manga_preview
Boruto TBV 09

Umí Kisame plavat? 02 - Smrdí jako ryba

Naruto ulehl do postele, narazil si čepičku a usnul. Jak by také ne, když celý večer protančil s těmi ocasy na zadku. Hrozně ho bolely nohy, ale stálo to za to.
Zdál se mu sen, sen jak potkal všechny své přátele… ale něco tu nehrálo, všichni byli Jounini. Posmívali se mu, že je ještě Genin a tak se Naruto sebral, doplazil se na hlavu Yondaimeho a skočil dolů.
Probral se celý zpocený a zjistil, že už je ráno. Následoval obvyklý ranní proces, až na to, že dnes šel na snídani k Ichiraku. Včera totiž ukradl Kakuzovi peníze, které nasbíral pod stoly. Ve svých oranžových hadřících a obrácenou čelenkou listové se vydal na ranní rámen.
“Nazdar Šéfíku!” pozdravil chlapec a usedl na své oblíbené místo.
“Ahoj, Naruto! Jako obvykle, že?” Odvětil Teuchi a kývl na Ayame.
“Vy mě máte přečtenýho!” Usmál se Naru a chopil se hůlek. Před ním se objevila miska rámenu a on se do něj s chutí pustil. V tu chvíli se za ním ozvaly kroky a do Ichiraku vstoupilo něco modrého, zahaleného v černočerveném plášti. Byl to Kisame, výherce včerejšího maškarního plesu. Podal Teuchimu poukaz a usedl vedle Naruta.
“Prosím jakýkoliv rámen, jen aby byl bez ryby, ano? Jednou se mi takhle stalo že jsem snědl svou sestru!” Objednal si.
Teuchi na něj naprosto nechápavě pohlédl, poté zatřásl hlavou a odpověděl: “Ale jistě!” A rámen už se začal tvořit.
“Ty jsi ten výherce, že jo?” Optal se žárlivě Naruto.
“Eh… jo. A tys byl druhej viď?” usmál se Kisík.
“Jojo… jen je mi líto, že jsem nevyhrál ten rámen!” Sklesle zamumlal chlapec a změřil si žralůčka zabijáckým pohledem.
“No jo… lepší lidi! Já klukům říkal, aby nechodili v masce, ale oni že jo, že je to tak lepší… kecy kecy! A pak jsem stejně vyhrál já! Ale řeknu ti, že ani nevím, jak rámen chutná!” Řekl Kisame. Teuchi se na něj opět nechápavě zahleděl a poté mu, chudáčkovi, udělal dvojitou porci. Odškrtl mu na papírku první rámen a podal mu ho zpět.
“Děkuji!” Řekl zdvořile, když se před ním objevilo jídlo. Vzal si hůlky a ochutnal.
První sousto: “Skvělé!” … Druhé sousto: “Vynikající!” Třetí: Naprosto excelentní, výtečné a lahodné!” Vykřikl, načež do sebe vyklopil celou misku.
“Tak to si budeme rozumět!” Řekl Naruto. Náhle ho ale do nosu udeřil odporný pach rybiny.
“Neměl jsi náhodou rámen bez ryby?!” Optal se.
“Měl, proč se ptáš?” Podivil se Kisame. Naruto se naklonil blíž k němu a konečně mu to došlo: “Počkat…To smrdíš ty! Tak to pak jo!” uklidnil se, zato žraloka to moc neuklidnilo. Vstal, chopil se své Samehady a vystartoval po zděšeném chlapci. Ten okamžitě vyletěl z Ichiraku s rybou v zádech. Běžel kolem Sakuřina domu, rychle zabušil na dveře, ale když se nic neozývalo, otočil se a běžel dál. Už neměl tak velký náskok jako předtím a tak se ho snažil zmást tím, že zahnul za roh, ale Kisame ho pořád neústupně sledoval. Chlapec zařadil větší rychlost a rozběhl se směrem k akademii. Rozrazil dveře a spěšně usedl vedle Konohamara.
“Ale ale… Naruto! Copak tu děláš?” Pozdravil ho Iruka.
“Já…eh… přišel jsem se na vás podívat. Právě totiž nemám žádnou misi, tak jsem si myslel, že se tu stavím!” Udýchaně vyhrkl Naruto. Otočil se k oknu, kde se náhle zablýsklo a spatřil ozářený kus sushi. Počkat… tohle nevypadá na sushi! To nebývá modré… ne, je to Kisame! Naruto se zavrtěl a zalezl skoro pod lavici, jak se snažil být neviditelný. Objevil se další záblesk a ryba byla fuč. Chlapec si oddychl, když v tu chvíli se otevřely dveře. A nestál v nich nikdo jiný než…….
Ayame!
“Eh… omlouvám se Iruko, ale je tu Naruto? Donesla jsem mu rámen, co nesnědl a bylo mi jasné, že by mu ho bylo líto. Chlapec vstal, chopil se misky a spolu s Ayame odkráčel zpět k Ichiraku. Kisame už tu naštěstí nebyl a tak si Naruto s úlevou sedl na svou milovanou stoličku. Poté pohlédl na Teuchiho a s jistým nepochopením v hlase se zeptal: “Nevíte, proč tak šílel? Vždyť on doopravdy SMRDÍ JAKO RYBA!”
Šéf jen přikývnul a stříkl kolem sebe osvěžovačem vzduchu. Naruto se rozesmál a následně schytal obrovský záchvat kašle. Spořádal ještě dalších šest rámenů a poté šel ulehnout domů do postýlky…

Příště: Chová se jako ryba

Poznámky: 

tak prosím, je tu další dílec... Eye-wink no tak plsik napište jak se líbilo, ju?

4.916665
Průměr: 4.9 (24 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kitaka Inuzuka-sama
Vložil Kitaka Inuzuka-sama, Čt, 2009-08-27 23:49 | Ninja už: 5449 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Juj to je tak srandovníííí Laughing out loud Sticking out tongue .Mažu dál... Eye-wink

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-11-09 14:01 | Ninja už: 19841 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Naruto s rybou v zádech... představa k nezaplacení! Laughing out loud Opět úžasný, máš moc dobré nápady. Eye-wink Už se vrhám na další. Smiling

Obrázek uživatele Buuublinka
Vložil Buuublinka, Po, 2008-09-29 15:34 | Ninja už: 5960 dní, Příspěvků: 1399 | Autor je: Prostý občan

Vrahu Laughing out loud
Dokonalost jako vždy Kakashi YES

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-09-14 17:00 | Ninja už: 5778 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Bombový! Originální nápad, naprosto úžasnej! Moc se mi to líbí. A ten obrázek je sladkej Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Ne, 2008-09-14 17:05 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

joooj! arigatou!! od tebe mě to fakt strašně těšííí!!!

Můj Valenth

Obrázek uživatele domvala
Vložil domvala, Pá, 2008-08-29 09:48 | Ninja už: 5656 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Chudák Kisame. Naruto z něj dělá blbce! Laughing out loud

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Pá, 2008-08-29 10:13 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

ještě z něj bude blbce dělat 3x, tak si to užiješ

Můj Valenth

Obrázek uživatele domvala
Vložil domvala, Pá, 2008-08-29 10:27 | Ninja už: 5656 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Prostý občan

Už se těsím!!! Smiling Smiling

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2008-08-29 08:06 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

jj,tak to tohle je super,to byl dobrej napad skryt se na akademiiXDDD!