manga_preview
Boruto TBV 09

Svit Slunce 09

Svit Slunce 09

"Nemáš šanci," řekl Hiashi klidně a připravil se k dalšímu úderu.
"Kage Bunshin no Jutsu," vykřikl Naruto a objevilo se pár klonů. Hiashi se pousmál a řekl: "Nic lepšího neumíš?"
Kloni se rozběhli na oponenta.
"Hakkeshou Kaiten," řekl potichu Hiashi a nabral rotaci. Všichni kloni se okamžitě vypařili, když se dostali blíž k Hiashimu.
Ukončil vír a rozhlédl se po bojišti. Naruto nebyl nikde vidět.
"Tak toho jsi si vzala? Sraba co hned uteče a nechá tě tu?" vykřikl směrem k Hinatě.

"Najivko," napadlo Hinatu.

Ozval se podivný zvuk a Hiashi se podíval na zem. Objevila se modrá koule a za ní vyletěl Naruto.

"Už ho mám," napadlo Naruta.

Hiashi sebou trhnul, uhnul před Rasenganem. Rychle se stočil pod letícího Naruta a chytnul ho za ruku. Ten se zastavil ve vzduchu a rotující koule pohasla. Hiashi pozvedl ruku a udeřil dlaní na plocho Naruta do hrudi. Ten sebou trhnul a padl na kolena.
Hiashi se jen usmál a připravil se k dalšímu úderu.
Úder dopadl a Naruto dopadl na zem.
"Puf," objevil se mráček a Naruto klon zmizel.
Hiashi se rozhlédl zmateně po okolí.

"Ame Rasengan," ozvalo se vzduchem.
Hiashi pohlédl nahoru a uviděl desítku klonů jak k němu letí s Rasenganem v ruce.
"Musím začít rychle Kaiten," uvědomil si ihned.
Začal se točit a rychle přešel do rychlé rotace.

"Tsunade-sama," řekla potichu Shizune a ukázala na letící klony.
"Co se to tady děje?" vykřikla hlasitě Godaime.
Ale už jen mohla bezmocně sledovat náraz.

Objevilo se bílé světlo a ihned následovala obrovská exploze. Zvednul se obrovský vítr a rozvířil prach u brány.
Hiashi stál nezraněn v menším kráteru. Naruto klečel na kolenou.

"Bylo to moc náročné na chakru, myslel jsem, že se skrz to dostanu," napadlo ho.
Hiashi se rychle odrazil a letěl k němu. Tsunade se rozběhla, ale do rány vletěla Hinata a stoupla si před Naruta.
Bylo vidět chvilkové zaváhání Hiashio, ale rychle přešlo do netečného výrazu. Oběma dlaněmi narazil do Hinaty. Odletěla o kus dál a narazila do Naruta.

"Hinato," zašeptal zděšeně Naruto.
Ta se jen bezvládně sesunula k zemi. Tsunade k nim okamžitě přiběhla a klekla si k nim.
Hiashi se jen netečně otočil a pomalou chůzí se vydal pryč.
"Jdeme," zavelel na přihlížející Hyuuga.

"Takže to začalo."
"Vypadá to dobře. Kdy zakročíme?"
"Necháme ještě chvíli, ani jsem nečekal, že to dopadne takhle."
"Díky Kushině."
"Musíme jí osobně poděkovat, tou naší cestou by to trvalo déle."

Tsunade odstrčila Naruta a aktivovala lékařské ninjutsu. Modrý mrak se snesl na Hinatu. Trvalo to několik minut a Tsunade se čím dál víc mračila.
"Naruto co se tu stalo?" zeptala se udýchaně Tsunade.
"Bude Hinata v pořádku?" zeptal se rychle Naruto.
"Je to velice vážné zranění," začala Godaime.
"Cože?" zděsil se blonďák.
"Hiashi zaútočil na oběhový systém chakry," pokračovala.
"Je na nejvyšší úrovni technik Hyuuga," pokračovala stále pomaleji.
Tsunade stále držela modro zelený mrak nad Hinatou a mluvila dál: "Nevím jestli to přežije, ale když to zvládne tak už nebude moc nikdy použít či nashromáždit chakru."
"Jak nevíte jestli to přežije?" vyjel na ni Naruto a začali mu téct slzy po tváři. Otočil hlavu za odcházejícím Hiashim a sevřel ruku v pěst.
"Zabiji ho," řekl potichu.
Tsunadu zrušila jutsu a zavolala na Shizune: "Musíme ji rychle dostat do nemocnice."
Ucítila podivnou chakru a otočila se na Naruta. Ten stál a vypadal jako kdyby se chtěl každou chvíli rozběhnout.
"Tak to ne!" řekla rychle Tsunade. Jedním pohybem rukou ho zarazila do země a chytla ho.
"Naruto!" vykřikla.

Naruto otočil hlavou a podíval se na Tsunade. Tvář celá od slz a podivný výraz.
"Sakra co se mezi nimi stalo?" problesklo hlavou Tsunade.

"Proč to musela Hinata udělat?" napadlo Naruta.

Hlava se mu zaklonila a omdlel.

"Vstávej ty ubožáku!" uslyšel hlas.
Otevřel oči a zvednul hlavu. Byl opět ve velké místnosti s klecí a před ním se smála obrovská liška.
"Proč to musela Hinata udělat?" zeptal se potichu.
"Aby tě ochránila!" zavrčela liška.
"Nedokážu se pomstít, nemůžu ohrozit Konohu," řekl stále ponurým tónem.
Začala k němu proudit z klece rudá chakra.
"Táhni!" vykřikl Naruto.
"Musím být teď pro Hinatu podporou," dokončil.
"Život bez chakry, jako obyčejný člověk. A to jenom možná?" řekla burácivě liška.
"Můžu snad něco udělat?" zeptal se Naruto a zadíval se na obrovskou lišku za klecí.
"Je tu možnost jak jí vyléčit," začala liška.
"Tsunade-sama to nezvládla," řekl Naruto a opět se zadíval na zem.
"Takový červ?" zasmála se liška, "vím o někom daleko mocnějším."
"Rokubi no Raijuu," dokončila liška.
"Cože?" zeptal se nechápavě Naruto.
"Jako vždycky," zavrčela liška, "stejně blbej."
"Jsi ochotný udělat cokoliv pro její záchranu?" zeptala se liška.
"Jo," vyhrkl Naruto.
"A proč vůbec?" zeptal se Naruto.
"Kdo ví," odpověděla liška.
"Přijď za mnou do klece," dokončila.
Naruto pomalou chůzí vešel do klece a tam ho pohltila temnota.
"Konečně," řekla potichu liška.

Poznámky: 

Další dílek je tu a omlouvám se za to dlouhé čekaní Sad ale prostě když je škola tak není tolik času.
Nu snad se bude líbit

4.98113
Průměr: 5 (53 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2023-09-05 23:37 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise Obl: Zdá se mi to, nebo jsou ty díle kratší a kratší? Že jeden díl mám hned přečtené. Nebo že bych tak rychle četla? Kdo ví? Ale takhle to zkomplikovat. Chudák Hinata. I když je pravda, že jsem ji taky někdy pěkně pocuchala ve svých FF. Ale to sem nepatří. Takže Kushina se v tom ještě bude angažovat, jen je otázkou jak. Zdali na té dobré nebo špatné... xd bude to masakr.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, Pá, 2008-11-21 00:03 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Je to pěkný. Ale zajímá mě kdy přidáš další díl? Doufám, že to bude brzy.

Obrázek uživatele SaKuRa_love
Vložil SaKuRa_love, Čt, 2008-11-20 20:01 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

naozaj pekne len by som bola rada keby si sem pridal komentaj alebo mi napisal sukromnu spravu ze zhruba cca v akych intervaloch pridavas diely

Obrázek uživatele Haruka Ayumi
Vložil Haruka Ayumi, St, 2008-11-12 10:46 | Ninja už: 5717 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

Kdy bude konečně další díl??

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., St, 2008-10-22 22:00 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

další bomba ff na pár NaruHina Smiling jen tak dál

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Naruťák111
Vložil Naruťák111, Po, 2008-09-29 14:47 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

to je skvele prosim rychle dalsi díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Fizz
Vložil Fizz, Ne, 2008-09-28 21:16 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Utírač Udonova nosu

To all: Jsem rád za parádní komenty.
To Hinata-sempai: Musím říct, že ty máš nejlepší povídky na pár NaruHina co jsem kdy četl, takže ty tvý komenty uplně nejvíc potěší, díky Smiling

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Út, 2008-09-23 18:19 | Ninja už: 5991 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Tak to je kanón mega super dělo úžasný!! Fakt bombasticky napsaný, už se nemůžu dočkat dalšího dílu.

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2008-09-21 18:36 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

To je supeer hinatka je thaka trubelka ze sa pred nich postavila Laughing out loud

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Út, 2008-09-16 17:12 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

To je fakt dobrý doufám že další přijde brzy

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-09-16 16:59 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Více než zajímavé Smiling

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Po, 2008-09-15 21:50 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

je to boží!! =)

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2008-09-15 19:19 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

jasně že se mi líbý Laughing out loud fakt moc pěknej Laughing out loud dobré zvraty Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Sperme
Vložil Sperme, Po, 2008-09-15 19:18 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

pekne a pokracovanie bude dufam tiez take dobre

What Akatsuki Member Are You?What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime and Fandom

Join The Naruto Online Multiplayer Game Naruto - Arena.com

Obrázek uživatele Unubius
Vložil Unubius, Po, 2008-09-15 19:16 | Ninja už: 5788 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

pěkný...uš se těšim na pokráčko!Eye-wink