manga_preview
Boruto TBV 08

Páni Bijuů 9

,,Nejprve budu muset pohltit jeho duši.‘‘ řekla dívka z klanu Desu.
,,Musím vás požádat aby jste se všichni otočili a za žádnou cenu se nedívejte dokud vám neřeknu.‘‘
,,Co budete dělat?‘‘ zeptala se Tsunade.
,,Prosím, teď se hlavně nedívejte. Stalo by se něco hrozného.‘‘ odpověděla nervozně dívka.
Po tom co se všichni otočili bylo slyšet jak si dívka sundává masku a pokládá ji na stůl. Kromě masky si sundala i další kusy prádla, ale Tsunade nezjistila co, protože to nešlo rozeznat. Pak bylo jen ticho. Ticho bylo dlouhou dobu, všichni otočení už ztráceli nervy a chtěli vidět co se děje. Když už se chtěli otočit slyšeli, jak si dívka bere ze stolu masku. A dává jím svolení se otočit. Nyní Tsunade zjistila co si kapitánka klanu Desu sundala. Byli to její černé rukavice, které ukrývali ruce s neobvyklími znaky na kloubech a dlaních.
,,Teď vyléčíme tělo. Na to budeme potřebovat veškerou možnou pomoc.‘‘ v tuto chvíli pokládala Jomei svou pravou ruku na kunai. Okolo ní se postavili ostatní: Tsunade, Sakura a další tři lékařští ninjové.
,,Uzdravovat musíte všichni začít ve stejný okamžik a až vám řeknu. Připravte se prosím.‘‘ soutředěně mluvila Jomei.
,,Tři, dva, jedna, teď!!'' vykřikla. Všichni okamžitě léčili mrtvé tělo, ale Jomei stále kunai nevytáhla. Držela mrtvé těla v tomto jediném bodě jako by zrovna tento bod byl středem vesmíru. Po dlouhých pěti minutách začala Jomei kunai pomalu vytahovat a až po celé hodině byl kunai úplně venku. ,,Už jen maličkost.‘‘ řekla Jomei, když si všichni oddychli po hodinovém léčení mrtvého těla. ,,Prosím otočte se všichni zády. Budu mu do těla navracet jeho duši.‘‘
Postup byl stejný jako poprvé. Všichni se otočili a Jomei si sundala masku, ale tentokrát....
Tentokrát bylo něco cítit ve vzduchu. Vzduch byl těžký a díky tomu dávalo Sakuře zabrat i obyčejné dýchání. Již po třech minutách myslela že má halucinace z nedostatku vzduchu, když viděla modré, velmi slabé vlny světel. Dokonce ji napadlo se otočit aby se přesvědčila, ale rozmyslela si to, když ji po zádech přejel mráz.
Z úst mrtvého byl slyšet křik a sténání.
,,Už. Pomožte mi ho uzdravit!‘‘ zavolala Jomei ostatní.
Teď před nimi ležel živí ninja. Ninja, kteý ještě před chvílí byl mrtví měl teď znovu v hrudi díru po kunai a k tomu sténal bolestí.
,,Rychle!‘‘ povzbuzovala je Jomei.
Teď už k ninjovi přistoupila jen Tsunade, ta jediná nebyla v šoku z celého procesu, který se odehrával. O chvíli později se k ní přidali i ostatní, ale byl na nich vidět strach. Po dlouhém léčení a úplném zacelení rány Dyiraia usnul a spal ještě další tři dny.
,,Děkuji vám. Moc vám děkuji.‘‘ byly poslední slova, které slyšeli lékaři z úst Jomei. Po té se zhroutila na zem.
,,Co se stalo!‘‘ křičela Tsunade: ,,Co s ní je?‘‘
Do sálu vpadli členové klanu Desu:
,,Co se stalo?‘‘ křičeli.
,,Koukněte.‘‘ ukázal Hirotsuki na Dyiraiu.
‚,Tak se ji to povedlo.‘‘ spustil Hirotsuki.
,,Teď už bude vše v pořádku.‘‘ vzal Jomeino bezvládné tělo a zašeptal ji: ,,Děkuji, kapitánko.‘‘
Už se chystal k odchodu, když se ho Tsunade zeptala, zda je živá.
,,Jistě že je, Pátá. Jen teď musí získat zpět kontrolu nad svým tělem a bude vše zase v pořádku.‘‘ odpověděl odcházející Hirotsuki.
,,A kam ji nesete? Tady ji můžeme pomoct.‘‘ volala na něj, ale ten ji už neslyšel.
,,Nese ji na hřbitov.‘‘ odpověděl Macuo.
,,Ale vždyť říkal, že bude v pořádku?‘‘ opáčila Sakura.
,,Ano, to bude v každém případě, ale hřbitov je pro ní místo, kde to pro ni bude snažší.‘‘ odpověděl Macuo.
,,Je to něco jako obřadní místo. Vše zde probíhá snadněji. A ona se tam mnohem rychleji uzdraví.‘‘ pokračoval za něj ve vysvětlování Murasaki.

4.882355
Průměr: 4.9 (17 hlasů)

Kategorie: