manga_preview
Boruto TBV 09

Pokušení lásky 06

Celým lesem se ozývaly děsivé zvuky a Akamaru se rozklepal …. Poblíž něco zašustilo v křoví a Anko, Shino a Kiba se postavili do bojovné pozice. To něco se blížilo k nim, šustění bylo čím dál hlasitější. Kakashi se rozhlížel a Pakun tiše naznačil, že už jsou tady. Z levé strany temného lesa vyskočili dva muži a postavili se skupince přímo do cesty. Kiba upustil vyděšeně baterku na zem a ostatní zůstali šokovaně nehybně stát …. „To jsi ty …. Kakashi?“

Oba dva muži na sebe upřeně hleděli, jako kdyby každé mrknutí znamenalo smrt.
Sice byla tma, ale Kakashi za svitu měsíce přesně věděl o koho se jedná.
„Akatsuki!“ vyhrkli Kiba se Shinem naráz a Anko jen čekala, kdy vypukne boj.
„Co tu chceš …. Itachi?“ zeptal se zvídavě Kakashi, přeměřil si Itachiho od hlavy až k patě a pak pohlédl na druhého vedle stojícího a mlčícího muže.
Byl trochu překvapen, že ho vidí, myslel si, že už je dávno po smrti.
„Ty žiješ?“ zeptal se ironicky Kakashi muže se zakrytou levou půlkou obličeje, blonďatým pramenem vlasů.
„Ty ho znáš Kakashi?“podivila se Anko.
„Zná … on vám nevyprávěl, jak mě kdysi připravil o levou ruku a pak mě i zabil?“ ušklíbl se Deidara a Anko překvapením vytřeštila oči.
„Nezabil jsem tě …. Ty jsi se sám sebedestruktizoval (ježiši to je slovo xD).“ Hájil se Kakashi.
„Asi si dost překvapený, že tu stojím na vlastních nohách a s oběma rukama … hmmmm?“ nepříjemně se uchichtl.
„Ani ne! Už dávno vím, co je ta vaše organizace zač.“ odpověděl rázně Kakashi a pootočil se znovu na Itachiho.
„Tak co uděláte? Zabijete nás všechny, jednoho po druhém? A proč jste nás sledovali?“ výraz Itachiho ho velice překvapil, vypadal, jako by byl duší úplně někde jinde a jeho pohled směřoval na Hinatu.
Pakun začal nenápadně čenichat, najednou měl pocit, že Itachi a Deidara nejsou sami. Kakashi se podezřívavě podíval před Itachiho a odkryl si pásku.
„Tam dole!“ vykřikl a uskočil dál od podezřelého místa. Všichni zaujali obranou pozici.
„Tak ty už si na to přišel … ale dost pozdě!“ řekl povrchním tónem Deidara a vlhká zemina okolo Itachiho se začala pohybovat.
„Nejsou tu sami!“ vykřikl Pakun a Kakashi opatrně položil Hinatu o kus dál, protože možná dojde k boji.
Náhle se přede všemi objevil hustý štiplavý kouř a když se rozprostřel po okolí, pak si teprve všimli dalsího útočníka.
„Tadáááá.“ Ozvalo ze zpod oranžové masky a Deidara zakroutil očima.
„To jste se lekli co?!“ optal se podivný chlápek v oranžové masce a přiskočil k Deidarovi, jako ocásek.
„Sklapni ty de*ile.“ Napomenul svého týmového partnera Deidara.
„To jsou ti vražední členové té slavné organizace?“ zeptala se s posměchem Anko a Deidara jí věnoval jeden zamračený pohled.
„Ale, ale …Kakashi, ta tvoje kočička, kterou máš s sebou nám nevěří, že umíme být taky dost zlí.“ pousmál se tajemně Deidara. Možná si myslel, že působí svůdně, ale Anko to jen podráždilo.
„Mě nikdo kočičko říkat nebude!!“ zakřičela na něj a chystala se zaútočit. Kakashi jí zbrzdil a pokradmu sledoval Itachiho, sledujícího Hinatu.
„Itachi … máme raněnou kunoichi, prosím nechte nás jít.“ Žádal Kakashi, i když to neměl ve zvyku, sice jich bylo víc, ale nevýhodou pro ně, byla zraněná Hinata a navíc tři ninjové typu S. Je by nedokázal porazit ani s Gaiem a Asumou.
„Itachi se zamyšleně podíval na Kakashiho a pak se rozhodl, že onu situaci nějak vyřeší.
„Dobře Kakashi … tentokrát vás pustíme, ale příště nebudeme tak milosrdní a budeme bojovat s tím, že vás všechny do jednoho bezohledně zabijeme, pamatuj si to!“ rozhodl Itachi a Deidara už se chystal vznést námitky, ale Itachi ho zarazil.
Kakashi kývl a všichni si oddychli.
„Těším se na naše další setkání!“ oznámil vyzívavě Itachi a všichni tři zmizeli ve tmě.
„Co to bylo?!“ křikl na Kakashiho Kiba a Anko šla za Hinatou.
Než stačil Kakashi něco říct, vyděšená Anko ho přivolala k sobě.
„Je na tom moc špatně, myslím, že jí horečka stoupá a její tep se zpomalil. Měli bychom co nejdřív do nemocnice nebo ji ztratíme!“
„Tak co tu ještě stojíme? Nechci, aby nám Hinata umřela, dělejte něco!“ křičel Kiba.
„Dělají, co můžou, oni nemají medicální schopnosti jako.“ Snažil se ho uklidnit Shino, ale Kiba nepřestával.
„Na co tu ještě čekáme ….?“
„Nech toho Kibo, tvůj křik nám nepomůže … Shino má pravdu, my nemáme schopnosti jako Tsunade nebo Sakura.“ překřičela ho Anko a Kiba ztichl.
„Pojďte, vyrazíme, ať jsme do svítání ve vesnici.“ Rozhodl Kakashi a
všichni s velkým odhodláním a nadějí vykročili v té největší tmě domů.

Cesta naštěstí vedla po rovince a měsíc svítil v úplňku.
Díky tomu dorazili do Konohy ještě před východem slunce a zamířili rovnou do nemocnice. Kakashi poprosil Anko, ať dojde pro Tsunade a Kiba se Shinem, ať oznámí Kurenai, co se stalo.
Když došel Kakashi na ošetřovnu, chtěli Hinatu okamžitě na sál.
Kakashi nervózně seděl v čekárně pro přátele a příbuzné pacientů a pak se už oběvila Anko s Tsunade a Kiba a Shino s Kurenai.
„Toho psa odsud odveďte … tohle je nemocnice.“ Upozornila nemile nějaká sestra Kibu a on jen mávl rukou.
„Kakashi, co se stalo?“ volala už starostlivě v dáli Kurenai a když konečně došli, Kakashi jí objal. Kuranei se nejdřív zaleskli oči, ale pak se rozplakala.
„Neboj, bude v pořádku.“ Uklidňoval ji Kakashi a stále ji objímal.
„To vám slibuji.“ Řekla Tsunade a odešla se připravit na operaci.
„Proč ji odvezli na sál?“ ptala se Kurenai a s mokrýma očima pohlédla na místo, kde je operační místnost.
„To nevím ... mysleli jsme si, že je jen vyčerpaná, ale asi v tom bude něco jiného.“ Kakashi se zapřemýšlel. Možná, že šla Hinata na misi už nemocná, ale toho by si každý všiml. Ještě než potkali Akatsuki, byla její teplota skoro v normě, ještě pořád neměla horečku a její tlak i tep byli normální. Co když …. ?
„Já nechci, nechci aby odešla …“ přerušil ho v myšlenkách Kibův hlas.
Akamaru smutně zakňučel a aniž by si ho někdo ze zaměstnanců všímal, si lehl těsně před operační sál.
„Kakashi … můžeš na chvíli?“ zeptala se ho nesměle Anko a Kakashi se nenechal pobízet dvakrát a odešel s ní směrem ven z nemocnice.
„Co potebuješ?“ zeptal se nevšímavě Kakashi a usadil se na jednu z mnoha laviček, před nemocnicí. Stále myslel na to, co ho napadlo.
„Chtěla bych se omluvit, mám pocit, že za to, co se stalo Hinatě, můžu já.“ Obviňovala se a začali jí stékat slzy po tváři.
Kakashi ji nikdy neviděl plakat. Nikdy neviděl na její tváři výraz utrpení nebo smutku. Hodně ho to překvapilo a až pak mu teprve došlo, že se celý život schovává za tím tvrdým a lhostejným výrazem. Jen se tím brání, ona sama byla přeci jednou pokusem Orochimarovi ruky a jen se tou silnou povahou, kterou každému ukazuje, brání a nechce, aby ji někdo litoval. Ve skutečnosti to je citlivá a hodně zranitelná žena. Nikdy se nad touto možností nezamyslel a odsuzoval ji tak, jak ji vidí ostatní. Ale teď k ní bude vzhlížet jinak.

Poznámky: příště se dozvíme, co se stalo Hinatě a těšte se na Kakashiho a Ančin rozhovor .... ale zatím nevím, co mám napsat muhehehe Laughing out loud prosím jako vždy komentáře Smiling

4.96774
Průměr: 5 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, Pá, 2008-10-31 13:41 | Ninja už: 5692 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím Smiling

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, St, 2008-10-29 17:28 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Wow,strašný psycho xD Už jseš jak Kishimoto,furt to natahuješ xD Úpe s enemůžu dočkat Hinatiných výsledků a toho rozhovoru! Smiling Jinak fakt super,ale akortá mi vadí,že se zatím nemůžu moc smát xD (nemůžu se smát a smajlíků jak naseto xD) Ale fakt suprově píšeš,úplnej talent! Eye-wink

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Pá, 2008-09-19 12:41 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Lilitha, je stotožnenie anjelika na zemi, nielen svojou anjelsky krásnou tvorbou, ale aj svojou nadpozemskou dušičkou Kakashi YES
Nádhera, ale tak čo iné sa dalo čakať, hm? Laughing out loud

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Ne, 2008-09-21 09:01 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

Chisaii ty jsi zlatá Smiling děkuji moc, jsem ráda že to někdo objevil a přečetl si to a hlavně že jsi to ty, to mě těší nejvíc Smiling

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-09-15 21:39 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Já ti přece slibovala, že si od tebe něco přečtu...a když něco slíbím, tak to taky dodržím.
Když jsem zjistila že je to KakaAnko, tak jsem začala číst s ještě větší chutí, protože je to neobvyklý a...prostě neobvyklý. Smiling Zajímavý.
A je to i sranda. Iruka a Kakashi...perverzáku Smiling
Škoda jen, že jsem to začala číst, zrovna když jsi to pozastavila. Teď nevím, co mám dělat dokud nenapíšeš další...

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Pá, 2008-09-19 12:38 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

Rika: jéééé přečetla, přečetla *tiše jásá* xD myslím si, že to je nic moc .... ale děkuji mockooo, snad se líbilo xD a s dalším dílem .... nevím, kdy bude Laughing out loud nemám moc času a do toho ještě škola Smiling

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, St, 2008-09-03 16:49 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Moc pěkná série, dokonce bych řekl že je to díl od dílu lepší Eye-wink

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, St, 2008-09-03 19:30 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

děkuji, snažila jsem se, ale na chvíli pozastavuji série Smiling take další díl v nedohlednu a bojím se, že ani nebude dobrý xD

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Út, 2008-08-26 22:18 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Jo! Ať Kaki Anko políbí! Prosim!!!!!!! Je to perfektní, víc dodat nemusim.... vše bylo řečeno Laughing out loud

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Út, 2008-08-26 13:42 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

je to uplne super, a ten tobi byl dokonalejXDDDD!!!a kakashi ++in laaaf+

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Čt, 2008-08-28 19:01 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

ajima: děkuji moc a ano Kakashi *in laaaafZ lásky* Smiling

Lartenek: možná je ještě trošičku potrápím, ale asi bude i něco víc Eye-wink

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-08-25 11:44 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Tadááá! xDD
Há, přijedu domů a kolik mám dílů? Kolik? 4? Sem v sedmým nebi! Laughing out loud Všechny sem profrčela skoro bez dechu ... Je to bezvadný xDD Sranda ale přitom KakaAnko ... Hodně zajímavej a dobrej nápad. A já tady kolem sebe všude prskám to mlíko, který piju ... (původně s kouzelným brčkem, ale protože sem četla, nechala sem ho tam bez dotknutí stát strašně dlouho a tak ... Už se nedá použít, fuj xD)
Haha, to předbíhání ... štěkající Kiba xDD
A konec tohohle dílu by skvělej Smiling
Celá ta FF se moc dobře rozjíždí a já se těším na další díl ^^
A co z tohohle komentáře vyplívá? Nemáš proč se podceňovat a ... Nikdy nenechávejte 'kouzelný brčko' v mlíku moc dlouho =/ xD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Po, 2008-08-25 21:08 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

Minatkaaaa: jůůůů ty si si to přečetla? páni mocko spokojenost, další věrná čtenářka a s"kouzelným brčkem" jsem se taky asi už někdy setkala ale ne u mlíčka xD díky moc víážně si toho mocko cením, že to čtete Smiling

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, So, 2008-08-23 14:27 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

LOL ten TOBI bol gooooooood


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, So, 2008-08-23 16:22 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

Ramengirl: díky, že si to čteš, jsi vážně věrná čtenářka Laughing out loud

Darkness 4you: díky mocko za koment Smiling

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Pá, 2008-08-22 20:18 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Skvelé, takže Akatsuki Laughing out loud, už sa tešim na další a som zvedavá čo je Hinate Smiling