manga_preview
Boruto TBV 13

Sakura a Akatsuki 2

Sakura a Akatsuki 2

Po pár sekundách se Sakura rozkoukala. Teď pochopila, že není v žádném sklepě, ale v pokoji a žádné světlo tam není, protože je noc.
Najednou se ozval takový křik, že všem naskočila husí kůže. Sakura si uvědomila, že ten křik musel vzbudit všechny v domě a, že není teď dobrý nápad pokusit se utéct. Sakura ze začátku moc neposlouchala, kdo a co vůbec křičí, ale najednou slyšela v tom křiku jméno.

„Itachi“ Sakura se zaposlouchala.
„Itachi ty jeden, co myslíš, že děláš. Okamžitě slez z Konan, a jestli tě uvidím, někdy v tomhle pokoji tak je po tobě.“ Křičela osoba na Itachiho.
„Ano pane.“ Odpověděl Itachi vyděšeně.

Najednou Sakura uslyšela kroky, někdo se zastavil přímo u dveří a rozsvítil světlo na chodbě. V tom Sakura uviděla kde je. Byla v doupěti Akatsuki a ta osoba, která křičela a Itachiho byl Pein. Najednou ji zase někdo chytl, řekl.

„Kdybys nerozbyla tu stěnu, tak tě už necháme na pokoji, alespoň do rána.“
„Nechali na pokoji, a co měla bít ta návštěva od Itachiho.“ Řekla se zvýšeným hlasem Sakura.
„No to je naše věc ne tvoje.“ Odpověděl Sakuře Deidara a odvedl ji do jiného pokoje.

Ráno

Sakura se probrala, ležela na posteli a najednou na stolku uviděla sklínku s čajem a palačinky.

„Co to je?“Řekla si nahlas Sakura sama pro sebe.

Najednou do dveří vlítl Itachi. Bohužel si vybral velmi špatnou chvilku. Protože Sakura se akorát pustila do jídla a u stolu seděla jenom v triku a spodním prádle. Sakura se na Itachiho tak naštvala, že by ho snad i zabila, nebýt toho, že Itachi nechtěl dostat další ránu. Tak radši utekl za dveře a za sebou je zamkl. Najednou za Itachim přišel Deidara.

„Ahoj Itachi, co ty tady přede dveřmi jen tak stojíš? Jo a mimochodem neslyšel jsi jen tak náhodou nějaký křik?"
„Já jsem se byl podívat na Sakuru, jestli už se vzbudila.“ Řekl Itachi.
„A ten křik.“ Připomněl svoji druhou otázku Deidara.
„No já nic neslyšel.“ Vymluvil se Itachi.

Samozřejmě věděl co má Deidara na mysli protože když utíkal od Sakury tak asi nějaký ten výkřik vypustil z úst.

„No tak já se jdu na ni taky podívat jenom pro jistotu, že jsi ji nic neudělal.“ Řekl Deidara.
„Ok, ok ale, napřed zaklepej.“ Řekl Itachi a odešel.
Za rohem se zastavil a počkal. Chtěl vidět, co mu Sakura udělá. Deidara zaklepal na dveře.
„Počkej chvilku.“ Řekla sakura stále naštvaným hlasem.
Jenže problém byl v tom, že Deidara nerad čekal.

Co udělá Deidara? Co chtějí Akatsuki po Sakuře? To vše v dalším díle?

4.625
Průměr: 4.6 (40 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, St, 2017-08-02 21:53 | Ninja už: 5083 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

" Misia L2" Super dielik veľmi zábavný. Chudáčik Itachi, že pristál rovno na Konan tak neviem kto bol z toho viac vedľa či Pein s Konan, alebo osobne sám Itachi. Pobavilo,že Itachi vyletel z izby Sakury s krikom, ako keď dievča zbadá myš, ktorej sa veľmi bojí.Sticking out tongue

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2009-05-12 18:34 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Super!!!
jen bys mohla třeby zabít Hiantu, potom... no dobře, už raději mlčím Laughing out loud
prostě skvělí díl...

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, So, 2008-08-30 15:52 | Ninja už: 5939 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Je to supr..jenom jedíný a velký mínus...nesnášim sakurwu...jinak supr!

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele gembler92
Vložil gembler92, Po, 2008-08-25 22:29 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

fakt dobry chudak ta sakura