sticking out tongue
bishee: neviděl sem, ale mrknu na to Eye-wink až budou pořádný ripy Laughing out loud
Aniqua: díky, já na další komenty Smiling
nettiex:rasengan?? kdepak Laughing out loud ty budeš mít pomalejší smrt Sticking out tongue
Řikam, Hidanovo příbuznej Laughing out loud
San: nenudí, kdepak Sticking out tongue věřte\nevěřte Sticking out tongue ale tohle je FIKCE Laughing out loud

Tak všem věrným moooc ARIGATOU

[img][/img]

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-09-28 10:39 | Ninja už: 19847 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Chudák myš!!! Sticking out tongue Teda, nevěřila bych že se u toho budu smát!!! Laughing out loud Vážně parádní práce!!! Eye-wink No, vím že tě to už nudí, ale těším se na další díl!!! Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-09-24 20:07 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

net je zákeřná věc xD *snaží se zamlžit, že už ZASE čte pozdě...* jen doufám, že já Rasenganem do hlavy nedostanu xD
Je to skvělý...
Btw - myška mě taky zajímá xD ochránce přirody na tebe! xD

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, St, 2008-09-24 19:03 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Skvele naozaj super uz sa tesim na dalsi dielik:D

Obrázek uživatele bishee
Vložil bishee, St, 2008-09-24 17:21 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

ta mys mi pripomela wanted:) jinak super dil a hlavne shika:)

Přátele si drž blízko, ale nepřátele jěště blíž.
With Great Power comes Great Responsibility.

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Út, 2008-09-23 22:54 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

huh xD proste super, super, SUPEER! xD
nemam slov.. Smiling

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-09-23 21:48 | Ninja už: 6004 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Omj...jak můžeš napsat zabylo Párátko? xDD Nechutné...
Tys je všechny zabil! Technický dotaz - ta myš asi nepřežila co? xD
Ale jo..kromě toho zabylo, je to hustej díl xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-09-23 21:36 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Úžasný díl, vlastně se mi to zdá čím dál lepší Smiling

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Út, 2008-09-23 20:35 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

juj fakt dost dobrý.....novej druh lepidla Laughing out loud

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, Út, 2008-09-23 19:59 | Ninja už: 5849 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

TV Bijuu good

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Út, 2008-09-23 19:59 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

hezounký pary! Kakashi YES jako by něco od tebe mohlo bejt blbý.. no.. to už si dřív Shizune vezme Deidaru Kakashi YES

Obrázek uživatele Izayoi
Vložil Izayoi, Út, 2008-09-23 19:15 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Skvělé jako vždy Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-09-23 19:02 | Ninja už: 6045 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jasné, že sa to páčilo a mooc Smiling
Naruto im pekne pomohol, v tej správnej chvíli Laughing out loud
Už som veľmi zvedavá, čo si si na nich prichystal, prichystáš ďalej xD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.