manga_preview
Boruto TBV 15

Voda, oheň a písek - 21. kapitola - Chuuninská zkouška podruhé

AUTORSKÁ POZNÁMKA: Od tohoto okamžiku už se nenavazuje na děj Shippuundenu „ďábelský smích“

Ještě uběhlo pár týdnů, než se mohla konečně uskutečnit Chuuninská zkouška. Lianna si říkala, že kdyby bývala tušila, co se stane, na zahájení by se podívat nešla.

„Hej, Lee! Poběžíme až do budovy, jak nejrychleji umíme! Pokud mne porazíš, dostaneš velkou odměnu!“
„Naprosto souhlasím, Gaii sensei!“ Rock Lee se ve svém učiteli doslova viděl. Na tři vyrazili. Maito Gai schválně zvolil cestu mezi křivolakými uličkami, aby to nebylo jednoduché.

Lianna už opustila ulici, v níž bydlela, a chtěla přejít rozcestí. Proti ní se však řítily dva obrovské zelené fleky. Už nemohla uhnout. Ti odhodlaní běžci ji srazili tak prudce, až se ve vzduchu překulila a zůstala ležet na zemi.
Kdo jsem? Jak se jmenuju? A žiju vůbec? Blonďatá ninja se obávala otevřít oči. Jediné, co věděla s jistotou, bylo to, že ji parádně bolí hlava a že pár zbraní zůstalo poschovávaných právě v tomto oblečení. Slyší hlasy. Je to nebe nebo peklo?
„Naruto! Přestaň do ní šťouchat!“
„Sakura-san, žije?“
„Až mě k ní pustíš, Lee, tak to zjistím!“
„Hele, kterej z vás ji vlastně srazil?“
„A není to jedno, Kibo? Hlavní přeci je, jestli to přežila!“
„To jsme si mohli snadno domyslet, Ino!“
Někdo jí ležel na břiše. „Žije!“ hlásila Sakura. Fajn, je načase zjistit o sobě pravdu!
Lianna se přinutila otevřít oči. Proboha, civí na ni všichni její známí, a to ještě neviděla na ty lidi, co se krčili vzadu.
„Dívá se na nás!“
„Proč nic neříká?“
„Nech ji, ať se vzpamatuje, Naruto!“
Než se přinutí něco říct, měla by zkusit identifikovat všechny ty lidi, co na ni zírají, ať už ze zvědavosti, nebo z jiného jakkoli praštěného důvodu. Lianno Maraki, dnešní den se fakt zapíše do historie!
Blonďáček se na ni divně culí.
Ne, Naruto, tebe už znova na ramen nezvu!
Sakura vypadá ustaraně a krčí rameny.
Asi ještě nepřišla na to, že jsem neztratila řeč.
Rock Lee dělá gesto, že vše bude v pohodě.
Nic není dobrý! Buď mě srazil, on nebo ten druhej magor!
Vysoký brunet se dvěma červenými pruhy na tvářích… odfukuje.
Aspoň, že ty se tváříš trochu inteligentně, Kibo!
Hinata je tu taky. Lianna na ni pohlédla a hrozivě zakoulela očima.
Tak ty se culíš, jo? No jen počkej, až já se zvednu!
Hyuga se mračí. Má něco za lubem?
No co je tohle za výraz, Neji?
Pak vidí blondýnku Ino a Shikamarua. A vedle nich stojí… Gaara.
No jéje! Ty se tváříš, jako bys říkal: Promiňte, co tady dělám?
Zvedla k nim ruce. Že by se někdo obtěžoval jí pomoct? „Hm, co si člověk neudělá, to nemá,“ zavrčela a opřela se dlaněmi o zem. Zaslechla ne úplně tichý smích. To bude Temari.
„Děvče se nám probralo. Dokončíme závod, Lee?“
„Ano, Gaii sensei!“
Zelený podivín se zahleděl do davu. „Nechtěl jsi tam být náhodou včas, Kakashi?“
„Jistě,“ přiznal se Hatake Kakashi, to ovšem byla ta největší možná chyba. Maito Gai si ho okamžitě a naprosto bez varování naložil na záda. „Né! Znova už né!“ Kakashi až teď pochopil, jakou vyvedl hloupost.
Gaiovo mladší kopie nastavila záda Nejimu, zatímco zelený ninja už mizel v dálce.
„Řekl jsem ne, Lee!“ Lianna se právě opatrně zvedala z podřepu. „I když…“ V očích se mu zablýsklo. Chytl dívku za paže a posadil ji Leemu na záda. Ten ji držel za ruce, aby mu náhodou nespadla. Než se stačila rozkoukat, Lee vyrazil výkřik a vyběhl plnou parou za svým mistrem. Lianna se zděsila, ale z téhle pasti utéct nemohla.
„Zabiju tě, Neji!“ ječela, zatímco se řítila na Leeho zádech někam pryč.
„Poběžte, ať o tu srandu nepřijdeme!“ prohlásil Hyuga s naprosto vážnou tváří.
„Shino se dusí?“ strachovala se Hinata.
„Ne, to je smích,“ uklidňoval ji někdo.
Kankurou se v záchvatu smíchu svalil Gaarovi na záda.
Konohou se nesly dva hlasy, které řvaly současně. Jeden hrubý, druhý vysoký dívčí. „Ááá!“

Maito Gai v záchvatu nadšení prorazil vchodové dveře akademie a prudce zabrzdil až těsně před zdí. Kakashi s úlevou sedl na zem a vzpamatovával se.

„Lee, prosím zastav! Udělám cokoliv!“ úpěla černooká.
„Už jsme skoro tam, Lianno-san!“ nenechal se odradit.
Zoufale se pokoušela vysmeknout se mu. Držel ji pevně. Slyšela jen dupot nohou za sebou. Ani nemohla vědět, jak se tváří lidé na ulicích, protože kolem nich proběhli až příliš rychle.
„Lee! Naposledy tě žádám po dobrém…!“ Ty zatracený střevo! Oba se zabijem!
Ninja v zeleném proběhl dírou, kterou po sobě zanechal jeho trenér. Naneštěstí pro něj neuměl včas zabrzdit. Lianna se mu vysmekla těsně před tím, než narazil přímo do zdi, a pozadu padla do něčí připravené náruče. Ostatní už je dobíhali, někteří se ještě stále chechtali.
„Díky,“ zašeptala úlevně, když jí na prsa padl pramen něčích vlasů. Dlouhých a… hnědých. Hyuga! Její oči dostaly velice zvláštní vražedný výraz. Podivně se leskly a vyzařovala z nich zuřivost.
„Ten pohled už jsem někde viděla,“ hlesla Sakura.
Naruto pochopil. „Takhle se dycky tvářil Sasuke, když se fakt naštval! Neji? Měl bys raději zdrhat!“
Hyugovi to došlo. „To je… dobrý nápad, Naruto.“ Okamžitě ji pustil a uskočil.
Během zápolení s Leem si roztrhla pouzdro na zbraně a zapíchla si dva kunaie do nohy. Dopad na zem jí to okamžitě připomněl. Zavrčela, prudce se otočila a vytrhla je z rány. Ostatní raději ustoupili do pozadí a vytvořili těm dvěma víc prostoru. Vrhla se po Hyugovi a každý, kdo ji neznal, pocítil strach, když po někom šlehla pohledem.
„Byakugan!“ Nechtěl nechat nic náhodě.
„Ty!“ křikla a vyrazila. Šla po něm pěstmi, i v tak stísněném prostoru jí dokázal bravurně uhýbat, stejně jako ona jemu. Přihlížející je sledovali se zatajeným dechem. Neji útočil jenom chakrou, takže se snažila uskakovat.
„Do toho, Neji! Dostaň ji!“ Gai sensei se vrhl do povzbuzování.
„Hlavně je nepodporuj!“ zděsil se Kakashi, který si lámal hlavu, jak to vyřešit.
Naruto se díval na bojující dvojici s výrazem nelíčené hrůzy, Sakura se tvářila o něco klidněji. Temari něco ukazovala Gaarovi a ten se smál a potěšeně přikyvoval. Shikamaru měl oči rozšířené údivem, ale tvářil se pořád stejně. Kiba nadšeně povzbuzoval. Někteří další ho napodobili. Účastníci Chuuninské zkoušky byli ohromeni, stejně jako někteří zkoušející. Nevěděli, jestli by to měli zastavit nebo ne. Tsunade u toho naštěstí nebyla. Lee si držel hlavu a dřepěl na zemi.

Lianna se od Nejiho dočkala jeho pověstných šedesáti čtyř úderů, což ji ještě víc naštvalo. Nakonec to vypadalo, že o vítězi je rozhodnuto. Zůstala ležet na Nejim a syčela na něj. „Omluv se!“ Náhle v ruce držela jen poleno. „Kawarimi!“ Ušklíbla se a prudce praštila oběma rukama za sebe. Neji se svalil na zem, tuhle ránu nečekal.
Kakashi se před ně vrhl. „Stačí! Právě jste viděli ukázku boje mezi Jouninem,“ ukázal na Nejiho. „…a Chuuninem z řad ANBU. Poděkujte jim za představení!“ Ozval se nadšený potlesk. „Ukloňte se,“ sykl Kakashi. Podívali se na sebe, usmáli se na obecenstvo a přede všemi si podali ruce na znamení smíru, než oba vysekli úklonu. „To byli Neji Hyuga a Lianna Maraki!“ Hatake Kakashi vykouzlil na tváři úsměv. Potlesk nebyl k zastavení, teď už tleskali i zkoušející.
„Kakashimu to pálí!“ poznamenal Shikamaru.
Vzápětí dostal od Ino pohlavek. „Samozřejmě, je to přece Jounin!“
„Nemlať do něj! Kdo by mi pak dělal průvodce?“ křikla na ni Temari.
„Ale holky, snad se o mě nebudete prát?“ Za tuto poznámku schytal od obou děvčat políček.

Neji a Lianna ještě přijímali gratulace.
„To bylo fakt jen nahraný? Vypadalo to skutečně nebezpečně!“
„Dokonce i jak se ta kunoichi tvářila? Dá se předstírat takový nenávistný pohled?“
Účastníci zkoušky byli zmateni.
„Bezva! To byla šou!“
„Díky, Kibo,“ zasmála se Lianna.
Jeden člověk sledoval celý jejich souboj bez zaujetí. Až doteď se opíral o stěnu. Teď však promluvil. „Jestli jsi vážně ANBU, neměla bys mít zahalený obličej? Ostatně, není dobré ukazovat celému světu tak hroznou tvář.“
Lianna zrudla v obličeji, ale zachovala klid. Onen kluk měl strašně bledou pleť a krátké černé vlasy. Podle čelenky patřil také do Listové. Pořádně si ho prohlédla. Tvářil se neutrálně. „Nemusím si brát osobně urážky od někoho, kdo vypadá jak gejša!“ setřela ho.
Ani to s ním nehnulo, jen v očích zahlédla něco ošklivého.
„Jo, Li! Takhle se to musí!“
Ušklíbla se a hleděla mu do očí. „Ber to s klidem!“
Naruto se k ní přitočil. „Seznamte se. Tohle je… Sai.“ V jeho hlase bylo znát mnohem víc, než jen odpor.
„Hm. Takže Sai…“
Byli přerušeni zkoušejícím. „Účastníci zkoušky nechť mne následují!“
Lianna se obrátila k blonďatému ninjovi. „Ať tě provází štěstí, Naruto!“ Usmívala se a tím mu dodala odvahu. S chutí vyrazil do nového dobrodružství.

---------------


---------------

Poznámky: 

Se přiznám, že tuhle kapitolu mám nejradši Laughing out loud

Obrázek... podle této malby vznikala tahle kapitola Smiling

4.939395
Průměr: 4.9 (33 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Iono Miho
Vložil Iono Miho, St, 2011-09-21 13:05 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Ta scéna s nesením na zádech je bomba!!!

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2008-11-28 22:27 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No páni to byl mazecká bomba, ale že jsem se nasmála Laughing out loud Jen tak dál

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-11-29 08:02 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Kaze19: Jo, tuhle kapču mám nejradši Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Felliss
Vložil Felliss, Čt, 2008-10-30 00:08 | Ninja už: 6135 dní, Příspěvků: 246 | Autor je: Prostý občan

Do šľaka 5 minút! Tak som tu 21 nedočítala ešte včera no čo už. Čítam ďalej xD btw toto je asi najvtipnejší diel xD LOL fakt super xD

Obrázek uživatele Emilie
Vložil Emilie, Po, 2008-10-27 14:35 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Prostý občan

JJ tá to časť je maximálne perfect :DD.. Chju, tak som sa na zemi šúlala, keď som to čítala Laughing out loud.. Gai a Lee sú hold zelené potvory xD

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2008-10-30 07:29 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Emilie: Tuhle kapitolu mám nejraději z celý povídky Laughing out loud

Feliss: Varovala jsem tě Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, So, 2008-09-20 10:56 | Ninja už: 6115 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Sai vypadá jako gejša...já nemůžu...pomoooc, umřu smíchy!
Ten souboj byl geniální a závěr kapitolky jakbysmet..!

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-09-14 16:10 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Ty ho máš nejradši, mě se zase asi zatím nejvíce líbil, prostě super Eye-wink

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, So, 2008-09-13 15:59 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Drně ten dojeb byl nejlepšíííí...Laughing out loud Chudák Sai....Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-09-20 10:58 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

petricka-chan: Sai se ještě objeví Laughing out loud

Tomon: Ty umíš potěšit Eye-wink

T.a.r.a.n.e.e: Hehe, jo Sai... njn, jsem na něj zlá Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Čt, 2008-09-11 20:34 | Ninja už: 6168 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

JO, Lianna ja faaaaaakt cooool Laughing out loud ehm, trochu som sa nechala uniesť Smiling,,, Saiov nástup na scénu nemal chybu Smiling,... a Kakashi je The Best *Kakashi forever*, kde chodí na tie skvelé nápady???? aj ja chcééém Smiling a ta Shikamaruova poznámka „Ale holky, snad se o mě nebudete prát?“ ma dostala úplne xDxDxD, SUPER

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Pá, 2008-09-12 05:23 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

goforit: Hihi, jo tuhle kapitolu mám fakt nejradši Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Pá, 2008-09-12 21:57 | Ninja už: 6168 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

to rozhodne chápem Eye-wink

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla