manga_preview
Boruto TBV 09

Svit Slunce 05

Svit Slunce 05

Naruto seděl v restauraci a nimral se v jídle. Přemýšlel nad tím incidentem v lázních.
„Mám tušení kdo to křičel, ale kdo mě miluje? Že by? Ne nemám šanci,“ zadumal se Naruto, „je prostě jenom nervózní, mám v sobě démona, ani se nedivím.

„Čau Naruto-kun,“ řekl Hinata, „můžeme si přisednout?“
„Proč ne,“ zamumlal.
„Sedíš tu jak hromádka neštěstí,“ řekla dívka a začala se smát a sedla si vedle nich.
„A kdo jsi vlastně ty?“ obořil se na ni Naruto.
Vypadalo to, že poprvé dívka nevěděla co říct.
„Kushina po své tetě,“ řekla po chvilce potichu.

„Ví to?“ napadlo ji jen.

„Pěkný jméno,“ řekl jen Naruto a zazubil se na ně a snědl poslední sousto.
„No tak já půjdu,“ řekl a vstal.
Kushina jen pod stolem strčila do Hinaty a zamračila se na ní.
„Naruto-kun,“ zakoktala Hinata a začala se červenat.
Naruto se pomalu otočil a zadíval se na ni.
„No já bych chtěla,“ zastavila se Hinata. Sjela nenápadně pohledem na Kushinu, která na ni jen mrkla.
„Nešel by jsi se mnou na rande?“ dokončila úplně rudá Hinata.

„Tak, že bych měl ještě naději?“ napadlo Naruta, „je vážně roztomilá jak se červená.“

Kushina jen vstala a poplácala Hinatu po zádech a řekla: „Konečně bílo očko.“
A se smíchem odešla z restaurace.

Naruto si sedl zpátky naproti Hinatě a čekal až dojí.

„Konečně jsem to ze sebe dostala a neodmítl mě,“ napadlo ji šťastně.

„Tak můžeme jít?“ řekl Naruto a usmál se na ni.
„Jo,“ pípla Hinata.
Vstali a vyšli z restaurace. Naruto vzal Hinatu za ruku a vedl ji chodbou.
„Klid, nesmím zase zrudnou,“ okřikla se v duchu, když ji vzal za ruku.

„Tsunade-sama následoval jsem tu stopu a zjistil jsem něco hodně špatného,“ řekl Kakashi zamračeně.
„Vím kam tě to dovedlo,“ řekla Tsunade, která hleděla z okna.
„Jak sám víš, byla jouninská zkouška,“ pokračovala, „a jediný prošel Neji a on to těžko nese, že Hinata je stále chuninen“
„Až takhle daleko by zašel?“ zeptal se nahlas Kakashi, „takže si myslíte, že za to mohou Hyuuga?“
„Bylo by to vážné obvinění. Hyuuga patří mezi nejsilnější klany,“ řekla Tsunade.
„Víš, že všechno co jsem tu řekla bude jen mezi námi,“ řekla ostře.
„Samozřejmě. Budu pokračovat v pátraní a Vy by jste si měla promluvit s Hiashim,“ řekl Kakashi

Naruto se zastavil u dveří a řekl jí: „Počkej tu, za chvíli jsem zpátky.“
A vešel do dveří.
Hinata se jen opřela o zeď a čekala. Naruto vyběhl za chvíli a jen ji vzal za ruku a vyšli z lázní na louku.
Došli k jedinému stromu a Naruto vyndal deku a rozprostřel ji.
„Má nějaké zpoždění,“ zamumlal Naruto a sednul si na deku. Hinata ho následovala a jen se zeptala: „Kdo?“
„Uvidíš,“ řekl vesele a podíval se na Hinatu.
Ta poprvé za život dokázala opětovat pohled a zadívala se do modrých očí.
Ozvali se kroky a oba dva sebou trhli. Otočili směrem k lázním a kráčel k nim další Naruto.
Hinata se jen otočila na Naruta a nebylo třeba se ani ptát.
„Tady to máš,“ řekl druhý Naruto a podal prvnímu košík. Objevil se jen mráček kouře a zmizel.
Naruto jen otevřel koš a začal vyndávat různé dobroty a rozkládal to po dece.
„Prosím,“ řekl Naruto a mávnul rukou.
„To je krásný,“ vydechla potichu Hinata.
Pomalu vychutnávali dobroty a sledovali se navzájem.
„Hinato?“ zeptal se Naruto. Ta jen vzhlédla a pozorovala ho.
„Proč až teď?“ dokončil.
„Já se asi moc bála,“ řekla smutně Hinata.
„Tak teď to bude lepší ne?“ odpověděl vesele a zazubil se na ni.
„Asi jo,“ řekla a usmála se.
„No vidíš usměv ti sluší,“ řekl Naruto a opřel se o strom a sledoval stmívající se lázně. Hinata si sedla vedle něj a Naruto ji vzal okolo boku.
„Začíná se stmívat,“ řekla potichu.
Naruto jen mlčel a vychutnával si ten okamžik.
Hinata sebou trhla a rychle vstala.
„Naruto!“ vykřikla, „večer máme čekat na ten pár a odjíždíme z lázní.“
„Sakra,“ zaklel Naruto a vstal a zabalil deku.
Vzal Hinatu za ruku a rozběhli se do lázní. Nemohl si pomoct, ale musel se rozesmát. Probíhali chodbami a běželi rychle do svého pokoje.
Vpadli dovnitř a zabalili si to málo co měli a ihned vyběhli ven.

„Jdu připravit koně,“ řekla Hinata udýchaně a odběhla.
Naruto se otočil a šel k pokoji snoubenců.
Rai už stál venku a u nohou měl dva velké kufry.
„Konečně jsi tu,“ řekl nepříjemně Rai, „odnes je dolů a nalož je.“
„Jasně,“ řekl snažíc se znít příjemně. Popadl kufry a rozešel se pomalu ven z lázní.

Za pár minut vyšel ven a naložil kufry na přistavený kočár.
„Co v tom vozí?“ napadlo ho, „cihly?“
Naruto se zasmál a setřel si pot z čela a vyskočil nahoru za Hinatou.
Ta se jen zachichotala, když viděla strhaného Naruta.
„Hahaha,“ řekl Naruto, „fakt vtipný.“

Za chvíli vyšel mladý pár a Hinata seskočila ze kočáru a otevřela dveře.
„Díky,“ řekla Aiko a nasedla dovnitř.
„Tady je mapka,“ řekl a rozmotal kus pergamenu a ukázal rukou na mapu.
„Hai,“ řekla Hinata a vyskočila nahoru.

„Jedeme,“ řekla Hinata a sedla si vedle Naruta.
Naruto pochrupoval vedle Hinaty a klimbala mu hlava. Ozval se zvuk vytahované čepele a zasvištění letící zbraně. Naruto byl okamžitě vzhůru a odrazil shuriken pomoci kunaie a postavil se do obranné pozice. Hinata kočár zastavila a zakřičela: „Zůstaňte ve vozu!“

A ze všech stran začali lítat na Naruta kunaie a ten je začal odrážet pomocí své zbraně.
Obětoval chvilku a sjel pohledem na Hinatu.
Ta byla v obraném postoji Hyuuga a okolí ní stálo skupinka lidí.
Zablokoval další kunai, ale nevšiml si, že na něm byl výbušný lístek.
Kunai se zabořil do země vedle kočáru a vybuchl.
Koně sebou trhli a rozběhli se a vzali s sebou kočár a Naruta, který se snažil udržet rovnováhu. Skočil na koně a hodil kunai, který odsekl splašené koně od kočáru.
„Kage Bunshin no Jutsu,“ vykřikl a objevila se desítka klonu, které začali okamžitě zpomalovat kočár. Po chvilce se jim to povedlo a Rai vystrčil vyděšeně hlavu z kočáru.
„Co se to děje?“ zeptal zděšeně Rai.
„Přepadení. Musím za Hinatou,“ řekl a rozběhl se.
„A co mi?“ zakřičel Rai.
„Od toho jsme tu mi,“ řekli hromadně skupinka klonů.

Naruto běžel co nejrychleji jak dokázal. Netušil, že to bude takový kus. Vběhl na bojiště, kde uviděl Hinatu jak se drží za bok a proti ní stála skupina lidí.

Hinata věděla, že je v nevýhodě, ale pokusila se bránit. Bylo jich moc a její obranou proletělo vodní jutsu a zakouslo se ji do boku jako stovka jehel.

„Tolik ninjů kvůli manželskému páru?“ napadlo jí, „to nebude jejich cíl.“

Stál proti ní tucet ninju a ze všech stran na ni létali kunaie. Někteří používali i ninjutsu. Věděla, že je Naruto poblíž. Viděla ho pomocí Buykuganu.
„Juuken,“ vykřikla a zasáhla jednoho ninju, který se odvážil na boj zblízka. Odletěl pár metrů a zastavil se až o strom.
„Shugohakke Rokujuuyon Shou,“ vykřikla a upletla sít z chakry okolo sebe, když viděla kolik zbraní na ni letí. Ani jeden neprošel, všechny se neškodně odrazily.
Najednou zem pod ní praskla a ze země vyletěl ninja a udeřil ji pěstí do brady.
Hinata přerušila jutsu a spadla na zem.
Vyskočila na nohy, ale klopýtla. Vzhlédla a viděla jen nějaké bleskové jutsu jak k ní letí.
Viděla oranžovou skvrnu jak se předním mihla a dostala plný zásah elektřiny.
„Puf,“ ozval se a objevil se obláček mraku.

Někdo vykřikl a padl na zem.
Hinata se pokusila zaostřit, ale v tom někdo k ní přiskočil a praštil do hlavy. Padl na zem a nehýbala se.
Naruto se otočil a popadl ho vztek.
Odrazil se a byl hned u toho kdo omráčil Hinatu. Chytil ho pod krkem a v ruce se mu začal vytvářet rasengan a zabořil mu ho do břicha. Naruto ho pustil a ninja odlítl v rotacích pryč.

Otočil hlavu na ostatní a všichni sebou trhli, když viděli ty oči.

„To je Jinchuuriki,“ zaklel jeden ninja.
„Tím lépe ne?“ zachechtal se jeden z nich.

Naruto nečekal, odrazil se a dopadl mezi ně jako dělová koule.
Občas ho zasáhli, ale nevnímal to. Jednoho srazil z otočky do země. Ninja se zaryl metr hluboko.
Další byl zasažen rudým rasenganem, výbuch smetl další. Naruto vstal a snažil se potlačovat touhu lišky zabíjet a převzít nad ním kontrolu.
Zbývalo jen pět ninjů. Všichni se tvářili vyděšeně a v jejich očích se zrcadlil strach.
„Mizíme,“ zavelel jeden z nich a všichni se rozběhli pryč.
Naruto se nakročil za nimi, ale zastavil se ve vzduchu.

„Ne nemůžu je pronásledovat,“ zakřičel na lišku.
„Podvol se ubožáku,“ zavrčela liška.
„Na to zapomeň,“ řekl rychle Naruto.

Jak byl nakročený tak nestihl zareagovat a spadl na zem. Jedním skokem byl na nohou a rozběhl se k Hinatě.
Klekl si k ní a vzal ji do náruče.
Ozval se podivný zvuk a Naruto se otočil. Hleděl na Fuuma Shuriken, který byl už skoro u něho. Nemohl uhnout. S Hinatou v náruči by nestihl uhnout.
„Hinato,“ jen zamumlal a pustil ji na zem.
Zásah ho odmrštil přes cestu a zastavil se o strom. Sesunul se dolů a jen hleděl na Shuriken, který se mu zabodl do břicha a Naruto omdlel.

Poznámky: 

Další dílek je tu Smiling Pište komenty jestli se líbí a jestli ne tak co zlepšit Smiling
Další díl nevím kdy bude. Jedu na chatu relaxovat, co kecám prostě jedu chlastat Smiling

čau

4.931035
Průměr: 4.9 (58 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2023-09-05 22:53 | Ninja už: 5716 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise Obl: Tak moje předpověď u minulého dílu se pomalu naplnila. Tak Kushina je sestřenice... zajímavé, že se Naruto neozval... nebo to bylo v době, kdy neznal rodiče? Že by to bylo tak prosté? Někdy i ty prosté věci fungují. A pak se mi nějak nelíbilo jak oba dostali na budku od poměrně slabších protivníků. Ale neměla bych si stěžovat. Taky to sama dělám v svých FF...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Út, 2008-09-23 17:35 | Ninja už: 5991 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Pěkná bitka Smiling

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Čt, 2008-08-28 16:21 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

chudáčci malí...*smrk*

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Pá, 2008-08-22 08:26 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

mno sem rád že je tu další dílek ale moc se mi to nelíbý Sad naruto dostal na zadek stejně ta i Hinata? mno nevím ale snad budou v pohodě Smiling

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, St, 2008-08-20 20:36 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Čoraz lepšie a lepšie Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, St, 2008-08-20 20:35 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

pěkný!! je to stále lepší a lepší! Upřímně stále a stále se zlepšuješ v psaní!! Smiling

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, St, 2008-08-20 19:43 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

dobre spracovane pokracko uz se tesim na pristi dil... zajima mne co se s nima stane