manga_preview
Boruto TBV 09

Pod nadvládou Yin 29: Uzumaki x Uzumaki

"Ano. Dovolte, abych vám představil svou nejmocnejší zbraň všech dob... Kushinu Uzumaki!"

"O čem to sakra mluvíš?!!!" zaječel hystericky blonďák.
"Kushino, předveď jim co umíš," pobídl ji Kabuto.
Červenovlasá žena lehce pokrčila prsty pravé ruky, které lehce zajiskřily. Aniž by někdo věděl jak, všemi, kromě Kushiny s Kabutem, projel silný elektrický proud. Hinata, Sakura, Kiba, Akamaru a Lee bolestně vykřikli, načež se v bezvědomí svalili k zemi. Jen Naruto a Yoshino ještě zůstali na nohou. Hokage se silně roztřásl, takže si musel kleknout. Oproti tomu černovlásce jakoby nic nebylo.
"Ksakru, jak to udělala?!" zasyčel.
Dívka si poodhrnula vlasy z levého oka.
"Ve vzduchu sou miniaturní částečky kovu. A jak je vidět tvoje matka má bleskovou podstatu takže je to něco jako Jutsu," odpověděla klidným hlasem. Poté pohlédla na svou paži. "No... my na sobě máme přímo hromadu toho neřádu takže sme když to tak řeknu vodiče."
Šedovlasý muž si ji zvědavě prohlédl.
"Jsi dobrá. Nechtěla by ses ke mně přidat?" zeptal se.
Yoshino zakoulela očima.
"Já nehledám práci tak co mě s tim furt otravujete?! Navíc, pro krysu bych fakt pracovat nechtěla!" opáčila výsměšně.
Kabuto se zle zamračil.
"Tuhle chci živou. Toho kluka zabij," promluvil k ženě.
Ta pozvedla pravou ruku a vyslala na oba velkou spoustu blesků. Dřív než stačil Naruto něco udělat, černovláska ho prudce odstrčila. Blonďák odletěl o pár metrů dál, načež tvrdě dopadl na zem. Chvilku zůstal vyčerpaně ležet, ale pak se těžce vyškrábal na nohy. Vyděšeně sledoval, jak dívka schytala plnou dávku i za něj. Měla bolestně zavřené oči, ale jinak nevydala jedinou hlásku. Když útok pominul, doslova se z ní kouřilo. Kupodivu se stále držela na nohou, ikdyž její stav nebyl zrovna nejlepší.
"Kruci, připadám si jak grilovaná!" zavrčela sípavým hlasem.
Hokage přejel pohledem z ní na svou matku.
"Mami! Mami slyšíš mě? Musíš s tím přestat, my jsme tu abychom ti pomohli!" zakřičel.
"Jen plýtváš dechem," promluvila Yoshino.
Se zoufalýma očima na ni pohlédl.
"Ne, já věřím že mě pozná! Musí mě poznat, jsem přece její syn!"
"Copak ty to pořád ještě nechápeš?!" zařvala, čímž ho donutila pořádněji poslouchat. "Už to není tvá matka! Dřív možná jo, ale teď už ani není sama sebou." řekla telepaticky.
"J-jakto? Co tím myslíš?!"
Černovláska roztřesenými prsty vytáhla dlouhou jehlici, poté ji hodila na Kushinu. Ta mířila na její srdce a už už to vypadalo, že ji trefí, když vtom se jí z hrudi bleskurychle vynořily dlouhé ocelové čepele. Nejen že ochránily tělo, ještě k tomu se jehla rozpadla asi pár centimetrů před nimi.
"Co..." začal šokovaně Naruto.
"Vidíš? Jakýkoliv železný zbraně se rozpadnou dřív než se vůbec setkají s jejím tělem."
"Ale jak to dělá?"

Yoshino si červenovlásku s oddechováním prohlédla.
"Do kostí jí byly voperovány ocelové částečky. V podstatě jí nahrazují morek a mají schopnost zformovat se do všech podob. Navíc ničí kteroukoliv železnou věc co se k ní jen přiblíží."
"Ano, taková zženštilá verze Kimimara, jen mnohem lepší," dořekl za ni Kabuto.
Pohlédla na vyděšeného blonďáka.
"Je z ní mutant... Naruto. Nemůžeš jí pomoct. Ta krysa jí vzala duši i ten poslední kousíček osobnosti. Neví kdo jsi, neví že kdysi měla dítě ani že je z Uzumaki klanu. Je to jen tělo určené k vraždění."
Po těchto slovech se Hokage znovu podíval na Kushinu. Do očí mu vyhrkly slzy.
"To ne..." zašeptal beznadějným hlasem.
Najednou se zem začala třást. Černovláska se rozhlédla, načež začala skládat pečetě.
"Naruto!" zařvala.
Ale mladík jen stál na místě a hleděl na ženu, která mu pohled neopětovala tak jak by chtěl. Její výraz byl úplně prázdný.
"Naruto!"
Po tváři mu tiše tekly slzy zklamání. Yoshino zaklela. Přiskočila k ostatním, kteří byli stále v bezvědomí. Spráskla k sobě ruce, poté rozpažila. Z dlaní jí vystřelila černá chakra, načež se zformovala do ochrané koule. Vteřinu nato už pocítila první útok. Ze všech stran na ni doléhaly rány, kopy i výpady zbraněmi. Další Kabutovi poskoci, tentokrát ovšem mnohem zuřivější. Vynaložila do koule všechnu svou zbylou chakru. I přesto pořád cítila Narutovy myšlenky. Zmatek, bolest a nevěřícnost, tohle se mu právě honilo hlavou. Bála se, že boj s Kushinou prohraje, jestli k němu vůbec dojde. Nemohla mu jít na pomoc, protože při sebemenším polevení by se ochraná koule narušila a to by byl konec. Ani nevěděla kolik chlapů na ni vlastně útočí, takže jí nezbývalo než myslet na ostatní, než-li na své možnosti.
Blonďák se zavřenýma očima těžce sklopil hlavu. Nebyla v něm už žádná naděje, síla nebo odhodlání.
"Proč se to muselo tak zvrtnout? Já i mí přátelé jsme se tahali takovou cestu, abychom nakonec odešli s prázdnou? K čemu bylo všechno to trénování, namáhání se... Vážně jsem věřil, že tě přivedeme zpátky, že budeme konečně žít jako rodina a že ve vesnici na vlastní oči uvidí, jakou mám krásnou matku."
Obrýlený muž se rozesmál.
"Ach Naruto, je mi z tebe vážně do pláče. Vidíš, tak právě kvůli tomuhle jsi tak slabý. Ta tvoje citlivost, smysl pro spravedlnost, víra že dobro vždycky zvítězí, to tě dělá slabším než ve skutečnosi jsi. Kdybys těchhle hloupostí zanechal, byl by z tebe shinobi mnohem silnější než jakýkoliv Kage."
Nedostalo se mu žádné odpovědi. Blonďák ho zřejmě vůbec nevnímal.
"Skutečně jsem si myslel, že tě zachráním. A ikdyž mě teď třeba nepoznáváš, vím že někde v hloubi duše víš, co já nikdy nedělám."
"A co to má být?" zeptal se posměšně Kabuto.
Ve stejný okamžik kdy Naruto otevřel oči, se jeho rýhy na tváři zvýraznily, duhovky ztmavly do temnější modré a zorničky se zúžily. I jeho pohled byl jiný. Výrazně tvrdší, pevnější.
"Já... se nikdy nevzdávám!!!"

Poznámky: 

Po dlouhý době zase pokráčko!!! Eye-wink Já vím já vím, trvalo mi to, ale neměla jsem čas!!! Sticking out tongue No, ty díly musím nějak smrsknout, jinak tu jich bude přes čtyřicet!!! Laughing out loud Pokusím se co nejdřív dát další díl!!! Smiling

4.86207
Průměr: 4.9 (29 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2016-09-02 17:13 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise L
Naruto klasicky traged a Yoshino zase zachrani den. Vsem byl ten intenzivni treninG docela k nicemu. No jsem zvedava co se na tech ctyrech dilech jeste odehraje.

Obrázek uživatele Akasuna no Pilika
Vložil Akasuna no Pilika, St, 2008-09-17 20:56 | Ninja už: 6027 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

To nevadí!! ať jich je klidně hodně!! mě to nevá!! já už chci další!!! -^_^-... dokonalí, úžasný...super!! xDD

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, St, 2008-09-17 16:25 | Ninja už: 6155 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

rychle novy dil Laughing out loud: jsem napjaty....

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Po, 2008-09-15 22:50 | Ninja už: 5970 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

super dielik, som zvedava co zase Naruto vyvedie, a mne osobne vadit nebude, ak to bude mat cez 40 dielov Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-09-15 07:31 | Ninja už: 6000 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

no už jsem tě chtěla začít zase otravovat...
S Kushinou to vypadá celkem beznadějně, ale já věřím že něco vymyslíš Smiling
Dobrej dílek

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Hlavinka
Vložil Hlavinka, Ne, 2008-09-14 20:05 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

tohleto je super doufam ze Naruto je porazi i bez Kyubiho chakry...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-09-14 07:07 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Taaaak!!! Do toho, Naruto!! Do Kabuťáka odporného!! Za to, čo urobil!!
No fajn, tak bitky sa začali. Dúfam, že to zvládnu...
Jooj akoby som chcela, aby bola Kushina v poriadku Sad
Ale ktovie, možno nás ešte niečím prekvapíš, že San? Eye-wink
Skvelá časť...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, So, 2008-09-13 22:49 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

další díl paráda čekal sem tak dlouho až napíšeš další díl a čekání se vyplatilo sem moc rád že sem si počkal takle dobrej díl sem dlouho nečet [spoiler]
chudák Kushina jeto pouze mutant bez duše NAruto se musí cítit asi hodně zle ani bych se mu nedivil kdyby vyvolal devíti-ocasého a chtěl zabít Kabuta

Už se moc těším co bude v dalším díle Smiling

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, So, 2008-09-13 19:54 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

jó pokráčko 4EVER!!! XDD
je to supeer a doufám, že ji ňák zachráněj... prostě zase super-extra-mega skvělý a napínavý...

Můj Valenth