Začátek Ninji
Útěk
Nad úpatím vesnice se objevila skupinka lidí a pomalu směřovali do vesnice.
„Myslíte si, že tady bude někdo užitečný?“ zeptal se jeden z nich.
„Kdo ví, nemůžeme přehlédnout ani jedno,“ odpověděl bledý muž.
Vesnici se začal rozléhat psí štěkot.
„Co se to děje?“ zeptal se osmiletý chlapec jménem Ryuu matky, která vyhlížela oknem a tvářila se starostlivě.
„To je špatné,“ zamumlala potichu.
„Taro musíme se připravit,“ zakřičela na svého manžela.
„Co se to děje,“ vykřikl Ryuu a zatahal ji za rukáv.
Ta se jen otočila a řekla: „Běž do svého pokoje.“
Ryuu vyběhl do patra a zaběhl do pokoje.
„Proč mi nic neřekla?“ zadumal se.
Posunul se k oknu a zahleděl se ven.
„Yuki můžeme jít,“ řekl dlouhovlasý muž.
Skupina lidí v podivném oblečení došla na náves a jeden z nich vykřikl: „Lord Orochimaru si přeje vidět všechny vaše techniky a ten kdo bude chtít může se k nám přidat pro více síly.“
„Tak je to on,“ řekla potichu Yuki.
„Je syn v bezpečí?“ zeptal se Taro.
„Ví co má dělat,“ řekla Yuki a sklouzla ji po tváři slza. Taro ji rychle setřel a řekl: „Neboj se o něj, bude z něj jednou veliký ninja.“
Jedním pohybem vytasil Katanu a vylezl z domu. Yuki byla hned za ním.
„Nikdo tu nemá zájem o tebe Orochimaru,“ řekl rozhodně Taro.
„Tati co to děláš?“ vyděsil se Ryuu.
„Nikdo?“ zeptal se jmenovaný a olízl si ret.
„Každý člověk touží po moci,“ řekl, „a já vám ji můžu nabídnout,“ dokončil vyšším hlasem.
„Já půjdu,“ řekl nějaký člověk, který vyšel z dveří a oči mu svítili.
„Daiki ty víš kdo je!“ vykřikl Taro, „jen tam umřeš.“
„Ale neumře teď jako ty,“ řekl Orochimaru potichu, „Kimimaro je tvůj.“
„Hai,“ řekl a zmizel.
Taru stihnul zablokovat úder podivného meče z boku a rychle udeřil, ale nepřítel uhnul a Taru odskočil dál od něj.
„Suiton: Suishouha,“ vykřikla Yuki.
„Raiton: Jibashi,“ vykřikl Taro.
Bojiště zaplnilo obrovské množství vody a okamžitě vodou začala vést elektřina.
„Suiton: Suikoudan no jutsu,“ pokračovala v útocích Yuki.
Kimimaro udělal pomocí kostí před sebou štít a voda narazila na kosti.
„Co to je za člověka?“ uvědomil si Taro.
Ozvalo se zasvištění a Yuki odletěla pár metrů dozadu. Povedlo se jí vykrýt podivnou střelu, ale kunai byl už nepoužitelný.
Kimimaro k ní přiskočil a zvedl ruku kde měl meč, ale nestihl to.
Probleskly pečetě a Yuki vykřikla: „Suirou no Jutsu“
Kimimaro si uvědomil chybu, když se takhle přiblížil a chtěl uskočit, ale během okamžiku se vznášel v vodní kouli a nemohl se hýbat.
Taro přiskočil rychle k vězení a vykřikl: „Raiton: Inazuma.“
„Nepomůžeme mu?“ zeptal se muž stojící vedle Orochimara.
„Ne,“ řekl jen a usmíval se.
A z oblohy sjel blesk a zajel do vodního vězení.
Kimimaro sebou škubnul a přestal se hýbat.
Najednou z vězení vyjeli obrovské kosti a jutsu bylo zrušeno.
Oba dva odskočili od něj, teď vypadal jak obrovský jehelníček.
„Co to sakra je?“ zaklel Taro unaveně, „náš nejlepší společný útok, nikdo to zatím nepřežil.“
Kosti se pomalu stáhly a Kimimaro vstal.
„Dobrý to stačí, pojď zpátky,“ řekl Orochimaru a usmíval se.
„Přidejte se k nám, takhle silní se moc nevidí a se mnou se stanete ještě mocnějšími,“ řekl Orochimaru.
„Tati, mami,“ napadlo ho Ryuu.
Po tvářích mu začali téct slzy.
Taro máchl katanou a namířil ji na Orochimara.
„Nikdy,“ řekl potichu a vzal Yuki za ruku.
„Jak dojemné,“ řekl Orochimaru a zašklebil se, „Kimimaro přines to dítě co nás pozoruje z okna.“
„Ne,“ vykřikl Taro.
Orochimaru se rozchechtal a Kimimaro se rozběhl do baráku.
Ryuu nahoře v pokoji ztuhnul strachy.
„Je možnost, že jsem přijde jeden nebezpečný muž, jakmile tu bude a mi ti řekneme tak uteč daleko od vesnice. Ukazoval jsem ti často, kde jsme byli s maminkou za mlada. Tam se dostaň a staň se tím nejlepším ninjou.
Pomalu se zvednul a vyběhl z pokoje, ale pod schody už stál podivný muž. Otočil se, ale už byl u něj a chytnul ho za ruce a praštil s ním o zem.
Dotáhl ho před barák a tam ho hodil na zem.
„Ty sv**ě,“ řekli najednou Yuki a Taro.
Orochimaru se usmál a trhnul hlavou, vyletěl meč a letěl k ležícímu Ryuu.
Yuki skočila a zastavila meč vlastním tělem. Padla vedle Ryuu a chraptivě pošeptala: „Budu s tebou navždy.“
„Hei Denko,“ vykřikl Taro a okolo Ryuu se utvořila blesková bariéra a Kimimaro byl odmrštěn jakmile ho dosáhla bariéra.
Stále dělal pečetě, aby udržel toto mocné jutsu. Přiskočil k Ryuu a řekl: „Běž víš kam máš jít.“
Ryuu se pomalu zvedl a po tváři mu tekly slzy. Sjel pohledem na smějícího Orochimara, aby si navždy zapamatoval jeho obličej a pak se jen otočil a rozběhl se pryč.
„Tak to ne,“ vykřikl Orochimaru a začal dělat pečetě.
„Doton: Doryuudan,“ vykřikl a do bariéry začaly narážet ohnivé střely z bahna.
„Musím ještě chvíli,“ vzpomněl si Taro.
Jedna střela proletěla a vybuchla blízko něho. Byl odmrštěn tlakovou vlnou a dopadl o pár metrů dál.
Orochimaru byl u něj a řekl: „Poslední šance.“
„Nikdy ty sv**ě,“ řekl Taro a plivl na něj.
Ozvalo se jen seknutí a Taro dopadl na zem.
„A teď ještě ty,“ řekl potichu.
Trhnul hlavou a vylétl meč. Orochimaru udělal pečeť a meč změnil dráhu.
Ryuu utíkal co nejrychleji, uslyšel nějaký zvuk tak sebou hodil na zem. Včas, sice ho meč lízl, ale nezabil.
Zakřičel bolestí a ležel v klubíčku na zemi a čekal na smrt.
„Byla jich škoda,“ řekl Orochimaru a překročil mrtvolu na zemi.
Ryuu se probudil z bezvědomí po pár hodinách. Stále ležel na tom samém místě. Všude spousta krve. Malátně se posadil a opatrně si sáhl na tvář, rána už nekrvácela, ale i tak si udělal obvaz a zavázal ji. Táhla se přes celý obličej a měl opravdu štěstí, že přežil.
Opatrně vstal a pohlédl na vesnici. Nikde nebyla stopa žádné vesnice, všude jen stoupal dým.
„Jednou tě dostanu,“ řekl nenávistně, „Orochimaru.“
A vydal se na místo, kde se učili jeho rodiče. Do vesnice ukryté v listech.
Ryuu je moje postava do plánované podídky co píše T.a.r.a.n.e.e
Každá postava ma mít nějaký příběh a toto je ten můj. Orochimaru jako padouch se hodí snad všude. Jediné co mi vadí tak je to jeho sakra dlouhé jmeno...
Snad se líbí
Mise Obl: Trochu toho temna neuškodí. Četla jsem skoro se zatajeným dechem a čekala co bude dál. I když malinko děj byl předvídatelný. No jo, Orochimaru se nezmění, a kde byl Kabuto? Ten mě přijde, že byl jeho stínem a furt v patách. Ovšem i Kimimaro svým způsobem naháněl strach. Už jen kvůli jeho Kekkei Genkai. Brrr. Jako tvoje postava se mi Ryuu celkem zamlouval. Styl psaní a vyprávění už byl o mnoho lepší.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Takže právě začínám psát "onu povídku"...konečně xDD. Dám ti tam na tohle odkaz, ano...???
一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)
All my FanFiction x deva path FC ^^
Jsem OROfil...a to takový, že naprosto nenapravitelný. Proto rovnou říkám...
OROCHIMARU JE MŮJ A BUDU SE ZA NĚHO PRÁT! (a byl můj i před tou děsnou vlnou jeho stoupající popularity. Byl můj více tehdy než dnes.
Nehodlám to opakovat, já vám tohle hádě NEDÁM! A kdo mi na něj hrábne, toho uškrtim!
PS: Ano, to na tom avataru jsem já.
jasny jsem uz zvedavej
http://147.32.8.168/?q=node/32457 <--- můj seznam FF
Líbí se. Zase krásně propracované staré téma-rodiče a záchrana jejich dětí.
Víte co mě teď v poslední době celkem vytáčí? Všichni fňukají, jak byla stará Konoha lepší. Všichni fňukají, jak úroveň FF tady na Konoze klesla. Ale aby s tím někdo něco udělal? (Samozřejmě existují čestné vyjímky. Myslim že všichni víme, o kom mluvim.)
Když se dřív (třeba před rokem) našla nějaká dobrá povídka, vždycky byla zasypána komentáři. Já se vždycky k těm povídkám bohužel dostávala až moc pozdě, takže jsem si před napsáním komentáře pár před sebou pročetla. A občas jsem ani nekomentovala, protože vše, co jsem já měla na srdci, už řečeno bylo. Nebo jsem připojila jenom takový... já nevim, nic neříkající koment. A teď jsem znovu narazila na takovouhle povídku, která mě naprosto skvěle vtáhla do děje a byla fakt "na úrovni". Zase jsem čekala hodně komentářů, protože jsem na ní opět narazila pozdě, ale... byl tam jeden komentář. Jeden jediný, i když upřímný a krásný, komentář. A přitom si ta povídka zasloužila mnohem víc.
A proto se vás ptám-nelíbí se vám, jak teď Konoha "funguje" nebo jak to je s komentářema a FFkama obecně? A co s tím děláte?
Přidávám se k nettiex a sorafay a plně s jejich podpisama (ach to skloňování) souhlasím
Nesnášim ho a miluju ho. Záchvaty rozplývání se nad ním se střídají se zuřivými nadávkami naprosto nepravidelně a nečekaně a já nikdy předem nevim, jestli budu mít chuť ho uškrtit nebo se nad nim uslintat. Takže... kam patřim já? xD
1. Mariňák Mashinka
2. Kikul
3. Pony Cukr UnTastic
4. Lost.Shy.Blondie
5. PsychoWamp
6. Koizumi Ayumu
7. Yuki Kaze-san
8. Aladin
9. benda
10. phibo
11. K.Iwi
12. Ten_Ten
13. Slečna Anko
14. 333kin
15. Dai-sensei
16. Charlie
17. Zrůda Asuka-san
18. Tess Aya Thompson
19. I_LOVE_KAKASHI
20. Suny_Yuki-a.k.a.-goforit
21. Dingo93
Moje první série aneb Ahoj, já jsem Kyra! http://147.32.8.168/?q=node/67283
A můj blog, kam se snažím aspoň trochu pravidelně něco napsat (ale nic jinýho než shonen-ai tam nenajdete): http://www.mojefikce.estranky.cz/
http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3
TWINCEST FÜR IMMER!!!
To je na pokračování???
Musím tě pochválit za moc hezký souboj. No a i zbytek je napsán moc hezky. jen trochu orginality by to chtělo.(Rodičů obětujících se za své dítě tu už bylo) No ale náborová akce Orochimara má krapet orginality. takže sečteno a podtrženo za pět hvězdiček:)(Prostě staré téma moc hezkým stylem a pár originálníma prvky. Škoda že nejdou dávat půlky protože je to přesně za 4,5 no ale zaokrouhluje se směrem nahoru.)
Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.