manga_preview
Boruto TBV 09

Páni Bijuů 4

Tři dny po zkoušce byla Konoha stále jen netrpělivá. Všichni byli jako na trní, to vše se ale nedalo srovnávat s tím co mělo teprve přijít. Netrpělivost během prvních dnů vzrostla do nevýdaných výšin a tak se Shikamaru rozhodl, že dokud se neobjeví klan Desu bude se snažit Tsunade co nejvíce pomoci. Jako první jeho vnímavou myšlenku, kterou uvítala i Tsunade bylo vytvoření tzv. strážných bloudících jednotek. Což byli jednotky ninjů po dvou, které měli za úkol bezhlavě hlídat Konohu. Volně se pohybovali od místa k místu a navzájem spolupracovali. Bylo to převážně na ochranu proti Akatsuki, ale Tsunade v tom viděla i výhodu, kdyby se zase klan desu rozhodl, že je vyzkouší. Shikamaru si připadal hodně zvláštně. Nikdy takový pocit nezažil. Byl užitečný a to ho naplňovalo štěstím. Když nad tím tak přemýšlel, přirovnal se k přerostlému dítěti a snažil se na toto nedorozumění zapomenout. Avšak zapomenout bylo těžší než si myslel. Procházel se po vesnici a stále jen potkával členy bloudících jednotek, které mu nedovolovali zapomenout. Už si myslel že se vrátí zpět za Tsunade-samou když mu po zádech přejel ledový mráz. Chvíli na to slyšel z dáli volání: ,, Jsou tady! ''
,,Kdo tu je? '' domáhal se Shikamaru zřejmé odpovědi. Po druhém mrazení to ale vzdal a vydal se klanu Desu naproti. Stejně jako ostatní obyvatelé, kteří zřejmě pociťovali stejné pocity. Všichni obyvatelé se seřadili po krajích hlavní cesty směřující do centrály. Stáli a čekali. Čekali jako děti na cirkus, ale místo nadšení cítili příchod strachu. Strach, který necítili oni, ale který se k nim blížil. Kdo, nebo co, ho má? Kdo ho vysílá sem do relativně šťastné vesnice? Byl to opravdu klan Desu, nebo jsou to nějací nepřátelé? Tak s takovou myšlenkou si Shikamaru pohrával aspoň do té doby než se na obzoru zjevili temné postavy zahalené od hlavy k patě. Trvalo hezkou chvíli než došli až k Shikamarovi kde se zastavili a....
,, Omlouvám se že přicházíme takhle neohrabaně. Cestujeme celé dny abychom se zde dostali co nejdříve Shikamaru Nara.'' promluvil někdo z ninjů.
,, Vy jste z klanu Desu? '' otázal se Shikamaru a v duchu si vynadal, že se tak hloupě ptá. Vždyť je to přece jasné. Kdo jiný by šel jak na funus a ještě si v takovém horku přikryl tvář rouškou či maskou, které byli stejně černé.
Bylo jasné že ninji tato otázka překvapila ba i rozesmála, to Shikamaru vycítil a tak místo čekání na odpověď vyhrkl :,, Pojďte za mnou. Princesna Tsunade již na vás čeká. ''
Když konečně dorazili k Páté, byla právě zavalená hromadou papírování a usrkávala čaj s velkou nechutí.
,, Tak jste tady. '' spustila Tsunade s výrazem nezájmu.
,, Jistě, princezno. '' přitakala jedna ze 6 postav.
,, Tak...kde je Kazumi Jomei?'' otázala se po chvíli ticha, jelikož nikdo nejevil známky nějaké konverzace.
,, Vrchní velitelka dorazí co nejdříve to půjde. Musela ještě něco zařídit.'' odpověděla tatáž osob jako předtím, bezezměny hlasu či jiné reakce.
,, Dobře. Zatím vás ubytujeme. Shikmaru odveď je na ubytovnu a ukaž jim kde si mohou dát něco k jídlu!'' houkla Tsunade na Shikamaru, který se nesnažil skrýt známky zmatení. Proč odpovídá pouze jeden z nich? Pomyslel si Shikamaru. Rozhodl se že bude působit sebejistěji než dříve a razantně přikývl.
Avšak odcházel s ''démony'' za zády a s myslí tak nastraženou jako nikdy.

4.94737
Průměr: 4.9 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Čt, 2008-10-30 19:32 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

malo by sa to niečím oživiť, skús viac slovies a prídavných mien
a vylepšiť gramatiku ale obsahovo to je dobré

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Chisha_nai_konpaku
Vložil Chisha_nai_konpaku, So, 2008-11-01 16:29 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 161 | Autor je: Prostý občan

gramatikuuuu????? Sad

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-08-31 11:40 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Vypadá to zajímavě ale ještě stále se to úplně nerozjelo, jsem zvědav jak se to bude vyvíjet dál.