manga_preview
Boruto TBV 15

Komentátoři 6 - Legální vražda

Pary: Dobrý podvečer milý posluchači. U dnešního přenosu z boxerské haly v konoze vás zdraví Pary a ...
Kubby: … Kubby. Stojíme tu rovno v prostriedku boxerského ringu...aby sme mohli ohlásiť dlho čakávaní boxerský duel medzi Sakurou Haruno a Sasukem Uchihou.
Pary: Asi se ptáte proč má Sakura bojovat právě proti Sasukemu. Na tuto otázku vám odpovíme ještě před začátkem dnešního utkání. A také se ještě před začátkem podíváme na to, jak se na dnešek soutěžící připravovali.
Kubby: Áno presne tak! Aj keď Sakura Haruno je dlhoročná šampiónka v super ťažkej váhe, a má na svojom konte tituly WBA,NBA,KFC,WoW,HIDS a drevorubač roku ,aj tak tento súboj nebude započítaní do žiadnych tabuliek a nebude sa tu bojovať ani o žiadnu titul.
Pary: Sasuke má na druhou stranu pouze druhý místo v pletení šal. I přesto je kurz na dnešní zápas celkem vyrovnaný. 1:50 na Sasukeho.
Kubby: Pýtate sa že prečo sa vôbec tento zápas uskutoční?
Publikum: To je jedno...hlavne chceme vidieť ten masaker...
Kubby: Tak ja vám to poviem. Je to dávni príbeh... stalo sa to pred 2 týždňami ...konal sa práve zraz anonimních alkoholikov ...a tam sa strhla krutá hádka medzi oboma dnešnými aktérmi . Podrobností moc nevieme ... iba to že Sakura niekde stratila svoje náušnice po starej mame ...a nejakým zvláštnym spôsobom ich našla Sasánkovi na ušiach.
Pary: Krom toho, že mu je surově strhla z uší a Sasukemu je museli zašívat, oba vyhodili ze srazu a Sakura ho za to vyzvala na dnešní match. Čímž vlastně udělala Konoze pěkný podvečer. A teď se již vydáme do šaten dnešních soutěžících, položíme jim pár otázek a poté hurá na souboj. Kubby, ke komu chceš jít ??
Kubby: Radšej pôjdem za Sasánkom... nechcem prísť k nejakému úrazu.
Pary: Dobře, takže nyní se odebereme k soutěžícím do šaten. A jelikož ty máš toho méně brutálního tak jdi první.
U Sasukeho v šatně
Kubby: Fíha ...pekná šatňa ...len kde je Sasuke??? *obzerá sa po šatni* ...aha tu si *ukazuje na trasúcu sa vec pod umývadlom*...čo...ako sa cítiš pred zápasom???
Sasuke: Som mŕtvy muž... som mŕtvy muž ...som mŕtvy muž *hovorí stále dookola a schová si hlavu medzi kolená*..
Kubby: Vidím že sebavedomie ti nechýba...nechcel by si niečo vzkázať svojej dnešnej súperke?
Sasuke: Ne-ne-nechaj ma byť, ty dielo satanovo! *dohovoril a ohnal sa po Kubbym vodnou fajkou*
Kubby: Ten satan som ja ,alebo Sakura? ...no nič ...tu to nemá zmysel ...Pary, máš slovo.
V Sakuřině šatně
Pary: Díky Kubby. *Stojí před dveřmi a otevírá je. Vchází dovnitř a záhy uhýbá letícímu květináči*
Sakura: Táhni Sasuke, já si to nerozmyslím!!!
Pary: Já nejsem Sasuke!
Sakura: Sorry, myslela jsem si že zase otravuje.
Pary: Ten květináč by mi nevadil, ale splést si mě se Sasanem, když vypadáme každej jinak. *Dělá uraženého*
Sakura: *Ignoruje jeho pohled* Cos chtěl??
Pary: Abys řekla posluchačům jak si se na dnešek připravovala.
Sakura: Nepotřebovala jsem se připravovat. I`m avangers killer!!!
Pary: Ok, myslím že tvůj výraz mluví za vše. Takže díky za těch pár slov a hodně štěstí, přesto že ho asi nebude potřeba. *Urychleně zdrhá z místnosti*
V ringu
Kubby: Kubby: *už stojí v ringu...kde sa práve doplazil aj Pary* Takže, dnešných aktérov už máme predstavených ...je čas aby prišli medzi nás...ako prví príde do ringu Sasukééé "kvetinka" Uchiháááá *sasukeho je dotláčaní SBSkou do ringu*
Pary: *Zvedá se ze země* Ano a z druhé strany už vstupuje Sakura. Dívka vypadá plná energie a připravená rozdávat bolest všemu, co se jí připlete do cesty. Kubby, měli bychom se stáhnout.
Kubby: OK.
Na komentátorském stanovišti
Kubby: Takže čoskoro zápas začne... obaja súperi stoja oproti sebe a medzi nimi stojí rozhodca dnešného zápasu, Ibiki. Niečo im tam začal vysvetľovať ... obaja prikývli a podali si ruky...čo bola veľká Sasukeho chyba. Mohutný Sakurin stisk ho položil v bolestiach na zem...
Pary: Ale už se zvedá a rozhodčí oba soupeřící posílá do rohu, kde mají poslední poradu se svými trenéry. Sakuru jak jistě všichni ví trénuje Tsunade, která dnes kupodivu nemá ani upito.
Kubby: Jak všetci vieme...práve Tsunade naučila Sakuru všetky svoje boxerské finty... medzi nimi svetoznámu fintu "šup saké o prestávke do krku a žiadna rana bolieť nebude" atd... Ibiki vyzíva obidvoch aby vstali *ozval sa zvonček* a prvé kolo môže začať ...
Pary: Ale co to, kolem ringu se zvedá klec. Asi aby Sasuke nemohl vzít roha. A náš avanger to bere opravdu sportovně a začíná rozcvičkou, 1000 koleček kolem ringu s brutální Sakurou v patách. Hmm...okolo kolečka 4 se mu zamotali nohy a sletěl na držku...
Kubby: Sakura sa snaží toho využiť...vyskočila do vzduchu a namierila si to päsťou na Sasukeho ...ale zrazu medzi nich vbehol Ibiki ...mlel niečo o tom že napádať ležiaceho súpera je proti pravidlám ,ale to Sakura zaregistrovala moc neskoro ...a sejmula namiesto Sasánka Ibikiho. Ten práve teraz leží v bezvedomí. *zvonček oznamuje koniec prvého kola*
Pary: Doktoři odnášejí Ibikiho někam do zákulisí a trenéři udělují svým svěřencům poslední taktické pokyny. Sakura vypadá doslova nažhaveně. Sasuke má ve výrazu něco typu "když přežiju, už nikdy nešlohnu transvestitovi náušnice"
Kubby: Fúj ...asi som oslepol! ...práve začal okolo ringu behať Gai v rúžovej minisukni a drží tabuľku s označením druhého kola.
Pary: V tom případě se raději nekoukej na levou tribunu. Lee tam běhá stejně nahastrošenej jako Gai s třásněma a povzbuzuje domácího favorita.
Kubby: *zakrýva si oči * Nech už ta bolesť skončí! *po chvíli ich odkríva a díva sa, či mu stále hrozí nebezpečenstvo oslepnutia* ...uff ,čistí vzduch. A do ringu práve prichádza Ibikiho náhradník , Ebisu.
Pary: Ten už také zahajuje druhé kolo. Sasuke vykračuje pravou nohou a staví se proti Sakuře, která má vražedný výraz. Chvíli se vydržel do jejího vraždícího výrazu dívat, jakmile se ale ozval zvonek, Sasuke začal couvat a dal se na útěk.
Kubby: Aáá ...po ďalších asi 20 kolečkách okolo ringu, zahnala Sakura svojho protivníka do rohu. Sasan nemá kam utiecť . Sakura práve vyskočila a...
Pary: ...a už to vypadalo na knockout, ale pro Sakuru v tu nejméně hodnou dobu se ozval zvonek a bylo ukončeno druhé kolo. Ááááá Gai opět pochoduje kolem v růžové minisukni.
Kubby: Mukáá!!! *dáva si klapky na oči* ... ešte sme vám milí poslucháči zabudli oznámiť jednu vec ...dnešní zápas sa nehraje na kolá...ale vyhraje ten, ktorý ako prvý sejme toho druhého.
Pary: Kola tu jsou dnes jen pro to, aby si mohl Sasuke při těch svých otáčkách kolem ringu, odpočinout. Nyní Ebisu zahajuje třetí kolo.
Kubby: Aáá začína ako inak...tradičním rituálom zastrašovania. A Sasuke to teraz zobral naozaj vážne...dáva si dole ponožky!!!
Pary: Sakura to ale vyřešila tradičně a dala si na nos kolíček. Bohužel publikum nemělo zrovna po ruce kolíčky a polovina tu skomírá smradem. Ti co si ještě drží své vědomí začali skandovat jméno své domácí borkyně.
Kubby: Aby toho nebolo málo...niektorý jej pomohli aj tým ...že do Ringu začali hádzať železné tyče...Sakura práve jednu z nich uchopila ...to už nevyzerá na box, to je wrestling!!!
Pary: To už tam ale vbíhá Ebisu a vysvětluje oběma soutěžícím pravidla. Sasuke přikrčený za ním s libostí pokyvuje, Sakura zlostí zlomila tyč a odhazuje obě půlky ven z ringu.
Kubby: A zase pokračujem ...Sasuke zase začal utekať ...ale Sakura mu ale stačí a dobieha ho...vyskakuje a ...neuveriteľné!!!
Pary: Ebisu se zakecal s Shizune mimo dohled ringu a tak neměl Sakuru kdo zastavit. Ta vědoma si své výhody zařvala něco jako "Jeronimooooo" a sráží Sasukeho k zemi.
Kubby: Toto vyzerá na KO ...ale Ebisu sa stále vykecáva a nevšíma si čo sa deje v ringu. Sasuke sa ešte z posledných síl snaží vstať ale Sakura ho dorazila nepekným kopom do slabín. A Ebisu sa už zobudil...pribieha k Sasanovi a 1...2...5...9...9/5...10!!!
Pary: Takže ti šťastlivci co si vsadili na papírově silnějšího můžou jásat. A my už se s vámi pomalu budeme z haly v konoze loučit.
Kubby: No pomali ...pri pohľade na Sakurine víťazné oslavy ...medzi nimi napríklad zmlátenie Ebisuho a polovice hľadiska, by som to tu najradšej opustil hneď. Takže pre rádio SakéM3 sa pre dnešok lúčia Kubby a...
Pary: ...zdrhající Pary.

Poznámky: 

Kubby: Muhehe xDD ...konečne sme zavraždili Sasánka xDD ...to bol môj sen xDD ...No dúfam že sa diel páčil
Inak ja som nespomenul cibulu...OMG xDD

Pary: Díky Jashinovi že se necibulovalo. To bys dopadl jako Sasuke. Taky doufám že se vám díl líbil Smiling a doufám že vám nevadí prodleva mezi tímto a posledním dílem. Smiling

4.96154
Průměr: 5 (26 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele III.Hokage
Vložil III.Hokage, Ne, 2009-06-07 12:16 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

to je fakt super!

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Ne, 2009-06-07 12:15 | Ninja už: 20052 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Supéér! Konečne je "evendžr" zmlátený! Laughing out loud A Gai s Leem v ružových sukničkiach xDD OMG.. xD

Obrázek uživatele Quari
Vložil Quari, Po, 2009-02-09 22:59 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Jaaaj no lepší kdybyste zabili Sakuru.... ale co už Laughing out loud Sasan je taky pěknej *** takže sem happy Smiling

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Út, 2009-01-20 08:26 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

KOnečně mu dal někdo přes držku! xD xD xD a tak kvalitně xD *hluboká poklona* jste úžasní!!!

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., St, 2008-10-22 19:51 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

cibulka moja... budem plakat. V dalsom dieli musi byt

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, St, 2008-10-22 16:56 | Ninja už: 6095 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Haha...tu Sakuru si viem úplne živo predstaviť!Len doňho!Laughing out loud

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Malwa
Vložil Malwa, Ne, 2008-09-14 13:49 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

Xd Můj bože, j snad smícchy pojdu...
Konečně Sasounkovo dožití.
Ale nedostatek cibule a já se tak těšila XD
Moc fajn, dávám pět.

Moje FFky na který jsem asitak středně pyšná:
Mini Deidei CO se stane když se Deidara zmenší na velikost rtěnky ???
Vodník alá Gaara - moje báseň o tom jak Gaara utřel nos
A nově: Něco Vánočního - Atatsuki Koledy!
Akatsuki Koleda! - 1. část od Papačky
Akatsuki Koleda! - 2.část od Malwy

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2008-09-10 08:01 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Vy teda víte, jak potěšit! Naprosto skvělé! Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-09-10 07:44 | Ninja už: 20052 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Konečně!!! Laughing out loud Teda to bych chtěla vidět na vlastní oči!!! Sticking out tongue Opět megální dílo vy dva!!! Eye-wink A těším se na další dílek!!! Smiling

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-09-09 20:06 | Ninja už: 6208 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Dobrovolně se hlásím do role hrobníka, kterej Sasukeho pohřbí!! To bude teprve masakr!! xD...teda, zmasakruju ho, až vstanu ze země xD Gai v minisukni?!!! OMJ!!! I bez cibule to bylo zabíjecí xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Út, 2008-09-09 20:08 | Ninja už: 20052 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Mrtvý Sasan? Hurááá, juchůůů Laughing out loud To byl skvělý díl, ostatně jako vždy Eye-wink Vy dva jste prostě vražedná dvojice Laughing out loud Vražedná a bezchybná Sticking out tongue

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Út, 2008-09-09 18:37 | Ninja už: 6093 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

jůchů, mrtvý Sasuke, to byl i můj sen, takže je vám určo jasný, že se mi to moc a moc líbilo Kakashi YES
oj, teď si vzpomíná, že jsem kdesi psala, že se neřadím do anti-Sasuke, ale co už...po tomhle a Kubbyho květinkách asi jo Eye-wink

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2008-09-09 13:13 | Ninja už: 6118 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tak u toho jsem umírala už na tvý stránce... tudíž tady jen jeden zbytečný koment, aby bylo jasný, že jsem to četla xD

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-09-09 06:58 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Jak kruté Laughing out loud Jsem si jistý že se Sakura bavila

Obrázek uživatele klasna
Vložil klasna (bez ověření), Po, 2008-09-08 20:54 | Ninja už: 20052 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

muhehehe XD další vražedná kombinace Laughing out loud