manga_preview
Boruto TBV 09

Čekání ve tmě! - 15 Akatsuki v pohybu alias první boj na západě!

„Jsme tady, Peine! Co chceš?“ zeptal se vysoký muž, zahalený do dlouhého, černého, splývavého pláště se znaky Akatsuki.
„Zavolal jsem vás, protože začala válka! Až skočíme, každý z vás vyšle několik klonů na sever, na jih, východ a západ hledat tři Jinchuuriki! Kyuubiho, Gobiho a Shuukaku! Budete hledat červenovlasého muže se znakem na čele, blondatého muže s delšími vlasy a modrýma očima. A potom ještě jednoho člověka, ženu nebo muže.“ vysvětlil Pein.
Všichni čtyři kapitáni se krvelačně zašklebili.
„A co máme udělat až je najdeme?“ zeptal se malý a celkem podsaditý, vousatý muž na konci řady.
„Zajmete je a počkáte, až na místo dorazí ostatní klony. Poté se vydáte na hranice mezi Ohnivou a Větrnou zemí!“ nařídil Pein.
Všichni čtyři kývli a zmizeli. Objevily se až venku, kde jednotně udělali pečetě a ...
„Kage bunshin no Jutsu!“ řekli jednohlasně a u každého z nich se objevilo po třech klonech.
„Mizuki, ty běž na západ! Yusuke, ty na východ a Heikichi, ty běž na sever!“ rozkázal ten vysoký. Ten který se jmenoval Yusuke se zamračil.
„Masaki! Kdo řekl, že nám budeš rozkazovat?!“ zeptal se naštvaně.
Masaki ho dokonale ignoroval a vydal se i se svými klony na jih. Mizuki i Heikichi se také obrátili svým směrem a nechali naštvaného Yusukeho se svými klony osamotě.
„Sakra! Ale já tě jednou dostanu, Masaki! Však ty budeš za tu povýšenost, s jakou se mnou jednáš, litovat! Jen počkej!“ řekl nenávistně Yusuke a protože mu nic jiného nezbývalo, vydal se na východ.
...........
„Itachi, Hin - cítíte to taky?“ zeptal se Naruto asi týden po jejich odchodu z vesnice. Oba kývli.
„Jo, asi tak hodinu od nás někdo bojuje! Cítím pach krve!“ souhlasila Hinata.
Itachi pouze kývl.
„Já cítím ještě něco!“ řekl po chvíli Naruto a zastavil se, stejně jako Hinata a Itachi.
„Jiného démona!“ řekl sotva slyšitelně.
Hinata se zamračila.
„Jediný kdo má ale v sobě démona je ....“ zampřemíšlela.
„... Kazekage!“ doplnil ji Itachi.
Naruto už na nic nečekal a rozběhl se tím směrem. Hinata a Itachi ho po chvíli také následovali.

U Gaari:
„Kdo jsi a co po mě chceš?!“ křikl na neznámého Gaara velmi zbytečnou otázku, protože podle pláště poznal, že patří k Akatsuki. Neznámý mlčel.
„Jak chceš!“ zašeptal Gaara a natáhl jeho směrem ruku.
„Sabaku Rou!“ křikl a vyslal na neznámého muže svůj písek.
Už byl skoro u něj, ale muž najednou zmizel a objevil se za Gaarou. Ten nestačil zareagovat a kupodivu ani jeho písek ne a proto schytal plný zásah do zad. Odletěl několik metrů dopředu a zastavil se až o nějbližší strom. Sesunul se na zem a težce oddychoval, z obličeje mu začaly odpadávat kousky písečného brnění.
„Sakra! Jak může být někdo tak rychlý?!“ pomyslel si užasle a vykašlal trochu krve.
Postavil se a chtěl znovu zaútočit, ale ten muž už tam nestál. Stáli tam totiž hned tři naráz. Gaara se na to zděšeně podíval. Ale pak se mírně usmál a oddechl si.
„Aspoň že vesnice je v bezpečí!“ pomyslel si s úlevou a znovu se podíval na ty tři. Udělal několik pečetí a ....
„Suna Bunshin!“ řekl a vedle něho se z písku vytvořili úplně stejní Gaarové.
„Ted to snad půjde! Dva z nich jsou kloni a ten poslední musí být pravý!“ pomyslel si Gaara a byl si poměrně jistý svou výhrou. Čekal, co podniknou nepřátelé, ti na sebe nenechali dlouho čekat a vytáhli každý po jedné kataně.
„Eh. Taijustu!“ povzdechl si Gaara a už se viděl pod kytičkami. Najednou se však před ním někdo objevil. Překvapeně zamrkal.
„Vy ...?“
...........
„Gaaro! Jen ať příjdeme v čas!“ pomyslel si Naruto a ještě přidal. Hinata a Iatchi s ním zase musel srovnat krok.
„Už tam budeme!“ řekl najednou Itachi.
A ano. Ani né za pár minut se před nimi objevila menší mýtinka. Právě viděli, jak Gaara vytvořil dva klony a jak tři neznámi vytáhli katany. Hinata se usmála.
„Tohle bude něco pro mě!“ pomyslela si a seskočila před Gaaru. Itachimu a Narutovi nezbylo nic jiného, než ji následovat.
„Vy ....?“ dostal ze sebe za jejich zády Gaara. Naruto se na něj otočil a usmál se.
„Hinato ...?!“ otázal se po chvíli Itachi.
Hinata jen kývla a Itachi z Narutem odešli ke Gaarovi.
„Eh! Co to děláte? Musíme jí pomoc! Sama je nezvládne!“ řekl na protest Gaara. Naruto se však pouze usmál a zakroutil hlavou.
„O ni se neboj! Je pořádně silná a navíc na tento boj se specializuje!“ vysvětlil Naruto a podíval se, jak Hinata vytahuje své dvě katany, co má na zádech. Gaara se tím směrem také díval, stejně jako Itachi. Hinata se poustavila do bojové pozice a čekala na nejvhodnější okamžik, stjeně jako její tři protivníci.
„Heh, tři proti dvěma! To je celekm nespravedlivé ne, hoši? Už ted je mi vás líto!“ řekla mile hinata a ve stejný okamžik se na ni všichni tři rozběhli. Těsně u ní se zastavili a sekli. Hinata na tom místě už však nebyla. Ted stála na prostřední špičce katany prostředního. Gaara jen vyvalil oči a dokonce i Naruto s Itachim neskrývali užas.
„Hups! Trochu mimo kluci!“ řekla provokativně Hinata a odrazila se od čepele. Ve vzduchu udělala několik salt a dopadla na zem. Hned se však ohnula v zádech aby uhnula vrhnutému kunaii. Hned potom následovali další a Hinata je ladně odrazila.
„To je slabý!“ odfrkla si Hinata a sama přešla do útoku. Nikdo ji nestíhal očima a ti tři jen tak tak uhýbali a blokovali útoky. Asi po pěti minutách Hinata zpomalila, až nakonec uplně zastavila a zkoumavě se na ty tři zadívala. Nakonec se přece jenom rozhodla.
„Byakuugan!“ zašeptala a objevilo se její kekkei genkai, které už asi pět let nepoužila. Jen v té největší nutnosti.
„Jak jsem si myslela. Jsou to všechno klony!“ pomyslela si. Obyčejně by sice stínový klon nerozpoznala od originálu, ale na těhlech bylo vidět, že tohle justu ten hlavní moc nepoužívá.
„Hej! Jsou to všechno klony!“ křikla Hinata na ostatní. Gaara se na ni překvapeně podíval.
„Itachi, mohl bys?“ zeptal se Naruto Itachiho.
„Jasně!“ přikývl a zavřel oči. Po chvíli je znovu otevřel a zářil v nich Sharingan. Pak se rozhlédl po okolí.
„Támhle!“ ukázal na západ od nich.
„Nevím, jak je to daleko, ale tam tím směrem určitě někdo je!“ ujistil je Itachi.
„Hin! Ukonči to!“ křikl Naruto na Hinatu, která pouze kývla.
„Gobi! Uděláme to stejně, jako v chrámu!“ informovala Hinata démona.
„Jasně!“ řekl jenom a Hinata začala zářit všemi barvami. Poté napřáhla katany a ...
„Fututon: Atsugai!“ křikla a přitom sekla v proti směru katanami. Vyslala tak na nepřátele velkou tlakovou vlnu, která ničila vše, co ji přišlo do cesty. Ti tři, co proti ní stáli, se to snažili zastavit vodní stěnou, opravdu silnou, ale její větrná stěna je i s vodní stěnou rozřízla na půlku. Ozvalo se mírně puf, ale tlaková vlna nezmizela. Naruto se podíval na Hinatu a uviděl ji stát z nataženýma rukama a jak ji stékají malé kapičky potu po čele. Narutovi to došlo.
„Ona tu vlnu může i ovládat, a míří s ní na ten originál!“ pomyslel si Naruto užasle. A usmál se.

4.878505
Průměr: 4.9 (107 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2021-02-12 23:33 | Ninja už: 5714 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise pro V: Tak moje podezření se tedy naplnilo. Taky záchrana Gaary byla na poslední chvíli, stejně jako v legendami opředeném seriálu Kobra 11, kdy taky byli kousek od něčeho... no jo, Hinata je Hinata. A ti tři čumilové jen nevěří svým očím. Laughing out loud Taky dobře.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-08-06 19:18 | Ninja už: 2686 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Pein zadal úlohy svojím veliteľom, ale mám tušenie, že Yusuke spôsobí nejakú komplikáciu, aby sa pomstil Masakimu za jeho povýšenosť voči nemu. Naše trio cíti boj a Naruto Gaaru. Gaara bojuje a je tiež vydesený, má obavy, že nepriateľ je silnejší. Ale pomoc prichádza v hodine dvanástej Smiling Hin sa s katanami (má predsa Orovu školu) a úsmevom vrhá proti presile, len sa ukázalo, že sú to klony. Hin svojím kekkei genkai originál nevidí, čo je zvláštne, tak nastupuje Itachi so Sharinganom a uspeje. Superwoman Hin za pomoci Gobiho aktivuje svoju ničiacu techniku a Naruto žasne nad jej silou Smiling Ja vyvaľujem oči tiež Shocked

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Pá, 2009-12-18 19:16 | Ninja už: 5326 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Hinatka je nej! Hinatko bodej! xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2009-01-05 23:08 | Ninja už: 6182 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

SUPER DÍL HINATA JE VÝŽNĚ COOL

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Čt, 2008-08-21 18:20 | Ninja už: 5954 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

super, užasné, atď. už aby bol ďalší dielik

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Čt, 2008-08-21 12:15 | Ninja už: 19839 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

jo supper užasné skvělé fantastickéé

Obrázek uživatele U-zu-ma-ki Naruto
Vložil U-zu-ma-ki Naruto, Po, 2008-08-18 21:01 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

skvělá práce, ostatně jako vždy Laughing out loud

Obrázek uživatele norwodranger
Vložil norwodranger, Ne, 2008-08-17 14:03 | Ninja už: 5848 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

fakt bomba jen tak dál... Laughing out loud

PS: promin že sem si zkopiroval tvůj obrázek(na profil), doufám že ti to nevadí

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, So, 2008-08-16 09:17 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

jj moc skvělí....a jesem rod že přidáváš nové díly tak často Laughing out loud

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Naruto15
Vložil Naruto15, Pá, 2008-08-15 21:52 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Recepční v lázních

Úžasné!!