manga_preview
Boruto TBV 13

Naruto RAP aneb Když Konoha básní - 5. kapitola - Den čtvrtý

Den čtvrtý… Zlepšováky

Konan se opatrně přiblížila k Peinovi a jemně ho vzala kolem ramen. „Starosti?“ Snažila se usmívat, aby mu dodala odvahu.
„Zas to zvrtali!“ povzdychl si vůdce Akatsuki.
„Ale jsou tu všichni, aspoň to by tě mohlo těšit.“
„To tedy ano.“ Zrzek se ironicky ušklíbl. „Asi ještě nenastala ta správná doba. Vrátíme se do Konohy, až přejde ta vlna šílenství, co tam momentálně panuje. Svět se zbláznil, ale Akatsuki při tom rozhodně nebude!“ rozhodl a Konan pouze přikývla.

Naruto vykukoval zpoza nejbližšího rohu. Měl hroznou chuť na ramen, ale nechtěl si zajít k Ichiraku, protože Ayame se začala smát, sotva začal veršovat. Slabě pofňukával a se svým vnitřním já (nikoli však s Kyuubim) řešil závažné dilema. Nic nebylo důležitější než ramen, aspoň v této chvíli. Dospěl k rozhodnutí, že ukojit svou mlsnotu se mu ani tentokrát nepodaří, a s těžkým srdcem zamířil do Teuchiho restaurace.

Chaos uvnitř Skryté listové vrcholil. Mnoho provinilců už bylo nuceno vyznat lásku první ženě, kterou uvidí, za což si pak vysloužili pokárání od svých manželek nebo přítelkyň.
Nara Shikamaru nutil své mozkové závity, aby pracovaly na plné obrátky. Pokoušel se vymýšlet nejrůznější fígle, aby obešel příkaz Třetího Hokageho. Žádný z těch zlepšováků se mu však nezdál dost efektivní.
„Zavři, Chouji!“ Mladý Nara zkontroloval dveře, a ještě vyhlédl ven z okna. Jedině ve svém pokoji se cítil aspoň trochu bezpečně. Nadechl se a pak předložil svému baculatému příteli nejnovější plán.
„Tabulky a kartičky? Páni, ty jsi ale hlava, Shikamaru!“ nadchl se Chouji.
„Ostatní to uvítají, tím jsem si jistý. Prostě si seženeme potřebné pomůcky a nějak nenápadně rozneseme tuhle zprávu mezi lidi z Konohy. Očekávám, že mi pomůžeš,“ mrkl na svého kamaráda.
„Na mou čest, Shikamaru! Na mě se můžeš spolehnout!“

Naruto nakoukl pod plachtu. Ayame k němu stála otočená zády. Vlezl si až úplně do rohu, ale židle, na níž si sedl, zavrzala, což způsobilo, že personál Ichiraku ramen si ho všiml.
„Á, Naruto! Copak to bude tentokrát?“
Blonďáček okamžitě zrudl v obličeji, chvíli usilovně přemýšlel a nakonec ze sebe vypravil:
„Misku ramenu dej mi sem,
potom hnedka půjdu ven!“

Mladá kuchařka se začala chichotat. „Tati! On už to zase udělal!“
Teuchi vyhlédl z kuchyně a poctil Naruta svým dobrosrdečným úsměvem. „Copak se děje?“ podivil se, když se mladý ninja začal tvářit jako hromádka neštěstí. Ten se rozpačitě podrbal na hlavě, poplašeně se ohlédl za sebe, ale riskovat nehodlal. Zatvářil se ublíženě a pak vyhrkl:
„Ona se mi směje.
To se tady děje!“

Teuchi se zazubil. Jeho ještě nikdo veršovat neviděl. Nejspíš to bylo proto, že ze svého krámku vycházel opravdu jen velmi zřídka. Ayame si nemohla pomoci, opět se začala smát, jak mohla nejvíce, než dostala škytavku. Chytila se za pusu a zmizela v kuchyni. Teuchi se také rozesmál a hned naservíroval před Naruta vrchovatou mísu ramenu. „Snad nebude tak zle. Pár básniček ještě nikoho nezabilo.“ Přimhouřil oči a obrátil se k ninjovi zády, aby si nevšiml, jak i jemu cukají koutky. Blonďáček vykulil oči, usmál se a poté se s nesmírnou chutí pustil do jídla.

Shikamaru a Chouji uskutečnili svůj plán hned další den. Na ulici potkali Nejiho, Kibu, a kupodivu i Sasukeho. Pozdravili se kývnutím hlavy a chvíli rozpačitě stáli na místě. Pak promluvil Neji.
„Taky vás tak štve Lee a jeho popěvky?“
„Ve všední den i ve svátky,“ zamručel Kiba.
„Měl by se mu už zatnout tipec!“ uvažoval Hyuuga.
Shikamaru významně poklepal na dřevěnou tabulku, na kterou křídou bleskurychle načmáral: Řešení je tady! Šmitec!
Ninjové pochopili smysl jeho počínání, začali se hlasitě smát a rychle odběhli pryč, aby si sehnali alespoň kus papíru. Nová metoda se okamžitě ujala, konožští muži ji uvítali s jásotem.
Když se toho večera vracel Shikamaru Nara do svého rodného domu, stačil ještě spatřit skupinku Chuuninů a Jouninů, jak posunkují jako o závod. Pečetění za bílého dne, když nikdo není v dohledu? Ne, počkat… je to jako nějaká abeceda. Opravdu velmi chytré! Pousmál se a pak vklouzl do dveří.

„Shikamaru? Přišli pro tebe dva Jouninové!“
„Jak otravné,“ zamručel černovlasý mladík s drdolem, zvedl se a bez řečí se nechal odvést k Hokagemu. Ten se nejdříve laskavě usmál, odkašlal si a pak nad Shikamaruem vynesl ortel:
„Za buřičství krutý trest,
který ty teď musíš nést!“

Předal mu lejstro, v němž stálo psáno, že se nesmí používat žádné hmotné pomůcky, dokud trvá rozkaz Hokageho. Shikamaru jen pokrčil rameny a zmizel za dveřmi.
„To jste přece nemusel, Hokage-sama,“ uchechtl se Jounin, který dělal vůdci Konohy tělesnou stráž.
„Předstírejme, že se do toho bláznivého nápadu zapojili všichni. Můžeme být rádi přinejmenším už jen za to, že se ve vesnici nikdo nenudí!“
Jounina přepadl záchvat smíchu a byl vykázán z místnosti.

Další zákazy! Jak daleko chtějí ještě zajít? mračil se Neji, když pozoroval přeplněnou ulici. Kolem něj se prohnal Chuunin a vrazil mu do ruky lejstro s podpisem samotného Hokageho. Zadíval se na druhou stranu ulice. Po cestě kráčeli Kotetsu a Izumo, vesele si značkovali a culili se.
„Hej, pánové! Nezajdete k nám?“ lákala je Ayame k Ichiraku. Rozmýšleli se a zdráhali, dokud na ně nezamávaly mladé kunoichi, které vesele klábosily.
„Pozvání od krásných dam?
Tak to si ten ramen dám!“

ušklíbl se Izumo a oba zamířili do Teuchiho restaurace.

Sasuke už také věděl o novém zákazu. Potřeboval najít nějaké místo, kde by ho nepronásledovali ANBU nebo ostatní vojenské jednotky Listové. Trochu nešťastně si ke svému úkrytu vybral květinářství. Za pultem nikdo nebyl. Zastavil se u jednoho záhonku a zíral kamsi do prázdna.
„Ahoj, Sasuke! To je ale překvapení!“
„Ino… já…“
Mladá slečna Yamanako se zašklebila. „Na chvíli jsem odběhla a… Co si budeš přát?“
Sasuke rychle ukázal na jednu z květin. „Třeba támhletu,“ odpověděl, byl malinko nervózní.
Ino se okamžitě zvedla, přiblížila se až k němu, upřela na něj svůdný pohled, aby se vzápětí sklonila pro požadovanou květinu. Sasukemu to nebylo zrovna příjemné, přemýšlel, jak se co nejrychleji vypařit. Na ulici totiž právě zahlédl osobu se zvířecí maskou. ANBU! Musím rychle odtud!
„Tak, tady ji máš!“ Blonďatá kráska v bílé zástěře mu podávala drobnou květinku.
„Ehm… víš co, Ino? Nech si ji, je tvá.“
Překvapeně se na něj podívala. Vyběhl ze dveří, jako by mu hořelo za patami. Dívka přičichla ke květině. „Ach, Sasuke. To bylo tak strašně milé!“ Toužebně vzdychla a vrátila se zpátky a pult. Sakura se zalkne vzteky, až jí to poví. Uchiha… nejhezčí kluk z Konohy, jí právě daroval květinu. To bylo vskutku neuvěřitelné!

Poznámky: 

Tak... jsem zvědavá, co řeknete. Další kapitola bude na T.a.r.a.n.e.e Laughing out loud

4.921055
Průměr: 4.9 (76 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2010-01-30 22:38 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

další krásný a zábavný díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2008-12-15 23:31 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Další skvělí díl ovšem je čas na kutě jít. Nechci dál veršovat, ale normálně komentovat.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Čt, 2008-11-06 13:56 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

To je parádne!Laughing out loud Ako vás také úžasné verše možu vobec napadnúť?Laughing out loud

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2010-01-31 16:48 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

lady_anjelik: Ty to nějak hltáš Eye-wink Za chvíli nebudeš mít co číst Eye-wink

Kaze19: Laughing out loud Jsem ráda, že se ti to líbí Smiling

Z láskysakuraZ lásky: Snad budeš to samé tvrdit i na konci Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Pá, 2008-10-17 22:41 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Hihi, to je fakt sranda! Laughing out loud

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, St, 2008-10-15 15:04 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

ou... super, je to vážně zabijácký xDD

Můj Valenth

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-10-18 07:19 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Ketsueki_Gaara: Varovala jsem tě Eye-wink

Xinji.E: Spolupráce s T.a.r.a.n.e.e je jednou z nejlepších, co jsem kdy podnikla.

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Aryen-nyan
Vložil Aryen-nyan, Út, 2008-10-14 20:31 | Ninja už: 5944 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Prostý občan

,,Tato FF mě velice pobavila
a pod stůl dohodila
Ze smíchu teď velice
Bolí mě bránice"

Nyaa

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, Út, 2008-10-07 12:43 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Hej byla by sranda kdyby tady v konoze bylo to samé třeba 3 dny pořád psát komentáře v verších !

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Čt, 2008-10-02 18:38 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

tak to je naprosto dokonalý! Docela mě zajímá kdo to vyhraje.
A napiš co nejrychlejc více,
ať mi zas smíchy praskaj plíce!!

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-10-14 20:40 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

kakashina: Jo, musíme počkat. Ale určitě to bude stát za to Eye-wink

Tsunade-Hime: No, to bych tady snad radši nepraktikovala Eye-wink

Aryen: Jsi skutečně vytrvalá Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Út, 2008-09-30 19:49 | Ninja už: 6058 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak děkuju za pozitivní ohlasy Smiling a omluvám se, že další díl tak trvá, ale...otec mi ho smazal z PC, když byl skoro hotovej...! Sad

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Ne, 2008-09-28 11:28 | Ninja už: 6019 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Fíha Laughing out loud tak další krutej díl Laughing out loud a to doslova Laughing out loud no, třetí měl pravdu že teď nemaj o zábavu nouze Laughing out loud ale fakt bych se asi raděj někam zašil, než abych musel furt veršovat Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-09-28 11:10 | Ninja už: 6193 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Joojha, Styronka, vieš ako som prehltla tých päť častí? Ako malinku xDD
Hm, ale keby si mi to neposlala, tak mi to asi trvá xDD
Nechcela som písať komentár ku každej časti, lebo by toho bolo veľa, tak to len zhrniem...
Je to geniálne dielko Smiling Vy ste spolu fakt úžasní a píšete to naozaj skvele Smiling
Hm, si ma upozorňovala, že je to vražedná poviedka a ja trúba som to čítala o pol tretej ráno xDD
Som sa musela smiať do vankúša Laughing out loud
Už som moc zvedavá na pokračovanie, klobúk dole pred vami a vašimi veršami Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-09-28 12:23 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

sorafay: Jo, varovala jsem tě. T.a.r.a.n.e.e připravuje další dílek, tak se ho snad brzy dočkáme

Pary7: Tahle FF je vážně praštěná, takže možné je vše Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, Čt, 2008-09-25 18:27 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

Jééé to je good. Sasuke a Ino.. .xD

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Ne, 2008-09-14 22:21 | Ninja už: 6116 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

no už sa neviem dočkať toho dielu

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2008-09-25 18:47 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Tomsen: T.a.r.a.n.e.e říkala, že by mohl být po 20. září.

mollyhana: Prý už se pracuje na dalším dílu Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Drakuba
Vložil Drakuba, Pá, 2008-09-26 22:15 | Ninja už: 5970 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

"po 20 září"? Sad tak to se spozdila...
uz se nemuzu dockat dalsiho dilu Laughing out loud tak honem honem Eye-wink

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-09-27 07:29 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Drakuba: Tak ono to pokaždé nevyjde tak, jak člověk plánuje. Až to tu bude, tak si to budeš moct přečíst.

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele ____Gira____
Vložil ____Gira____, So, 2008-09-13 21:26 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

Jaj!!To je upa supr povídka!Můj pokojíček se otřásá smíchy!!!

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Jsem jen jak ta zápalka od sirek. Jednou si škrtnu, možná zazařím... ale je jisté že brzy zhasnu.

Popu všici máme dost,
Hip- hop nemá budoucnost,
Techno ať se někam schová,
My sme mládež METALOVÁ!

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-09-13 21:27 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

____Gira____: Tak hlavně doufám, žes ho nakonec nezbořila Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele ____Gira____
Vložil ____Gira____, Ne, 2008-09-14 12:08 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

Naštěstí ne ale moc nechybělo... Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Jsem jen jak ta zápalka od sirek. Jednou si škrtnu, možná zazařím... ale je jisté že brzy zhasnu.

Popu všici máme dost,
Hip- hop nemá budoucnost,
Techno ať se někam schová,
My sme mládež METALOVÁ!

Obrázek uživatele Astrid
Vložil Astrid, Čt, 2008-09-11 17:55 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Dokonalý, famoznýýý, dychberúci diel no proste žúžo... Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Pá, 2008-09-05 21:47 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Problém s akatsuki vyřešen Laughing out loud

Super povídka

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Pá, 2008-09-05 21:08 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Já říkám: kdo dal tak málo hvězd?
ten dostane tvrdou pěst
! Smiling
nakažlivé, nakažlivé a suprové, těším se na další dílek od T.a.r.a.n.e.e

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Pá, 2008-09-05 21:06 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

skvělý dílek Laughing out loud


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2008-09-11 18:02 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Luc_chan: Děkuju

Alalinka: Určitě bude čtivej Smiling

Tomon: Ano, přesně tak Laughing out loud

Mitsuki: No, jsem zvědavá, jak se nám to bude dál vyvíjet Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele klasna
Vložil klasna (bez ověření), Pá, 2008-09-05 20:22 | Ninja už: 19996 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

dokud ty budeš písat tak já budu chválit Kakashi YES

Obrázek uživatele klasna
Vložil klasna (bez ověření), Pá, 2008-09-05 20:18 | Ninja už: 19996 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

muhehehe XD další suprový dílec