manga_preview
Boruto TBV 07

Sakura a Akatsuki

Sakura a Akatsuki

„Ahoj Sakuro.“ řekla Hinata Sakuře, kterou potkala na louce kousek za Konohou.
„Ahoj Hinato, potřebuješ něco.“ Odpověděla Sakura.
„No, vlastně ano. Shizune mě poprosila, abych ji natrhala nějaké bylinky, ale mám domluvený trénink z Narutem. Konečně se mi ho podařilo přesvědčit. Natrháš ty bylinky za mě?“ Poprosila Sakuru Hinata.
„No dneska nemám nic na práci, tak jo. Máš nějaký seznam?.“ Zeptala se Sakura
„Jo mám, tady máš. Je toho celkem dost, mockrát ti děkuju.“ Poděkovala Hinata a odešla.

Sakura se podívala na seznam, opravdu toho tam bylo dost, ale už to slíbila tak se do toho pustila. Jak tak trhala, uslyšela nějaký šum ve křoví. V duchu si řekla, to bude nějaká veverka, je jich tu přece jenom dost. Nadechla se a pokračovala v trhání bylinek. Najednou měla kunaj pod krkem.

„Nedělej scény a pomalu se postav.“ Řekla postava ledově klidným hlasem.
Sakura tak udělala, ale moc se, ji nelíbilo, že i po tolika letech se nechá takhle napálit. Když se Sakura postavila, osoba za ní ji chytla ruce za zády a svázala je provazem. Pak si Sakuru otočila k sobě.
„Ty!“ Zakřičela Sakura na osobu, kterou hned poznala.
„Ano já, řekl jsem, ať nekřičíš, teď nemám na výběr, musím tě vzít sebou.“ Řekl a chystal se Sakuru omráčit.
„Itachi já s tebou nikam nepůjdu.“ Byla Sakury poslední slova než omdlela.

Sakura se probrala, na chladném místě bylo tam velmi málo světla, ale Sakura poznala, že je v nějakém sklepě, teda spíš to předpokládala podle chladu a tmy. Najednou za ní někdo přišel, chtěl ji políbit. Ta osoba zřejmě myslela, že Sakura je stále omráčená, ale to se spletl. Sakura mu dala takovou pěstí, že osoba proletěla dvěma stěnami a zastavila se až u někoho v posteli. K Sakuře se zatím vlilo silné světlo. Po pár sekundách se Sakura rozkoukala. Teď pochopila, že není v žádném sklepě, ale v pokoji a žádné světlo tam není, protože je noc.

Ke komu do postele přilítla osoba, kterou Sakura praštila? To vše v dalším díle.

4.651165
Průměr: 4.7 (43 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, St, 2017-08-02 20:40 | Ninja už: 4899 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Bomba. Síce je to len začiatok , ale mocinko sa mi páči. Sakuru nám omylom uniesli, keďže v skutočnosti mali uniesť Hinatu. Ale ako sa vraví za dobré nič dobrého nečakaj. Síce Hinata nemohla tušiť ,že si na ňu brúsia prstíky Akatsuki, ale čo už. Podľa mňa ju chcel pobozkať Itachi. Ale som zvedavá či to naozaj bol on, alebo niekto úplne iný.

Obrázek uživatele Mangetsu-sama
Vložil Mangetsu-sama, Po, 2010-11-22 20:12 | Ninja už: 5223 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

super!

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2009-05-12 17:31 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Líbí, líbí xD
Moc hezký dílek... Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Tsunadee-sama
Vložil Tsunadee-sama, Ne, 2009-05-03 18:03 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

az na to ze deidaraova velka laska nikde neni jinac skvela pividka

Obrázek uživatele Mieko
Vložil Mieko, Út, 2009-05-05 20:59 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

Děkuji:D

Obrázek uživatele Tadayoshi-kun
Vložil Tadayoshi-kun, So, 2008-10-04 14:40 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Pěstitel rýže

ty seš blbá,tys to okopčila od Deidarova velká láska,FŮJ!!!

Obrázek uživatele Mieko
Vložil Mieko, So, 2008-10-18 12:27 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

Tak hele nehodlám se hádat, ale zaprvé Deidarova velká láska to jsem nečetla. Za druhé když už napíšeš tohle tak si přečti všechny díli. Jinak děkuji za komentář.

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, So, 2008-08-30 14:48 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Je to dobrý mno...Sakuru nemám vůbec ráda, ale tahle povídka se mi moc líbí!!! Jen tak dál!

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-08-22 19:38 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Unesená Sakura, jo to tu už síce bolo, ale som zvedavá na tvoju interpretáciu Smiling
Začína to zaujímavo...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.