manga_preview
Boruto TBV 09

Už je to půl roku...

Aby jste se v tom vyznali xD – jedná se o šest různých krátkých útržků… moje nápady na různé jednorázovky, které jsem nakonec dala dohromady v jedné…

Tak už je to půl roku…
Ale neřekli byste to, co? Že ten čas tak letí…
Vlastně je to není dávno, co jsem byl ještě malej kluk… malý uřvaný dítě, vždycky ten nejhlasitější – aby mě nepřeslechli, když už mě přehlíželi…
Ale tohle už všechno víte, není třeba stále opakovat. Víte, jak to bylo… jak moc dlouhou cestu jsem musel ujít, abych se dostal tam, kde jsem. A jakou ještě budu muset jít, abych se dostal… kam? Prostě dál… protože já se přece nikdy nevzdám!
Jasně, že ne… nebudu lhát, život není lehkej… můj teda rozhodně není.
Vlastně je to divný, když se tak otočím zpátky… nejdřív jsem myslel, že není nic těžšího, když na všechno sám, nikoho nemáte… ale ne, mnohem těžší je, když někoho máte, a milujete ho. Ale když on to jaksi nevidí…
Ale dost stýskání… minulost je prostě minulost!
A když už je o ní řeč… přesně před půl rokem jsem konečně splnil svůj dávnej sen!
Jakej? Ale, to vám určitě došlo… jasně, že jsem se stal Hokagem. Rokudaime. Rokudaime Hokage.
Zní to skvěle, co?
Jasně, že vy jste to dávno věděli, že to dokážu… a já taky. Proč? Protože že jsem chtěl. Protože jsem věřil, že to dokážu. Protože chci chránit svoje blízký. Těch důvodů je hodně, ale já bohužel už nemám čas – jdu se Sakura-chan na návštěvu k našemu rodinnýmu příteli Sasukemu… konečně si udělal čas, však bylo na čase… jasně, je to velitel vojenský policie, ale stejně…
Nikdy se nevzdávejte, lidi, a taky to dokážete… a pak…po tý dřině… Bude to skvělý, to vám slibuju, dattebayo! Život bude skvělý!“

„Bude skvělý!“
„Právě dostal jméno a ty už vyjmenováváš jeho vlastnosti…“
„A odvážný… silný! On bude to vyvolené dítě!“ vykřikl spokojeně Minato.
Kushina se zasmála. „Nechceš toho trochu moc?“
„Bude přece po mě,“ odpověděl sebevědomě její manžel.
„Aha… nepořádný, s neschopností aspoň jednou na večeři včas… v hlavě jen dobrodružství a trénink… no, to se mám teda na co těšit,“ rýpla si Kushina.
„Kushina-chan… ty mi taky musíš zkazit každou radost!“ okřikl ji škádlivě Minato.
Oba se zasmáli, ale pak mladá žena zvážněla. „Přesto… ještě se ani nenarodil, a už z něj chceš mít prvotřídního shinobiho… třeba ani nebude chtít být ninjou,“ nadhodila.
„Bude,“ prohlásil s neochvějnou jistotou Minato. „Stejně jako ty a já… má to v krvi.“ Pohlédl z okna, kde byla vidět malá, mizející postavička Jirayiy. „A bude mít dobrého učitele…“
Usmála se a lehce si pohladila rostoucí bříško.
„Slyšíš, Naruto-chan,“ zašeptala. „Jednou budeš hrdina…“
„To zní jako by to byl jeho osud,“ usmála se.
„Blbost, Osud neexistuje,“ řekl Minato. „I když…“ zamyslel se. „Kdo ví…“

Osud neexistuje…
Je to jen klam, pro ty slabé… lež, ve které žil tolik let…
Ale už je to pryč… už ano.
„Neji-san?“ ozvalo se vedle něj.
Kývl mladé ženě na pozdrav.
„Já… chtěla jsem i pogratulovat… přijali tě k ANBU… to je úspěch…“ řekla s předstíraným nadšení.
Osud… předem určený život… život v kleci…
„Arigatoo,“ odpověděl.
Žádná svoboda… a věčná samota… vždy´t – byl jen vězeň… jaké by mohl mít přátele? A ženu? Co by jí asi tak nabídl? Svou druhořadost?
Mlčela. I on.
Stáli v tichu, uprostřed noci, nedaleko velkého stromu, plného svěže zelených listí. Svobodných, napadlo ho nesmyslně.
„Víš, Neji-san… já… chtěla bych… chci ti něco říct,“ vysypala ze sebe TenTen rychle, jako by se bála, že jinak nikdy nenajde odvahu.
„Ano?“
„My… známe se… známe se už dlouho, a tak…“
„Hai… už léta jsme,“ viděl, jak lehce zčervenala, „nejlepší přátelé… ty a Lee…“ nadechl se. Musím to říct, pomyslel si. Promiň… „jste jako mí sourozenci…“
Zbledla. Jenže tohle jsem nechtěla slyšet , napadlo ji. „Jo… vždy´t…“ zakoktala se. „Ty jsi taky já můj přítel… a já… já už musím jít!“ rychlými kroky se začala vzdalovat pryč.
Díval se za ní. Dávno nejsi jen kamarádka, pomyslel si.
Ale takhle je to lepší… protože jsem, kdo jsem.
A kdo vlastně vlastně jsem? Napadlo ho.
Z nedalekého křoví vyletěl pták a rozletěl se pryč.
Zvláštní, pomyslel si. Teď v noci… měl by přece spát… měl by… musí…
Je svobodný… nemusí nic.
Zadíval se na to místo, odkud vyletěl.
Jsem jako on, přemítal. Mám křídla, svobodu… tak proč nevyletíš, zeptal se sám sebe. Tak je noc, no a?

„Počkej, Ten Ten!“
„Nechoď!“

„Nechoď…!“
Nechoď… marné, pomyslela si. Už jsi dávno pryč.
Je to jen moje chyba… že zemřel.
Na pohled mladá žena sevřela v ruce desítky let starou fotografii. Z ní se na ni usmíval bělovlasý, asi dvanáctiletý chlapec, ona sama - malá blondýnka s dvěma culíčky, a bledý chlapec se špičatým nosem.
Nechoď… ironie, pomyslela si. Stejně jsi pryč, tak proč se namáhat…
Popadla láhev ležící na stole a přihnula si. Totéž gesto ještě několikrát zopakovala.
„Jirayia-kun… takhle jsem ti nikdy neřekla,“ zasmála se. „Jirayia…“ znovu se napila. Alkohol a prý že není lék… ale skvělý sedativum, pomyslela si. „Jo, Jir…jiy… Jirayia… vlastně je to ironie… každej, koho mám ráda, zemře… asi nosím smůlu,“ uchechtla se. „Jako ten přívěsek..“ sáhla si ke krku, ale nic tam nenahmatala. „no jo… vždy´t on už je vlastně pryč… tak teď bude nosit smrt někomu jinému… Ale komu?“ zavzpomínala. Komu že ho dala?
„Naruto.. no jasně, Jirayia-kun, tvůj žák… i on zemře kvůli mně… zemře, jako ty, Nawaki a Dan… všichni mi umřeli…“ znovu naklonila láhev. Sebelítost? Jsi přece shinobi, Tsunade, pomyslela si, ti lítost neznají…
A smutek… smutek taky ne…
Otevřela okno a nadechla se čerstvého vzduchu. „Shinobi se nelitují,“ šeptla. Náhle se cítila o něco střizlivěji.
„Shinobi totiž nemají city… Blbost… proč jsem tě teda milovala!? Je snad i to jenom moje chyba!!?“

„Je snad i to jenom moje chyba!!?“
„Jsem slabá… moc slabá. Neumím bojovat, jsem jenom… malá holka.
Všechno je moje vina!
Že je táta tak nepříjemný… že je moje sestra lepší než já… že mě on nemá rád… za všechno můžu já ?!“
Devítileté tmavovlasé děvče stálo u vody a hlasitě plakalo.
„Možná… možná by bylo lepší se zabít,“ napadlo ji. Namočila si prst ve vodě a pozoroval kruhy, jak se ztrácejí… Takhle… takhle by se ztratila i ona…
„Malá, rozmazlená holka,“ ozvalo se za ní znuděným hlasem.
Lekla se. „Co ty o mně víš?“ zavřískla.
Sasuke si ji přejel pohrdavým pohledem. „Malá pitomá holka, co umí jenom fňukat. To mi stačí.“
„Já nic takového nejsem! Já… já…“
„Ty se chceš zabít pro takový nesmysl jako je tvoje vlastní neschopnost. Nemyslíš při tom na svou rodinu, svoje přátele… jsi jen obyčejný sobec. Nevíš, jaké to je, přijít o všechno,“ prsknul a rychle odešel. Snad nechtěl, aby viděla, že začínající déšť není to jediné, proč mu vlhnou tváře…
„Já… ale…“ byla zmatená.
Sobec… jenže on neví…
Vlastně, on ví… zastyděla se. Vždyť její malá sestra, její bratranec… nechala by je tu?
Možná… možná má ten kluk pravdu… možná…

Možná…
Možná, že to mělo být jinak… my neměli zemřít…
My, ti, které vy nazýváte hrdiny.
My, padlí přátelé… konečně mrtví nepřátelé, staří známí, synové, dcery, otcové, sestry, bratři, matky… ale je to tak, jsme mrtví…
Možná to mělo být jinak… zemřeli jsme se slzami, ale se ctí… při ochraně toho nejcennějšího – vás.
Ne, nelitujte nás… litujte živé, a pomáhejte jim. Tak se nám přece nejlíp odvděčíte.
Být hrdinou neznamená být ochoten a rád zemřít za svou věc. Být hrdinou znamená dokázat zemřít za svou věc…
Hodně jsme ztratili – někteří z nás nikdy nevezmou do náručí své děti, někteří už nikdy neřeknou svým milovaným, že je milují, jiní… je toho zkrátka dost.
Ale ne, co jsme řekli – neplačte už! Žijte!
Žijte život, který jsme vám dali, a nepromarněte ho… to by byla hloupost.
Pište svůj vlastní příběh, kráčejte svou cestou ninji…
Žijte...!

Poznámky: 

Šest částí… … začínáme Narutem, kterému se splnil sen… pak MinaKushi, a jejich radost ze syna… následuje Neji a jeho uvědomění, že už není pták v kleci… chudák Tsunade a její ztráta… Hinata a Sasuke – vidíte, i on může mít jednou pravdu xD, a nakonec, nakonec ta, o hrdinech…
Každá za jeden měsíc mého „spisovatelského“ pobytu na konoze… Jo, lidičky, včera to byl přesně půlrok, co jsem 17. 3. 2008 dala na konohu první díl své první povídky xD
Děkuju moc všem za to, že jste to se mnou vydrželi… Ani nevíte jak moc to pro mě znamená, znamenalo a vždycky bude znamenat. Děkuju… a budu to opakovat klidně tisíckrát 
Hm… původně jsme se tady chtěla dost rozepsat, ale nakonec jsem to zavrhla… to si nechám až na svoje roční narozeniny xD

Děkuju vám všem moc! Vy, čtenáři, jste to, proč píšu… každičký z vás, který mi kdy napsal komentář, který mě podporoval… mi tak neuvěřitelně dost pomohl…

Arigatou!!!, nettiex

4.833335
Průměr: 4.8 (30 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Po, 2011-10-24 21:26 | Ninja už: 5657 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Tak si pročítám všechny tvoje ff a říkám si, že bych aspoň některé mohla okomentovat. Vlastně bych měla okomentovat všechny; jenomže na to nemiám dost nápadů Neměla bych co psát. A proč jsem si teda vybrala tuhle? Nevím. Asi protože každá z těch částí se mi líbila. Každá byla o něčem, co jsem dokázala vnímat neuvěřitelně silně. Což mě samotnou dost překvapilo. Vlatně jsem si myslela, že když se bude ff z několika částí, tak to tak vnímat nebudu. Ale vnímala jsem. Možná za to částečně mohla ta propojenost.
Částečně propojenost, ale z té největší části to umění psát, které máš... Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Katsumi07
Vložil Katsumi07, So, 2011-08-27 13:49 | Ninja už: 4677 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Oh... To je krásné a zároveň tak zvláštně srdcervoucí... Miluji tvé povídky, obzvlášť tuhle.

Obrázek uživatele Izumi Hitari
Vložil Izumi Hitari, Ne, 2008-11-16 12:27 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

to bylo dooooooooooooooooooooooooooobreeeeeeeeeeeeeeeeee

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Ne, 2008-09-28 11:04 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Juuujky! Nett, tohle je proste neuzasnejsi!!! Pani, rikala jsem si, ze kdyz je to tak dlouhe, prectu si jen jednu cast a potom za chvilku dalsi a dalsi... no, ale... kdyz jsem se zacetla do prvniho dilu, at jsem chtela nebo ne, musela jsem pokracovat a tak jsem to cele precetla raz dva! Tak mooc me to zaujalo, protoze je to tak nadherne! A nad kazdym dilkem jsem si pekne zapremyslela... Proste pises vazne senzacne! Bravo! Tohle se ti vic nez povedlo! Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-09-21 15:39 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Děkuju moc!!!

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Ne, 2008-09-21 13:47 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

nettie... já, já se moc omlouvám, že to čtu až teď... je mi to moc líto, protože kdybych věděla, co je tohle za nádhernou povídku, měla bys tu můj koment hned jako první... a já se ti opět strašně moc omlouvám... je to tak krásný, nádherný a skvělý... já před tebou smekám a poníženě utíkám... tohle dílko vážně stálo za přečtní, Dattebayo!! Smiling

Můj Valenth

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-09-21 13:32 | Ninja už: 19840 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Safra... mě snad odrbou!!! Sad nettie to je... eeeh... proč mi tohle děláš?!!! xDDD To je strašný, to snad není možný tohle... zase nevím co napsat!!! Puzzled Já se z tebe vážně pominu, ale to už doslova a do písmene!!! Laughing out loud *nááádech* Tak fajn... *výýýdech* to bylo famózní!!!!!!! Shocked Galaktický, megální, ženiální, neuvěřitelný, grandiózní (A helemese už to jde!!! Sticking out tongue) já sem snad nacpu všechny pochvaly který znám!!! Eye-wink Tuhle FF nikdo nepřekoná po další měsíc, na to vsadím svoje brejle!!! Sticking out tongue Ale ne, vážně, já nekecám!!! Laughing out loud Nadpozemský dílo, fakt!!!!!!! Smiling

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Ne, 2008-09-21 09:30 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

O môj osud. Laughing out loud
Toto bolo naprosto dokonalé Smiling Smiling
Ja-Ja neviem čo mám viac povedať
Všetky časti si napísala perfektne ...
Proste božie Kakashi YES

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, So, 2008-09-20 22:17 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

boozee.. tak tohle je nadhera nadherna (xD)..
uplne zajimava forma..6 pribehu.. kazdy pribeh je osobity a kazdy je sam o sobe zajimavy.. dohromady je to neco uchvatneho.. takove mile, zlate.. Smiling

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, So, 2008-09-20 22:11 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Ráda bych ti napsala nějaký dostatečně kreativní komentář, jež by úplně vystihl můj obdiv k tvému psaní, jak stylu tak žnru a smyslu slov... Jenže, ve večerních hodinách(a většinou i v jinýchXD) mě nikdy nenapadají správná slova... Každopádně, jsem moc ráda, že jsem na tvá dílka narazila, protože jsou skvělá a nádherná. Vždycky mi něco dají... Eye-wink
PS: DOufám, že budeš s psním dlooouho pokračovat, vždy se těším na tvá dílka Eye-wink Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-09-19 21:59 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Arigatou gozaimashta!

Za těch šest komentářů... děkuju moc Smiling (hodnocení si moc nevšímám, je mi líto... ono, je to milé, moc milé, ale moc mi to neřekne... Sad ale přesto za ně děkuju xD alespoň vím, kolik lidí si to přečetlo... arigatou x)

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-09-19 20:18 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Milá nett, chtěla bych asi dvě věci. Asi ... Protože já se vždycky rozkecám a z těch dvou se stane padesát a - No vidíš. A zase xD Ale půjdu rovnou k věci ...
Tahle povídka. Je úžasná ... Jako vždycky, tohle slovo mě prostě donutíš napsat. Chci se tvým větám tady bránit, ale prsty mi kvůli nim automaticky na klávesnici vyťukají samý superlativy a pozitiva ... Protože to jinak nejde Smiling Špičková, krásná povídka. Úžasná a citilivá ... Procítěná ...
Všechny části jsou nádherný. (Nejvíc se mi samozřejmě líbila MinaKushi xD) ... Všechny jsou dokonalý ...
A ... Chtěla bych ti poděkovat, že sem vůbec píšeš. Chtěla bych ti vyjádřit svůj vděk, protože ve svých fanfikcích jsi toho vždycky řekla hodně ... A vždycky jsem nadšeně klikala na novou jenorázovku nebo cokoliv, protože jsem věděla, že když to napsala Nettiex, určitě to bude úžasný. Za ten půl rok jste se, slečno, vyšplhala na jednu z pár mých osobních špiček. Za ten půlrok jste se, slečno spisovatelko, neuvěřitelně zlepšila, pořád se zlepšujete ... Za ten půlrok, jsem moc ráda. A doufám, že i za další půlrok sem nějakou výroční FF přidáš, protože ty prostě neskončíš ... (Haló? nesmíš! xDDD Ok, dobře, žádná nepodařená manipulace xD)
Nettie ... Prostě ... Piš, protože každá FF od tebe bude krásnej dárek Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Pá, 2008-09-19 20:12 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Povídky plné emocí, které dokážou nádherným způsobem potěšit i rozbrečet takovím způsobem, že vstáváte od monitoru šťastný.
Tak se dají jednou větou shrnout tvé povídky, a já ti musím poděkovat, ža jsi vůbec psát začala.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Bleska.chan
Vložil Bleska.chan, Pá, 2008-09-19 18:13 | Ninja už: 6045 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Povídka splněných přání, radosti, lítosti, naděje... Tolik poselstvích... A vlastně i pro nás, obyčejné čtenáře. Nikdy se nevzdávat, věřit, nelitovat a... A hlavně žít. Pro všechny a pro všechno...

Je to moc pěkně napsané a myslím si, že spousta spisovatelů tady i jinde ti nešahá ani po paty (včetně mě Eye-wink ).

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-09-19 11:52 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

nettie, ja znovu strácam slová...
Krásna poviedka... Toľko pocitov rôznych ľudí... Z rôznych časov...
Toľko citov, myšlienok...
A všetky tak úžasne vystihujú to, čo majú... Čo ty chceš, aby nám ukázali...
nettie, ďakujem, že si tu s nami. Už pol roka. K čomu Ti blahoželám. A dúfam, že tu budeš ešte veeeeeľmi dlho...
Aby sme aj naďalej mohli čítať a byť vťahovaní do sveta tvojej fantázie. Do svetov, kde nie je všetko dokonalé, ale je to predsa len úžasné...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-09-19 07:19 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

to je skvělý nápad takhle vyjádřit jejich myšlenky...Vlastně jejich zpovědi...já nevím. Vím, že jsem to asi neměla číst teď, než půjdu do školy, protože mi to bude lítat hlavou celý den....Je to krása. Snad nejvíc se mi líbila část o Nejim a Tenten...pták v kleci...úžasný.
Gretuluju ti k půlroku na konoze. Jsem ráda, že jsi se odhodlala a tu první povídku sem vložila. Děkuju nett....Děkuju.

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-09-18 20:07 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Nooo...doufám že se toho roku tvého tady dožiju Laughing out loud
Takže Laughing out loud
1) Tak Narutovi se to konečně podařilo a Sasukemu se rozsvítilo Smiling tak by to mohlo dopadnout i v anime.
2) Jo, Naruto je přesně takovej, jak si to Minato přál, škoda že se nedožil Narutova stáří Sad
3) Neji je taky nahlavu, skoro jako bez citů, ale tak snad jí stihl Smiling
4) Shinobi jsou taky jenom lidi, a lidé jsou k citům odsouzeni Sad Jiraiy je škoda, ona neni jediná kdo truchlí Sad poprvé co vyhrála svou sázku Sad ale tady se z výhry radovat nebude Sad
5) Sasuke, poprvé má pravdu, ale sám je sobec Evil
6) Nějak mi to ze začátku nedocházelo Smiling ale zemřít pro druhé, to je čest Smiling
Opravdu moc pěkný Smiling ani mi ta délka nepřišla Smiling Bylo to moc pěkný a doufám že se k tomu roku dostaneš Smiling Tak ti přeji hodně štěstí Eye-wink

Neke Laughing out loud 1. koment, jak je tohle sakra možný Puzzled

[img][/img]