manga_preview
Boruto TBV 09

Páni Bijuů 3

,,Ach jo!“ vzdychl Naruto. ,,Celé dny tady hlídáme a já nemám čas trénovat. S takovou neporazím všechny členy Akatsuki.“
,,Ale Naruto, vždyť to po tobě taky nikdo nechce. Jako celek jsme velmi silní, ale když budeš spoléhat jen sám na sebe, vymstí se ti to.“ se zívnutím reagovala Sakura.
,,Já vím, ale co když se někomu něco stane? Nedokážu se na to dívat!“ s pohledem na hvězdy vypadal Naruto jako by ho něco trápilo.
Sakura si byla jistá, že ví co, ale neměla sílu vymyslet srozumitelnou útěchu a tak se jen pousmála.
Nakonec z ní jen vypadlo: ,,Nedal by sis rámen, Naruto? Chtěla bych se projít a Rámen můžu koupit po cestě.“
Naruto jen chvíli uvažoval, když si uvědomil že se něco blíží. Rychlostí blesku vyhrkl souhlas a poprosil Sakuru, jestli by si pospíšila. Ta celá spokojená odešla.
Teď byl Naruto na kraji města sám. Mohl se soustředit na blížící se nebezpečí. Když tu náhle proletěli kolem něj tři ninjové. Naruta si nevšímali, jako by tam vůbec nebyl. Snažil se je pronásledovat, ale asi v centru města se mu ztratili. Než se stačil rozmyslet co dál, spatřil blížící se skupinu Anbu.
Ti se snažili zalarmovat ostatní: ,,Vetřelci! Snaží se ukrást tajné svitky! Zadržete je!“
Tři vetřelci byli nuceni zastavit, když se jim do cesty postavilo dvanáct členů Anbu. Netrvalo dlouho a většina členů Anbu ležela v bezvědomí. Teď už mohli vetřelci utéct, ale neudělali to. Stáli a čekali co se bude dít. Naruto neváhal a zaútočil svým klonovým jutsu. Dvěma útočníkům uštědřil pár pořádných ran. Třetího se ani nedotkl. Vypadal spíš jako pozorovatel než útočník. Pokaždé když zaútočil na ''třetího“ buď uhnul nebo do jeho rány skočil někdo jiný. Vypadalo to, že ho chrání, nehledě na své vlastní zdraví. Když to Narutovi došlo, rozhodl se vsadit vše na jeden útok. Jeden útok na ''třetího'' by měl zbývající odradit či aspoň ochromit. Jako by to ''třetí'' tušil příkázal ostatním aby drželi pozice a nezasahovali. Mezitím Naruto stihl použít rasengan. Ten cíl zasáhl s neskonalou přesností. Tělo ''třetího'' se po tomto zásahu jen mírně nadzvedlo. Následovalo něco nevídaného. Místo toho, aby jím rasengan prošel, začal se vstřebávat dovnitř. Když tento proces skončil, ''třetí'' stále stál. Nebyl dokone ani nijak oslaben.
,,Kdo jste?“ zvolal rozhořčeně Naruto.
,,Na to je čas, teď musíme mluvit s Pátou.'' reagoval nejvyšší muž.
Naruto, ale nechtěl slyšet výmluvy, chtěl znát důvody.
,,Tak na to z...'' než stačil domluvit objevila se Pátá.
,,Jsem tady.'' řekla suše Tsunade.
''Třetí'' na nic nečekal, obrátil se na Tsunade a spustil: ,,Jsem Kazumi Jomei, členka Desu damashii. Mým úkolem bylo prověřit bezpečnost této vesnice. Po krádeži svitků došlo k celkovému zalarmování a následný odpor byl nedostatečný.''
,,Ach.'' vzdychla Tsunade.
Kazumi pokračovala: ,,I když vaše jednotky Anbu nebyly účiné a předpokládá se, že jsou vašimi nejsilnějšími, objevil se tu někdo, kdo bez zaváhání začal bojovat, i když bylo zřejmé, že nemá šanci. Jeho boj však nebyl tak marný. Co myslíte, bratři Tachirovi?''
Bratři se na sebe podívali a pak se jen ušklíbli.
,,Proto se domnívám, že bezpečnost je sice nedostačující, ale myslím si, že s dobrým vůdcem tyto nedostatky můžeme zvládnout. A jelikož jsem byla vybrána jako nový vrchní velitel ochrany princezny Namieto, budu to já, kdo se o to postará. Tudíž, odteď mi budou všechny jednotky, které si zvolím, k dispozici. Jejich povinností bude chránit princeznu a zájmy Desu.'' tím Kazumi skončila a spolu se svými muži odházela.
,,Teď by si měli vaši muži konečně odpočinout. Brzy se vrátím a začneme s plánováním.''
Těmito větami se Jomei rozloučila a pak se jim ztratila z dohledu.

4.944445
Průměr: 4.9 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shimauma-chan
Vložil Shimauma-chan, Čt, 2009-07-30 11:09 | Ninja už: 5624 dní, Příspěvků: 96 | Autor je: Prostý občan

Super, ide sa na pokracovanie... som zvedava co sa stane

*Lepší hrozný koniec ako hrôza bez konca.*

*Čo z toho, že zajtra bude lepšie, ak vždy, keď sa ráno prebudím, je dnes?*

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, So, 2008-12-13 15:34 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

me se to libilo btw Kazumi-good name XD

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Čt, 2008-10-30 19:26 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

už to začína byť zaujímavejšie, ale jedno mi vŕta hlavou, prečo to ešte nik neokomentoval?

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Chisha_nai_konpaku
Vložil Chisha_nai_konpaku, So, 2008-11-01 16:31 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 161 | Autor je: Prostý občan

tak jsi první Eye-wink
arigato