manga_preview
Boruto TBV 08

V Orocháčově doupěti 004 – Demolition men...

Jsme tu zpátky, to jste rádi, co? *ďábelský pohled* Muhehehe! xD No prostě nás tu máte a hned tak se nás nezbavíte, jelikož nás posedla neovládnutelná touha podělit se o další nevšední zážitky s naší "chata-partou". Tentokrát se ovšem hlásíme z opačné strany barikády... z "naruto-světa".
Tak se pohodlně usaďte a snažte se nezešílet. Vaše Danieeru a hAnko.

-------------------

Když se s ranním kuropěním mužské osazenstvo vracelo z noční bojovky, na kterou nějak „opomněli“ pozvat ženskou, dětskou a psí část tábornictva, vládla mezi nimi vyloženě pozitivní nálada. Užili si dost srandy - Kabuto byl ještě pořád vysmátý z toho, jak na Peina chrstnul plechovku červené barvy a chudák country-boy dostal hysterický záchvat, protože si myslel, že je to krev.
Sasuke byl také celý nadšený, jelikož se mu v přestrojení za mumii podařilo vyděsit Gaaru s Kankurem. Měl z toho takovou radost, že dokonce vtipkoval s Itachim!
Kisame, Sasori a Deidara po očku pozorovali kulhajícího Kakuza. Starostlivý Hidan svého parťáka ochotně podpíral a sliboval mu, že do zítřka v celém lese zlikviduje všechny ošklivé kořeny, o které by se dalo zakopnout.
Zetsu se přidružil k Orochimarovi s Jiraiyou a společně provokovali Kakashiho. Sebrali mu Icha Icha a házeli si s ní, takže ubohý kopírovací ninja běhal mezi nimi ve snaze svou drahocennou knihu získat zpět, až málem vyplivnul plíce. Nepomohly prosby, nepomohly nadávky, ti tři si s ním hráli jako kočka s myší...
Chuuninsko-jouninská pětka ve složení Genma, Hayate, Izumo, Kotetsu a Ebisu lítala kolem v prostěradlech a houkala jak souprava lokomotiv. Bohužel ve dne už to bylo pramálo děsivé. Spíše to bylo k smíchu... No možná k pláči..., ale jim to evidentně nevadilo.
Teuchi s Choujim rozvíjeli své teorie o tom, jak dovést k dokonalosti jejich barbecue ramen; za nimi jdoucí Kiba s Narutem jen němě slintali.
Neji a Lee jako obvykle vedli rozvleklou debatu týkající se osudového vlivu síly mládí na život a za nimi se táhli Shikamaru s Asumou, pokuřovali a litovali, že v lese není pro samé stromy vidět mraky...
Vytlemení chlapci vstoupili na mýtinku a...

„Co to, ku*va, je?!“ zařval Hidan, pustil Kakuza na zem a upaloval k Akatsuki stanu.
Zahučel dovnitř jak Pendolino do tunelu, aby vzápětí s šíleným výrazem opětovně vyběhl ven a demonstrativně se probodl násadou své kosy.
Ostatní župani jen nevěřícně kroutili hlavou, zatímco obyvatelé Konohy zahodili prostěradla, knihy, obvazy i cigarety a metelili si to ke svým příbytkům.
„Kdo to udělal?!“ pištěl Jiraiya a rval si vlasy.
„Moje teplákovka!“ vřískal Naruto, mávaje nad hlavou kouskem růžového hadru, jež kdysi býval jeho mikinou.
„Moje kytara!!!“ rozplakal se Pein při pohledu na sladké dřevo, ze kterého ještě odkapávala fosforově růžová barva.
„Copak drsní záporáci můžou nosit tohle???“ zoufal si Itachi, když ze stanu vylovil poničené pláště. Tatam byla jejich čerň, tytam byly rudé mraky... Chlouba a poznávací znamení jejich organizace vypadala jako kopie Tsunadina domácího mazlíčka...
Najednou se ozvala tupá rána. Všichni se seběhli k Sasukeho stanu, kde se jim naskytl pohled na mini Uchihu v bezvědomí, kterak v ručce svírá narůžovo obarvené trenýrky...
Kde se vzaly, tu se vzaly, vedle kluků náhle stály Niya, Konan, Ivča, hAnko a Danieeru, nevinnost sama, úsměv na rtech.
„Copak se stalo Sasínkovi?“ zašvitořila roztomile Konan a upravila si rukáv bílých šatů.
Pein zbrunátněl a vychrlil na svou přítelkyni hromadu nadávek. Když se trochu uklidnil a vydýchal, položil jí zásadní otázku. Přesněji řečeno několik otázek.
„Co to má znamenat? Kdo to udělal? Proč to udělal? A co to máš, proboha, na sobě?!“
Bývalá členka županové party pohladila Peiňuli po vláskách: „Víš, zlatíčko, tohle má znamenat, že spiknout se proti ženám se nevyplácí. Ano, udělaly jsme to my a udělaly jsme to, abychom se pomstily za naši koupelnu. A na sobě mám bílé šaty, protože ten váš hnusáckej mundúr si na sebe už nikdy nevezmu. Končím s váma! Už žádní Akatsuki, teď patřím k holkám. Takže Au revoir. To znamená adios, lebe wohl, valete, sayonara a to všechno volně přeloženo znamená – sbohem!“
Orochimarusek s Kabutíkem se mohli smíchy potrhat, dokud k nim nepřikročily hAnko a Danieeru. hAnko poplácala Orilorda po rameni: „Víš, být tebou, tak se moc nesměju a jdu se radši podívat do svého příbytku.“
Danieeru sundala Kabušátku brejličky, sladce ho políbila na obě tvářičky, náhradní oči mu znova nasadila na nosánek a dodala: „Hlavně knihovnu bych zkontrolovala...“
Zlosyni už na nic nečekali - zapadli do úkrytu rychlostí blesku. A podle všeobecného očekávání se za krátkou chvíli okolím rozlehly dva zoufalé výkřiky. Následně se parodie na Pottera a napodobenina zmije vypotáceli z podzemí a skáceli se do mdlob. Tentokrát se mohla smíchy potrhat děvčata, ovšem jen do doby, než si všimla hloučku rozlícených zástupců mužského pohlaví.
„Já s vaší koupelkou nemám nic společnýho!“ soptil Deidara. „Jak k tomu přijdu, že mám nosit růžový oblečení a spát v růžovým stanu? To jen podpoří zvěsti o tom, že nejsem tak docela chlap! Tímhle jste si to u mě pěkně pohnojily, děvenky!“
„Přesně,“ přidal se Sasori a výhružně zapraskal dřevěnými klouby. „Růžová vůbec neladí k mým vlasům!“
„Mým osudem není růžová!“ zvolal Neji. „Byakugan!“
„Po... počkejte!“ bránila se Niya, když s ostatníma holkama pomalu ustupovala před rozlíceným davem. „My... myslely jsme, že nás podpoříte. To... to se přece nedělá, aby se proti nám v naší nepřítomnosti někdo spiknul a-“
„A co jste udělaly vy?“ vyjel náhle Kankuro, za kterým stála Karasu klapající zubama.
„Pomoc!“ zašeptala hAnko a rozběhla se směrem k Orodoupěti, následována svými kolegyněmi...

Kabuto se pomalu zdvihal ze země.
„Sensei?! Kde jste, lorde Orochimaru?!“ hulákal, než si všiml háďátka, povalujícího se opodál.
Pomohl Orodešťovce na nohy a společně zamířili domů. Ke svému zděšení však našli sídlo v ještě horším stavu, než předtím. Nejen, že se skvělo růžovou barvou, ale bylo doslova a do písmene v troskách. Všude se povalovaly kusy nábytku, ze zdí odpadávala omítka, z některých místností se kouřilo (zde evidentně úřadoval jeden z Uchihů a jeho Katon), ušetřena nebyla ani Kabutova laboratoř. Na zemi střepy, převrácené lehátko, roztřískané monitory, rozlité tinktury... Všechno bylo zkrátka... zdemolované. Orochimarovi se z bezkrevných rtů vydral tak zoufalý výkřik, že děvčata, chlapci a muži zanechali bojů a rozběhli se zjistit, co se děje.
„On... on se asi zbláznil,“ oznámil jim Kabuťas, držící v náručí slintajícího mistra. „Musíme... musíte najít Sakona s Ukonem. Já ho mezitím uložím do postele. Tak nestůjte a běžte! Rychle!“

Všichni se okamžitě jali plnit medikův rozkaz. Rozutekli se po okolí a slídili po šedovlasém... eh, šedovlasých psycholozích (Nebo psychologách? Psycholožích? Psycholo... to je jedno! xD). Nakonec je nalezli. Sakon a Ukon seděli u stolu s Moegi, Udonem, Konohamarem a třemi ninkeny a vysvětlovali jim, jak negativně může sledování hororů ovlivnit jejich duševní vývoj.
„No jo,“ hlesla Danieeru. „My jsme ty kazety neuklidily...,“ mrkla provinile na Niyu.
„No a co,“ prohlásila Ivana. „Tahle přednáška je pro ně horší trest než cokoliv růžovýho, nemyslíte?“

Poznámky: 

Mno jo, trochu jsem se rozepsala. Laughing out loud Ale Danieeru taky. *jen ji pěkně napráskej, muhahaha*
Tak jsem si řekly, že než přidávat jeden megadlouhý díl, rozdělíme ho na dvě části. Tu od Dani-neechan můžete očekávat během příštího týdne. Eye-wink

4.98182
Průměr: 5 (55 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2019-01-22 18:06 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia 3S:“ Páni sú celí rozradostnení, stvárajú pestvá a navzájom sa podpichujú tak, že Sasuke dokonca vtipkuje s Itačim Laughing out loud Staré spolky sa osvedčili aj v huncútstvach. Len po smiechu niekedy prichádza plač, a tak aj naši rozjarenci boli donútení vidieť svet v ružových farbách: „Copak drsní záporáci můžou nosit tohle???“ zoufal si Itachi... Chlouba a poznávací znamení jejich organizace vypadala jako kopie Tsunadina domácího mazlíčka...“ hihihi No a máme Sasukeho reakciu na ružové trenky – odpadol Nevím, co jsem si dal, ale bylo to vážně silné! Konan sa vyobliekala do bieleho, čím si vyslúžila Peinove nadávky, ten teda asi nemal Kinderstube Whááá Tuším naše baby idú zakladať spolok feministiek, Konan sa k nim pridáva a kašle na celé Akacuki Laughing out loud „Orilord s Kabušátkom“ tiež dostali svoj diel a po zúfalých výkrikoch: „Následně se parodie na Pottera a napodobenina zmije vypotáceli z podzemí a skáceli se do mdlob.“ Orochimaru ^.^ hihihi Chudák Deidara má obavy o svoju mužskú povesť, Sasorimu neladí ružová k vlasom, Nedžiho osud nie je ružový Neji Ako napovedá názov kapitoly, tak hadie sídlo je v totálnych troskách Nya! Pohranie sa so slovkom psycholo... sa mi veeeľmi páči Úpa boží!!! Pán doktor prednáša mladistvým o negatívnosti pozerania hororov na vplyv psychiky Mrk

A séria nám končí, naše spisovateľky asi nemali na ružiach ustlané Hrozná tragédie... Ale pobavila som sa a som vďačná, že aspoň niečo napísali Kiss! Tento počin nadväzuje na sériu 30 + 3 NA CHATĚ, ktorá sa deje v našom svete na rozdiel od mnou komentovanej v naruto-svete. Boli to trochu iné časy, bezprostrednejšie (určite je to aj vekom), veľa sa písalo, komentovalo, avšak priority sa menia, netrúfam si posúdiť, či je to dobré a či nie Puzzled Je úžasné, že Naruto dokázal spojiť toooľko ľudí, rozvinúť celú škálu aktivít, ako hovorila Konan pred smrťou, tak sa stal mostom medzi nami Naruto Hlavné je, že stále fungujeme Jump! hAnko patrí k legendám a vidno, že si vynikajúco rozumeli s Garou-tan alias Danieeru Kvítek sakury Jofuku pro tebe :-) Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Expert--
Vložil Expert--, Pá, 2009-08-28 10:22 | Ninja už: 5349 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

ja cem pokracovanie pls

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, So, 2009-07-18 18:32 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2009-01-14 10:30 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Uf... vydýchávám vás dvě... jak ironické Laughing out loud
A zvlášť toto:
Následně se parodie na Pottera a napodobenina zmije vypotáceli z podzemí a skáceli se do mdlob. Tentokrát se mohla smíchy potrhat děvčata, ovšem jen do doby, než si všimla hloučku rozlícených zástupců mužského pohlaví.
„Já s vaší koupelkou nemám nic společnýho!“ soptil Deidara. „Jak k tomu přijdu, že mám nosit růžový oblečení a spát v růžovým stanu? To jen podpoří zvěsti o tom, že nejsem tak docela chlap! Tímhle jste si to u mě pěkně pohnojily, děvenky!“
„Přesně,“ přidal se Sasori a výhružně zapraskal dřevěnými klouby. „Růžová vůbec neladí k mým vlasům!“
„Mým osudem není růžová!“ zvolal Neji. „Byakugan!“

Všechny palce vzhůru! hAnko a Danieeru zase řádí Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Tsunadee-sama
Vložil Tsunadee-sama, Po, 2008-11-17 22:32 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

ja se zblaznim to je ploste super nic lepsiho sem necetla hej se lamu od rana do vecera fakt sokovny ste holky jedny doufam ze dostanou poradne na tlamy kluciii

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, So, 2008-11-15 23:22 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Cože? až tak pozdě?! to nevydržim!
A jinak, je to prostě super!!! je to skvělý, je to zkrátka boží!!!

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, Pá, 2008-10-17 20:53 | Ninja už: 5728 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

hezké mocinky

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2008-09-21 13:36 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Arigatoooou vám všem. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-09-21 00:33 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Jen růžová to může být....genialita!! dokonalost!! Smrt!!
To vše charakterizuje tuhle FF...ano Rika zemřela xD vyřehtaná jako radioaktivní kuře Laughing out loud

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Pá, 2008-09-19 20:34 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Uzasne jako vzdy....ja uz nwm co mam napsat:DChudak Deidik:To jen podpori zvesti o tom ze nejsem docela chlap!To me fakt dostalo!A zeby sasukac vtipkoval s Uchihou starsim?noo...zda sa ze hej:D

Holky(nebo zatim spis holkaxD)fakt paradni dil a uz se rychle tesim na pokracko!Sticking out tongue

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Hitemi
Vložil Hitemi, Čt, 2008-09-18 21:00 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 879 | Autor je: Prostý občan

Ojjj!......Mazec,živá představa.....a nááádherná xD xD, pomsta/y jak mají být....a ty důsledky xD xD ,co k tomu dodat?

Obrázek uživatele Lajlushka
Vložil Lajlushka, Po, 2008-09-15 18:12 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Prostý občan

zde evidentně úřadoval jeden z Uchihů a jeho Katon

dobrý XD =D
Se teším na další =)

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, So, 2008-09-13 21:28 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Tomu říkám pořádný účinek pomstičky, těším se na pokráčko Laughing out loud

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, So, 2008-09-13 09:06 | Ninja už: 6154 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

Na zlosyny sklapla pastička XD Ten nápad s růžovou Laughing out loud Ale trošku lituji našeho Oroslize I. Těším se mega na další porci, páč tahle mě vážně extra navanadila!

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-09-12 11:55 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Chudák Orinko, toto si nezaslúžil xDD Dúfam, že mu ten psychológ, psychiater pomôže Laughing out loud
Ale aspoň z toho baby vyviazli tak dobre xD Hehe, pomsta sa im teda výborne podarila xD
Už sa teším na ten dielik od Dani Smiling
Lebo tento bol naozaj moooc dobrý xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-09-11 21:49 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Tak to se těším, jaký kalibr střeliva na nás připravila Dani, ta tvoje palba stála za to Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, Čt, 2008-09-11 21:23 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

supeeeeeeeeer tesim tesim tesim

Obrázek uživatele Ziketan
Vložil Ziketan, Čt, 2008-09-11 19:41 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

Perfektne nemalo to chyby ale ten boj ste mohly viac rozpisat bola by vacsia zabava...


http://fairytail.name/