manga_preview
Boruto TBV 09

Zloděj mezi mafiány

Tak, myšlenka k téhle jednorázovce přišla při pokecu s nettiex na ICQ. Jí údajně inspirace chybí, mě k ní dopomohla Smiling takže jí všichni poděkujem Eye-wink protože nebýt jí, tak by tahle povídka asi nevznikla Smiling

„Hele lidi, Deidara má v sobotu narozeniny, takže na něho nikdo nezapomeňte a něco mu dejte!“ Začal Pein debatovat u snídaně, na kterou Deidara nepřišel, protože si musel v koupelně upravovat vlasy.
„Neříkej že si pamatuješ kdy má kdo narozeniny?“ Podívala se Blue udiveně na Peina.
„Ne, ale u toho ztřeštěného blonďáka jsem si to raděj napsal do poznámek.“ Ušklíbl se vůdce nejdivnější organizace chodící po světě Naruta.
„A prooooč?“ Zeptal se, se zaujetím Tobi.
„Protože bych nerad, aby mi vyhodil tuhle jeskyni do povětří.“ Řekl a vzal do ruky krabici s mlékem, napil se a poté vyflusnul podivnou zelenou hmotu přímo Tobimu do masky.
„Kdo tu nechal to měsíc prošlí mlíko?“ Podíval se Pein na datum spotřeby na krabici.
„Já sem si pěstoval brášku.“ Vytrhnul mu Zetsu prázdnou krabici z rukou a s brekem opustil místnost. Zbytek bandy na to koukal s vykulenýma očima, teda až na Tobiho. Ten si čistil masku.
„Co je za den??“ Zeptal se potupně Tobík, když si dočistil masku.
„Neděle.“ Odpověděla mu Blue a zmizela. Tobi se tak se zájmem podíval na kalendář na zdi, začal počítat a ukazovat si přitom na prstech.
„Pondělí, úterý, středa, čtvrtek, pátek, sobota…sobota. Tak to mám 6 dní na to abych senpaiovi něco koupil.“

Pondělí
Hidan se s podivem prochází po domě a kouká do všech koutů a všech škvír, co v jeskyni jsou.
„Co děláš???“ Zeptal se udiveně Kisame, při čtení novin.
„Hledám kosu.“ Podíval se na Kisameho udiveně. „Neříkej že čteš noviny?“
„To se má číst? Ne, jen si prohlížím obrázky.“ Zašklebil se Kisame.
„Koukám kosa nikde.“ Zamračil se Hidan. Najednou se kolem snažil nenápadně projít Tobi, ale jeho nenápadnost byla katastrofální. Asi si myslel že se zamaskuje za psa, protože lezl po čtyřech a dělal že všechno očichává.
„Tobi, nevíš kde mam kosu??“ Zeptal se Hidan. Tobi se na něho podíval a jeho maska nedala jedinej náznak čehokoli.
„Ne, zkus smrťáka.“ Zasmál se a odešel.
„Smrťák?? Já sem tu smrťák.“ Podíval se smutně na zem.

Úterý
Deidara přišel do kuchyně a pobaveně si sednul ke stolu
„Tobi udělej mi vajíčka!“ Řekl , Tobi ani nepíl, zvedl se od stolu a šel ke sporáku. Vytáhl z ledničky vajíčka, kydl je na pánvičku, nalil na ní olej, zapálil sporák a koukal jek vajíčka pomalu tuhnou, pak bělaj, žloutnou, až černaj. Za chvíli se z pánve začalo kouřit. Když to Tobi uviděl sklepnul Deidarovi vajíčka na talíř a se slovy.
„Je to rozbitý.“ Se zdejchnul. Deidara už né tak pobaveně přišel k ponku na kterém ležel talíř a podíval se na jeho obsah.
„Sakra ty malej skřete, já je nechtěl škvařený!“ Zařval na celou jeskyni. Pak se tak udiveně podíval na plotnu.
„Kde je pánvička??“

Středa
Tobi se ráno probudil a přišel do obýváku. Jakmile to Blue uviděla, práskla sebou o zem.
Pein málem vyletěl z kůže. Zetsu se tak hladově podíval na osvaleného Tobiho.
„Kams dal plášť?“ Zeptal se bez zaujetí Kisame. Tobi se tak jakože zamyslel a řekl.
„Já nevim.“
„Kde mam paruku!!!!“ Vlítnul do pokoje vystrašeně Deidara. Jak se Blue začala pomalu probírat z prvního šoku, tak teď sebou opět švihla na zem.
„No ne, ty jsi holohlavej.“ Vyděsil se Kisame.
„Kluci, tohle je ale blbej vtip!“ Řekl a podíval se na obnaženého Tobiho.
„Tobi, tohle je ještě horší vtip!“
„A dost, tady se něco děje!“ Praštil Pein rukou do stolu.
„No jooo.“ Řekl otráveně Kisame a prohlížel si Blesk. Pak pobaveně zvedl oči a řekl.
„Chcete říct vti…“ Zmerčil Tobiho se Deidarou. „Koukám že už ste mě předběhli.“ Kulil oči.

Čtvrtek
„Ááááááá!“ Ozval se ohromný řev z pokoje Blue, hned po ránu.
„Co je co se děje, zase si našla pavouka?“ Vletěl do pokoje bez zaujetí Pein, když však spatřil Blue před zrcadlem, sám zařval.
„Ááááááá!“
„Ach jo, co je to zase!“ Přišel do pokoje Zetsu a obě jeho půlky vykulili oči.
„No ne, to je jak z nějakého hororu.“ Zasmál se.
„Nech si kecy!“ Hodila po něm Blue květináč, co měla po ruce.
„Brácho!!!“ Zaječela kytka a vystrašeně skočila po květináči, dřív než se stihl roztříštit o zem. Za chvíli se ve dveřích objevil Deidara. Pein přešel z vyděšení do úžasu.
„Zelený vlasy? Si snad děláš pr*el!“ To je horší jak ty žlutý!“
„No, jak tak koukám na Blue, nejsem na tom tak špatně.“ Zasmál se a už po něm letěl další květináč. Deidara se po matrixovskym stylu vyhnul, hozený předmět dopadl na chodbu a roztříštil se.
„Ty vrahu!“ Objevil se ve dveřích Zetsu se smutným výrazem.
„Jůů, proč vypadáš jako na helooween?“ Objevil se ve dveřích zmatený Tobi. „My máme maškarní?“ Zeptal se a pobaveně se podíval na Deidaru.
„Někdo mi šloh šminky!!!“ Zaječela Blue.

Pátek
„Lidi, to není vtipný, kdo mi vzal moje prasátko.“ Objevil se smutný Kakuzo v obýváku.
„Jaký prasátko?“ Podivil se Kisame.
„Kasičku.“ Zesmutnil muž.
„Tak tohle je vrchol!“ Vtrhnul do místnost Pein, že by ste ho nepoznali.
„Kams dal pearsing?“ Vykulila ryba oči a poprvé za celej tejden se pořádně odtrhla do bulvárního tisku.
„Někdo mi ho čmajznul!!!“ Zaječel.
„By mě zajímalo o kolik kilo jsi teď lehčí.“ Zasmála se Blue za nim
„Tohle už není sranda! Ještě že sem do celý jeskyně nainstaloval kamery.“ Zasmál se hrozivě Pein.
„Cože, i do sprchy??“ Zděsil se Kisame.
„Neboj, ta se spouští jenom když je tam Blue.“ Zatlemil se podle zrzek.
„Cože?“ Vykulila oči dívka, až jí spadnul úsměv.
„Já chci vidět tu pásku!“ Objevil se v místnosti Deidara.
„Ani náhodou, teď se de hledat zloděj!“ Prohlásil Pein a šel do své pracovny. Všichni ho následovaly, až na Kisameho, ten dělal že si stále čte noviny. Ani mu nevadilo že je má vzhůru nohama.
„Takže, pondělí.“ Prohlásil Pein.
„To je Tobi, a co to dělá??“ Kulila oči blue.
„Není to jasný? Krade mi kosu! Ten malej hajzlík!“
„Úterý.“ Řekl Pein informativně.
„Je to rozbitý!“ Ozvalo se z repráků a Tobi i s pánvičkou v ruce zmizel Jashin ví kam.
„Myslím že to stačí!“ Prohlásil Pein.
„Jo, ale kde je ten malej hajzl??“ Začala se Blue rozhlížet kolem.
„Počkej, to mu nedaruju!“ Zasmál se Deidara se zelenou parukou na hlavě.

Sobota
Tobi se ráno probudil a udiveně koukal kolem sebe.
„Jé, co dělám mimo jeskyni??“ Pak se zadíval dolu pod sebe. „Já lítám??“
„Ne, ale za chvíli budeš!“ Usmál se na něho Deidara a i za nim početná skupinka akatsuki.
„Kde jsou naše věci??“ Vyhrkl na Tobiho Kakuzo.
„Já je prodal.“ Polkl zhluboka Tobi.
„A to proč?“ Řekl bez zájmu Kisame a začal si prohlížet dívku Blesku.
„Chtěl sem vám koupit dárek, senpai!“ Zařval Tobi a všimnul si že všichni od něho stojí asi 20 metrů a že je k něčemu přivázanej.
„Tohle je ten nejlepší dárek!“ Zasmál se Deidara a i všichni za ním, krom Kisameho, ten byl ještě stále zaujat čtením.
„Cože?“ Řekl nechápavě Tobi.
„Katsu!“ Zařval Deidara a Tobi vzlétl do oblak.
„Díky za dárek lidi, tohle bylo to nejlepší co sem kdy dostal k narozeninám.“ Zasmál se na všechny zasebou.
„Páni, tak jestli jsou všechny noviny tak zajímaví, tak se asi naučím číst.“ Prohlásil Kisame po odtrhnutí očí od dívky Blesku.

Poznámky: 

Co říct Laughing out loud, zabíjel sem večer Smiling
Nevim, zase divnej pocit Shocked snad mě ho zbavíte Smiling

4.756755
Průměr: 4.8 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Skaara
Vložil Skaara, Po, 2009-12-14 19:15 | Ninja už: 5295 dní, Příspěvků: 375 | Autor je: Prostý občan

tak to nemá chybu... Laughing out loud je to velmi stylový.... Laughing out loud

Obrázek uživatele Tonkaci
Vložil Tonkaci, Čt, 2009-08-13 23:19 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Prostý občan

Totální výtlem

Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, Čt, 2009-06-11 19:42 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

No mne sa to strašne páči, až an toho holohlavého Deia, ale ináč super Laughing out loud

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Út, 2008-11-18 16:32 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Asi jsem divná, ale mě to příjde divné... vtipné to samo, ale nějak jsem to nepochopila, hlavně ten konec a taky mi to příjde hektické...

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-11-18 17:36 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

konec no... xD Nikdo neví co blonďákovy dát xD a tobi je štve, tak to zkombinujou, udělají raketu z deidarovo jílu, připevní k ní spícího Tobíka a až se probudí, tak ho Deidara vystřelí na oběžnou dráhu Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Ne, 2008-09-14 21:46 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

fuha som skoro zo stolicky zletela. tak toto bola naozaj bomba!!

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-08-31 14:14 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Páni, tak tahle jednorázovka byla fakt bombová. Až mi bylo malýho zmetka Tobiho líto Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Spirit-hime
Vložil Spirit-hime, So, 2008-08-30 16:25 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

xD Jak Blue na Peina: "By mě zajímalo o kolik kilo jsi teď lehčí." No u toho jsem se řehtala jak střelená. Skvělý Pary Sticking out tongue

Jsem jako kočka...občas se k vám přitulím a občas není radno si se mnou zahrávat.


Feed Me!

Adopted from Valenth
Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-08-29 13:13 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

já řikal že je to ptákovina Laughing out loud ale fakt všem moc díky Smiling
Kubby13 překopals to úplně jinak než sem čekal Laughing out loud
Alalinka jo, střelený to je Laughing out loud hmm toby je fakt chudák Laughing out loud vždycky na svoje dobrý úmysly doplatí Laughing out loud
nettiex já sem tě varoval Laughing out loud hmm tak nakonec za to může vlastně kosa Laughing out loud já vím proč ho mam Sticking out tongue Laughing out loud
Evka-chan jo, deidi měl bejt obdarován a on mu stejně tu paruku šlohne Laughing out loud
San Inuzuka do vánoc?? chudáku Laughing out loud jednou se z nich dostanu leda tak do blázince Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-08-21 12:28 | Ninja už: 19846 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle byl masakr!!! Laughing out loud Z tohohle budu brečet eště do Vánoc!!! Sticking out tongue Teda ty Tvoje nápady... kam se s nima jednou dostaneš to sem zvědavá!!! Eye-wink Jo a díky nettie!!!!!!! Smiling

Obrázek uživatele Evka-chan
Vložil Evka-chan, Út, 2008-08-19 17:47 | Ninja už: 5825 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Prostý občan

Tak to je bomba Laughing out loud Chudák Tobi... ale čo to, Deidara má parochňu? Tak to som sa rehotala najviac Laughing out loud Nič iné ako 5 ja dať nemôžem... myslím 5 *

Byť debilom je ťažké... pretože konkurencia je veľká! Laughing out loud
Nikdy nehovor, že sa to nedá urobiť... pretože príde nejaký bblbec a urobí to! Laughing out loud
MY FF:Keď cigaretka zhasne , Výlet

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-08-18 22:05 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Není zač! xD
Tak jsi to fakt napsal... Laughing out loud jj, chudák Tobi xD ten má prostě pech xD
Hehe, co všechno tě nenapadne díky čmajznuté kose... Laughing out loud super dílko xD
A divný pocit... no, nevím proč ho máš xD

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Po, 2008-08-18 21:14 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Taak, Alali jde děkovat:
děkuji nettiex za to, že tě tak dobře inspirovala a tobě za tohle vtipný a střelený dílo. Nj, tobi tobi chudáček se chce zavděčit a oni na něj takhle Shocked
5* pořád ten pocit? Eye-wink

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Po, 2008-08-18 20:03 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Jaj...tak toto som vážne nečakal...super vec ťa napadla...Výborne Pary Smiling