manga_preview
Boruto TBV 09

Komentátoři 5: Návšteva globálnej žirafy

Před nemocnicí
Pary: Dobrý den, dámy a pánové, vy všichni co máte uši přilepené na svém rádiu, před konožskou nemocnicí vás zdraví Pary a ...
Kubby: a Kubby. Áno, počuli ste dobre... sme pred nemocnicou. A spolu s nami tu stojí pár známych osobnosti z Konohy... nechýbajú tu napríklad ani legendárne kastróly ...
Pary: Ano, s námi je tu Gai, Lee, Neji, Tenten, Naruto a...Sasuke, * kulí oči a nechápe, kde se tu avanger vzal*. Sakura s námi nemohla jít, jelikož má v nemocnici službu. A teď, proč sme vlastně před nemocnicí, Kubby?
Kubby: No preto, Pary, lebo ideme navštíviť jednu pacientku, ktorá utrpela...
Sasuke: Posttraumatický šok?
Kubby: Nie!!! Pary dokonči to, ty lepšie ovládaš rozvášnený dav.
Pary: Která...no...spadla údajně z koně, ale bůh ví, co dělala, ještě že to neslyší. *Zmateně se otáčí na podivně vyhlížejícího avangera* Sasuke nekoukej, nejsi jedinej šikovnej.
Kubby: Hej Sasuke! Nebi Paryho Hinátinou metlou. Kľud *Kubby zas všetko vyriešil bez násilia...iba s použitím cibule*... teda poďme teda za tou Rikou, lebo veveričky sa tu okolo mňa už nevedia dočkať.

Před Rikyným pokojem
Kubby: Takže... Paryho zase niekam odtiahla Sakura... asi minule nezaplatil za prehliadku. Alebo žeby niečo iné? Prečo mňa nikto nechce? *smutne sa pozerá na cibuľu* No nič...už sme tu *klope na dvere* ...Prekvapenie!!!!

V Rikyným pokoji
Rika: *Rika spí* *chrání jí krvelačné ondatry a za postelí má akvárko s veverkama*
Sasuke : To čo je za mravcov *ukazuje na ondatry*
Kubby: Si blbý, to nepoznáš delfíny? A vlastne, kde je tá Rika? Ja tu vidím iba samé zverstvo.
Pary: *potupně ze zjevuje za Kubbym s rouškou přes pusu* já myslel, že jdeme do nemocnice za Rikou a ne do ZOO...
Rika: *Rika se s dramatickým zíváním probouzí*
Kubby: Podľa mňa je to to isté. Ta veľká chrápajúca vec vstala...Yeti!!!!! Zdrhaj !!!!...počkať...to neni Yeti...to je Rika!
Rika: oká...*protírá si oči a zírá na ten zástup* OMG!! Mimozemšťani!!
Kubby: Kde? Kde? Rýchle do úkrytu všetci... *kričí a schováva sa pod posteľ*
Rika: *už je pod postelí, když tam vlítne něco děsivého...* vuááá Můj úkryt!! Ustup satane!
Kubby: nééé... *mlátený ondatrami a Rikou*... pomôžte mi niekto... Help!!!
Pary: *zmateně nakukuje pod postel*zkus tý ondatře narvat tu cibuli, co máš v kalhotách, třeba tě nechá.
Kubby: Nekecaj a pomôž mi... inak všetkým poviem, že chodíš k rovnakému kaderníkovi ako Gai!!!
Pary: To ti nikdo nesežere, Gai se stříhá sám!
Rika: *mlátí hlavou o zem* Au *vylézá zpod postele a vrhá se k oknu* Já skočím! Varuju vás!
Kubby: Ved sme na prízemí.
Pary: Si skoč, jestli chceš dostat umělí dýchání od avangera *zlomyslně se pod rouškou směje*
Rika: Eh....to mi nevyšlo *zuřivě kouká na Sasukeho* to myslíte tohohle rachitika?
Kubby: No nie...toho cvoka, čo tu ráno vytiera hajzle *pozerá sa na Paryho*
Pary: Gai, přiznej sílu mládí. *otáčí hlavu na větší kastrol*
Gai: Kubby, priznaj silu cibule.
Kubby: To by to tu trochu zapáchalo.
Rika: *hladí veverku*
Kubby: Si zaočkovaná na besnotu (vzteklinu)? Ja nie.
Pary: Nekoušou?? *zmateně kouká na jednu z veverek*
Naruto: nečeká na odpověď a jednu se pokouší pohladit, ta se mu ihned zakousla do ruky a on vybíhá s řevem, ven z pokoje* Ááááá !!!!
Kubby: Ešteže má nemocnicu celkom blízko... ale ja sa ich radšej nebudem dotýkať.
Rika: Dement *nechápavě vrtí hlavou*....Já jediná krotím veverky, tak co na ně šahá?
Sasuke: Muhehe...to si len myslíš *vyberá bičík a začína mlátiť veverky*
Rika: Kyaa!
Pary: to nedopadne dobře *kroutí hlavou*
Rika: *mlátí avengera ponožkou*
Sasuke: *Donútení vyskočiť z okna* Aááá!!
Kubby: To bol skok... lenže asi zabudol že sme na prízemí .
Pary: *zmateně se rozhlíží kolem a spatří druhou postel* kdo v tom spí?? *nečeká na odpověď a skáče na ní*
Rika: Nee!! Katastrofa!! Zabije vás! ZABIJE!!!!!
Kubby: Kto? Upratovačka?
Pary: *Seskakuje z postele a schovává se za Kubbyho* tam...něco...je
Rika: Ne....je to..ona...bojte se...je krutá... Megaveveruška!!
Kubby: Ehh Pary...vypadni odo mňa...tá vec sa ku mne približuje...a ide po tebe, nie po mne. Odpádluj, inak ti napchám cibuľu do krku.
Pary: Riko, zavolej si to!!! *řve jak malá holka*
Rika: Neee! Veverko do toho!! *zatímco povzbuzuje veverku, háže po Sasanovi zbytky nemocničního jídla*
Kubby: Tak musíme vymyslieť nejaký plán útoku...Neji, máš veštecké gule pri sebe?
Neji: Nabite a pripravené .
Kubby: Ok...ostatný vytiahnite všetko možné čo máte po ruke a na ňu! *ukazuje na megaveverku*
Pary: *přivírá oči a naštvaně se divá na Riku* nechtěl sem, ale donutila si mě vytáhnout tajnou zbraň!!!!!
Kubby: Nieeeee... všetko len to nie!!!!!!!
Pary: Ale jooooo.
Kubby: Prosím...nie schytáme to aj my...všetko, len koláče tvojej babky, nie! Nie!!!!!
Rika: *Pobaveně se uhihňává....*...Nemáš šanci...ondatry do toho!
Pary: Hrr Hrr *připravuje se vytáhnout tajnou, ničivou zbraň* Do-re-mi-fa *rozezpívává se. **A začíná zpívat* Pec nám spadla, pec nám spadla, kdopak nám jí postavííííí. *zpívá co nejfalešněji**rozhlíží se, kolik že je to raněných*
Kubby: *zomrel*
Rika: Kyaaa! Prooč? *zacpává si uši a chystá se skočit do umyvadla...* Veveruško...chápeš je? Neřeknou ani, proč tu jsou a ještě mi tu ničí bubínky!!!
Pary: Začala sis *namítá uraženě*
Rika: Já si nezačala! Já tu dočasně bydlím!
Kubby: Hmm dočasne...ale či legálne? Tie veverky si podľa mňa prisťahovalci z Iránu.
Pary: Hele, a nepašují něco v těch obřích hubách, co vypadají, že je mají plný oříšků jak Syslové!???
Rika: *mluví na veverky* Sakra, odhalili vaši skrytou identitu...musíte zmizet *otáčí se na ostatní* Nepašujou...vubeeeeec! xD
Kubby: Aha...môžem sa tam pozrieť???
Rika: Neee! Vstup zakázán! Tytyty! *kryje veverky vlastním tělem...ehm, schovává je do odpadkového koše*
Pary: Hele, nerad ti kazím den, ale do toho koše před chvílí letěla ponožka, kterou jsi mlátila pod postelí Kubbyho a pak Gaiovo trenky. Nevěřím, že by tam ty veverky mohli přežít. *Kroutí smutně hlavou* A Sasuke tam myslím vyhodil svůj papírovej kapesník.

Konožská polícia: Dobrý deň. Dostali sme typ, že by niekto v tejto izbe mal ilegálne prechovávať omamné látky. Neviete o tom niečo?
Kubby: Vieme *ukazuje na Riku a hneď potom na vrecia*
Policie: To patrí vám madam???
Rika: Pchh.....já jsem tady akorát nemocná! Chápejte..oni to sem přitáhli a chtějí to hodit na mě *výraz naprosté hrůzy*...*padá k zemi v slzách* Slitujte se!
Policie: Ako tie omamné látky sa dajú prepáčiť... ale ak sa nemýlim, tieto veverky sú vaše, nie?
Rika: *lehá si do postele a dává teploměr do studeného čaje v mylné představě, že se zvýší teplota.*...Ne...neznám je. Nikdy jsem je neviděla xD
Policie: Aha...takže nie sú vaše? ... škoda. Jedna z nich práve dneska vyhrala v lotérií.
Pary: *nečinně přihlíží a dělá, že se ho to netýká*
Rika: uhm...loterie?...no, možná bych jí mohla adoptovat
Policie: Neskoro...buď je vaša a získate mraky peňazí...alebo pôjde snami a peniaze pôjdu inam...
Pary: Nerad vám kazím naděje, ale ty veverky jsou v tom koši s radioaktivním obsahem, myslíte že jsou ještě mezi námi?? *snaží se vmísit do rozhovoru nenápadnou myšlenkou*
Rika: *přemýšlí a začínají jí hořet vlasy*
Kubby: *robí sa že premýšla...ale moc mu o nejde*
Policie: Mŕtve, nemŕtve, idú s nami .*zdvíha smeťák a chystá sa k odchodu*
???: Nie počkať !!!*zakričalo nejaké stvorenie z koša a zrazu to z neho vyskočilo*
Neji: Hovoriaca veverka...Omg * odpadol a Ten Ten ho chytila*
Veverka: Ty klamárka...najprv nás prehovoríš, aby sme utiekli z rodnej vlasti...a teraz sa nás chceš zbaviť!!!
Pary: Ty v**e Chipmunci *Kulí oči, div že mu nevypadnou z důlků*
Rika: Nee veverušky!! Já to tak nemyslela *myslela myslela muhehe* Já vás mám přeci ráda....ale sebe mám ráda vííc!
Policie: Takže predsa len sme vás dostali...Rika von Veverková...zatikáme vás pre ukrývanie ilegálnych prisťahovalcov. Idete s nami.
Pary: jestli chceš pomoc, tak se ozvy *zlomyslně se šklebí*
Rika: *hraje si na mrtvou a rychle šmátrá pod polštářem, kde má shovanou svou poslední naději...ale ta bambitka tam neníí!*
Policie: *odvádza Riku, ktorá kope do všetkého, čo sa jej postavilo do cesti*
Kubby: Tak toto som naozaj nečakal...no nišť...už by sme asi mali končiť, nie???
Pary: *otáčí se* kdyby se ozvala, já bych jí pomohl. Jo jasně, no tak to bylo opravdu nečekaný. Ale je tu možnost, že když se to domluví, tak jí příště přijdeme navštívit do vězení. Hele Kubby, nebylo to echo tvoje ??? *zmateně pohlíží na Kubbyho*
Kubby: Nie. Ja som to nebol *nenápadne schováva mobil za chrbát *.Ale to nechajme tak...takže pre dnešok sa s vami lúčime ľudia... pre rádio SakéM3 sa lúčia Kubby a...
Pary: Pary a ten zbytek, co se vzadu u stánku hádá o párek v rohlíku.

Poznámky: 

Rika: Kluci, vy jste fakt jelita!
Při psaní nebyla zraněna žádná veverka ale avenger to bohužel nepřežil. xD

Kubby: No dnešní diel bol...ehh..jak to nazvať???...zážitok Laughing out loud ...Rikuš aj Pary boli perfektný...len ja som tam robil stratenú ovcu Laughing out loud ...radšej už sa nabudúce vyvarujem písanie dielu v trojci Laughing out loud ale bolo to super xDDDDDDD

Pary: Tak ten nejlepší na konec. Musím říct že jsem se u tohohle dílu náramně bavil. Přesto že jsme ho psali asi na 3x myslím ale že to stojí za to Rika i Kubby byli suprový. *Zmateně kouká na Kubbyho poznámku* hele, na sebepodceňování jsem tu já!!!

4.916665
Průměr: 4.9 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Ne, 2009-06-07 12:57 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

OMG xD Tak toto je na mňa už naozaj veľa Laughing out loud Úžasná spolupráca! xD

Obrázek uživatele Quari
Vložil Quari, Ne, 2009-02-08 22:50 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Dost by mě zajímalo jak to tvoříte Smiling Jestli si někde na icq píšete a prostě improvizujete... no každopádně sou to pecky Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2009-02-09 10:49 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Krom navržení tématu předem je to čistá improvizace Eye-wink

[img][/img]

Obrázek uživatele Quari
Vložil Quari, Po, 2009-02-09 15:25 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Tak to klobouk dolů Eye-wink

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., St, 2008-10-22 20:43 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

Nabite a pripravené .Tie veverky si podľa mňa prisťahovalci z Iránu.Ste uzasni a spolupraca s Rikou!!!! To je naprosto squelllleeeeee a sugoiiiiiiiiiiii!!!!

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, St, 2008-10-22 17:50 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Tak a je to jasné...odhalila som vás! vy ste tajný agenti s FBI a máte za úlohu zničiť všetko obyvateľstvo. (alebo aspoň čitatelov FF)
Ale ja som vás odhalila!Muhehe!škoda že až po smrti...lebo tento diel ma fakt zabil:D:D:D

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Út, 2008-08-26 18:32 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

To je krutý Laughing out loud Pary + Kubby + Rika společně na hrad! Triuvirát 4ever xD hezounký.. Laughing out loud ještě teď z toho nemužu a to sem to četla někdy před dvěma hodina Kakashi YES SUPER! PO-KR-AČ-KO !!

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka, Ne, 2008-08-24 23:33 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Jezhisi to jedokonalostní ... xD
Tak megaveveruška jo?.. xD

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-08-24 17:13 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Gai se stříhá sám! OMJ! Krutý Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-08-24 00:46 | Ninja už: 5785 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

ty tam na nebesích (nebo někde jinde), tohle je totální ptákovina, ale mě se to líbí! Laughing out loud

Obrázek uživatele klasna
Vložil klasna (bez ověření), So, 2008-08-23 21:42 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

omj XDDDDDDDD vy mně chcete zabít XDDDDDDDD *vypadl z okna a směje se dál i přesto že že má zlomených několik žeber*
Je to fkt užasný!!!! hezky pokračujte aby ste mě mohly dozabít XDDDDDD

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-08-23 20:40 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Lidi... to je fakt megální!!!!! xDDD Můj řev musí slyšet snad i ta ohluchlá sousedka o pět bloků dál!!! Laughing out loud Naprosto parádní kam se hrabou ostatní parodie?!!! Eye-wink Jestli budou i další díly takhle vražedný do týdne nepřežiju!!! Sticking out tongue Další díl by ovšem nebyl k zahození!!! Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, So, 2008-08-23 21:21 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

už se o tom s kubbym mluvil Laughing out loud záleží jak se bude Rice chtít Laughing out loud v každém případě teď bude následovat pár normálních dílů Smiling ale jestli se bude chtít těm dvoum tak nejsem proti Eye-wink ba naopak Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-08-23 21:45 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

no mě to celkem bavilo, ale zdálo se mi že Kubby nebyl moc nadšenej xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Ne, 2008-08-24 07:39 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

blbosť Laughing out loud ... ja chcem dalšiu spoluprácu...mňa len vyviedli z mieri tie zmätky kôli ICQ ...ale určite to chcem Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Ne, 2008-08-24 10:45 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

ok schváleno a potvrzeno Laughing out loud další bude Smiling už se těším Sticking out tongue
jo, to ICQ mě taky naštvalo Tak teď ti nevím... ale do příště to nějak vychytáme Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-08-23 20:03 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Haha xD já věděla že to bude pořádně stát za to, když se vy tři spojíte xD (njn... tady se nic neutají Laughing out loud)
Je to... *sbírá se ze zěmě xD* skvělýýý! Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-08-23 19:27 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

lol a já se fakt bála, že to bude zmatený...ona ta neupravená verze vypadala zmateně xDD ale proč všechny mé výroky jsou úplně mimo? xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-08-23 10:30 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Megaveveruška??? Jemine, vy ste dobrí xDD
Tak toto bol fakt skvelý dielik, som sa smiala od začiatku do konca Laughing out loud Vaša spolupráca je skvelé a keď sa pridala aj Rikuš, no dokonalé xDD
Ale chúďatká veveričky xD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.